Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član saturn17

Upisao:

saturn17

OBJAVLJENO:

PROČITANO

1112

PUTA

OD 14.01.2018.

Ljubav na kušnji

Ljubav na kušnji
.....ovo je istinita priča....

Bila je to ljubav na prvi pogled, strasna i sudbinska rekli su mnogi. On je bio inžinjer, mlad,zgodan i obrazovan. Ona jedinica,mamina princeza, slikarica, pametna i lijepa. Teško je sad reći zašto su njeni roditelji bili protiv te veze,možda su oni vidjeli nešto što ona nije a možda im jednostavno nitko nije bio dovoljno dobar.Naravno kako nitko ne sluša roditelje tako su se i oni ubrzo vjenčali na opće negodovanje obitelji. Uskoro su dobili i djecu, sve se činilo da je to jednostavno brak iz snova. Puno su putovali, bili imućni živjeli u inozemstvu te provodili ugodan i lijep život.

Ali kako vrag ne spava, došla je bolest. On je u 30 godini doživio moždani udar i ostao u invalidskim kolicima, ona je imala onda samo 28. Međutim kako su imali novaca odlazili su u razne toplice tako da se njegovo stanje poprilično popravilo ali je ipak ostao vezan na invalidska kolica i postao ovisan o svojoj ženi.

I tada je njihova ljubav došla u kušnju. On postaje u svojoj bolesti zločest. Nije dovoljno da je maltretira psihički, ne daj joj da komunicira sa ljudima, kontrolira telefonske razgovore, ne da joj izaći iz kuće, ne smije ništa kupiti, njegova ljubomora poprima zastrašujuće razmjere.Počinje je tući fizički, vrijeđa je i ponižava. Takvu osobinu svog karaktera zanimljivo nije pokazivao dok je bio zdrav ili možda bolest mijenja osobnost, i to je moguće.

Al gle, tko će vjerovati mladoj i zgodnoj ženi da je maltretira muž invalid. Ona je kriva ne on, ona se ne brine dovoljno za njega i tako je njen život u 28. godini stao onog trenutka kada se on razbolio.Ona više nije bila u stanju baviti se slikarstvom. Ljudi je više nisu prepoznavali na ulici, izgledalo je kao da je ona bolesna a ne on.Djeca su sve više vremena provodila kod bake jer su ga se bojala, njega ni to nije bilo briga, samo je brinuo o tome da svu svoju ljutnu i frustraciju bolesti istrese na svojoj ženi.  A ona je trpjela , trpjela, trpjela….....dok joj nije puklo i onda ga je ostavila njegovoj mami i otišla….

I ova mlada žena da ste je pitali prije braka bili ikada ostavila muža kojeg voli zbog bolesti, rekla bi ….nikada……ja smatram da svačija ljubav pa čak i ona najčvršća može doći u kušnju. …..nitko ne može znati što bi napravio i kako bi napravio dok se „to“ ne dogodi…..a tada ili pukneš ili izdržiš,ali ono što želim reći je da ništa nije za osudu, ništa nije za zamjeriti i niti je najgore u životu povijanje rana od ležanja i mijenjanje pelene.....

( ona je još živa i ima oko 60 godina a on je tek nedavno umro)

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 19.05.2010. 08:40h

    Član ljubicaMerlin4 najlakše je osuđivati al da se nađeš u situaciji koju osuđuješ neznaš kako bi postupio... za očekivati... bio bi osuđivan...nažalost to je tako ...
  • 19.05.2010. 08:43h

    Član ivanaMerlin2 ne razumijem i dalje riječi \"tukao ju je\"... ne samo u ovom slučaju, nego i inače... to se može desiti samo jednom i nikad više... prvi udarac mogu shvatiti kao neku vrstu testa, ako već tako mora biti, ako netko ima potrebu pokušati... kod drugog udarca grabi se torbica, djeca i odlazi se... naglavčake se odlazi... kad čujem da netko trpi fizičko nasilje, ništa dalje nisam u stanju čitati ni misliti... pa još invalid u kolicima ??? zar se sagne zato da ju lakše udari ? oprostite na mojoj možebitnoj krutosti u stavovima, ali ja to ne razumijem... svijet tjelesnog nasilja za mene je potpuna nepoznanica i lijepo molim Onoga gore neka tako i ostane, uz punu zahvalnost da takva iskustva nikad nisu ulazila u moj život... nitko nikoga nema pravo tući... morat ću pročitati članak kasnije još jednom, ali ovako na prvi pogled vidim jedino taj dio nasilja i čini mi se da to nema nikakve veze sa bolešću tijela, nego sa bolešću duha onoga koji želi tući, a i onoga tko pristaje biti žrtva toga...
  • 19.05.2010. 08:48h

    Član saturn17Merlin2

    ivana

    .....ne bih znala točno reći kako je on to kao invalid izvodio, možda je bio slab na nogama a jak na rukama ali vjerujem da je ona to trpila baš zbog toga jer je bio invalid i bolestan...
  • 19.05.2010. 08:51h

    Član kajaMerlin5 Draga Ivana, ako se kada sretnemo podsjeti me da ti ispričam kako izgleda pakao?
  • 19.05.2010. 08:52h

    Član ivanaMerlin2 ili je imao turbo kolica ? ne razumijem i dalje... znam samo jedno... za svaki odnos moraju postojati dvije strane, dvije osobe... da se sagnem nad nekoga tko me tuče dok ga njegujem ? žao mi je, nema šanse... zaista nema šanse...
  • 19.05.2010. 08:56h

    Član ivanaMerlin2 ljubim te, kajo... više bih voljela slušati samo o raju, ali neka... ne AKO se susretnemo, nego KAD se susretnemo... bit će onako kako budemo osjetile pa ako dođe na red i priča o paklu, slušat ću i plakati u zagrljaju s tobom... --O--
  • 19.05.2010. 09:03h

    Član kajaMerlin5 Silna je moć ljubavi? dovoljno je samo ispružiti ruku i sile zla gube svoju moć? rasprsnu se kao balončić od sapunice?.. ali do toga je trebalo doći? ljubim te
  • 19.05.2010. 09:10h

    Član aliusMerlin8 Kajo draga, znas da to ne moze ispricati, kako izgleda pakao znaju samo oni koji su videli. Ali kad vidis, nikad vise neces biti onaj isti, bices bolji, nista tako dobro ne ume da uci, sta je snaga, sta je ljubav, sta je vazno, ...i da se samo sa dna izlazi tako da se vise nikad nikom ne sudi. :-*))
  • 19.05.2010. 09:16h

    Član saturn17Merlin2

    ivana

    .....nemaš tu što razumijeti i nemoj se ni truditi, on ju je tukao vjerovala ti ili ne....zato je i otišla....
  • 19.05.2010. 09:22h

    Član kajaMerlin5 Da, draga moja alius, tek onda spoznaš koliko je osoba ma koliko dobra bila nemoćna pred onim što ju zahvati ? i kao da po nečijom komandi stupa u rat? nije slučajno Isus rekao \' Oče oprosti im jer ne znaju što čine ? Ljubim te draga
  • 19.05.2010. 09:24h

    Član happyMerlin2 Priča jeste tužna...pretužna, za oboje....i puna elemenata za diskusiju. Nikoga ne volim ni optuživati ni osuđivati, svako zašto ima svoje zato.....Slažem se Ivana sa tobom, odvratno mi je nasilje u bilo kojem obliku, prema slabijim pogotovo, ali to je neka druga tema....žao mi je bilo kojeg stvora koji mora podnijeti patnju....(evo, baš sam se nasekirala....)
  • 19.05.2010. 09:33h

    Član kajaMerlin5 Nema potrebe trpiti nasilje? (osim onih čija duša želi proći to iskustvo)? Ja sam nedavno jednoj osobi koja je ušla u moju kuću i na mali znak nasilja ( više mentalnog ) pokazala vrata uz jasne riječi da može ostati samo ako se opredijeli za mir i ljubav?
  • 19.05.2010. 09:55h

    Član dafnaMerlin0 ...nasilje u svakom slučaju nije za odobravanje.U ovom čovjeku,postojala je vjerojatno potisnuta agresivnost,koja bi možda došla do izražaja da je i ostao zdrav.Da je on volio srcem i dušom,da je bilo prave ljubavi ,agresivnost nebi mogla doći do izražaja.Sve ostalo ja karma.
  • 19.05.2010. 10:13h

    Član kajaMerlin5 Draga dafna, karma nije ništa što nije naše. Ona je bila naglašavana da bi shvatili najvažniji Zakon \' što siješ to ćeš i žeti \'? Sada se nalazimo u vremenu kad shvaćamo da je karma posljedica naših prijašnjih djelovanja? ali, to nije razlog opravdanja. Niti jednom čovjeku nije oduzeta mogućnost da se uhvati u koštac sa svojim prijašnjim djelima i da ih sa Ljubavi Božjom pretransformira , odnosno pretvori u život Ljubavi?. ovdje i sada? I ne mora više živjeti mnoge živote (ako to ne želi) da bi otplatio dug.
  • 19.05.2010. 10:23h

    Član srceMerlin4 evo ovako.možda ću uspeti u jednom komentaru, ako ne: sledi nastavak. Ovo je školski primer braka koji je iz nekih razloga došao u krizu. (nema veze invalidnost. invalide doživljavam ravnopravne sa nama neinvalidima, samo što su onemogućeni kretanja kao i mi. a bože moj i ja neznam igrati balet, pa zbog toga nisam ništa manje vredma). Školski primer gde je mlada žena miorala potražiti psihološku pomoć kod stručnjaka kada se je nesreća dogodila. jer situacija se je promenila i znala je da ,odnos neće više nikada biti kao pre. Znači trebala je potražiti pomoć prvo za sebe, da zna kako da se postavi, onda za njega, onda zajedno. oba u savetovalište. Ovoga puta se postavljam na njegovu stranu. Zapao je u krizu, nije mogao sam iz nje. da je imao pravu ljubav pored sebe, kako se ono kaže:\" i u dobru i u zlu sa tobom.\" Najviše su trpela deca, pa njegova mati. A što se tiče agresivnosti. mislim da bi sela pored njega, da budemo na istoj ravni i opandrčila mu šamar nazad, da mu dam do znanja da svoju invalidnost nesme zloupotrebljavati. neznam možda. Veoma su dobri ovakvi članci- životni. Ne smatram uopšte da se nadmudrujemo, niti da jedni drugima solimo pamet. jednostavno pokušavamo realno razmišljati i pronalaziti rešenje za ovakve ili slične probleme. rekla bih: bravo mi. čim već diskusije, kako bi neko ko dođe u sl.situaciju ipak imao neku predodžbu, šta kako, kuda,kome. odlično Saturn17.
  • 19.05.2010. 10:28h

    Član srceMerlin4 ako je mogla koristiti ugodnosti života koji zahteva malo više novca. mogla je jedan deo odvojiti i za nekog dobrog terapeuta ,koji bi im sigurno pomogao da prevaziđu krizu. tu je bio problem poverenja. ok bili su mladi, ali obzirom da su imali decu, morali su se potruditi. prvo ona. pa kada bi video da se trudi, onda bi i on. tako nekako ukratko
  • 19.05.2010. 10:37h

    Član aliusMerlin8 Srce za ravnopravnost se slazem, naravno da smo ravnopravni, ali pozicija nije ravnopravna, ..i tu poziciju ni ti ni ja nismo probali, ..znaci kako da znamo kakvi bi mi bili? A ono sto nije ovamo isla ovako radila i onako radila, ..to se svodi na onu cuvenu recenicu Maria Antoanete: \"ako nemaju hleb sto ne jedu kolace\" (uzgred ja verujem da ona to nije rekla :)) ..i za to se slazem sa tobom, da je saturn otvorila dobru temu..
  • 19.05.2010. 10:39h

    Član elycaMerlin4 čitam Vas i razumijem ovu ženu uz članka!. Ne može se ovdje teoretizirat sa: zašto ga je ostavila ili zašto ga nije ostavila? Svak od nas tko kaže: Ja bi ga ostavila! - lagala bi ... a svaka koja kaže: \"Brinila bi se o njemu dok nas smrt ne rastavi!\" - lagala bi još i više ne možete znati dok se ne nađete u takvoj situaciji! Ja otvoreno svima kažem: čovjek koji se zbog svoje invalidnosti zatvori u sebe i počne maltretirat sve oko sebe (psihički ili fizički) - OSTAVI GA MOMENTALNO! ...ali priznajem da to nije lako! \"Izbacila je bolesnog čovjeka iz kuće!\" - bit će komentari okoline s kojima se teško nosit! Problem je u tome što naš sistem nije spreman prihvatiti bolesnog čovjeka pa je svaki suživot s njima teška patnja ...kao što je i njima teško jer prvenstveno gube strpljenje...
  • 19.05.2010. 10:41h

    Član srceMerlin4 naravno da ne osuđujem, jer to se nesme. naravno da je odvisno od slučaja do slučaja i dok se nema vlastito iskustvo ne možemo znati kako bi reagirali. a eto malo samo vodimo diskusiju na tu temu, malo starostne \"mudrosti\" škole života, koje treba da prenesemo našim mladima. i našoj dečici, da posle neke svađe ne treba odmah pakirati kufere i ajd svako svojoj mamici. ne, za brak se mora garati. rintati, jer se isplati. jer jedina vrednost koja se nesme proklockati je porodica i Amen, Amin.
  • 19.05.2010. 10:43h

    Član elycaMerlin4 @ivana ...moj ujac (mamin brat) ...jako fin i školovan gospodin...ugledan, galantan .... ma sve što poželiš ... ...čak ćeš nać i novinske članke hvale o njemu.....invalid je bez noge .... sad je malo i prikovan za krevet...mlati svoju ženu već godinama štapom, štakama, umjetnim nogama, cipelama ...s čim stigne i tko zna na koje načine svojoj je mami rekao: \"Zašto si još živa? Što više ne umreš?\" ...i uvijek je to tako....horor je unutar 4 kućna zida.... a izvnaka je ljepota ...da ti svi pozavide na takvoj vezi
  • 19.05.2010. 10:45h

    Član elycaMerlin4 a što se tiće kako bi svak od nas reagirao...reći ću vam iz osobnog iskustva: ispružila sam ruke prema njemu i rekla: \"Golim rukama ću ti branče izvadit\" ...i naručila ...ne smim napisat šta :-)))))
  • 19.05.2010. 10:57h

    Član srceMerlin4 ako se mogu novci davati za rekreaciju, masere, pedikere, onda je logično i da bi prvenstvo moralo biti, na davanju stručnjacima za psihološku pomoć za brak, roditeljstvo. samo što je to na našim prostorima još uvek fama oko toga. ko ide kod psihologa je lud, a ko ide psihijatru e tome pomoći nema. klinc. 21.stoleće stara sam, ali još uvek ako dođem u neku dilemu se savetujem šta i kako. niš me nije sram. bilo bi dobro da ovo prokomentiraju i naši kvalificirani terapeuti. ne prozivam, ali sam radoznala i bila bih veoma zahvalna. možda se dogodi da i u realnom svetu neko zatreba pomoć, pa ćemo znati, ne dati savet, ali znaćemo prisluhnuti nečijoj stiski i barem malim doprinosom pomoći.
  • 19.05.2010. 11:05h

    Član elycaMerlin4 @srce... ma teško je ženi kazat da je muž maltretira ...naročito ako on slovi kao fin gospodin... i naročito ako šetaju po rivi i drže se za rukice još gore je takvog tipa natjerat da ode kod doktora na liječenje osim toga ... psiholozi služe kao svrha sami sebi psihijatri samo kljukaju tabletama ...sve sam to prošla ...i s djecom i s bivšim mužem... jedini savjet koji sam dobila ...bio je besplatni savjet jednog psihijatra na Splitskoj rivi...koji je sve znao... apsolutno sve...vidio me ...i kako se ja nikad nisam bunila ...a nisam ni pričala okolo.... rekao mi je u prolazu: \"Ne može bit bolje, svaki dan će ti bit sve gore i gore!\"
  • 19.05.2010. 11:08h

    Član elycaMerlin4 pardon...lažem.... došla sam s kćerom kod jednog psihijatra i rekla par stvari i da ju osim toga i spiholozi i neko tlači u školi ... zasuzile su mi se oči...čovjek je napisao dijagnozu.... preporuku ...pogledao u malu i rekao: \"Nemoj čitat ovo što piše! Tu pišu strašne stvari! Nemoj popit ove tablete koje sam ti napisao, one su užasne! Samo maši s ovim papirom i svi će se problemi riješit, a tablete MORAM napisat jer je to jedini način lječenja\" Nema kod nas onog...plati psihijatra sat vremena i pričaj da si olakšaš dušu....kod nas je vrijeme kod doktora 15 min...i on mora dat tablete ili napisat: Izlječen
  • 19.05.2010. 11:13h

    Član kajaMerlin5 Ja sam nemilosrdna, tvrda i kruta? :-))) ? nudim ljubav ? dajem ljubav?cijelim srcem? ali onaj, koji to po svojoj slobodnoj volji ima pravo ne prihvatiti? ili se pretvori u ljubav i prihvati takvo zajedništvo ili više ne obadiram u njega ?( sam izabere, pa tko to bio ? )
  • 19.05.2010. 11:23h

    Član srceMerlin4 te žene kopje hodaju sa rukom u ruci po rivi, već znaju zašto trpe maltretiranje. neće da napuste ugodnosti koje im muževi pružaju. trpe zbog prestiža i mestom pod suncem. A e. mislim da se udaljujemo od teme. koja je veoma interesantna. invalidni ljudi i njihovi problemi.
  • 19.05.2010. 11:38h

    Član kajaMerlin5 A možda i ta žena koja hoda sa dragim sa rukom u ruci ? živeći trenutak u kojem je, živi iskrenu ljubav ? i možda nadu da još ima nade? Poznajem mnogo bogatih i sposobnih žena ? ili samo sposobnih koje vole muževe i po tom pitanju mogle bi bez njih? ? ne trebamo suziti samo na invalide tijela ? daleko su gori invalidi srca?
  • 19.05.2010. 11:43h

    Član anoinepMerlin1

    teška tema

    prvi put udariti može biti slabost drugi put je to maltretiranje i doviđenja pogotovo ako je odbijena pomoć drugih u međuvremenu tu ljubavu nema nema .........nema.......i točka
  • 19.05.2010. 11:43h

    Član elycaMerlin4 ajme srce...govorim o sebi...i razumijem što misliš reć.... ali sigurno je jedno... ja se nisam udala...moj se bivši muž udao :-))))) preširoka je priča za komentare problem je slijedeći: 1. s jedne strane imamo osobu koja je invalid i zbog toga postaje zloćesta (al uglavnom tako da se to ne vidi nigdje van kuće) 2. s druge strane imamo osobu koja je brakom vezana za njega i pokušava mu pomoć (ovako ili onako) ...koliko dugo će mu ta osoba pokušat pomoć??? ... poučena osobnim iskustvom kažem : svaki dan je previše ... a sad ti ovo osudi ili nemoj! Najgore od svega je to što sam ja osobno radila to zbog djece.... a vjeruj mi srce...djeca to uopće nisu očekivali od mene ...
  • 19.05.2010. 11:50h

    Član kajaMerlin5 Laviću, o kojoj ljubavi pričaš OPS ili OPD?!? Imaš pravo? veoma obilna tema?. Oni koji su OPS kunu se da vole ? ali na koji način i kako ? !?
  • 19.05.2010. 11:52h

    Član srceMerlin4 bilo kako bilo. moj komentar završavam na gornju temu: trebali su poiskati stručnu pomoć. njihovi prijatelji, rodbina bi se isto tako morala bolje angažirati da im pomognu, pa i ako pored toga ne bi uspeli, kao što i nisu s vako sebi. A deca? žrtve nevine. i to je to. gde smo tu smo. neodgovorni do krajnosti. A e
  • 19.05.2010. 11:57h

    Član paskoMerlin1 eto, zašto je prednost biti invalid od rođenja...takav si kakav si i tvoj partner vidi na čemu je...mi smo zločesti od početka veze..
  • 19.05.2010. 12:02h

    Član srceMerlin4 Pasko ti tvoju invalidnost možeš uzeti kao jednu od prednosti od neinvalidnih. jer to ti je dokaz ljubavi, čiste ljubavi, do žene, do partnerice i na kraju klrajeva do tvoje ljudskosti.
  • 19.05.2010. 12:12h

    Član elycaMerlin4 @pasko ...ovdje govorimo o ljudima koju su u punoj životnoj snazi ...usred navećeg mogućeg samodokazivanja ... nekako postali invalidi! U njima tad nakon borbe za preživljavanje, uglavnom...ponavljam UGLAVNOM, proradi zlo i mržnja... imali su sve...i sad nemaju ništa...i tad mrze cijeli svijet! i inače je tim ljudima falilo skromnosti i bogobojažljivosti, ali se to nije primječivalo! invalidi od rođenja....to je druga priča....ali ne znam ni jednog koji je sebe i svoje doveo u ovakvu situaciju. Oni su u duši skromni i prihvaćaju život kakav je...i tako se razvijaju u ...nazovimo to... čistu ljubav
  • 19.05.2010. 12:13h

    Član paskoMerlin1 zločestoću invalida najviše sam osjetila u Društvu invalida čiji sam član bila nekoliko godina..toliko frustracije i zlobe dugo nisam vidjela...teško je biti invalid i gotovo jednako, ako ne i teže biti partner...svaka situacija ima drugu težinu od \"normalne\" veze...zahtjeva veliku toleranciju sa obje strane i zaista čini vezu posebnom u svakom smislu, računajući na lijepe i ružne trenutke..
  • 19.05.2010. 12:19h

    Član srceMerlin4 Pasko. zločestoća ljudi je i u Društvu neinvalida u radnim organizacijama, u kulturnim društvima, u pozorištu među glumcima, u školi na fakultetu. a tvoja zadnja rečenica sve kaže: ---zahtjeva veliku toleranciju sa obje strane i zaista čini vezu posebnom u svakom smislu, računajući i na lijepe trenutke.\" KOD SVAKOG PARTNERSKOG ODNOSA OVO GORE VAŽI. ne samo kod invalida.
  • 19.05.2010. 12:22h

    Član paskoMerlin1

    elyca

    uvijek sam bila samosvjesna pa za ljude sa manjkom samopouzdanja i bahata, jer im je bilo muka što sam često uspješnija od njih...ambicizna sam, puna planova, a svakim danom me sve više i više boli, ali ja se prilagođavam, radim i dalje...
  • 19.05.2010. 12:30h

    Član paskoMerlin1 ne vjerujem da invalidnost zdravog čovjeka tako može promijeniti, isto kao što nas alkohol ne mjenja, već samo otkriva...a
  • 19.05.2010. 12:40h

    Član srceMerlin4 i ja mislim da invalidnost koja je došla iznenada ne može u biti promeniti čoveka. potrebno je samo malo više snage i volje da se ponovo utiri i zaživi pod novim uslovima. u gornjem primeru njegova agresivnost i fizički napad bi kad tada izbruhnuo do žene, ova njegova nesreća je samo to pospešila. a što se tiče alkohola i droge. e tu mislim da nije baš tako. te dve odvisnosti veoma promene čoveka, čine ga \"nečovekom\" na njegovu nesreću.
  • 19.05.2010. 12:51h

    Član srceMerlin4 jako, jako široka tema sa velikim brojem rešenja, razloga zašto je tako, zašto nije ovako itd. uglavnom ponavljam. tu su stručne službe koje veoma dobro znaju savetovati i imaju dosta uspeha. jedino ko neće da ga primi i prilagodi se predloženom. e onda neka radi po svome i neka da Bog da mu uspe. toliko. kraj.
  • 19.05.2010. 12:52h

    Član aliusMerlin8 ..slazem se Pasko, u nama SVIMA stanuju dva vuka, i dobar i los, i NEKE stvari ...izvuku iz nas,... i onog loseg kojeg smo mislili,.. cak i bili sigurni da smo ukrotili, ..dal\' smo ga ukrotili vidi se onda kad je nesto jace od samokontrole, pa ga rasprsi, ostajemo ogoljeni, ... ono sto jesmo. Srce, ...a da je potrebno SAMO MALO vise snage, sa tim se ne bih slozila, MNOGO MNOGO VELIKE snage je potrebno..
  • 19.05.2010. 13:06h

    Član vanessaMerlin10

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    šta reči...puno , malo, ništa ...svatko živi sa svojim problemom,kako zna i može , ali isto tako nitko i ništa nije za osudu, jer ne vidimo problem u cijelosti.Ono izvanjsko je vrh sante...Isto tako iskustvo vlastite kože je jedino pravo i svi, koji to ne razumiju, neka Bogu zahvale,da ne razumiju.Ljubav o kojoj ljudi pričaju, tu više ne stanuje.Ona svoje ljude poštuje ,tako dugo dok se oni poštuju.Brak se najčešće pretvori u ekonomsku zajenicu i da ima dovoljno love ili hrabrosti svi bi življeli s onim ili onom ,koga vole i kako dugo ga vole.Netko u lijepoj kući, netko pod šatorom .Ali mora se otvoreno reči, da svi mi prvo volimo sebe, pa tek onda druge i to opet zbog sebe.I to je ispravno.Jer sebstvo ima granicu, koja ga čuva.Kad drugi ugrožavaju naš fizički opstanak, onda je red pobrinuti se za sebe, ma kako to ego zvučilo.Sve ostalo je nužda.I to Velika.I još nešto, tu savijeti drugih ne pomažu.Niti životno iskustvo.Svatko mora sam proći pakao dna.Kad i pokušaš pomoći, ljudi slušaju, ali ne ćuju.I zašto bi???. To je osobna bitka sa životom.Zato se bolje ne miješati, jer nikad neznaš, kakva se tu bitka vodi. E, ovo već trei puta pišem i brišem i mislim da je sve lošije i lošije, zato neka ode s BOGOM....pa kome obojci , a kome opanci.::::))))) i još nešto, tko sam ja , da dajem savijete, kad uz sva moguća iskustva, svoj život nisam znala urediti. Pa je tako kako je,a možda baš tako treba biti.:))))))))))))))))) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥:))
  • 19.05.2010. 13:38h

    Član kajaMerlin5 Draga vanessa, sve je istina što kažeš?. ali, sa svojim životom tvrdim da ne mora biti ako ne valja?. mi sami krojimo svoj Život ? a za to jest potreban trud rada na sebi? jer Moć koju nam nudi Bog je velika i stvarna ? Puse velike tebi
  • 19.05.2010. 14:42h

    Član vanessaMerlin10 Kajo , pitanje je šta Tebi valja???, a šta meni valja????...Život uglavnom krojimo u suživotu, ali naravno možemo i sami...I ja Tebi govorim svojim Životom.Vjeruj mi...i ne tužim se , samo razmišljam.....a da nisam radila na sebi , danas bi bila ogorćena, zla i svi bi mi bili krivi, a ovako nisu. Ja sam odabrala ostati...i dobro mi je...Pusa Kajo.:)))) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥:))
  • 19.05.2010. 17:08h

    Član kajaMerlin5 ? I tako je dobro draga vanessa?. svi mi kao djeca Boga imamo pohranjenu u sebi istinu što je to što smo naslijedili od našeg Nebeskog Roditelja? što je to dobro za svakog osobno ? sve ovisi tko je sa čime zadovoljan i dali želi mijenjati dalje do samog savršenstva ?pusa
  • 19.05.2010. 18:50h

    Član pticaMerlin5 uf.uvijek me umore ovakve teme....ne znam šta da napišem kao komentar....(pitat ću vajrana)
  • 19.05.2010. 20:34h

    Član bibyMerlin3 Odlazi, idi, iako nisam tako rekao. Nisam više gospodar svog tijela i pokreta. To se vidi. Savladala me neka neobjašnjiva sila. Nisam više gospodar riječi koje upućujem tebi. To se ne vidi. Povjerovala si da sam ovo sada ja. Da sam grubost, agresija, ljubomora, zloća...Da. Zarobljen sam. Nemoćan... Tebi punoj života, mladosti, snage, ja ništa više ne mogu dati. Htio bih, ali ne ide. Toliko ne ide da se ni ne vidi da bi htio... Ljubiti tebe. Biti tvoj oslonac. Kao nekada. A ne znam kako ovako... I još me više boli spoznaja da sam nekad mogao sve. I sve je bilo u mojim rukama. Izgledalo je... Sada znam da je moja misija naspram tebe i tvoja naspram mene u ovom životu završena. Tjeram te grubostima. Idi... živi... Ne žali me i ne ostaj uz mene, jer nisam više onaj isti čovjek kojeg si zavoljela. Tjeram te grubostima, jer ne znam pametnijeg načina... Idi... živi...
  • 20.05.2010. 07:46h

    Član saturn17Merlin2

    biby

    .....upravo tako....:(
  • 20.05.2010. 08:11h

    Član srceMerlin4 biby, ovo je veoma lepo jedno od obrazloženja. Ali! onda je ona veoma zatajila kao žena, kao čovek, kao mati njegove dece. Jer ako ju je on ljubio bezuvetno, kao što iz ttvog pisanja mogu zaključiti, onda je ona to morala osetiti i pre nesreće i preduzeti sve, da bi ostali skupa. Znači njoj jedan veliki minus.
  • 20.05.2010. 09:14h

    Član aliusMerlin8 Jedan film koji ste verovatno svi gledali \"Blistavi um\" o zivotu genijalnog matemacira Johna Nasha, je jedan predivan primer za ovu temu, gde je ljubav uspela da pobedi i neizlecivu bolest, ... i \"donela\" i Nobelovu nagradu, ali da postoji Nobelova nagrada za Ljubav i to su potpuno zasluzili njih dvoje. Ceo film je divan, .a njegov govor na dodeli Nobelove nagrade je kruna svega. https://www.youtube.com/watch?v=w5ToctbuBtc ..ali svi oni koji u tome nisu uspeli, ne zasluzuju osudu, ja ih mogu razumeti.
  • 20.05.2010. 17:25h

    Član srceMerlin4 Alius slažem se sa tobom za taj film. Čudovit je. tri puta sam ga gledala. A i knjiga TIM od McCullough, je odlična. ako je nisi čitala pročitaj. povezana je sa temom na gornji članak.

SADRŽAJ UPISAO

Član saturn17Merlin2 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana saturn17 dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U PROSINCU...

PROSINAC...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas je tužan dan. Molimo dragog Boga da se to više nikada ne dogodi. Anđele spavaj u miru. Roditeljima Bože daj snage da ovo izdrže. Iskrena sučut.!

    21.12.2024. 08:11h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi, želim vam lijep i radostan dan. Neka vas svako zlo zaobiđe i neka vas prati samo sreća i ljubav. Lp

    12.12.2024. 06:42h
  • Član bglavacbglavac

    Dragim mališanima želim puno darova u čizmicama!

    06.12.2024. 08:39h
  • Član bglavacbglavac

    Lijep pozdrav Edin. Drago mi je da si svratio .

    30.11.2024. 18:08h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Hvala Bglavac, također.

    30.11.2024. 15:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi, želim vam lijep i sretan vikend. Lp

    30.11.2024. 07:56h
  • Član bglavacbglavac

    dragi magicusi, danas je Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama. Učinimo sve da ih zaštitimo i nasilje već jednom prestane. Lp

    25.11.2024. 08:13h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info