Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član shanti

Upisao:

shanti

OBJAVLJENO:

PROČITANO

650

PUTA

OD 14.01.2018.

Sai Baba govori o odnosima-Put prema Bogu kao put prema Sebstvu

S.S.Doliwa

 

 Put prema Bogu kao put prema Sebstvu

 

 Kontakt s Bogom najintimniji je, najčudesniji i najtrajniji od svih koje možeš uspostaviti. U ophođenju s Bogom, u ophođenju sa Sebstvom ti ne nalaziš nešto što bi tebi možda bilo strano već otkrivaš sebe, svoje pravo biće, svoj bitak i svoj cilj. A otkrivaš li sebe, otkrivaš svog partnera, otkrivaš svoje pravo Ti. Ako sebe razumiješ iz dubine srca, tada možeš svakome pristupiti s otvorenošću koja rastače sve ono što razdvaja.

Ovdje postaje jasnim dublji uzrok svih teškoća u današnjim odnosima: vi sebe ne poznajete niti molite Boga za pomoć, zato birate i krivog partnera.

Čak i kada biste imali prava partnera, teškoće koje jednostavno pripadaju u život činile bi vam se nepremostive jer ne poznajete sebe i ne molite Boga za pomoć. Vjeruj Mi, u većini slučajeva vi ne doživljavate neuspjeh zbog izvanjskih, nego zbog unutarnjih teškoća, naime, zbog toga što ne vjerujete da postoji put kojim vam je moguće ići i koji vas vodi cilju.

No, što to znači, kontakt s Bogom? Znači li to uvijek biti okrenut prema nutrini, ne brinući se za izvanjsko? Kada bi to bio put, tada bi s pravom mogao pitati zašto onda imaš partnera – a i to ne zadugo, jer bi te on sasvim sigurno vrlo brzo napustio!

Želim ti odgovoriti s pomoću slijedećeg primjera. Jednom čovjeku  iz Njemačke koji me redovno posjećivao rekao sam da bi se trebao više brinuti za svoju ženu. Njegovo je mišljenje bilo da on to čini. Ja sam još jednom ponovio da bi se trebao brinuti za svoju ženu jer sam vidio na kakvoj se kritičnoj točki nalazi njegov brak. On se međutim i dalje brinuo samo za svoj posao, svoju meditaciju, svoje duhovne sastanke. Za ženu su preostajale tek mrvice njegova vremena. Dogodilo se ono što se danas tako često događa: ženi je dojadila njegova nepažnja i ona ga je napustila. Posjetio Me je čim je mogao. Ja međutim nisam obraćao pozornost na njega tako dugo, dok nije shvatio da Bog za njega ne smije značiti alternativu partneru. To vrijedi  za sve. Ti ne smiješ zapostavljati svog partnera i smatrati kako to nije zlo ili je čak ispravno, zato što se brineš za Boga. Sve je Bog. Bez Boga ne bi bilo ničega. Zar onda tvoj partner nije Bog? Kako se možeš brinuti za Boga, a zapostaviti svog partnera? Kako malenim smatraš svog partnera, kada u njemu ne možeš vidjeti Boga? Tko zapostavi svog partnera, zbog svojeg duhovnog puta, taj je svoj duhovni put već izgubio. Put prema Bogu je prema Sebstvu. Koliko si se približio Bogu, možeš procijeniti i po tome koliko se dobro slažeš sa svojim partnerom. Ako misliš da napreduješ u duhovnom razvoju, a stalno se svađaš s partnerom, tada si žrtva iluzije koju tvoj ego ima uvijek spremnu za tebe. Štoviše, tvoj kontakt s Bogom mora doći do izražaja na takav način da se tvoj partner osjeća sve više shvaćenim i sigurnim. Zato ako se prekomjerno svađate, možeš računati s time da tvoj partner ima osjećaj kako ne dobiva nešto što je od presudne važnosti.

Mladi muškarac koji je došao k Meni sa svojom ženom bio je toliko zanesen utiscima koje je na njega ostavljao ašram ( boravište sveca ) da je za ženu doslovno zaboravio. Jedva je još razgovarao s njome, molio je cijeli dan i bio zaposlen još jedino samim sobom i svojim odnosom prema Bogu. Nakon tri dana došlo je do burne svađe prigodom koje mu je žena rekla da se brine još jedino za sebe, a da za nju uopće više nema mjesta. On je bio toliko iznenađen, da je u početku sve nijekao, što je samo još više poticalo svađu. Tijekom noći je međutim ležao budan i razmišljao o predbacivanjima svoje žene. Ustanovio je da je ona u pravu. Slijedećeg dana poveo je razgovor o svađi koju su jučer imali, zamolio je ženu za oproštenje rekavši joj kako mu je žao što uopće nije zapazio koliko je zapostavlja i koliko je bio neuljudan i bez srca prema njoj. Ona se obradovala njegovoj isprici i oni dogovoriše određeno vrijeme tijekom dana, kada će se posvetiti jedno drugome. Držali su se tog dogovora i njihov brak je dobio novi intenzitet. Pritom je muškarac s čuđenjem ustanovio da se njegov duhovni razvoj ubrzao. Time je shvatio da ne postoji alternativa između Boga ili partnera, već samo povezanost Bog i partner.

I još nešto: odabrao sam ovaj primjer jer se slična situacija tako često ponavlja da se svatko može naći u njoj. Kroz ovakve krize prolazi 80% parova. Jednom je to muškarac, drugi put žena koja se povlači iz odnosa, zato što misli da je to najbrži put prema Bogu.

Ne postoji međutim put koji bi te oslobodio od karme koju imaš razriješiti s partnerom – osim puta ljubavi koji te, dakako, nikada neće navesti  na to da svog partnera besmisleno povrijediš!

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 10.12.2009. 21:20h

    Član zemljaMerlin2 No, ne samo partneru... svakom živom biću koje se nađe... na putu ljubavi...
  • 10.12.2009. 21:27h

    Član shantiMerlin3 U pravu si Zemlja, ali, partner nam je prvi \"pri ruci\". A ako se prema njemu ne odnosimo s ljubavlju, kako čemo se onda prema nekom drugom? Zato nam je i dat partner, da sa njeme učimo, vježbamo strpljenje, toleranciju i ljubav.
  • 10.12.2009. 21:33h

    Član zemljaMerlin2 Da... naravno... al opet... da se samo prema partneru odnosimo s ljubavlju, a prema drugima ne... to nije to. Svi oko nas traže strpljenje, toleranciju i ljubav... Vidi mene! U pravu si, shanti! Ovo i jest članak o odnosima... partnerskim...
  • 10.12.2009. 22:08h

    Član vajranMerlin5 ne mogu vjerovati. ako je po Babi, u 18 godina posvađali smo se dvadesetdvaputa.... vauuuu... odlično... :))) jedino što ja u njoj ne vidim Boga nego anđela.... manjušnog... majog, majog.... a ona obrnuto... ...ali to bumo već nekak zrihtali... :)))
  • 10.12.2009. 22:11h

    Član vajranMerlin5 dvadeset i dva puta.... nikad nije trajalo duže od deset minuta.... recimo prosječno sedam minuta.... ma recimo šest minuta.... i sada... šest puta dvadeset i dva.... 132... malo duže od dva sata.... dva sata i dvanaest minuta... i to bumo nekak zrihtali... dezintegriram ta dva sata i ostavim si dvanaest minuta... za podsjećanje...:)))
  • 10.12.2009. 22:13h

    Član vajranMerlin5 zlatooooooo.... dođi da vidiš što sam napisaooooo.....
  • 10.12.2009. 22:16h

    Član vajranMerlin5 e tako.... točno sam napisao.
  • 10.12.2009. 22:56h

    Član shantiMerlin3 Bravo Vaj! Mora da ti je družica zaista anđeo! Zemljo, s ljubavlju moramo krenuti od najbližih, jer kod njih obično i najmanje pazimo. Znaš kako se veli? \"Lakše je voljeti cijeli svijet, nego prvog susjeda\". A ako ne naučimo iskreno voljeti partnera, nečemo ni susjeda.
  • 10.12.2009. 23:21h

    Član kajaMerlin5 O dragi Vaj, blago li ga Tebi? 2,2 sata?svađe. Kod mene je isto ?SAMO OBRNUTO. :-))) Zezam se. Prve godine bile su fantastične. A onda. Moj dragi suprug postao je pustolov i boem. Ja sam rađala djecu i brinula se o njima napuštajući čak i posao, a moj dragi pretvorio se u vrhunskog gerilca.( mislim da se to tako zove, bar sam vidjela u jednom članku kod nas ) I dok je on jurio za gerilkama ja sam jurila za njim. I tako smo se jurili dosta dugo ?:-))) A onda sam ja prestala juriti za njim. Okrenula sam se Bogu i počela učiti. Suprug je sve odbijao i davao samo kontru. Taj boj između nas bila je moja najveća škola. Ja sam naučila; toleranciju, prihvaćanje njegovih stavova, i najteže što mi je bilo prihvatiti samoga Boga u njemu. No uspjela sam. Danas, moj suprug želi živjeti i dalje po svojemu. A to bi značilo; seks na stotine načina iz najnižih poriva užitaka, luksuz u prehrani sa vrhunskim jelovnikom svega onoga što ja ne prihvaćam, prepričavanja o ispraznostima svijeta ? i ostalih načina života koji više ne pripadaju mojoj osobnosti. Ja prihvaćam u potpunosti njego stil života i tu on ima potpunu slobodu svojega djelovanja. Ali, ja ne plešem više sa njim u njegovom kolu. Ne svađamo se jer nemamo zašto. Ako bi on zatražio bilo što od svojega stila života koji nisu i moj način ? ja jednostavno napuštam teren. Meni je vrlo dobro. Čak prekrasno. A dali je i njemu !? mislim da nije. Ali još uvijek ne napušta ulogu otimača i onoga boga koji ima pravo na sve i svakoga. Kod mene to više ne prolazi. Svaki odnos koji on želi po zapovjedi Ljubavi ja ga prihvaćam sa velikom radošću. Sve o njemu ovisi.
  • 10.12.2009. 23:30h

    Član ivanaMerlin2 između svađe i ljubavi postoji još cijeli niz raznih mogućnosti... i u članku se govori o kvalitetno provedenom zajedničkom vremenu... činjenica da se netko ne svađa ne govori dovoljno u prilog kvaliteti odnosa... ovo sad iz mog vlastitog iskustva, da se ne bi netko našao povrijeđen, o sebi pričam... ne radi se o pitanju svađamo li se ili ne...
  • 10.12.2009. 23:37h

    Član vajranMerlin5 kajo draga, što reći... ova moja je anđeo. znam je od kada sam imao devet godina a njena je mama došla na sastanak u razred koji sam pohađao sa njenim bratom. držala ju je u naručju, još je bila beba... tada sam je prvi put vidio i odmah zapamtio... dalje je svašta bilo, postao sam najbolji prijatelj sa njenim bratom.... družili smo se, izlazili, kasnije i malo drugačije počeli gledati jedan na drugoga... sve do jednog dana nije puklo... po meni. po njoj je pucalo još i ranije. znamo se cijeli život. puno puta nisam bio anđeo, ona je uvijek bila anđeo. i još uvijek je. i volim je. ali baš... ono... jako.
  • 10.12.2009. 23:43h

    Član ivanaMerlin2 mislim da moraju postojati neke zajedničke temeljne vrijednosti, a problem zna nastati jer u mladosti tražimo svoju nadopunu, suprotnost... to ima smisla i sa genetske strane... kasnije se zna desiti da se čudimo kako smo našli osobu koja je toliko različita od nas u svemu :)... povrh toga se desi da se obje strane mijenjaju kroz život, ne ostajemo isti... ipak se ispostavi da sve ovisi o temeljnim vrijednostima koje se ili daju uskladiti ili ne daju... neki kažu da je život jednostavan :)... ni do dana današnjeg nisam baš sigurna u to...
  • 10.12.2009. 23:44h

    Član kajaMerlin5 Radujem se sa Tobom dragi Vaj. Daj joj pusu u moje ime.
  • 10.12.2009. 23:49h

    Član ivanaMerlin2

    @vajran

    što reći... milost Božja...
  • 11.12.2009. 05:59h

    Član srceMerlin4 Vajrane i do sada sam imala lepo mišljenje o tebi, a ovaj tvoj komentar i tebe, ako se smem matematički izraziti je 5+. Zato ste i ti i DeVeT, nešto posebno. Muškarci sa stilom. Jer ova tvoja izjava i DeVeT-ovi prilozi \"za Nju\", vas čine izuzetnima. Nešto što žene osete. Moje poštovanje tvojoj ljubavi do žene i partnerice. To ne osetite samo vas dvoje, već i vaša dečica, što je veoma važno, jer će jednoga dana, kada se otisnu, sa sobom poneti punu škrinju bisera. A to je ljubav njihovih roditelja, koja je izdržala i pobedila sva životna iskušenja. Boljeg pouka im ne možete dati. I to je to.
  • 11.12.2009. 06:07h

    Član srceMerlin4 Kajo, čitam sve tvoje komentare. I moje mišljenje, da taj osečaj tvoje ljubavi do svakoga ( koje na žalost ja ne mogu osetiti) i punina koju osetiš, je Njegova milost i dar za sva tvoja pretpljena iskustva. Hrabra si žena. Naklon.
  • 11.12.2009. 06:37h

    Član aliusMerlin8 Moj duboki i iskren, naklon, svim komentatorima i njihovim, ovim, komentarima, ...i zivotu, ili Bogu, kako god zvali,...ali,,, ko bas svakom, ...zaista ume, cudesno smisliti nacin i put, kako bi najbolje shvatio sustinu, i naucio, ..pa makar u zadnjoj sekundi. Dugo , dugo se vec tome cudim i divim !!!:-*)
  • 11.12.2009. 06:52h

    Član safirisMerlin8 Čudesni su putovi Božji, a jedan od tih putova vodi i kroz partnerski odnos.Blagoslov je imati skladan odnos pun poštovanja i obostranog razumjevanja.
  • 11.12.2009. 06:55h

    Član safirisMerlin8 Eh, da... ova Babina slika mi je do sada jedna od najljepših, vidi ti te šarene bableke, kao planete oko Sunca:)
  • 11.12.2009. 07:34h

    Član saturn17Merlin2 ....saturn mu je u kosi......:)
  • 11.12.2009. 07:58h

    Član zemljaMerlin2 Dragi shanti, u pravu si... kako rekoh... najbliži najviše i trpe naše... promjene raspoloženja... Sve prvo puca po obitelji, reklo bi se. No, obitelj nas i najbolje poznaje pa nam može, povremeno, progledati kroz prste, jer zna kakvi smo zapravo. Samo, tvrdoglava kakva jesam, ne mogu ne misliti, zapravo ne osjećati da, onaj tko je konstantno u vezi s Izvorom, svoju energiju i svoje čuđenje daruje čitavom svijetu, svemu što postoji... i ne izdvaja iz konteksta Života samo jednu osobu, makar to bio i partner... Kajo, tvoj komentar mi je \"upao u oči\" (doduše i vajevi komentari, koji su mi navukli osmijeh na lice). I, znaš mene, uhvatila sam se tog Tollea... On kaže da svjesnost pozitivno utječe na partnerske odnose, ali, kad je razlika u svjesnosti prevelika, partneri se razdvajaju - kao ulje i voda! Naporno je živjeti s nekim tko isprazno priča, isprazno živi, al šta ćeš! Živjeti \"u svom svijetu\" ili otići... uvijek je u pitanju samo naš izbor... jer Bog nam je dao mogućnost izbora... predivan dar, moram reći... a za odluke je najbolje pitati srce, a ne razum... valjda... :)
  • 11.12.2009. 08:45h

    Član kajaMerlin5 Da draga moja Ivanice, između svađe i ljubavi postoji sve. Ajmo uzeti da je svađa ? ono što razdvaja, a ljubav ono što spaja. Tako ispada da je to i jedina energija djelovanja. Ovdje nećemo spominjati ostale načine kao indiferentnost ? i sl. , jer oni manje-više nisu prisutni kod parova koji živi aktivni život. Ako sam se ja uzmimo opredijelila za djelovanje putem ljubavi onda o mojoj sposobnosti ovisi koliko sam moćna da djelovanje moga partnera i njegov način pretvorim u ljubav. Taj put nije moguće savladati odjednom. To ide korak po korak. Danas se događa da u svojoj iskrenosti, blagosti i prihvaćanju, mogu komentirati moje djelovanje sa žargonom koji razumije i moj partner ( a to su uglavnom proste riječi) i produžiti komentirati i njegov način. Tako se događa da je to jedini način u kojemu on može vidjeti razliku u ljepoti života. Onog trenutka kad sam shvatila da je i moj partner sam Bog koji vapi za samim sobom to mi je bilo moguće. Maknulo se je sve ono što mi je prečilo da tako mogu djelovati. A to je uvrijeđenost, sram, ponos i sve ono što je bilo potrebno da mogu u miru prihvatiti optužbe bacane na mene, a koje ja nisam bila. Temeljne vrijednosti života počinju se nazirati i u zajedničkom životu. Jer jedina vrijednost života je punina najljepšeg svakog trenutka. Bog mi je dao karakter razigranosti, tako da situacije u kojima osjetim da je potrebno, ma koliko bile teške i provokativne stvorim komediju u kojoj se valjamo od smijeha. Kako je potrebno djelovati u kojem trenutku ja ne znam niti stvaram neki obrazac. Naprosto se puštam životu i njegovoj ljepoti da me nosi, a ja samo budem.
  • 11.12.2009. 09:22h

    Član ivanaMerlin2 bilo bi zanimljivo ovaj razgovor nastaviti u jednom užem krugu... očito je da svi na neki način puštamo životu da nas nosi, a i mi nosimo njega... nosimo se život i mi dok kičma izdržava :))) \"Ovdje postaje jasnim dublji uzrok svih teškoća u današnjim odnosima: vi sebe ne poznajete niti molite Boga za pomoć, zato birate i krivog partnera.\" - ovaj odjeljak za mene znači da postoji pravi i krivi partner - ispravite me ako griješim...
  • 11.12.2009. 09:58h

    Član kajaMerlin5 Draga moja Ivana, a što bi to značilo? Ovo je Baba rekao svakome OSOBNO. I svatko mora sam naći u svojemu srcu, kako to treba biti za njega osobno. Baba naglašava?. ? Kontakt s Bogom najintimniji je, najčudesniji i najtrajniji od svih koje možeš uspostaviti. U ophođenju s Bogom, u ophođenju sa Sebstvom ti ne nalaziš nešto što bi tebi možda bilo strano već otkrivaš sebe, svoje pravo biće, svoj bitak i svoj cilj. A otkrivaš li sebe, otkrivaš svog partnera, otkrivaš svoje pravo Ti. Ako sebe razumiješ iz dubine srca, tada možeš svakome pristupiti s otvorenošću koja rastače sve ono što razdvaja. ? TO JE ZA MENE JEDINA ISTINA. I iz toga sve proizlazi. Ali, ponavljam ? to je sve na osobnoj razini htjenja? Što znači krivi i pravi partner? Ako uzmemo da ništa nije stalno nego služi sve za našu školu onda bi po tom bilo da i ne postoji krivi, nego samo trenutačni partner koji služi kao UČITELJ. A kada pređemo granice prolaznosti tada taj partner nije u našem životu u KOJIMA SMO SVI SVAKOME SVE ( i bili u našim prijašnjim životima) ništa drugo do Učitelja Života. Što je vječni partner ? To je za nas još uvijek misterij. Onom brzinom kojom budemo puštali da se događa prolazno doći ćemo i do konačnog OTKRIVENJA.
  • 11.12.2009. 10:37h

    Član shantiMerlin3 Jedan jedini, je vječni partner. To je Bog sam. Sve ostalo je samo pokušaj da kroz druge, volimo Njega. Sve što radimo naša je težnja prema Njemu. U svim našim ljudskim ljubavima mi pokušavamo doživjeti ljubav koje se sječamo, ljubav prema Njemu.
  • 11.12.2009. 10:47h

    Član kajaMerlin5 Je dragi Shanti, Bog jest jedini Partner. Ali, zar On nije samo Duh !? Zar se nije spustio u Oblik po Nama da bi mogao sam Sebe Ljubiti i osjetiti u svoj svojoj prekrasnoj fantaziji i čaroliji ljubavi dodira i osjećaja ...
  • 11.12.2009. 11:08h

    Član shantiMerlin3 Možda On je samo duh, a možda i nije. On jeste svemoguć. Znaći, na svim razinama, i van svih razina On može imati i tijelo, ili bito sve što poželi. Što i jeste. Ali, sa našim intelektom nemoguće je poimiti što On je, i sve ostalo o Njemu. A ono što čutimo o Njemu, rijeći ne mogu prenjeti Nedostatne su.
  • 11.12.2009. 11:09h

    Član ivanaMerlin2 On se spustio u oblik po nama u trenutno oko sedam milijardi primjeraka i načelno nas je podijelio u dva temeljna oblika koji bi kroz muško - žensko partnerstvo trebali učiti i pokušavati stvoriti na Zemlji partnerstvo što bliže tom našem sjećanju na Njega... odnos ili ide ili ne ide ka tome, a nikad nismo samo mi pitani koji je sljedeći korak i kamo vodi...
  • 11.12.2009. 11:11h

    Član kajaMerlin5 A kaj je sa onim što nam neprekidno ponavlja Baba- Otac- Majka ...VI JESTE JA !? ... :-)))
  • 11.12.2009. 11:13h

    Član ivanaMerlin2 uklapa li se u cijeli razgovor članak\" ULOGA ŽENE I MUŠKARCA U STVARANJU KROZ UNIVERZUMSKU MOC LJUBAVI\" ?
  • 11.12.2009. 11:16h

    Član kajaMerlin5 Da pametna moja Ivanice ... to jest Moć Novog Stvaranja... Ali, do toga mora svatko osobno doći i spoznati... Pusa
  • 11.12.2009. 11:27h

    Član ivanaMerlin2

    @kaja

    eh, kajica moja, da sam bar pametna kao što kažeš :))))) znam da svatko mora osobno, ali mi je lakše što ste tu, što donosite vrijedne članke nad kojima se može porazmisliti i komentare po kojima se može pokušati podesiti svoje kormilo dok vlada zatišje... jer - kad počne oluja, možda svi ovi razgovori budu neki svjetionik na koju stranu plivati do obale... ljubim te, nadam se da ti to dobro znaš i osjećaš...
  • 11.12.2009. 11:36h

    Član kajaMerlin5 Draga moja Ivana, zato imamo ovo vrijeme Učenja, da svatko onaj koji želi ne doživi ( a daj Bože nitko) oluju. I svaki onaj tko se sada uspije vinuti u Srce samoga Boga, a to jest vratiti se na Izvor onog što mi jesmo, ili kako mi kažemo probuditi se u iskonskoj Stvarnosti, za njega ne postoji opasnost, niti doticaj izdvojenosti koji predstavlja svijet. To je jedina mudrost. Vratiti se ka Sebi.
  • 11.12.2009. 11:55h

    Član ivanaMerlin2 i zaista, evo, konačno sam se sjetila prave pravcate oluje koju sam jednom na barci doživjela sa vlastitim partnerom... dobro ću ponovno proanalizirati kako su stvari tekle s odmakom od nekoliko godina... oluje su neumitne... one male se dešavaju kroz život, a ona velika je jednako tako neumitna, takav je moj osjećaj iznutra... u tom je trenutku izuzetno bitno koga imamo pored sebe, vuče li prema dolje ili prema gore...
  • 11.12.2009. 12:14h

    Član nedaMerlin0 Ako kazemo da je Bog duh, onda se treba razumjeti da smo i mi duh. Nema razlike. Mi smo ovdje da iskusimo stvaranja u ljudskom liku
  • 11.12.2009. 13:36h

    Član nedaMerlin0 Zna se da je danas brak vezivanje radi sigurnosti. Vecina brakova, skoro svi brakovi, stoje na toj cinjenici. To je samo djelic istine u mozaiku ljudske gluposti. U tu ljudsku glupost ulaze i posjedovanje, ljubomora, strah od gubitka, podobnost, dominacija i moc i mnogi drugi mehanizmi. Manje vise, svako tko je krenuo osvjestiti sebe, dosao je do cinjenice da su svi odnosi samo zamjena za nemogucnost imanja sebe, nemogucnost zivota sa samim sobom, potraga za psihoseksualnim ugovorom, strah od samoce, a ne kako smo spremni to nazvati Ljubavlju. Ljubav nema nikakve veze sa svim gore navedenim. Ljubav po ljudskim mjerilima su oblici slabosti i straha \"što drugi misle\". To je razlog ostajanja u neljudskom braku, robovanje njoj, tumaćeći školom u kojoj ostaje u prvom razredu i dalje nepismen.. Ljudsko biće ne bi radilo večinu onga što mnogi pišu o svom partneru, karakteru i ponašanju koje nije ljudsko. Uvidjeti to, zahtjeva malo vise hrabrosti i odlucnosti.
  • 11.12.2009. 14:02h

    Član kajaMerlin5 Draga moja Ne, pa onda, Da , molim Te kao druga koji se već dosta dugo javlja na našoj stranici, ajde mi već jednom reci (oprosti na drskosti) a kaj to ti zastupaš i što nam to pokušavaš reči. Molim Te, budi toliko ljubazna pa mi objasni kao djetetu u prvom razredu. Izgleda da sam stvarno glupa kad ne razumijem. Ako si dobronamjerna a nalaziš se u višoj svijesti od nas zašto nam ne pomogneš i sa jasnočom ne rečeš u kojem grmu leži zec. Mi spavamo to je istina. I želimo se probuditi i to je istina. Dali se ti nalaziš u istom loncu u kojemu smo i mi !!!? Ako jesi pomoći ćeš nam... ako nisi reci gdje si ... !!! Molim Te još jednom, potrudi se i reci mi kao djetetu. Pusa
  • 11.12.2009. 14:21h

    Član nedaMerlin0 Draga KajA S cim si se poistovjetila i sto zelis znati, postavi konkretno pitanje?? Nije vazno sto ja ili bilo tko pokusava reci, vec je vazno i jedino mjerilo ono što ti SAMA misliš, ili odabireš razumjeti. Nećiji stav ili pogled na bilo koji komentar se nanovo ne može tumaćiti jer svatko će razumjeti što mu odgovara obićno reagiranjem jer se identificira sa nećim što vidi kao sebe. Zbunjenost ovisi posebno o tome, dali smo svjesni života ili živimo san. Kada smo svjesni svog ?bitka? to je naša manifesacija, mi kao izvor zaronimo natrag u naše stvaranje kao beskrajno maleni aspekt. U našem nastajanju mi smo aspekti beskonačne svjesti ali mi svjesno nismo svjesni toga. Možda ti ovaj dio od Saija koji također govori o odnosima ( iz knjige o hrani) pojasni gledište koje zastupa satva ili čistoču karaktera uvijek a naroćito u odnosima. \"je sveta institucija koja bi vas trebala učiti da otvorite srca, razvijete ljubav i vježbate se u spremnosti na požrtvovnost. Predodžba koja danas vlada u mnogim zemljama, da čovjek treba mnogo partnera kako bi sakupio iskustva, veoma je pogrešna. Ljudi nisu pokusni objekti - uostalom, ni životinje to ne bi smjele biti. Ono što se danas uči, to nije kako stupiti u brak, nego kako ga izbjeći. U ovom Kali-razdoblju ( sadašnjem dobu ) mnogi ljudi imaju bezbrojne odnose, i što je rezultat toga? Neuspjeli brakovi! Da bi vodio dobar brak, nisu ti potrebni mnogi partneri ili bilo kakvi-bez ljudskih vrlina partneri, već pouzdane predodžbe o vrijednostima, koje se sastoje u tome da svoju pažnju odvratiš od vanjskog ii usmjeriš ostvriti sebe. Očajno (glumljeno) stanje vaših odnosa nije znak da je brak \"mrtav\", kako to neki tvrde, već je znak da ste toliko upleteni u svoj ego, da za su izgubili kompas o ljudskim vrijednostima i pogubnost lošeg društva.
  • 11.12.2009. 14:23h

    Član nedaMerlin0 Gospod je došao na Zemlju da bi spriječio razaranje svijeta, da bi učio put prema sreći imiru da bi dokumentirao svoju vjernost. Ti bi se u ovom blagoslovljenom dobu dobu trebao pitati: kako stoji stvar s tvojom vjernošću? Jesi li vjeran svom partneru i ljudima koji te okrušuju? Ili zastupaš danas toliko rašireno pogrešno mišljenje, da je važno jedino to da je čovjek vjeran samome sebi, i da sve ostalo nije toliko važno? Što bi bilo od tebe kada bi i Bog tako mislio? Budi dakle oprezan s takvim lakomislenim izjavama. Srce svakoga pravog partnerstva je vjernost. Vaši su odnosi zato tako loši jer vjerujete da vjernost možete zanemariti. Ono što pri tome žanjete nisu ništa drugo do problemi, razočaranja i bolovi. Plamen ljubavi u srcu, koji spaja dvoje ljudi, mora biti njegovan s najvećom pažnjom, jer se inače može u trnutku ugasiti ili pretvoriti u požar, koji je teško nadzirati, ako je to uopće moguće. Misli na svoj odnos s Bogom. Misli na to da si ti Bog, i ponašaj se kao On. U kritičnim situacijama razmišljaj na ovaj način: ! Što bi Bog učinio u ovakvom slučaju?\" i uvijek neka ti pred očima bude neslomljiva vjernost. Tada te ništa lažno ne može zaslijepiti. Sai
  • 11.12.2009. 14:27h

    Član kajaMerlin5 Oprosti NeDa, ali izgleda da mi danas nije dan za govor nego za akciju. Ja idem, čekam te u Vječnosti ... OVAJ TREN ... DOĐI DA SE SRETNEMO !!!!
  • 11.12.2009. 14:31h

    Član nedaMerlin0 Svaki dan je danas , vječnost je u sada uvijek prisutna Dvoje ljudi se udružuje u partnerski odnos nadajući se da će celina biti veća od zbira delova, da bi otkrili da je manja. Oni se osećaju manjim nego kada su bili sami. Manje sposobnim, manje uzbudljivim, manje privlačnim, manje radosnim, manje zadovoljnim. To je zato što oni jesu manje. Oni su se odrekli većine onoga ko jesu, da bi bili ; i ostali ; u toj vezi. Veze nikada nisu bile zamišljene na taj način. Ipak, tako ih doživljava više ljudi nego što ikada možete zamisliti. Zašto? Zašto? Zato što su ljudi izgubili osećaj (ako su ga ikada i imali) za svrhu odnosa. Vaš glavni odnos, zato mora biti sa samim Sobom. Prvo morate naučiti da poštujete i slavite i volite Sebe. Prvo morate Sebe smatrati vrednim da biste druge smatrali vrednim.
  • 11.12.2009. 14:39h

    Član brandonMerlin0 Bravo Neda- Nedo Prava lekcija o odnosima, naravno da ih malo tko razumije. Postovana Kajo Ono sto ste sve rekli o vašem partneru, vjerujem da je sve tko ovdje čita iznenadilo. Ipak moj stav bez ljudskih vrijednosti u karakteru bilo koji odnos ne moze egzistirati na čistim temeljima. Ne radi se o lošem i dobrom vec o stupnju evolucije koja se razlikuju iskustvima koja stvara ima. Nikad se nitko nije promijenio sljedbom, ili što tako drugi hoće ili mora vec unutarnjom voljom.
  • 11.12.2009. 14:51h

    Član kajaMerlin5 Zaboravi NeDa .... sa filozofijom je gotovo.... Zašto nisi došla !!!? ZAŠTO NISI DOŠLA DA SE SUSRETNEMO !!!? Ja sam stvarna i vječna .....STVARNA , bez filozofije ....
  • 11.12.2009. 16:43h

    Član nedaMerlin0 Kajo, Kajo Došla sam A ako si stvrana i vječna, zar ne shvačaš S tobom sam od svijeta i Vijeka, i Nadvjeka
  • 11.12.2009. 21:53h

    Član vajranMerlin5 :)))

SADRŽAJ UPISAO

Član shantiMerlin3 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana shanti dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U PROSINCU...

PROSINAC...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas je tužan dan. Molimo dragog Boga da se to više nikada ne dogodi. Anđele spavaj u miru. Roditeljima Bože daj snage da ovo izdrže. Iskrena sučut.!

    21.12.2024. 08:11h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi, želim vam lijep i radostan dan. Neka vas svako zlo zaobiđe i neka vas prati samo sreća i ljubav. Lp

    12.12.2024. 06:42h
  • Član bglavacbglavac

    Dragim mališanima želim puno darova u čizmicama!

    06.12.2024. 08:39h
  • Član bglavacbglavac

    Lijep pozdrav Edin. Drago mi je da si svratio .

    30.11.2024. 18:08h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Hvala Bglavac, također.

    30.11.2024. 15:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi, želim vam lijep i sretan vikend. Lp

    30.11.2024. 07:56h
  • Član bglavacbglavac

    dragi magicusi, danas je Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama. Učinimo sve da ih zaštitimo i nasilje već jednom prestane. Lp

    25.11.2024. 08:13h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info