Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član DeVeT

Upisao:

DeVeT

OBJAVLJENO:

PROČITANO

701

PUTA

OD 14.01.2018.

Kako konstruktivno raspravljati..???

Kako konstruktivno raspravljati..???
svi težimo skladnim odnosima s drugim ljudima ... s partnerom, rođacima, prijateljima, suradnicima i pretpostavljenima....

svi težimo skladnim odnosima s drugim ljudima ... s partnerom, rođacima, prijateljima, suradnicima i pretpostavljenima....

međutim razlike u osobinama ličnosti i navikama... situacije u kojima se nalazimo... nedoumice i problemi s kojima se suočavamo dovode do sukoba mišljenja....često se nalazimo u situacijama koje zahtijevaju pregovaranje ili riješavanje problema u zajedništvu s ljudima koji nas okružuju...isto tako svojim bližnjima dajemo do znanja što nas kod njih smeta... ili tražimo objašnjenja za njihove postupke... (i obrnuto, kako bi opravdali vlastite postupke)....najčešće se ovakve situacije razrješavaju običnim... mirnim razgovorom... ali ponekad situaci-ja “izmakne kontroli” i završi s vrijeđanjem... razočaranjem... ljutnjom i go-rčinom...kako izbjeći “rušenje mostova” i učiniti raspravu razmjenom... mišljenja nakon koje će problem biti riješen... a nitko neće biti povrijeđen...???..

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 10.03.2009. 17:00h

    Član jakyMerlin7 nije se rodio tko bi svima ugodio, a mostovi nek se ruše i novi nek se grade, dobra ti je ideja i pitanje, ali sigurna sam da je uvijek netko uvrijeđen na kraju
  • 10.03.2009. 17:07h

    Član srcemsrcuMerlin1 DEVET, evo nedavno objavljenog Dinajinog teksta o konstruktivnom dijalogu koji je ostao bez komentara: Da bih objasnila zašto pišem o konstruktivnom dijalogu moram odmah na početku razjasniti važnost međusobnog razumjevanja. Hermeneutika nam objašnjava umijeće razumjevanja pročitanog teksta pa bi, slijedeći ideju hermeneutike, trebali pokušati međusobnim dijalogom ostvariti umijeće međusobnog razumjevanja. Mi smo se sreli u ovom čudesnom svijetu MAGICUSA i trebali bi ga tako i doživljavati. LJUBAV I ZNANJE su osnovne energije koje nas sjedinjuju, učenje i razmjenjivanje znanja bi trebao biti naš cilj, a ne KONKURENCIJA. \"Korijeni riječi nam često pomažu naznačiti neki dublji smisao. U grčkoj riječi dialogos, logos znači \'\'riječ\'\', ili radije \'\'smisao riječi\'\', a dia- znači \'\'kroz\'\' (a ne znači \'\'dva\'\'). Dialog može biti između bilo koliko ljudi, čak i jedna osoba može ući u dialog sama sa sobom ako je prisutan dialoški duh. Predođba koja nam se nameće je strujanje smisla koji protječe među nama i kroz nas. A taj zajednički smisao jest \'\'ljepilo\'\' ili \'\'cement\'\' što drži ljude i zajednice na okupu. Usporedimo ovo s riječju rasprava (discussion) koja u engleskom jeziku ima isti korijen kao udaraljke (percussion) i udarac, potres (concussion). Rasprava je poput neke igre stolnog tenisa gdje ljudi međusobno napucavaju zamisli i cilj igre je pobijediti ili zaraditi bodove za sebe. No u dialogu nitko ne pokušava pobijediti. U dialogu se ne pokušava zaraditi bodove ? ako se razotkrije bilo koja pogreška s bilo čije strane, svi su na dobitku. Ako bilo tko pobijedi, svi pobjeđuju. Tu ne igramo jedan protiv drugoga nego jedan s drugim.\" David Bohm, O dialogu Ponekada nam pri objašnjavanju ideje, metode i načina njenog izvođenja nedostaju riječi. Pričinja nam se da je naš jezik presiromašan za opisivanje osjetilno- osjećajnog u nama. Upravo zbog toga dolazi do nesporazuma, i tada mi se čini da se nalazim u kuli Babilonskoj i da nam je Bog uistinu izmješao jezike. \"Da smo dakle i ja i ti vješti i mudri prepirači, i da smo ispitali sva područja mišljenja, mogli bismo već od sada nadalje od šale iskušavati naše međusobne snage i - zametnuvši kao sofisti takav boj - jedan drugome govorom pobijati govor. Ali ovako, jer smo neznalice, htjet ćemo ponajprije ogledati naša mišljenja u njihovu međusobnu odnosu: što su zapravo i da li nam se međusobno slažu ili se nikako ne slažu... Kad je to tako, što ćemo drugo negoli mirno, kao ljudi koji imaju mnogo vremena, opet razmotriti - ne ljuteći se nego uistinu nas same istražujući - kakve su te pojave u nama?\" kaže Platon u svojim dialozima i ja pokušavam pronalaziti metafore kojima bih u onima koji me slušaju ili čitaju budila misone, ideokinetičke slike. \"Temeljni model sveg sporazumijevanja jest dialog, razgovor. Kako je poznato, razgovor nije moguć ako jedan od partnera vjeruje da je u bezuvjetno nadmoćnoj poziciji nad drugim, recimo na taj način da tvrdi da posjeduje prethodno znanje o predrasudama u koje je drugi zapleten. On se time zatvara u vlastite predrasude. Dialoško sporazumijevanje u načelu je nemoguće ako se bilo koji od partnera u dialogu zbilja ne oslobađa za razgovor. Tako primjerice postoji slučaj kad netko u društvenom ophođenju ne prihvaća mišljenje drugoga i apriori misli, onaj tko se ne slaže samnom taj je protiv mene. U svojoj nesigurnosti takvi ljudi postaju agresivni, neugodni, a često su spremni i na vrijeđanje osobe koja misli drugačije. Partnerstvo na kojem počiva društveni život u takvu je slučaju razoreno. Misliti drugačije, ne mora značiti sukob interesa, nego to znači da se dijalogom mogu riješiti eventualni nesporazumi.\" piše jedan od idejnih otaca Hermeneutike Hans-Georg Gadamer. Dijalog je u svakodnevnom životu zastupljen manje nego što bi trebao biti. Točnije, pričinja mi se da neki ljudi veoma malo poštuju onu latinsku pravničku maksimu: \"Audiatur et altera pars\", odnosno neka se čuje i druga strana. Izgleda da je ta maksima od nekih zaboravljena ili nikada nije ni naučena. Bez ove maksime, bez dijaloga se ne može zamisliti put do istine, kao ni sama istina. Nažalost, mnogi se opredjeljuju radije za \"slobodno\" razmišljanje i zaključivanje, artikulirano ili napisano kroz komentare kao uvrede, optužbe pa i presude.
  • 10.03.2009. 18:48h

    Član devetMerlin6

    @srcemsrcu

    ja bih nadodao još i ovo.... ne izbjegavajte i ne odgađajte riješavanje problema... on neće sam od sebe nestati.... a s vremenom će vaše nezadovoljstvo rasti....ljudi koji vas okružuju najčešće primijećuju da nešto nije u redu... a vaše izbjegavanje suočavanja s problemom može ostaviti dojam da vas traženje rješenja jednostavno ne zanima....u ovakvim prilikama nerijetko se javljaju sitna podbadanja.... i ironične opaske... no time samo dodatno otežavamo situaciju..... nemojte otvarati osjetljiva pitanja ili probleme... koji zahtijevaju ozbiljan pristup pogotovo ako ste vi ili vaš sugovornik jako napeti..... nemate dovoljno vremena ili ste okruženi ljudima kojih se problem ne tiče....nemojte tražiti saveznike ili pomoć sa strane... jer to ukazuje na nepovjerenje prema sugovorniku...kao i na vašu nesposobnost da samostalno riješite problem..... smisao rasprave nije pobjeda jedne od uključenih strana nego rješavanje problema....ukoliko je složen, raščlanite ga i nastojte riješiti korak po korak....pri tome ne spominjite ranije sukobe ili pitanja koja su već riješena.... jer otvarate stare rane i samo skrećete tijek rasprave.....( trollanje ).... dajte priliku sugovorniku da iznese svoje viđenje situacije i pokušajte situaciju sagledati iz njegovog kuta..... priznajte sugovorniku pravo na drugačije mišljenje.....pokušajte svojim riječima ponoviti i sažeti što je sugovornik iznio.... kako biste provjerili jeste li ga dobro shvatili....ne zaboravite da do priličnog broja sukoba dolazi upravo zbog ?kratkog spoja? u komunikaciji.... krenite od onog u čemu se sa sugovornikom slažete.... time razbijate napetost.... gradite temelj za uspješniju komunikaciju..... olakšavate razgovor o onome u čemu se ne slažete i potičete dobru volju za rješavanje problema..... bez obzira koliko nam se nešto činilo nevažnim... potreba druge osobe da o tome raspravlja ukazuje na to koliku važnost osoba pridaje toj temi.....izbjegavajte podrugljiv ton i ironične opaske.... vrijeđanje i napadanje ....(osobito onoga što sugovornik cijeni).... jer tako produbljujete sukob.... izazivate gorčinu....bijes i obrambeno reagiranje kod sugovornika...... ne kritizirajte osobu...! ukoliko vas smeta njezino konkretno ponašanje.... to trebate jasno naglasiti sugovorniku.... jer tako će lakše prihvatiti kritiku.....uopćavanja razvodnjavaju raspravu i sugovornik će ih najvjerojatnije doživjeti kao napad....... priznajte pogrešku i preuzmite odgovornost za svoje postupke....budući da je rijetko jedna strana potpuno u pravu.... a druga u krivu.... to će sugovornika potaknuti da i on prizna svoju pogrešku.... ili će ublažiti njegov obrambeni stav kad uvidi da ga ne krivite za sve...... ne ustručavajte se pohvaliti sugovornika tijekom rasprave.... no pazite da to bude iskreno i vezano uz temu o kojoj je riječ te pokažite poštovanje prema njemu.... time pokazujete dobru volju za suradnjom i razbijate napetost..... ne povlačite se prerano ispričavajući se.... preuzimajući krivnju i odgovornost ....za ono za što niste krivi... ili praveći se da se slažete sa sugovornikom.....time odgađate rješenje.... ostajete nemirni i nezadovoljni..... a sugovornika ostavljate u uvjerenju kako je sve u redu..... velika većina problema može se riješiti sporazumom na zadovoljstvo svih uključenih....jer svaka strana doprinosi rješenju....... pokušajte na rasprave gledati ....ne kao na opasnost za vlastiti ego.... već kao na priliku za rješavanje problema i nesporazuma..... rađanje novih ideja..... poticaj za vlastiti razvoj i poboljšanje kvalitete međuljudskih odnosa...... eto ja bih toliko o tome....
  • 10.03.2009. 19:08h

    Član srcemsrcuMerlin1

    DEVET

    Odlično dragi prijatelju. Otvorio si u diskusiju u kojoj sigurno više nitko neće sudjelovati. Žao mi je zbog toga jer sam možda ja taj koji ti je blokirao tekst, ali nisam mogao ne staviti dinajin tekst jer je ona već davno, slićčo TEBI, pokušala izazvati misaoni dijalog među članovima MAGICUSA. Doista me zanima što MAGICUSI žele reči o konstruktivnom razgovoru.
  • 10.03.2009. 19:35h

    Član srceMerlin4 Od toga konstruktivnog razgovora za sada neče biti ništa. Za razgovor su kao što znate potrebne dve strane. Ako i jedna od strana neče, onda za jedno vreme pustimo pri miru, da se malo ohladimo, zamolimo jedni druge za tolernaciju i lepe reči i počekajmo da dodje vreme za to. Naravno najbolje bi bilo da se reši odmah, ali na silu se ne može ništa. Samo otvoren i iskren razgovor može doneti rešenje. A sada kad i razmislim pojma nemam u čemu je problem? Ako je to samo igra zbog dinamike, onda molim stranu koja to radi, da malo umiri loptu.Hvala
  • 10.03.2009. 19:49h

    Član srceMerlin4 A tako je lepo bilo: jedni su pisali o zenu, jedni pisali pesme, neki davali savete o ishrani, neki o modi, ja vam pisala o ljubavi, pa dfajmo nastaviti tako, a ako mi neko bude napisao da ga nerviram, naravno da ču razmisliti o tome i potruditi se da razumem, pod uslovom da bude direktno obračanje i ne dvosmislena pitanja i odgovori. Pitaj Boga šta sam sada napisala, ali ovo je moj doprinos da se situacija reši.Hvala vam i volimo se
  • 10.03.2009. 20:09h

    Član trivanMerlin0 Smirenost je naša ljudska suštinska priroda. Što je smirenost? Unutarnji prostor svjesnosti u kojem riječi u bilo kojoj raspravi bivaju opažene i postaju misli. Ono si što misliš. Bez te svjesnosti ne bi bilo opažanja, mišljenja i svijeta. Vi ste ta svjesnost, prerušena u osobu. Zato stvrnu osobu nevezanu za ego osobnost ništa ne može natjerati da reagira i poistovjecuje s esa svkim tekstom. Naš cilj nije znanje već SEBSTVO, biti bez svih nametnutih i nalijepljenih mehaničkih obrazaca, forme, filozofije, ideja, tuđih znanja. Ti sam trebaš biti ljubav koji JESI, a ne glumac, uloga po nekim pravilima. Dijalog je tek moguć ako ne prosuđuješ kakav ti je sugovornik, ne sudiš, ne nabrajaš koncepte, već budi ono što jesi, i pusti druge da budu što jesu.
  • 10.03.2009. 20:19h

    Član shantiMerlin3 Podpisujem, Trivan.
  • 10.03.2009. 20:22h

    Član srcemsrcuMerlin1 Evo kao što je bilo za očekivati dođoše ULJEZI O OVU KONSTRUKTIVNU DISKUSIJU. Dobro došao TRIVAN sa svojim pokušajima zavaditi članove MAGICUSA. Ali mislim da smo mi MAGICUSI IZRASLI IZNAD VAŠIH POKUŠAJA ŠIRENJA NEGATIVNE ENERGIJE NA ovom portalu. Mi MAGICUSI ZNAMO ŠTO JE SEBSTVO, MI ZNAMO ŠTO JE NAŠ CILJ. MI ŽELIMO BITI JEDINSTVO PORTAL MAGICUS. I MI ZNAMO ŠTO JE KONSTRUKTIVAN RAZGOVOR i evo upravo smo ga počeli VODITI.
  • 10.03.2009. 20:43h

    Član srcemsrcuMerlin1 nije moguće, jednostavno ne mogu vjerovati. Da, shvaćam, sve je moguće u ovom virtualnom svijetu. IZ EGA koji se stalno negira je sve moguće u ovom virtualnom svijetu. PROMIĐBA OSONOG DJELOVANJA, A MAGICUS on kod egoističnog EGA uistinu prestaje biti važan. MAGICUS, za MAGICUS treba znati pripitomiti svoj EGO i živjeti sa 3M koje su ovaj portal osmislile i pozvale nas na ovaj čudesni put MEĐUSOBNOG RAZUMJEVANJA. MAGICUSI raspravljajmo KONSTRUKTIVO, MAGICUSU ZA LJUBAV!!!!!!!!!!!!!
  • 10.03.2009. 20:50h

    Član stefanijaMerlin1 Zašto nekoga nazvati i uljezi, jer se ne slažu sa vašim gledištem po svim pitanjima.Vas nitko nije nazvao nekim takvim imenom, već su mnogi Magicusi samo iznesli svoje mišljenje i poglede na silna reagiranja od gdje Dinaje baš na svaki post.Savjetujemo vas da pomno pokušate shvatiti što znaći poistovjećivanje, identificiranje, ne samo sa drugačijim gledištima, vec i sa bilo kojim znanjem, idejama, pravcima, filozofijom to je vaš problem. Nikako da shvatite da su svi i vi i svi jedno postojanje , svijest, nazvana raznim imenima, a ne um, ne ideje, ne sadržaj u umu. Svi smo ljubav izražena na mnogo načina. Neslaganje u stavovima, vjerskih uvjerenjima, filozofije i sl. ne može se odbaciti raspravom o tome koje je vrednije, jer je rasprava mentalni proces. Sva osobna vjerovanja u nešto, u ideju, svjetovno znanje, su mentalne prirode - postoje samo u umu, dok Istina nadilazi um. Prema tome, Istina nije u idejnom uvjeravanju dokazivanju. Biti fanatično vezan za usađena vjerovanja znači biti egocentričan. Mudrac kaže: \"Kakve koristi od dokazivanja ili poricanja da postoji ono ili ovo,i tako dalje? Sve rasprave pripadaju carstvu neznanja. Ono što se naziva Samospoznaja je Stanje u kojem ne može postojati ni znanje ni neznanje. Jer, ono što se obično smatra znanjem, nije istinsko znanje. Samo Sebstvo je istinsko Znanje. Trivan potpisujem
  • 10.03.2009. 20:58h

    Član srcemsrcuMerlin1 Samo vi Stefanija potpisujte, ali doista više nije jasno što vi TRIVAN, MARKONI i vama slični potpisujete na MAGICUSU. ŠTO VI SVOJIM KOMENTARIMA ŽELITE POSTIĆI NA OVOM PORTALU\'????? OPET NEKOME ZABRANITI KOMENTIRANJE?????? PA TO SMO VEĆ NEKOLIKO PUTA APSOLVIRALI. KAKO BI BILO DA SE VI JEDNO VRIJEME PRESTANETE JAVLJATI NA MAGICUSU, na kojem širite neku čudnu energiju koja, imam osjećaj, potijeće iz nekog drugog virtualnog svijeta. Sada bi se mogao javiti MARKONI ili možda NeDa.ili ne daj bože KLARISA..:-))
  • 10.03.2009. 21:03h

    Član palominoMerlin1 Šta je to rasprava? Kada dvoje ili više ljudi izrazi stavove koji se razlikuju. Svaka osoba je toliko identifikovana s mislima od kojih se sastoji njen stav da su te misli prerasle u mentalnu poziciju koja je usađena u lični doživljaj koji imamo o sebi. Drugim rečima: identitet i misli postaju jedno. Kad se to desi, svaki put kada branite svoj stav (misli) osjećate se i djelate na takav način kao da branite same sebe. Osjećate se i radite kao da se borite za osobni opstanak i vaši osjećaji reflektiraju nesvjesno vjerovanje. Uznemirite se. Vi ste uznemireni, ljuti, agresivni i u obrambenom stavu. Morate se isticati i pobijediti, vaša mora biti zadnja po svaku cijenu inače ćete biti anulirani. To je iluzija. Ego ne zna da um i mentalna pozicija nisu ni u kakvoj vezi s tim što ste, jer ego predstavlja neopaženi dio uma. U učenjima zena kaže se: ?Ne tragaj za istinom. Samo prestani brinuti za mišljenja.? Što to znači? Prestanite da se identificirati s umom. Ono što ste izvan uma samo će isplivati na površinu.
  • 10.03.2009. 21:06h

    Član vajranMerlin5 upitao kralj zmiju: što je blještavije od zlata... svjetlo: odgovori zmija što je blještavije i životnije od svjetla: dijalog... tako je nekako rekao goethe. davno je bilo kada sam ga čitao. pomalo sam već i zaboravio....
  • 10.03.2009. 21:23h

    Član darioMerlin0 Nisam se dugo javljao na Magicusu ali zato prilično čitam sve, zanimljive priloge.. I moram reci da su mi najbolji komentari bas od trivana, shantija, stefanije, gemini, bore, markonija, ree, kaje, mlabos i mnogih drugih, jer su originalni, postojano vrijedni i sa višim osjećajem jedinstva u svemu što kažu. Oni svi se osvrću i govore u duhu onog višeg, unutarnjeg duhovnog znanja, koja su nama većini čitaća magicusa i te kako potrebna za buđenje svijesti. Svi oni odišu svojim iskustvima, vrlinama koje sadrže istinu o stvarnosti iza tjelesne osobnosti, iza onoga što su filozofi rekli, iza onoga što mislioci tvrde, i znanstvenici, i iza svih umnih identifikacija, sa njima, i čije su mrtve ideje, racio ideje već svima previše, previše nametani. To je i moje gledište. Potpisujem i Stefaniju, i Shantija i Markonija, valjda ce se i on javiti, jer to znaci da se slažemo s njihovim stavovima. Ovo sam napisao u ime pet osoba iz mog društva (dubrava).
  • 10.03.2009. 21:42h

    Član vajranMerlin5 ...ovaj piše u ime pet njih.... baš me zanima kuda to vodi...
  • 11.03.2009. 08:12h

    Član myloMerlin1 ljudi moji... na što vi gubite energiju... :))) ajd odrastite... mislim da bi nekima i bilo vrijeme... :))) možda su u šumi.... a možda nisu ni izašli iz ograde... ovca se može uvijek bit... pa makar malo glumio i vuka... ili crvenkapicu... a moja crvenkapica je odavno rekla : ko ga ...., odoh ja odavde :))) a ja još beba... navodno... a možda su ipak u šumi :))))
  • 11.03.2009. 08:38h

    Član paskoMerlin1

    mylo

    vidno si razočarana,prošeći drugim portalima, prihvati to TV program...
  • 11.03.2009. 08:38h

    Član paskoMerlin1

    mylo

    vidno si razočarana,prošeći drugim portalima, prihvati to TV program...
  • 11.03.2009. 09:11h

    Član angelsflyMerlin2 No u dialogu nitko ne pokušava pobijediti. U dialogu se ne pokušava zaraditi bodove ? ako se razotkrije bilo koja pogreška s bilo čije strane, svi su na dobitku. Ako bilo tko pobijedi, svi pobjeđuju. Tu ne igramo jedan protiv drugoga nego jedan s drugim.\" David Bohm, O dialogu ...jako mi se ovo sviđa.. OTVORENI RAZGOVOR, bez figa u džepu...i NE ZATVORENOSTI u klanove i kružoke...ponekad možemo UČITI iz onog što nam se NE SVIĐA, i od NEKOG tko nam se ne sviđa...NITKO ne zaslužuje ni IZOPĆAVANJE ni IGNORIRANJE...zatvorenost u DISKUSIJU sa SOBOM SAMIM i SEBI SLIČNIMA, više priliči blogu, a ne formi ovakvog portala...
  • 11.03.2009. 09:13h

    Član myloMerlin1

    pasko

    nimalo :)) nisam ni očekivala ništa... dosadilo mi bit ozbiljna pored svih tih \'ozbiljnih\' ljudi... samo pokušavam nešto reć, ali ništa... nema odgovora, samo jeka :)) ko što osho kaže u lotosu : nekad te moram ošamariti zato jer te volim... a ako neće padat kiša možda počnu padat šamari :))) puno te pozdravljam pasko :)))
  • 11.03.2009. 09:22h

    Član aliusMerlin8 Angelsfly, ..i to potpisujem, i pecatim, ..kako vajran rekao. Pozdrav!
  • 11.03.2009. 09:37h

    Član angelsflyMerlin2 Hvala alius... 9 Tebi hvala za temu i autokomentar na temu...predlažem da taj komentar pretočiš u članak...nek to bude mali pravilnik Magicusima u komuniciranju i raspravama... SRcemsrcu...isto vrijedi za Dinajin tekst, za kojeg mi je iskreno žao što nije naišao na komentare i prihvaćanje... Dragi svi...ja sam za to da se potrudimo, svi zajedno, i težimo biti \"Mali Bude\", a ne male \"Svadljive Budale\" To želim, pa kome krivo, nek me istuče:))
  • 11.03.2009. 09:41h

    Član vajranMerlin5 uf... onaj govori u ime sto ljudi, onaj u ime pet ljudi. onaj u ime svoje, ovaj u ime moje.... ima i koji govore zidu... a ova sada, ona bi da je tuču... kako u ovim uvjetima voditi dijalog...
  • 11.03.2009. 09:45h

    Član aliusMerlin8 Vajran, sto se mene tice ja se izvinjavam! Sorry!
  • 11.03.2009. 09:46h

    Član vajranMerlin5

    alius, zlato moje

    hahahaha... :)
  • 11.03.2009. 09:50h

    Član jelenaMerlin1 glavno da se nešto događa :)))))
  • 11.03.2009. 09:54h

    Član vajranMerlin5 ova bi gledala... da se nošto događa... jelena, na utakmicu. ako ništa drugo, možda netko zabije koji gol... :)
  • 11.03.2009. 13:29h

    Član marinelaMerlin1 Vajrane ti samo kritiziras bas svačije javljanje, imas opaske za sve, zar ne možeš doslovno na sve gledati kako kazu, a ne kakav tko je. Pa i moje društvo cita Magicus , komentiramo, ali ne zele se svi prijaviti, bas zbog takvih poput tebe. Magicus je popularan i ako je netko ili jedan iz društva ili iz krugu obitelji prijavljen i komentira, obično i drugi isto razmišljaju, imaju ista iskustva, pa zašto ne bi onda rekla stav kao i moje društvo. Dario potpisujem .
  • 11.03.2009. 15:07h

    Član gemini1Merlin3 Dario potpisujem. Neki su ovdje da zbunjuju druge ili da traže komade, sretno im bilo, meni je to drago, jer Bog voli da se djeca igraju. Ali onda dolje licemjerje o sretnim brakovima, lažnom moralu.
  • 11.03.2009. 15:09h

    Član gemini1Merlin3 Nekima nije dosta ni bezbroj žena i nikad se neće zadržati na jednoj. Zašto? Zato jer su sami prazni. A glasam za ravnopravnost - neka zatucane žene trpe a pametne uživaju, neka nemaju samo muški na to privilegije, bar sada u 21. st.
  • 11.03.2009. 22:39h

    Član vajranMerlin5 marinela, pa kaži stav grupe... ja sam sam i govorim moj stav. nemam kolektivni mozak, nisam ga nikad ni imao a ako ga netko ima, isto u redu. i gdje je problem... ako postoji neki problem a ja ga nemam... jer ga nemam... to samo znači da je problem u grupi. neka tamo i ostane. ne žele se prijaviti zbog mene... stvarno si mogla smisliti nešto pametnije. pozdrav dariju, marineli i cijeloj grupi....
  • 11.03.2009. 22:47h

    Član vajranMerlin5 marinela, iako nikad ne gledam kakav tko je.... ovaj ću puta reći da ti je grupa skup prekrasnih ljudi. isto ću ti tako reći da se moje mišljenje ne razlikuje od vašeg. vjerovala ili ne.... a sada idem dalje po svome....
  • 11.03.2009. 22:49h

    Član vajranMerlin5 marinela, molim te da ubuduće prepoznaš i nešto humora u mojim komentarima.... i to samo zato jer ga ima.
  • 11.03.2009. 22:49h

    Član vajranMerlin5 marinela, marinela... :)
  • 11.03.2009. 23:00h

    Član vajranMerlin5 ima i geminin komentar ... tamo gore. sada pretpostavimo da mogu dati neko mišljenje o njenom psihološkom profilu... recimo da sam za to školovan i stručan. ali neću. i to zato što njeni komentari ne podnose mišljenje, oni traže donošenje dijagnoze...
  • 11.03.2009. 23:58h

    Član paskoMerlin1 a da se netko primi dramatizacije?napr. Vajran,likove već imamo,a dijalozi i monolozi su zaista sočni,a ne manjka ni dramskih sukoba...samo da još odredimo: komedija ili tragedija?svatko ima svoje motive za ovaj portal, nekome hobi,a nekome profesija,pa tako i reagira...sa svakim od vas se u nečemu slažem,a u nečemu ne....i svi ste mi na neki način dragi...na nečijim sam radionicama bila,pa su mi ti još draži....uz Magicus sam propisala,ali sam svjesna da možemo jedan bez drugog...jer to je život...unatoč raznim metodama,alternativa nije egzaktna i svatko ima svoj pristup već prema osobnosti,pa se ne čudim komentarima...a kako i ja ne bih zaslužila epizodnu ulogu pokušat ću više ne komentirati...
  • 12.03.2009. 09:11h

    Član gemini1Merlin3 Vaj, ne mogu se više ni ljutiti na tebe. Ha ha ha Dijagnoza može biti ljubavna ovisnica recimo. Ili opsesivna raspravljalica. Ili tvrdoglavis. Neka bude riječ mog učitelja Vijnane: Osoba koja je u prosvjetljenju ne mari što za nju pričaju. Pusaaaaa
  • 12.03.2009. 09:12h

    Član gemini1Merlin3 Trivan i Stefanija potpisujem.
  • 12.03.2009. 12:02h

    Član vajranMerlin5 a baš me zanima na koga gema aludira u gornjim komentarima. po njima ispada da je ovdje kupleraj. kaže, neki su ovdje da traže komade. pa kaže... ima zatucanih žena... to bi valjda trebale biti one koje padaju pod utjecaj tog lovca na komade... pa spominje nekakve obitelji... e tu sad stvarno neznam na koga misli... gema, možeš li molim te odgovoriti na koga aludiraš... ... lijepo je napisala... evo čitam doslovno... ovisnica... opsesivna... tvrdoglavis.... možebitna dijagnoza. svakako priznaje da dijagnoza postoji. osoba koja je u prosvijetljenju ne mari što drugi za nju pričaju. lijepo... to znači da o toj osobi možemo pričati što god želimo.... lijepo, lijepo.... to znači da ne mari... a ne mariti znači ne reagirati... sada da vidimo... hoće li reagirati ili neće.
  • 12.03.2009. 12:14h

    Član gemini1Merlin3 ... zaboravila sam napisati kapriciozna, divlja, razmažena. Ja priznam, 1/2 mi se oprašta, a drugu polovicu trebam popraviti i za nju ću ispaštati. PS Još uvijek ne marim, ali priznajem da bih istjerivala pravdu. (1/2 mi se oprašta).
  • 22.11.2011. 23:14h

    Član ljubicaMerlin4

  • 08.05.2013. 20:01h

    Član ljubicaMerlin4

    ovako.. i nemojmo sad fantazirati o "duhovnosti"

  • 08.05.2013. 21:03h

    Član emilioMerlin2

    Kako ide u Siriji

    https://minber.ba/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=226&Itemid=156

     

    Jako teško! i gotovo da mogu osjetiti bespomočnost onih malih igrača.

    Nešto ne štima a ti tu ne možeš ama baš ništa (možeš pucati... ako nemaš pušku a ono pucaš od jada?)?

    Evo o konstruktivnom raspravljanju na Nivou.

    A ispod nivoa se može ali ne pomaže?

    Radi se o tome da sve drže veliki igrači alijep primjer je Facebook koji je izašao na Burzu čim je nešto počeo značiti (tako navodno i mafija ulazi u partnerstvo kad je neki posao profitabilan?).U konačnici kad se izračuna izvučeni novac i korist od razmjene i informacija zna se tko vodi igru?

    A Magicus govori o mnogo čemu pa i:riječi su u prvom planu a Prostor u pozadini.Ništa!

     

    Ali na kraju i meni sve više sve izgleda u redu jer po kojoj bih to osnovi mogao drugačije!

    I to je ta Greda! ti nemaš osnove a drugi je imaju.

    Kako im to uspijeva..... možda se na Sirijskom primjeru nešto nauči?

    Školovanje se plača!?

SADRŽAJ UPISAO

Član DeVeTMerlin6 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana devet dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U STUDENOM...

STUDENI...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas je Međunarodni dan tolerancije, pa poradimo malo na tome. Lp

    16.11.2024. 03:29h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je martinje povodom tog dana želimo sretan imendan svim Martinama I Martinima!

    11.11.2024. 08:14h
  • Član bglavacbglavac

    Vrijeme leti, sve je hladnije, želim vam ovu nedjelju toplu i radosnu. Lp

    10.11.2024. 09:09h
  • Član iridairida

    Edine, ti se tako rijetko pojaviš, pa ne zamjeri ako previdimo da si svratio, dobar ti dan!

    30.10.2024. 12:33h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Dobro veče.

    28.10.2024. 22:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Blagoslovljenu i sretnu nedjelju vam želim. Lp

    13.10.2024. 08:02h
  • Član iridairida

    Dobro nam došao listopad...:-)

    01.10.2024. 01:57h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info

Konstruktivna svađa....