Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član dinaja

Upisao:

dinaja

OBJAVLJENO:

PROČITANO

760

PUTA

OD 14.01.2018.

Magicus i međusobno razumjevanje.

Magicus i međusobno razumjevanje.
Tumačenje i razumjevanje pročitanog teksta nije samo reproduktivni proces niti učenje lekcije napamet, nego misaono- osjećajno, produktivno sudjelovanje u samom problemu. Na taj način razvijamo transskalarno, sustavno razmišljanje i dosežemo njegovo umijeće.
 


 

“…zrcalni neuroni će napraviti za psihologiju, što je DNA napravila za biologiju:
pružit će zajednički okvir, i pomoći će u objašnjavanju čitavog niza umnih
sposobnosti, koje su do sada ostale tajanstvene i nedostupne pokusima. Oni su
veliki korak naprijed u evoluciji mozga primata.” izjavio je poznati neurofiziolog indijskog porijekla V.S. Ramachandran, čovjek koji je sjedinio tradiocionalnu mudrost zemlje u kojoj je rođen sa novoizrastajućom znanosti o čovjekovom postojanju u univerzumu.

 

 

 


 Filozofija i fenomenologija ljudskog uma se danas sjedinjuju sa drevnim mudrostima i uče nas životu u svijesnosti postojanja i našu cjelovitost kao čovjeka obajšnjavaju pojmom univerzum uma, te čudesne tvorevine u našoj glavi koja je polako otvorila svoje porte čovjeku i svakodnevici.

Neurofiziologija i znanost koja se bavi proučavanjem evolucije mozga nam danas tvrdi da je mozak svojom građom i svojim djelovanjem tajnovitiji od svemira i istovremeno traže postojanje božje komponente u njemu.

HERMENEUTIKA

 

 

Kako si rastumačiti univerzum uma i razumjeti onaj čudesni romor u našim glavama koji stručno nazivamo jezikom neurona?

Dali je to ipak titranje božjeg glasa u nama?

Naziv hermeneutika je proizašao iz grčke riječi hermeneutes što u doslovnom prijevodu znači tumač.

Hermeneutika, nam ne tumači još nepoznato, nego nas poziva na samostalno razmišljanje i misaono sudjelovanje u tumačenju i osobnoj interpretaciji tog nama još nepoznatog. Umijeće tumačenja i razmišljanja je beskonačni proces koji se odvija u nama samima i ne smije se zaustaviti na jednom konačnom riješenju. Razumjeti nešto još uvijek ne znači da proces razmišljanja prestaje, jer univerzum misaono- osjetilno- osjećajnog u nama je u vječnom pokretu, vječnom treperenju i slično velikom svemiru on se isto iz trenutka u trenutak širi. Umijećem razmišljanja, mi otkrivamo uvijek nove tajne u pokušavami si ih protumačiti, razumjeti ih sami sebi odgovoriti na pitanje što je to univerzum misaono- osjetilno osjećajnog u nama.

Umijećem tumačenja ostvarujemo i umjeće razumjevanja i osobne interpretacije nečeg novog, neke nove ideje, novonastajuće teorije, novodokazanih zakona. 

Umijećem razmišljanja mi misaono poniremo u sebe samoga, spoznajemo sebe samoga u svijetu u kojem živimo.

 

 

Hermeneutika univerzuma uma nas uvodi u 

  • samospoznaju,
  • samoosjećajnosti,
  • samoosjetilnost, 
  • samorazumjevanje,
  • samoodgovornost,
  • samokritiku i 

omogućava nam samosnalaženje u svakodnevici.

Umijeće tumačenja svoju karakterističnu oštrinu dobiva u trenutku kada smo uspjeli izgraditi misaoni most između pitanja i odgovora.

Znanost nam, da bi se razvijala, nudi mogućnosti njenog intepretiranja razvijajući i teorije za to.

Tako je nastala opća teorija interpretacije, kojom učimo principe razlaganja, dakle, analize problema ili teme, a nova teorija umreženog razmišljanja nas navodi na sintezu do sad naučenog s onim što još trebamo naučiti.

 

 

Osnova tih teorija, je misao kao takva, ona čudesna iskra iz koje proizazi spoznaja o nečemu, pa na koncu i samospoznaja, spoznaja sebstva.


Prirodna znanost se bazira na eksperimentalnom iskustvu, ali spoznaja tih eksperimenata nastaje tek kroz tumačenje prirodnih procesa, samim procesom razumjevanja i umijećem razmišljanja u univerzumu čovjekova uma.

Hermeneutika novog vremena, nam ucrtava put za osobnu interpretaciju novih zakona o biti energije i materije, dakle, interpretaciju nečega transcendentalnog, nečega izvan našeg iskustva.

Tu se javljaju pitanja:

  • Što je materija?
  • Što je energija?
  • Što je univerzum uma?
  • Je li ljudski um materija ili energija?
  • Što je pokret?
  • Što je prostor?
  • Kako nastaje geometrija ljudskog uma?
  • Kako nastaje prostor u kojem se krećemo?
  • Šta je vrijeme?
  • Kako nastaje vrijeme?

Razumjevanje, kao uvjet kasnije interpretacije, izrasta prvo, iz znatiželje i zanimanja za neku temu ili problem u praktičnom životu.

Da bi uopće došlo do procesa razumjevanja, potrebno je međuljudsko komuniciranje i vječna izmjena znanja.

 

 

 

Pitam se zašto neki uvijek misle da im se želi nametnuti mišljenje, zašto one koji pokušaju nešto objasniti nazivaju pokondirene tikve, zašto se ponekada misli da onaj drugi želi soliti pamet.

Pa zar nije tako da je uvijek je postojao onaj koji se u nekoj temi, nekoj teoriji, nekoj mudrosti bolje snalazi od drugoga i onaj drugi koji želi nešto novo saznati?

Zar to nisu elementarni oblici razumjevanja, nešto kao slova, koja zajedno oblikuju riječi koje se onda slažu u smislenu i razumljivu rečenicu kojom se potvrđuje, iz tog konstruktivnog dijaloga proizašla, stara istina i sjedinjuje sa novom?

 

 

Portal Magicus bi mogao biti hram vječitog učenja. To možemo ostvariti osmišljavanjem procesa međusobnog razumjevanja, koje počinje u trenutku iznošenja nekih novih ideja i razlika u mišljenju i iskustvu i konstruktivnom dijalogu.

 

 

Razmišljati o nekoj novoj ideji o nečem novom ili a priori odbiti novu ideju?

Zar nije bolje razmišljati dalje, jer ako a priori odbijemo novu ideju odbijamo i želju za upoznavanjem sebe samoga i svih, onih zatomljenih potencijala u sebi.

Znanost je nastajala na osnovu trijeznog i objektivnog ljudskog razmišljanja, međusobnog razumjevanja, pojedinačnog interpretiranja i zajedničkog zaključivanja.

Tako je u znanosti nastao tetravalentni kod, kao osnova metode za nastajanje pravog razumjevanja:

  1. Neću i nemogu prihvatiti nešto što mi nije potpuno jasno
  2. Poteškoće koje želim savladati moram prvo raščlaniti
  3. Sredit ću svoje razmišljanje, koristeći već naučeno, po kategorijama i krenuti s najjednostavnijom, a onda povezivati s novonastalim mislima
  4. Tek gotove i obrađene činjenice mogu biti ponuđene drugima.

 

pračovjek vs. alien

 

S tako nastalom znanošću se danas odlazi na putovanja svemirom, otkrivaju genetske tajne, osmišljava nova tehnologija, stvaraju uvijek njeni novi produkti, zahvaljujući tom razvoju mi danas sjedimo za računalom i komuniciramo, zahvaljujući uvijek novim dostignućima znanosti mi sve brže i lakše putujemo internetom, zahvaljujući umijeću tumačenja i razmišljana nekih UMOVA je rođen i portal MAGICUS.  

No uvijek postoji opasnost da tako nastala znanost stvori od nas pasivne konzumente, isključi nas iz zajedničkog razmišljanja, te da pritom zaboravimo osjećaj unutarnje slobode koja nastaje u stalnoj vezi sa slobodom svijeta u kojem živimo.

Naše pasivno konzumiranje rezultata znanosti je uzrok da ona često ostaje u sferama nerazumljivog, a tog nerazumljivog se bojimo.

Ono što nije sebi samom dovoljno razjašnjeno, ostaje u sferi iracionalnog, a time neprihvatljivo i neupotrebljivo.

Novi milenijum nam je otvorio vrata novih mogućnosti, spoznavši SNAGU LJUSKOG UMA kao jedinke, koja samu sebe stvara i obnavlja vječnim i neprekidnim umijećem tumačenja i razmišljanja.

Misaona snaga, mudrost na izvoru je uvjet tumačenja, razumjevanja i interpretacije tuđih misli.

 

kineski ideogram - mudrost

 

Mudrost je kao fenomen teško objasniti i opisati, ali ako krenemo od filozofije koja u svome imenu već nosi mudrost, a onda još i ljubav prema njoj, tada nam postaje jasno da je u mudrosti sakrivena težnja za vječnim traženjem i otkrivanjem novih istina.

Čovjek je neusporediv unikat, a univerzum misaono- osjetilno- osjećajnog u njemu nepoznanica za svakoga drugog osim za njega sama.

Zar to nije izazov za svakoga od nas da razvija svoju mudrost spoznavajući i prihvaćajući mudrost drugoga i da je umijećem razmišljanja, tumačenja, razumjevanja, interpretacije u konstruktivnom dijalogu zjedno razvijamo dalje.

To je poziv na napuštanje svakodnevnog načina razmišljanja i ulazak u novi kreativni svijet misaono- osjećajnih slika o sebi samome i svom postojanju u ovom čudesnom svijetu punom još nedovoljno protumačenih zakona.
No to nije ona davna Deskartesova rečenica "Mislim, dakle postojim", to mora biti sjedinjenje misli i osjećaja u konačnu samospoznaju.

Problem i kritika praktičnog uma postoji od uvijek. Svedemo li misao samo na praktično ponavljanje ustaljenih formi, bez osobnog eksperimentiranja, ona gubi svoje osnovno značenje.

Mislim, dakle postojim, a postojim znači živim. Život je vječno titranje bioenergije, prelaženje jednog njenog oblika u drugi, stalno gibanje, pokret.

Misao, osnovna energija univerzuma misaono- osjetilno- osjećajnog u nama, se mora razvijati i oblikovati njenim daljnjim kreativnim razvojem. Ona onda sama traži više, traži mudrost u odluci, povezuje se sa osjećajem koji oblikuje emociju i postaje njen vidljivi oblik.

 

mislioc

 

Čovjek koji razmišlja, postaje mudrac na vratima svijeta, mudrac života, mudrac koji slijedi svoju istinu i sluša i prihvaća tuđe, da bi ih u konačnici sjedinio u neku novu istinu, možda vredniju istinu ili je zauvjek odbacio kao neupotrebljivu ideju.

Hermeneutika je stara filozofska disciplina koja je preživjela stoljeća i uvijek iznova u svim vremenskim epohama dobivala potvrdu svog postojanja.

Interpretacija, razlaganje, prevođenje ili jednostavno tumačenje i razumjevanje se i danas kriju u korijenu te riječi.

Ona je bila osnova razvoja jezika koji se kroz stoljeća razvijao da bi međusobno razumjevanje bilo lakše. No ona nije više samo metoda znanosti, ona je prije svega postala osnovno prirodno ljudsko svojstvo.

U svojoj gladi za znanjem čovjek je tumačio i razumjevao prirodu i njene zakone. Teorije pretvarao u praktičnost života.

 

 

Hermeneutika je ucrtavala put, osmišljavala most između teorije i prakse.

 

magicus, 2009

 

Da se novoizrastajuće teorije nisu tumačile, razumjevale i pretvarale u djela mi danas ne bi mogli uživati u ljubavi, znanju i vjerovanju koje se širi ovim čudesnim portalom, MAGICUS.

 

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 03.08.2009. 11:59h

    Član shadowofsoulMerlin11 Atlas ne nosi ovaj globus na svojim plećima, niti je to ravna ploča.... :) kako si dobro primijetila, razvojem mišljenja, kreativnošću, gladi za odgovorima došli smo do stupnja razvoja na kojem nisam bila 1976. :) dakle, da je sve ostalo kao što je bilo 1976. kad sam počela raditi, ja bih još uvijek lupkala po mehaničkoj pisaćoj mašini, ako sam htjela nekoj stranci odgovoriti na postavljeni upit :) ovako, kreiram dopis u 3 sekunde, print-am ga u nebrojeno kopija koliko treba etc. etc. etc. (shvatila si što želim reći).... uvijek će biti ljudi kojima ništa nije pravo... s tim se moramo pomiriti... ne možemo mijenjati cijeli svijet, zato promijenimo sebe u odnosu na taj cijeli svijet, da bi suživot nas i tog svijeta bio moguć.... nedostatak tolerancije, rigidnost osobe u komunikaciji stvara onaj izgled kakvog imaju ono dvoje na tvojoj prvoj slici... ajme, ne bih nikad htjela biti takvog izraza lica :) hvala ti za još jedan dobar tekst... tvoj tekst :)
  • 03.08.2009. 12:08h

    Član dinajaMerlin2

    shadow

    tek kada u konstruktivnom dijalogu s drugima izrastemo iz žabokrečine osobnog postojanja, žabokrečine koju sami više ne osjećamo, da tek onda smo osjetili onu čudesnu iskru u sebi i krenuli putem samospoznaje, samokreativnosti...a taj put se sjedinjuje sa svim putevima koji vode ka izvoru.........ka onoj čudesnoj iskri koja nas je svojim sjajem oplemenila........ oni koji to ne osjete ostaju uvrijeđene žabice u žabokrečini koju više ne osjećaju.......guše se u svom nepostojanju i zdnjom snagom iz pustinje svojih neosjećanja šalju otrovne strijelice s nemjerom da otruju ljepotu i lakoću ljudskog postojanja........:-)))
  • 03.08.2009. 12:22h

    Član shadowofsoulMerlin11 orenosim ovaj moj komentar, sa tvog prethodnog topic-a... na žalost, dinajo, otrovnih strelica će uvijek biti... i to je život... ne možeš to spriječiti, ali možeš spriječiti strelicu da ubode baš tamo gdje je poslana da ubode.... ako te i dotakne, ne dozvoli joj da prodire... kad joj dozvoliš da prodire i proširi svoj otrov, cilje je ostvaren... kad joj ne dozvoliš, strelica pada i nestaje.... a onaj tko ju je poslao isto nestaje - iz tvoje orbite...
  • 03.08.2009. 12:35h

    Član dinajaMerlin2 hvala sjenko....oni koji ne osjete snagu hermeneutike, oni koji ne pristanu na sudjelovanje u tumačenju, razumjevanju i konstruktivnom dijalogu ostat će zauvjek u žabokrečini svoga nepostojanja u kojem vrijedi samo jedan zakon...ne talasaj.....a to je zakon palanke, zakon skućenosti duše, zakon ne sudjelovanja u božjem snu.............:-)))
  • 03.08.2009. 12:35h

    Član ivanaMerlin2 \" Ono što nije sebi samom dovoljno razjašnjeno, ostaje u sferi iracionalnog, a time neprihvatljivo i neupotrebljivo.\" Molim da ovo shvatiš isključivo kao pitanje i baš kao pitanje koje mene žulja: da li je to zaista tako ? Da li je iracionalno neprihvatljivo i neupotrebljivo ? Imam li ja sa svojih navršenih 47 ovozemljskih godina vremena da dalje preduboko analiziram ? Duboki osjećaj iznutra kaže da nemam. Logično bi bilo najprije analizirati da bi mogli sintetizirati, ali život nas je svih nosio onako kako nas je nosio, kormilarili smo kako smo najbolje znali. Ne žalim ni za čim što sam dospjela, ali mi postaje kritično bitno kamo i kako dalje. Duboko poštujem sve one koji su analizirali i koji su to s nama spremni podijeliti, pa tako i tebe i sve autore čija si djela pročitala, impresionirana sam i zavidna. Ovo iz dubine duše ! Međutim, postoji trenutak kad čovjek osjeti da je došlo vrijeme da se iz područja analize jednostavno mora pokrenuti u sintezu, uz pridodavanje dodatnog pokojeg zrnca za koje još u umu nađe mjesta, ali da je glavnina već tu negdje, da je kapacitet primanja novih podataka sve manji. Tada ti je jedina mogućnost koja ti preostaje da se osloniš na to da si upio podataka onoliko koliko ti je maksimalno bilo moguće, ali i da se nadaš da postoji ono nešto, onaj začin, ono vezivo koje se nalazi upravo u sferi iracionalnog, koje će ti omogućiti da se ono što si u sebe uspio uliti postane probavljivo jelo skladnog okusa. Ja tako osjećam, kod mene stane još vrlo malo divnih zrnaca novih znanja, prihvaćam ih koliko mogu. A u ono iracionalno se uzdam da će mi pomoći da zaokružim svoju cjelinu. Ono nešto što sam prvi put susrela kao \"kolektivnu podsvijest ljudskog roda\" ili \"beskonačnu iinteligenciju\" - što god to bilo. Eto, to je pod krivom rubrikom nekoliko stvari o meni :) Što mogu, baš ovdje se istreslo, samo se prosulo... Nadam se da nećeš zamjeriti...
  • 03.08.2009. 12:41h

    Član dinajaMerlin2

    ivana

    što je gravitacija?????????? s tom čudesnom silom, silom koja spada u četiri osnovne sile u kojima živimo i razvijamo svoje razumjevanje procesa pod kojima živimo.......... je počelo naše mešusobno nerazumjevanje......... sve drugo su samo varijacije na temu draga Ivana.......:-)))
  • 03.08.2009. 12:43h

    Član ivanaMerlin2 Glede višestrukih nickova i anonimnosti: Nemam tu potrebu. Ne dijelim osjećaj da je virtualni svijet drukčiji od stvarnosti. Dapače, u ovih par mjeseci upoznala sam se uživo ili od ranije poznavala 8 članova ovog portala i moja anonimnost samim tim više ne postoji. Doći i pod nekim novim nickom ubosti mi ne pada na pamet. To sam što sam i nemam ni volje ni vremena ni potrebe igrati nekliko likova, imam dovoljno posla i sa ovim jednim JA koje se pokušava upoznati, kao što i u mom profilu na ovoj stranici već piše. Tko voli - nek izvoli... Samo neka ne bode, ne grize, ne rita se i ne ujeda, niti pod stalnim nickom niti pod privremenim ili povremenim...
  • 03.08.2009. 12:51h

    Član ivanaMerlin2 Voljela bih ipak dobiti direktniji odgovor na ovaj citirani dio tvog teksta. I to zato što držim do tebe, hoću bolje razumjeti. Da li je to za tebe zaista tako - da je iracionalno neprihvatljivo i neupotrebljivo ? Pustimo ono što je bilo...
  • 03.08.2009. 12:51h

    Član dinajaMerlin2

    ivana

    još nešto što je možda važno ili za tebe uistinu nije važno......gravitacija, ta čudesna sila u kojoj smo rođeni određuje i naše misli...........misli kojiepostaju naši osjećaji.........osnovni poticaj našeg kretanja u svakodnevici, ali i u virtualnom svijetu.........čudesni impuls kojim se uzdižemo iz žabokrečine u kojoj vlada entropija...ne talasaj..............kaos... da kaos koji ne osjećamo nego ga pripisujemo drugima, tražimo uzroke svojih nesretnih stanja na krivom mjestu-............a gravitacija nas oplemenjuje svojom snagom i uči nas osjetiti te impulse kojima se doista moežamo uzdignuti iznad žabokrečine postojanja...........hvala gravitacionoj sili koja je od nas učinila ČOVJEKA koji spoznaje svoje postojanje u božjem snu........i s njom u sebi boreći se protiv nje postaje anđeo svog osobnog postojanja......:-)))
  • 03.08.2009. 12:59h

    Član shadowofsoulMerlin11 \"Ono što nije sebi samom dovoljno razjašnjeno, ostaje u sferi iracionalnog, a time neprihvatljivo i neupotrebljivo.\" Čini mi se da ova rečenica ima tumačenje (bar meni) :) Ono što sebi sama nisam dovoljno razjasnila (nisam htjela/znala/whatever) ostat će uvijek u sferi iracionalnog, a time za mene neprihvatljivo i neupotrebljivo. No to ne znači da ću sad nekog prozivati zbog toga što ja ne znam što bih sa tim iracionalnim, no to ne znači da ću sad nekog napadati/svađati se/whatever zbog toga što je to za mene neprihvatljivo i neupotrebljivo, jer je iracionoalno, jer sama sebi nisam dovoljno razjasnila (jer nisam htjela, znala, željela)... jesam li dobro shvatila the point of text? ako nisam - molim točno objašnjenje ove rečenice
  • 03.08.2009. 13:00h

    Član dinajaMerlin2 \" Ono što nije sebi samom dovoljno razjašnjeno, ostaje u sferi iracionalnog, a time neprihvatljivo i neupotrebljivo.\" ako misliš na ovo eto to je ono u čemu pišem u cijelom tekstu.......to nešto nedovoljno objašnjeno je moguće hermenutikom metodom tmačnja, konstruktivnim dijalogom, dijalogom koji proizalzi međusobnog razumjevanja, a ne iz uvreda, razjasniti i sebi drugima omogućiti put ka istinskoj spoznaji.........:-)))
  • 03.08.2009. 13:02h

    Član ivanaMerlin2 Glede gravitacije - imamo samo jedan jedini izraz koji nas stavlja na naizgled suprotnu stranu, ali ni to ja ne doživljavam baš tako suprotstavljeno: ti kažeš \"boriti se\" s gravitacijom, ja kažem \"surađivati\", ali obje smo je svjesne i poštujemo je, dakle ja sam to naše pitanje oko gravitacije zaključila, hajmo dalje ! Glede netalasanja - da sam tome sklona, ne bih ti se niti obraćala, zar ne ?
  • 03.08.2009. 13:29h

    Član kajaMerlin5 ...... a zar nam nije dosta tolike eone .... !!! - Svijet čeka da nanovo bude rođen u našim očima, ........!!! ... još malo i dovršiti će se ovaj ciklus stvaranja, još malo treba da se zatvori puni krug ciklusa i isto toliko bit će da se novi ciklus unutar ovog beskonačnog kruga otpočne .... KAD ĆEMO U VJEČNOST !!!?
  • 03.08.2009. 13:43h

    Član shantiMerlin3 Stoljeća \"pametovanja\" dovela su nas u goru tminu nego je ikad bila...... ODOH JA SA KAJOM :-))
  • 03.08.2009. 13:45h

    Član ivanaMerlin2

    @kaja, shanti

    Stoljeća znanosti i tehnike odvela su nas u nadmetanje s prirodom umjesto u suradnju i prihvaćanje... I ja bih s vama - mačkine oči mole... Ima za mačke škole ? :)))))))))
  • 03.08.2009. 13:55h

    Član shadowofsoulMerlin11

    ivana :)

    Zaustavlja se autobus Banja Luci i vozač kaže: - Pauza je 20 minuta, ako neko hoće da ide u toalet, popuši cigaretu ili završi fakultet !!! upravo dobih ovaj vic :) (maca ide u školu) :)
  • 03.08.2009. 14:00h

    Član kajaMerlin5 Dobro došla Ivana draga !!! Putujemo zajedno !
  • 03.08.2009. 14:01h

    Član ivanaMerlin2 mijau, mijau i opet mijau ! Ako smo se složili da je krajnji cilj probuditi dijete u sebi, onda je svakome od nas u njegovo vrijeme ona prijelomna točka kad uzlazna putanja kreće u silaznu i vraća se dječjoj radosti i jednostavnosti i čistoći duše ! Imaš pravo, ova maca bi sad u neke druge škole, one iracionalne, te sam slabo do sad stigla pohađati. I točno mi treba mačja škola. Zar se od mačaka nema što naučiti ? O, itekako !
  • 03.08.2009. 14:08h

    Član dinajaMerlin2

    ivana

    kad smo već kod mačaka.....one cijeli svoj život, intuitivno , slijede osnovni zakon iz kojeg smo proizašli....stabiliziraju svoj rameni pojas koji je čovjek sjedinjujući se sa zakonom gravitacije prestao stabilizirati.......to je eto jedan od uzroka po kojima bi trebali krenuti u mačju školu.....učiti od njih stabilizirati rameni pojas..........:-)))
  • 03.08.2009. 14:11h

    Član ivanaMerlin2

    @dinaja

    eto, fino, sad još samo konkretno... imaš li opis kako da to radim ? nisam ja stigla sve članke pročitati... pomozi, daj link, molim te
  • 03.08.2009. 14:15h

    Član dinajaMerlin2

    ivana

    a čovjek je odbacijući od sebe te osnovne zakone prestao stabilizirati rameni pojas i počeo pokrete izvoditi iz prsne kralježnice........a to je pokret protiv prirode iz koje smo izrasli.........učimo od mačaka kada nečemo sudjelovati u konstruktivnom međusobnom dijalogu.......ako krenemo u mačju školu možda ćemo doista naučiti osjećati osnovne zakone iz kojih smo izrasli...........pa ćemo možda onda i kada pišemo na računalu pokrete ruku izvoditi, zahvaljujući stabiliziranom ramenom pojasu, iz ramenog zgloba, a ne iz prsne kralježnice..........a onda će i naša kralježnica manje patiti zbog našeg ne razumjevanja osnovnih zakona iz kojih smo izrasli............:-))))
  • 03.08.2009. 14:17h

    Član dzorkoMerlin2 zrcalni neuroni... kao i cjelokupni tzv. \"sustav zrcaljenja\"... je odgovoran za suosjećanje, empatiju, altruizam... sposobnost uživljavanja u osjećaje i doživljaje drugih... je izravno vezana s tzv. funkcionalnom sposobnošću sustava zrcaljenja...
  • 03.08.2009. 14:18h

    Član dzorkoMerlin2 nažalost, već postoje naznake zloporabe ovih neuroloških otkrića... opisane u stručnoj periodici... u smislu pokušaja mijenjanja stavova... tijekom predizbornih kampanja... promidžbenih akcija...
  • 03.08.2009. 14:20h

    Član dzorkoMerlin2 slično kao i kod DNK, moralni aspekt je presudan... razvoj svijesti... čini se da jedini može spriječiti zloporabe i zastranjenja...
  • 03.08.2009. 14:23h

    Član dzorkoMerlin2 hermeneutika... je, uobičajeno, dio kršćanske teologije... Hermes... bog raznih izuma, oštroumnosti... pratitelj duša u onostrano...
  • 03.08.2009. 14:25h

    Član dinajaMerlin2

    dzorko

    to je i dokaz da nedostaje konstruktivni dijalog među ljudima.....zrcaljenje u pozitivnom smislu je moguće tek hermenutikom, međusobnim razumjevanje, tumačenjem i pokušajem jednu temu pretvoriti u teoriju u međusobni hreljenje ka dobru........komentari iza ovog teksta o razumjevanju dokazuju da je međusobno razumjevanje jedna od vječnih utopija, onaj čudesni otok na kojem još se uvijek nismo uspjeli usidriti......svatko najrađe sluša samoga sebe i najrađe gleda svoju sliku u zrcalnim neuronima svoga mozga........da to je najveća istina koja današnjeg čovjeka koja se isto tako zrcali i u zrcalnim neuronima božjeg sna..........i to je slika koja se ponavlja u tom snu već milionima godina............:-)))
  • 03.08.2009. 14:25h

    Član dzorkoMerlin2 uzlazna putanja... nikada ne prestaje... :)
  • 03.08.2009. 14:33h

    Član dinajaMerlin2 čovjek je osuđen da živi u Babilonu i mislim da je to jedina istina koju danas živimo...........svatko od nas ipak najrađe sluša svoje misli i vjeruje da je njegova istina jedina istina koja nešto vrijedi..........dijalog je u Babilonu bio nemoguć..........nerazumjevanje je bio uzrok tome..a nerazumjevanje je jedan od uzroka današnjeg stanja u svijetu........cijeli svijet je još uvijek samo Babilon i nitko od nas niti ne pokušava to nerazumjevanje usmjeriti u tumačenje i razumjevanje tuđih misli........ i možemo ovako u nedogled pisati komentare, možemo u nedogled izlagati svoje mišljenje......... i ovom kilometraskom slaganju nisam vidjela pitanje što si mislo ili mislila pri tome......a ako i odgovoriš na to pitanje dolazi odgovor to znam ali mene zanima nešto drugo.........kao na primjer mačja škola..........-)))
  • 03.08.2009. 14:37h

    Član dinajaMerlin2

    dzorko

    korijen riječi hermeneutika ne dolazi od Hermesa...nego od riječi hemeneutes što znači tumač...........hermes je onaj koji je vodio duše u podzemlje, ali hermeneutes je tumačio božje nerazumljivosti ljudskim dušama.......:-)))
  • 03.08.2009. 14:38h

    Član ivanaMerlin2

    @dinaja

    2. put eto, fino, sad još samo konkretno... imaš li opis kako da to radim ? nisam ja stigla sve članke pročitati... pomozi, daj link, molim te ( vjerujem da imaš negdje opis tog pokreta koji bi stabilizirao rameni pojas )
  • 03.08.2009. 14:48h

    Član dinajaMerlin2

    ivana

    iako u mnogim tekstovima piüem o stabilizaciji kralje#nice, ramenog i zdjeliönog pojasa pogledaj ovaj tekst https://magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=19772 nadam se da äe ti pomoäi da bar malo razumijeü naöin mog razmiüljanja......:-))))
  • 03.08.2009. 14:50h

    Član dzorkoMerlin2 draga lady D, po mome skromnome sudu... osuđeni smo jedino ako sami sebe osudimo... ;)) razumijevanje jest moguće... srećom :)) hrabro, dakle, ima nade... razumijevanje jest moguće...
  • 03.08.2009. 14:53h

    Član dzorkoMerlin2 jezik, doduše... nema kosti, no može bosti... moj jezik, tvoj jezik, njegov / njezin jezik... svačiji jezik može... i nehotice... bosti...
  • 03.08.2009. 14:57h

    Član ivanaMerlin2

    @dinaja

    Super, hvala, to sam trebala, konkretno i još i sa fotografijama ! Bog zna kad bih sama dolutala upravo do toga tvojeg članka ! Hvala.
  • 03.08.2009. 15:16h

    Član dinajaMerlin2

    dzorko

    da jezik može bosti i u tome i je problem nerazumjevanja......uboden ubada natrag.......a razumjevanje je tako jednostavno.......ako nešto ne razumiješ potrebno je samo postaviti pitanje..... ali kada postaviš pitanje.......uh to je onda veliki problem..........pitanjem vrijeđaš neke, neki reagiraju kukoljem u žitu, neki jednostavno ne odgovaraju na pitanja, neki ti kažu za tebe doista nema vremena, s tobom ne želim diskutirati i tako dolazi do nagomilavanja negativne energije............no raumjevanje proizalzi iz konstruktivnog dijaloga kojim se sve, baš sve, može protumačiti i to na zadovoljsvo sviju...........:-)))
  • 03.08.2009. 15:21h

    Član dinajaMerlin2

    ivana

    drago mi je da si zadovoljna linkom, ako imaš još pitanja, radovalo bi me da ti na njih mogu odgovoriti ili s tobom u konstruktivnom dijalogu o njima prodiskutirati........ja svojim tekstovima iznosim svoje razmišljanje o čovjeku, njegovom tijelu i nabrajam svoja isikustva i iskustva koja sam imala sa pacijentima.......:-)))
  • 03.08.2009. 15:22h

    Član dzorkoMerlin2 draga lady D, zvuči neobično, štoviše vrlo neobično i čudno... čak je to rizično spominjati... no znam da ćeš ti razumjeti... radi otvorenosti tvoga uma... radi se o tome da... svi s kojima dolazimo u kontakt su naši učitelji... zrcalna slika nas... \"pakao, to su drugi\"... je vrlo raširena predrasuda... trenutno... možemo izabrati da u toj predrasudi ne sudjelujemo... ako želimo, naravno...
  • 03.08.2009. 15:24h

    Član dzorkoMerlin2 riječi... počesto mogu unijeti zbrku... riječi mogu biti predivne - no, šteta sto nikada ne mogu biti istinite... jer im je narav takva... istina može biti spoznata jedino i samo u tišini... tišini uma i tišini srca...
  • 03.08.2009. 15:29h

    Član dinajaMerlin2 dragi dzorko, pa o tome ja i pišem...u dijalozima s tobom naslutih što su vede, uronih u jedan drugi, do sada meni nepoznati svijet razmišljanja, usporedih pročitano, tada nedovoljno shvaćeno.........Mircea eliade i njegove knjige su mi samo dale naputke što su vede i upanišade.....ti si svojim komentarima otvorio neka nova okna u mojoj svijesti......prolistah njegove knjige još jednom i jedno novo svijetlo je zasjalo u mojoj svijesti..........da svatko je svakome učitelj ako je onaj drugi spreman na prihvaćanje novoga........tebi sam uistinu zahvalna jer si mi otvorio porte u jednu mudrost koju nisam razumjevala..........:-)))
  • 03.08.2009. 15:32h

    Član shadowofsoulMerlin11 ja sam nešto pitala, nitko mi nije odgovorio...
  • 03.08.2009. 15:37h

    Član dzorkoMerlin2 draga lady D, najljepše hvala na ljubaznom odgovoru :)
  • 03.08.2009. 15:38h

    Član dinajaMerlin2

    shadow

    oprosti draga izgubih se u kometarima, nisam primjetila tvoje pitanje...pitaj me još jednom molim te.......:-)))
  • 03.08.2009. 15:38h

    Član dzorkoMerlin2 spremnost je, naravno, presudna... zanimljivo da su to isticali i drevni mudraci... i da je to pronađeno i ekstrahirano novijim matematičkim analizama ljudske osobnosti... u anglo literaturi je ta dimenzija osobnosti nazvana \"open minded\"... dakle, biti otvorenoga uma...
  • 03.08.2009. 15:40h

    Član dzorkoMerlin2 \"Ljudski um je poput padobrana - funkcionira jedino kada je otvoren.\" primijetio je još prije stotinjak godina i autor teorije relativnosti... čije je ima sinonim moderne znanosti... poznati zagovornik vegetarijanstva ;))
  • 03.08.2009. 15:41h

    Član dinajaMerlin2

    dzorko

    jučer sam u tekstu \"duša svijeta\" https://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=27445 upravo pisala o mojim doživlajima pročitanih knjiga Mircea Eliade..........potaknuta tvojim naputcima o vedama i upanišadama dotaknuh se još jednom tog svijeta drevne, meni daleke mudrosti........:-)))
  • 03.08.2009. 15:48h

    Član shadowofsoulMerlin11 ShadowOfSoul 3.08.2009 12:59 h \"Ono što nije sebi samom dovoljno razjašnjeno, ostaje u sferi iracionalnog, a time neprihvatljivo i neupotrebljivo.\" Čini mi se da ova rečenica ima tumačenje (bar meni) :) Ono što sebi sama nisam dovoljno razjasnila (nisam htjela/znala/whatever) ostat će uvijek u sferi iracionalnog, a time za mene neprihvatljivo i neupotrebljivo. No to ne znači da ću sad nekog prozivati zbog toga što ja ne znam što bih sa tim iracionalnim, no to ne znači da ću sad nekog napadati/svađati se/whatever zbog toga što je to za mene neprihvatljivo i neupotrebljivo, jer je iracionoalno, jer sama sebi nisam dovoljno razjasnila (jer nisam htjela, znala, željela)... jesam li dobro shvatila the point of text? ako nisam - molim točno objašnjenje ove rečenice
  • 03.08.2009. 15:49h

    Član shadowofsoulMerlin11 ma, znam kako je to... koliko puta sam tako isto bila u razgovoru sa nekim na netu i promakne mi nešto... :) eto, gore sam postavila ono pitanjce :)
  • 03.08.2009. 15:51h

    Član shadowofsoulMerlin11 idem sad doma, čitamo se poslije... pred večer :)
  • 03.08.2009. 15:52h

    Član dinajaMerlin2

    shadow

    \"Ono što nije sebi samom dovoljno razjašnjeno, ostaje u sferi iracionalnog, a time neprihvatljivo i neupotrebljivo.\" sda sam vidjela ovo pitanje i mislim da sam negdje gore i odgovorila na to pitanje........... mislim da je to i žalac problema.......uvijek postoji nešto što nama samima nije dovoljno jasno.....ostaje iu sferi iracionalnog i onda to nešto pokušavamo u dijalogu ili diskusiji sa ljudima sami sebi razjasniti..........kao je portal svijet u kojem pišemo, a ne gledamo se u oči i odgovori nisu brzi i direktno nastavlajnje na misao uvijek puno toga ostaje nerazjašnjenog..........kada sam pred nešto više od godinu dana ušla u ovaj svijet nadala sam se da ću uz pomoć drugih uspjeti u sebi riješiti ta neka za sada iracionalna pitanja i isto tako sam se nadala da će netko od mojih tekstova i odgovora profitirati........ moje iskreni mišljenje je da se tek sjedinjenjem znanja dolazi do boljih rezultata...........i večeg zadovoljstva......sticanje novih saznanja je za mene uistinu radost i veselje, ona pjenušava kupka o kojoj vajran piše........:-)))
  • 03.08.2009. 15:57h

    Član vajranMerlin5 a lijepo vam je pjesnik rekao.... nitko ništa ne zna, krhko je znanje.... zar to nije dovoljno...čuje li ga itko... nitko ništa ne čuje, nitko ništa ne razumije... soli i pameti posvuda. od razumijevanja ni mrkve... banane još manje.... Bog vam dao da saznate prekoviše.... da saznate i ono što znati ne želite... jer sve što zatražite biti će vam dano..... i što tada... a.... a sada.... zbogom pameti......
  • 03.08.2009. 16:04h

    Član dinajaMerlin2

    vajran

    prolog u Dundu Maroju završava divnom rečenicom \"Na vašu sam zapovijed, stav te pamet na komediju\" stav mo mi pamet u radosnu kupku istinskog postojanja.....:-)))
  • 03.08.2009. 16:06h

    Član kajaMerlin5 Draga moja Dinajo, možda malo i mene ide Konstruktivni razgovor i Babilon ?. ? ?. pa ću kratko reči moj stav ---; Pred, sada već dosta godina pozvana sam od Tvorca Pod Dugu ( i svi koji su željeli) Kao latica cvijeta Što miluje dušu Ja ti prilazim i Vodim Te tamo U dolinu snova Vodim Te Tamo kroz prolaz Ispod Duge Onkraj svih zbivanja Vjeruj mi Ti se samo oslobodi, Budi miran i spokojan. A razmišljanja . . . .? Dopusti da Ti kažem Na putu kroz prolaz ispod Duge Nisu Ti potrebna Ona će Ti samo otežati put Zato radosno kreni I zaboravi sve ono Čega bi se inače u svome svijetu Trebao sjećati . Evo, Ja Ti dajem Svoju ruku Kao voditeljicu I dajem Ti Svoju prisutnost Kao sigurnost za zaštitu \' Draga moja, moje putovanje sa Bogom traje i jedino kome sam poslušna je ON. I BIVA KAKO JE REKAO !!! Sve znanje iz svijeta meni ( ali samo meni) nije potrebno. Ne prakticiram nikakvu praksu duhovnosti. Vjerojatno sam u Tvojim očima obični seljak, ali, draga to me ni najmanje ne smeta, JER JA VEĆ NAZIREM DUGU. Što se tijela tiče?. davno mi je već postalo jasno da ovo tijelo iz ove inkarnacije neće putovati u Vječnost. RIJEČ DUHA !!! ***Postoji savršen lik za vas, duhovno energetsko polje uklapa vašu biologiju u vibrirajuće modele Bića u kojima ona postiže savršenu svrhu. Vi se trebate samo opustiti i osloboditi načina na koje ste ranije mislili o sebi, da osjetite ovaj savršeni lik, da osjetite svoju duhovnu svrhu, da dozvolite Bogu da vas opiše. Zašto stvarate od sebe nesavršeni lik, kada Veliki Duh, izvor sveg života, čuva za vas lik neizrecive ljepote? \' Intelekt je dobra stvar; razum je dragocjeno oruđe. Ali um je stvoren da bi služio ljudskom duhu, a ne da bi bio važniji od njega. Babilon za mene ne postoji, SAMO OPREDJELJENJE. Puse
  • 03.08.2009. 16:06h

    Član vajranMerlin5

    dinaja...

    pali centrifugu....
  • 03.08.2009. 16:07h

    Član vajranMerlin5 kaže kaja, sad ću kratko.... a onda opali 20 centimetara....
  • 03.08.2009. 16:12h

    Član vajranMerlin5 šalu na stranu, znanje je neophodno. mnoge su vrste znanja bitne. ali, govorio bi moj djed.... stvar je uvijek u suštini... a suština je u pristupu. kao kod govna, naprimjer.... može smrditi ali i ne mora.... svakako, prema znanju bi trebalo biti neutralan, prema razmjeni znanja i razmišljanja isto tako.... jer to je jedini put koji vodi u mudrost. a ona je cilj puta znanja.... svako znanje koje nas ne dovede do mudrosti, uzalud je potrošeno vrijeme... i u konačnici nije znanje.... ispada da smo uzalud potratili ovo vrijeme...
  • 03.08.2009. 16:13h

    Član dinajaMerlin2

    kaja

    babilona uistinu više nema....sam je sebe uništio........ ostala je samo metafora.......:-)))
  • 03.08.2009. 16:16h

    Član vajranMerlin5 ispada da je vrlo moguće da je razmjena znanja u velikom broju slučajeva razmjena sranja.... posebno novonastajuća znanja donose velika sranja... jer su mlada, neprovjerena i nemaju iskustvo.... zato su stara znanja sigurnija.... manja je mogućnost sranja.... ali.... uvijek ima ali.... garancije nema....
  • 03.08.2009. 16:18h

    Član vajranMerlin5 ima garancije ali, uvijek to ali.... ima garancije ali ona nije u znanju.... negdje je drugdje... jer kako bi pjesnik rekao... nitko ništa ne zna... krhko je znanje.... znači... ono je van riječi nitko....
  • 03.08.2009. 16:20h

    Član dinajaMerlin2

    vajran

    moj deda Roman bi rekao \"Svaka ti je za u đep\", da šalu na stranu imaš pravo, slažem se s tobom....ne talasajmo, manje se šire neugodni mirisi......:-)))
  • 03.08.2009. 16:20h

    Član vajranMerlin5 što se razmjene tiče, ona je osim u dva slučaja čista kontaminacija.... jer se nikad ne zna što se razmjenjuje... stvari ponekad izgledaju onako, a u stvari su ovako.... ...jer, rekao je jednom jedan... sve je relativno. pritom je mislio i na sebe.... jer je....
  • 03.08.2009. 16:21h

    Član vajranMerlin5 nekako si sve rađe razgovaram sam sa sobom.....
  • 03.08.2009. 16:23h

    Član vajranMerlin5 vajrane, ne zvoni više....
  • 03.08.2009. 16:23h

    Član dinajaMerlin2

    kaja, vajran

    evo jedne pjesmice o razumjevanju i razmjeni mišljenja Kula Babilonska u poeziji - Koliko je sati?- Da, sretna sam i nedostaje mi samo zvonce oko vrata da zvoni nad tobom dok spavaš. - Znači nisi čula buru? Vjetar je tresao zid, kula je zjevnula, kao lav, velikom kapijom na roletama koje zavijaju.- Šta, zaboravio si? Imala sam na sebi običnu sivu haljinu zakopčanu na ramenu. - I odmah zatim nebo je zapalilo vatru.- Kako sam mogla uči kada nisi bio sam? - Ugledao sam iznenada boje prije postojanja vida.- Šteta, ali ti nedaješ obečanja - Imaš pravo, to je sigurno bio san. - Zašto lažeš, zašto me nazivaš njenim imenom, voliš je još?- Oh, da, htio bih da ostaneš sa mnom. - Nije mi žao, trebala sam se ranije prisjetiti.- Stalno misliš na njega? - Ali ja ne plačem. - I to je sve? - Nikoga kao tebe. - Bar si iskrena. - Ne boj se, otputovat ću iz ovoga grada.- Budi mirna, otiću odavde. - Imaš prelijepe ruke. - To su stare priče, bodež je prošao ne dodirnuvši kosti. - Nema na čemu, dragi moj nema na čemu. - Ne znam i neću da znam koliko je sati. Wyslava Szymborska
  • 03.08.2009. 16:24h

    Član kajaMerlin5 Garancija svega znanja je ŽIVOT KOJI ŽIVIMO .
  • 03.08.2009. 16:29h

    Član vajranMerlin5

    dinaja

    dokaz da je prolog u dundu maroju mudar, a ne pametan.... da je pametan, crko bi odavno... dokaz je taj da je preživio... do sada.... što će biti, vidjeti ćemo.... a sada.... stvarno ti kažem... pali centrifugu.... ta je sila zakon.... sila nad silama...
  • 03.08.2009. 16:30h

    Član vajranMerlin5

    kaja....

    ZLATO NAŠE.....
  • 03.08.2009. 16:31h

    Član vajranMerlin5 kako se pali centrifuga.... hm.... vrlo mudra tehnika....
  • 03.08.2009. 16:32h

    Član ivanaMerlin2 Ja sam na svoje oči vidjela jučer kako lijepo dinaja zna pjeniti... ritam je bio uhvaćen... rado bih to vidjela opet...
  • 03.08.2009. 16:32h

    Član vajranMerlin5 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooo
  • 03.08.2009. 16:33h

    Član vajranMerlin5 ivana, ti si priljepak.... :-)
  • 03.08.2009. 16:35h

    Član ivanaMerlin2

    @vajran

    da se možda to ne zrcali nešto ? hm ? kako to da baš ti znaš i vidiš da jesam ? da, priljepak sam, tim se dičimmmmm, volim to što jesam...
  • 03.08.2009. 16:39h

    Član vajranMerlin5

    ivana

    koliko se sjećam, ti si sama za sebe izjavila da si priljepak.... kako na početku tako i sada.... gore u komentaru....
  • 03.08.2009. 16:39h

    Član dinajaMerlin2

    vajran

    evo uključih centrifugu........... i bacih pamet na komediju.......:-)))
  • 03.08.2009. 16:41h

    Član vajranMerlin5 zlato naše....
  • 03.08.2009. 16:44h

    Član ivanaMerlin2 Sve bolje razumijem gemini1... ja sam sve i ja sam ništa... na kraju ću i ja postati svemirski brod... wooooouuusssshhhh
  • 03.08.2009. 17:08h

    Član dzorkoMerlin2 boli me život...
  • 03.08.2009. 17:08h

    Član dzorkoMerlin2 ... na ruskome znači... \"boli me trbuh\"... ;))
  • 03.08.2009. 17:09h

    Član dzorkoMerlin2 jer je \"život\" na ruskome \"trbuh\"...
  • 03.08.2009. 17:10h

    Član dzorkoMerlin2 \"znanje\" na istome... materinjem jeziku... znači cijeli grozd značenja...
  • 03.08.2009. 17:13h

    Član dzorkoMerlin2 reći recimo... da je znanje beskoristno... da skupljanje znanja nije ni od kakve pomoći... da ne samo da ne pomaže - da može čak i smetati... može ponekoga uvrijediti... a može biti i znak dolaska na kraj \"puta\" stjecanja znanja... može biti znak mudrosti...
  • 03.08.2009. 17:15h

    Član dzorkoMerlin2 . . . ..,,;;:oo00DOO00ooi::;,,. . .
  • 03.08.2009. 19:21h

    Član shadowofsoulMerlin11 kuham filanu papriku sutra za ručak... (ja sam vegetarijanka)... :) hm

SADRŽAJ UPISAO

Član dinajaMerlin2 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana dinaja dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U STUDENOM...

STUDENI...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas je Međunarodni dan tolerancije, pa poradimo malo na tome. Lp

    16.11.2024. 03:29h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je martinje povodom tog dana želimo sretan imendan svim Martinama I Martinima!

    11.11.2024. 08:14h
  • Član bglavacbglavac

    Vrijeme leti, sve je hladnije, želim vam ovu nedjelju toplu i radosnu. Lp

    10.11.2024. 09:09h
  • Član iridairida

    Edine, ti se tako rijetko pojaviš, pa ne zamjeri ako previdimo da si svratio, dobar ti dan!

    30.10.2024. 12:33h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Dobro veče.

    28.10.2024. 22:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Blagoslovljenu i sretnu nedjelju vam želim. Lp

    13.10.2024. 08:02h
  • Član iridairida

    Dobro nam došao listopad...:-)

    01.10.2024. 01:57h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info

O učenju.