Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član nihonkichigai

Upisao:

nihonkichigai

OBJAVLJENO:

PROČITANO

890

PUTA

OD 14.01.2018.

Tajna zena

Kada su učitelja Yun-mena pitali koja je najveća istina budističkog učenja,on je odgovorio : "Knedlica !"

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 25.02.2009. 18:11h

    Član iridaMerlin42 Evo tebe, napokon i kao autora, a ne samo u komentarima, sada ti i službeno mohu zaželjeti dobrodošlicu...tekst sam ti iz okvirića za uvod premjestila u okvir za tekst, font sam malo povećala, ali odlično za početak, nakon par tekstova sve će ti postati rutina...
  • 25.02.2009. 18:33h

    Član dinajaMerlin2 dobro došao prijatelju iz dugava galaksije u magicus....:-))
  • 25.02.2009. 19:07h

    Član dinajaMerlin2 ovo pročitah davno na tvom blogu i zapitah se što to dragi bože znači.... Ummon Bun\'en(kin.Yun-men Wen-yen,864-949),poznat i kao K\'uang-chen; kin.ch\'an majstor,učenik i dharma nasljednik Hsueh-feng I ts\'una(jap.Seppo Gison,822-908);Priča kaže da je doživio prosvjetljenje nakon susreta s učiteljem zena koji ga je upitao:\"Tko si ti ? Govori ! Govori ! Kako se mladi Ummon još nije snašao,učitelj ga bijesno izbaci kroz vrata nazvavši ga ništarijom.Zalupivši vratima za njim,slomio mu je nogu. Kad su Ummona jednom pitali:Što je Istina,što je zen ?On je samo rekao: Nastavi ! Danas mi je to nekako jasnije, ali još uvijek moram razmišljati o njemu i njegovim odgovorima.........očito još nisam uspjela doći na oštricu trenutka.......drago mi je da si tu i da ćeš nam do kraja, ti sa izvora, razjasniti ZEN- filozofiju......:-))))
  • 25.02.2009. 19:14h

    Član safirisMerlin8 Dragom prijatelju ostavljam svjetlosni zagrljaj dobrodošlice:):):)
  • 25.02.2009. 19:40h

    Član borivojMerlin4 dobro mi došao!
  • 25.02.2009. 19:42h

    Član borivojMerlin4

    pravi ispis čovjeka,

    dostojnog imena kojeg nosi i renomea. samo naprijed. :-))) Profil autora: nihonkichigai Zovem se Tomislav,živim u Dugavama, i lud sam za Japanom gdje bih želio živjeti,zanima me sve što se događa oko nas; dobro došli ste svi na moje male blogove: dugave1.blog.hr; hagakure.blog.hr (blog o japanskoj povijesti, kulturi,religiji i umjetnosti); nihonnorekishi.blog.hr (blog o japanskoj povijesti od jučer do danas); nihonkichigai.blog.hr (japan danas); vidimo se/mata ne :)
  • 25.02.2009. 19:53h

    Član dinajaMerlin2 dragi prijatelju hvala ti na komentaru iza \"Hitlera\" ....hvala ti na sagibanju glave, evo ja pred tobom isto sagibljem glavu i zahvalna sam ti da postojiš i da nas nesebično učiš što je ZEN FILOZOFIJA............ oni koji su bili na tvom BLOGU ZNAJU TKO SI.....divana je osjećaj poznavati te, a još ljepši osjećaj budi spoznaja da smo se evo sreli i u ovom čudesnom svijetu MERLINA I MAGICUSA......:-)))
  • 25.02.2009. 20:06h

    Član mkrmarMerlin6 Srdačna dobrodošlica!Mirjana
  • 25.02.2009. 20:11h

    Član tanalunaMerlin2 dobro došao, no jesi li siguran da šugave(ups) dugave nisu mjesto za tebe :)))
  • 25.02.2009. 20:14h

    Član mlabosMerlin14 Sa zenom oči u oči susrela sam se baš preko prijatelja Seiji-a Japanca s kojim sam studirala jaaaaako davno...i znam da smo sjedili u jednom kafiću i tema je bila zen...i tada me je pitao...do you here the sound of one hand clapping? i znam da je to tada meni predstavljalo izazov i da se dogodio onaj klik...nikad to neću zaboraviti
  • 25.02.2009. 20:21h

    Član nihonkichigaiMerlin1

    Domo arigato gozaiamshita

    prije svega hvala svima na toploj dobrodošlici, moramo također nešto razjasniti, ja nisam nikakav učitelj zena i ne znam što je to prosvijetljenje jer ga nisam doživio što je zen i kako ga ostvariti učimo zajedno,ali svatko za sebe jer ako sam ja gladan,nitko me ne može nahraniti ako se sam najeo ili ako mi priča o hrani, ja se sam moram najesti kaže učitelj kako je teško,a ipak lako razumjeti istinu zena ! Teško jer razumjeti je znači ne razumjeti;lako, jer ne razumjeti znači razumjeti; jednostavno zar ne : )
  • 25.02.2009. 20:23h

    Član nihonkichigaiMerlin1

    tanaluna

    nisam shvatio ovo pitanje,komentar možeš li biti koncizniji/a
  • 25.02.2009. 20:30h

    Član nihonkichigaiMerlin1

    o zen učiteljima

    primjetio sam da se mnogi kod zen priča koncentriraju na nebitno i pobjegne im bit,zen učitelji su poput mađioničara koji vam bacaju prašinu u oči,ne dajte se smesti prof. Jung je u predgovoru knjige \"Uvod u zen\" Daisetz Teitaro Suzukija koja je objavljena i na hrvatskom napisao: tko zaista pokuša razumjeti budističku doktrinu,barem do određenog stupnja to jest odricanjem raznih zapadnjačkih predrasuda,doći će do određenih dubina ispod bizarnog ogrtača individualnog satori doživljaja kinezi bi to rekli jednostavnije:izađite na tržnicu raširenih ruku
  • 25.02.2009. 20:47h

    Član dinajaMerlin2 hvala na ovom komentaru...Daisetz Teitaro Suzukija sam upoznala kroz knjigu Ericha Fromm- a Psihoanaliza i zen- budizam, knjige u kojoj uistinu nema nikakvih predrasuda, ali čitajuči je očito nisam izašla na tržnicu raširenih ruku, no to je bilo davno i evo ponovo sam izvukla knjigu iz regala s knjigama i pokušavam još jednom pročitati već davno pročitano.........:-))))
  • 25.02.2009. 20:50h

    Član nihonkichigaiMerlin1

    knjige o zenu

    knjige o zenu nikad ne zastarjevaju,uvijek se mogu isčitavati ponovo i ponovo dok ne doživimo prosvijetljenje a onda ih možemo pokloniti nekome drugome
  • 25.02.2009. 21:02h

    Član dinajaMerlin2 da imaš pravo, knjige nikada ne zastarijevaju.........upravo prevčem stranice i moram priznati danas čitam već pročitano na drugi način..osviješćujem u sebi nešto još ne osviješćeno.......:-)))
  • 25.02.2009. 23:00h

    Član srceMerlin4 nihonkichigai, izgleda da samo ja nerazumem ovu istinu Yun-mena, pa bih molila da mi objasnite, onako jednostavno ako može, kao što je i sam zen.Hvala
  • 25.02.2009. 23:17h

    Član nihonkichigaiMerlin1

    drago srce

    nisi pažljivo čitala komentare, sumnjam da itko išta kuži,ne ovdje na ovom našem magicusu,nego općenito,99,99 % ljudi na planeti ne kuži ništa,ali se svi pretvaraju da nešto kuže...ne kuže tko su ni odakle su,a kamoli kuda idu...o tome bi se dalo ne može tebi nitko ništa objasniti ako se sama ne potrudiš,kao što rekoh,ako si gladna moraš jesti,ne mogu ja jesti pa da si ti sita,to je valjda jasno osim toga,nema se tu šta skužiti,u tome i je poanta zen nije nešto što treba shvatiti,nego nešto što treba izraziti...na primjer:prolaziš pored jezera,dijete se utaplja,ti skačeš u jezero i pokušavaš ga spasiti - to je zen tj. praksa zena zen je vrlo jednostavan: čini dobro, izbjegavaj zlo, pročisti svoje srce: to je Put Buddhe tj. Put Budnosti : )
  • 25.02.2009. 23:29h

    Član vajranMerlin5

    dragi niho

    nije problem u onih 99,9% onih što pojma nemaju... problem su onih 5% što knedlice prodaju....
  • 25.02.2009. 23:36h

    Član nihonkichigaiMerlin1 ali onih 99 % su energija koja nije svjesna svoje snage, a dozvoljavaju da ih ovih 5% (ma nema ih ni 5 %) mijese kao tijesto to je najtužnije i što rade ovoj jadnoj,a prekrasnoj planeti :(
  • 25.02.2009. 23:48h

    Član vajranMerlin5 ...ako je tako, znači da je bilo tužno, da je tužno a i da će biti tužno.... nekako sada ispada da bi svrhovitija bila istina o tome tko koga mijesi, od one najveće, zen... knedlice.
  • 26.02.2009. 00:05h

    Član nihonkichigaiMerlin1 tužno je...i bit će tužno,bit će nam svima uskoro plač i škrgut zubi,ali sami smo si krivi,ne treba plakati za prolivenim mlijekom,idemo dalje što bi rekao naš vrli premijer, a o tome tko koga mijesi možeš pročitati u mom tekstu \"tko je financirao hitleta\" koji se nalazi na magicusu, o tim stvarima također govorim i pišem i na svom blogu dugave1.blog.hr gdje si dobro došao :)
  • 26.02.2009. 00:20h

    Član vajranMerlin5 pročitao sam. i u hipu me prestalo zanimati tko je financirao hitlera. postavilo mi se pitanje kako isfinancirati milijardu kaciga. znam, ne bi to ništa riješilo... ali bi umanjilo fizičku bol onima koji će neizbješno vlastitom glavom treskati zid... duhovna bol svakako ostaje. od nje kaciga ne štiti... kao ni od knedlica.
  • 26.02.2009. 00:29h

    Član nihonkichigaiMerlin1 što si zapeo za tu knedlicu,knedlica je samo prašina bačena u oči,a što se tiče duhovne boli nek se svaki nosi sa vlastitom,ne mogu ja i da hoću preuzeti nečiju bol ili križ, svatko nosi svoj križ sam,sam se rodiš,sam umreš u stvari sve je to stvar percepcije,znaš onu priču o čaši koja je ili polupuna ili poluprazna,nešto mi govori da kužiš, : )
  • 26.02.2009. 00:39h

    Član vajranMerlin5 e baš sam zato zapeo za knedlicu... po meni, tako je najbolje. neka bude knedlica. jer da nije tako najbolje, ne bi čakre, takozvane ajkule, sadržavale samo 5% ukupne energije tijela, ako su zdrave.... niti bi 95%energija tijela bile stajaće... takozvane papigice... niti bi svi navaljivali na čakre... ili ćakre, kako bi rekla maja... jer sve je u nama. i bush i hitler i tajna... osim kacige. ona je na nekim glavama. lijepo se imaj niho-nkichigai i samo naprijed...
  • 26.02.2009. 00:42h

    Član vajranMerlin5 ...od kada sam na ovom portalu, zapinjem za knedlice.... poznat sam po tome... :)
  • 26.02.2009. 00:45h

    Član nihonkichigaiMerlin1 drugo nam ne preostaje nego naprijed,nazad ne možemo ni da hoćemo svako dobro : )
  • 26.02.2009. 04:51h

    Član dinajaMerlin2 divno je čitati ove komentare i učiti.....jedan primjer doista kaže puno........Nihonkichigai spašava utopljenike iz neznanja o ovoj čudesnoj filozofiji........i živi filozofiju o kojoj piše.....hvala.....:-)))
  • 26.02.2009. 05:17h

    Član dinajaMerlin2 potaknuta tvojim tekstom i tvojim komentarima sinoć sam sa srcemsrcu razgovarala o zen filozofiji...prisjetili smo se velikog Tenna japnskog filma Akira Kurosawa.......sedam samuraia i snage koju je taj film ostavio na mnoge generacije........Kurosawa je neosporno jedan od najsnažnijih i najoriginalnijih autora i japanske i svjetske kinematografije. Jedinstvenu temu svoga stvaralaštva Kurosava određuje pitanjem: \"zašto ljudi ne mogu živjeti sretnije zajedno?\"..... da to je pitanje na koje još nitko nije pronašao pravi odgovor...:-)))
  • 26.02.2009. 05:27h

    Član srceMerlin4 nihonkichigai, pa kako ne, eto lepo ste mi objasnili i shvatila sam.Hvala. Lepo vitezi da ste mačeve odložili i ne zveckate sa njima. Kao što mi princeze nosimo krinolinu da bi bile ljupke, tako i vi mač nosite samo kao simbol hrabrosti, da nas očarate i branite pred zmajem. Pa igrajmo se još i dalje.
  • 26.02.2009. 11:35h

    Član nihonkichigaiMerlin1

    zen dijalozi i dijalozi o zenu

    draga dinaja, ne daj se zavarati,ja sam najveća neznalica među vama i želim učiti jer sam na početku...kurosawa je veliki redatelj,ali postoji jedan drugi koj je bliže mome srcu,koji je bliže zenu jer njegovi su filmovi zen;iz njegovih sam filmova učio o svakodnevnom životu japanaca,o obiteljskim odnosima i drugim stvarima vezanim za japan,on se zove Yasujiro Ozu i za mene je najbolji redatelj u svemiru;pisao sam o njemu na hagakure blogu ako nekoga zanima da bi pokušali odgovoriti na pitanje \"zašto ljudi ne mogu živjeti sretnije zajedno ?\" moramo se vratiti na sam početak a to je trenutak kada se sotona koji je tada bio poznat kao lucifer tj. \"svjetlonoša\" uzoholio i poželio biti kao Bog,a bio je prvi do Boga...od tada su mu se mnogi ljudi pridružili,a svi mu ponekad i nesvjesno služimo jer on je \"knez svijeta\" kako je rekao Isus...to nas je dovelo do ovoga danas, kada se Gospodina sjetimo samo kada smo u nevolji, samo kada ga trebamo... srce, drago mi je ako je netko shvatio, jer ja ništa ne shvaćam,ne razumijem kako ljudi mogu biti tako okrutni jedni prema drugima mač ne mora biti sredstvo za ubijanje,postoje mačevi smrti i mačevi života,kada nađem vremena stavit ću jednu priču koja govori o tome na ovaj čudesan portal hvala na prekrasnim komentarima pozdrav svima a ne samo njima : )
  • 26.02.2009. 11:42h

    Član dinajaMerlin2 hvala ti dragi prijatelju na odgovoru, hvala ti na tvojim tekstovima na tvome blogu, jutros iz tvog teksta naučih da ne treba ubijati vuka nego ga treba znati pripitomiti......iako si ti pisao o tigru iz tvog teksta naučih mnogo......dao si mi dobar savijet vratit ću se tvom Blogu i tvojim tekstovima........ a konstruktivan dijalog nam uvijek otvara nove puteve ka novoj spoznaji.......ka istinama koje do ovog treptaja oka nismo spoznali.........divno je komunicirati s tobom........:-)))
  • 26.02.2009. 12:00h

    Član nihonkichigaiMerlin1 draga dinajo, fascinatna mi je tvoja žeđ za znanjem i spoznajom, hagakure blog samo je refleksija na japanski način razmišljanja koji sam intuitivno osjetio,bilo je dovoljno da pročitam samo jednu knjigu i sve je bilo jasno, bila je to knjiga prof. Devidea,našeg najboljeg poznavatelja japanske kulture,knjiga o zenu;nakon pročitane te knjige moj život se promjenio za 360 stupnjeva,kao da sam cijeli život nešto tražio,a nisam bio ni svjestan toga,kao da sam se nakon dugog puta vratio kući hvala tebi na prekrasnim i prijateljskim riječima, ponizno sagibljem glavu
  • 26.02.2009. 12:08h

    Član dinajaMerlin2 čitajući tvoj blog sam mnogo naučila dragi prijatelju.......japanski način razmišljanja mi je bio stran......jedino što želim je sjediniti u sebi različie načine razmišljanja i održati se na ovom tisućljetnom putau koji su nam ucrtale mudrosti različitih kultura....sjediniti razmišljanja, civilizacije, mudrosti, kulture u sebi je put ka cilju, put koji ostavljamo u naslijeđe onima koji dolaze iza nas..........ponavljam se ali moram još jednom naglasiti......divno je komunicirati s tobom........svaki dijalog završava novom spoznajom.....spomenuo si Devidea..........da, treba ga još jednom, sada puno svijesnije, pročitati.........:-)))
  • 26.02.2009. 12:21h

    Član nihonkichigaiMerlin1 dobro da se ne vidimo draga dinaja, jer sam se zacrvenio od tvojih komentara...za mene je japanski način razmišljanja bio uvijek interesantan i zanimljiv,a nakon pročitanih knjiga prof. Devidea i nakon što sam uronio u taj svijet bez predrasuda i sa željom da ga spoznam,uvijek sam se osjećao kao svoj na svome,čitajući knjige o japanu,gledajući filmove ili putujući japanskim gradovima,za mene je japanski način razmišljanja univerzalan,to je komunikacija svemira i nije puno različit od našeg razmišljanja,samo ljudi to ne vide iz raznoraznih razloga...divno je meni komunicirati sa nekim produhovljenim poput tebe : )
  • 26.02.2009. 12:31h

    Član dinajaMerlin2 da, sve ovisi o načinu kako se misao prezentira i onda shvatimo da su nam drevni mislioci ostavili u nsalijeđe ljubav koju trebamo spoznati u njenim mislima........nisam još bila u JAPANU, teta VEGETA mi je puno pričala o njemu jer je ona često bila tamo zbog sjedinjenja EUROPE I JAPANA u tehnologiji živežnih namirnica.....bila je odušvljena i iz JAPANA je donijela na naše tržište i AGISHIO.neznam kako se taj začin točno piše, ali ona je već onda živjela zen filozofiju ne znajući objasniti što je to........zen je spoznaja oštrice trenutka je govorila i ja ju onda nisam razumjela...danas pokušavam samoj sebi, barem malo, razjasniti tu čudesnu ljubav koju je ona do svoje smrti njegovala u sebi.......:-)))
  • 26.02.2009. 13:16h

    Član nihonkichigaiMerlin1 sretna si jer si imala takvu tetu,mudru poput Yun-mena...većina japanaca bi ti odmahnula rukom da ih pitaš za zen i rekli bi ti da ne znaju ništa o tome jer zen je u njima,oni ne razmišljaju o tome,zen se nalazi u njihovoj gramatici,pripremanju hrane,u njihovu hodu i govoru,haiku poeziji,slikarstvu,gađanju lukom i strijelom,ratničkim vještinama,pisanju kistom (sho-do ili Put kista),u čajnom obredu...mi koji stalno lamentiramo o zenu,ništa neznamo o tome,mi smo žedni zena,ali ga nismo još shvatili na pravi način, japanci bi rekli da mi smrdimo na zen,da smo puni čaja kako oni to kažu...kad prestanemo pričati o tome,to će značiti da smo dostigli neki nivo,a opet ne postoji neki viši nivo,nema gore,nema dolje,sve je to naša iluzija, kaže jedan budistički tekst: postoji patnja,ali ne onaj tko pati postoje dijela,ali ne onaj tko radi postoji oslobođenje,ali ne onaj tko slobodan biva postoji Put,ali na njemu putnika nema. : )
  • 26.02.2009. 13:37h

    Član vajranMerlin5 pomnim iščitavanjem dolazim do zaključka da: ...nigdje ničega nema.... ...osim knedlica. sve što je, to su knedlice... juha, čajevi, zen, vegeta, smrad, japan, učitelj, učenje, naukovanje... i ništa se ne može objasniti a još manje razjasniti jer ili to imaš... ili to nemaš. i tako sam stigao do popa. a jedan od popova kaže: uzalud vam trud svirači... ...ima samo jedna ruža na zrnu pijeska i ja što postojim... ...i knedlice... ako...
  • 26.02.2009. 13:43h

    Član vajranMerlin5 niho moj... ima jedan japan na nekom moru i ti što postojiš... i ništa više... ...i knedlice... ako... draga dinaja... ima jedna spoznaja, misaono-osjećajna, u tebi... i ti, koja postojiš... i ništa više... osim možda pokoje knedlice...
  • 26.02.2009. 13:45h

    Član vajranMerlin5 ...u svakom vas je slučaju zadovoljstvo čitati... uvijek se nešto nauči... uvijek neka knedlica...
  • 26.02.2009. 14:05h

    Član dinajaMerlin2 da tako ja zamišaljam Zen budizam, kao život, kao gramatiku, kao crtanje, kao pokret, kao borilačke osobine, kao streljičastvo..........tako razmišljam i o južnoameričkim plesovima.....tango je filozofija koju mogu doista živjeti argentinci jer tango nije samo ples........on je tuga, sreća i nesreća..........mi možemo lamentirati, pokušati pisati haiku, ali ta poezija izlazi izvorno iz japanskog srca i onda ima svoj ritam i svoje osjećaj..........možemo plesati tango.....ali mi smo europejci i naša duša diše drugačije......naš ritam je drugačiji.....čitala sam knjigu od Eugen-a Herrigla, ZEN i umjeće streljičarstva........korektno, odlično napisano.....sjedinih njegove misli sa svojima i kao što on objašnjava važnost položaja stopala pri odapinjanju strijele, tako ja pokušavam pacijentima objasniti važnost spiralne dinamike u našim stopalima da bi spriječili glavovolje......neki me shvate, ali mnigi me gledaju sa nevjericom.......u tome je razlika u našem i njihovm razmišljanju...oni žive svoju filozofiju......a Europejac ne razmišlja o našoj........a kamoli da bi ju pokušao živjeti..........:-))))
  • 26.02.2009. 14:08h

    Član vajranMerlin5 dinajo, ako se ikada sretnemo, ako bude prilike, zamoliti ću te za jedan tango...
  • 26.02.2009. 14:10h

    Član dinajaMerlin2 pristajem Vajran, ali to sigurno neće biti onaj izvorni pravi TANGO........:-)))
  • 26.02.2009. 14:12h

    Član vajranMerlin5 ooooo da... hoće... ne pristajem ni na što drugo osim na izvorno...
  • 26.02.2009. 14:23h

    Član nihonkichigaiMerlin1 ne znam što je europska filozofija,a što japanska,za mene se to nadopunjuje, jedno se pretače u drugo...spomenula si tango koji je argetinski zen,blues je američki,ali pazi sad ovo,blues su izmislili crni robovi dok su brali pamuk na jugu SAD-a,dalje se razvijao u gradovima poput new orleansa,ali tamo se stopio sa evropskom glazbom,ponajviše francuskom, i kao takav,gotov američki proizvod ali sa evropskim utjecajima stigao u evropu...haiku je originalan japanski proizvod,ali poznato je,to je činjenica,da poslije japanaca i amerikanaca hrvati najbolje na planetu slažu haiku stihove,to se vidi po mnogobrojnim nagradama koje su osvojili po svijetu,a ponajviše u japanu ovo mi se svidjelo draga dinajo,kako su napisala: u tome je razlika u našem i njihovom razmišljanju...oni žive svoju filozofiju......a Europejac ne razmišlja o našoj...a kamoli da bi ju pokušao živjeti.... složo bih se s time,a vajran je jedan zen mudrac kojem bi knedlica mogla zapeti u grlu koliko ju spominje,zanima me vajrane je si li pročitao drugu priču o urnebesnom yun-menu na ovom portalu :)
  • 26.02.2009. 14:32h

    Član dinajaMerlin2 razlika izme+u zapadnjačke i istočnjačke filozofije je jedino u tome da oni žive svoju, a mi pokušavamo živjeti njihovu...........inače imaš pravo da se sjedinjuju jedna u drugu........:-))))
  • 26.02.2009. 14:42h

    Član vajranMerlin5 nikada mi ništa nije zapelo u grlu... a kamoli knedlica. na prvim sam lekcijama naučio dobro progutati i još bolje provariti. ... još varim knedlicu. dobro prožvakati i provariti... to je pravilo. sve u svoje vrijeme... kaže maja... ja kažem da je u pravu. inače, zapne knedlica... u grlu... tada se koncentriramo samo na nju i na ništa drugo. i sve postane knedlica... zato jer guši...
  • 26.02.2009. 14:47h

    Član vajranMerlin5 ...zatim nam se zasuze oči... ne vidimo više dobro. krkljamo i kašljemo... ne dišemo, znači... onda se pojavi strah koji uključuje sistem borbe za goli život.. panika na svim razinama uma... da. knedla u grlu je bitna stvar. ili njen izostanak... još bitnije. za respiratorni sistem, pogotovo....
  • 26.02.2009. 14:50h

    Član nihonkichigaiMerlin1 na žalost pod utjecajem potrošačke predatorske nekulture zapada mladi ljudi širom azije padaju pod taj bolesni đavolski utjecaj i uništavaju sebe i svoju okolinu,srećom je u japanu taj proces tekao sporije nego u ostalim zemljama,a i uspjeli su sačuvati više svoje kulture nego možda neko divlje pleme u džungli,iako su posljednjih 70 godina pod velikim utjecajem zapada posebno amerike koja ih ipak polako uništava,ali naravno nisu samo tome krivi zapadnjaci, i japanci sami nose veliki dio odgovornosti,posebno japanska gospodarska i politička elita koja se slizala sa američkom (vidi trilateralna komisija koju je osnovao david rockefeller) postoji film na jubitou u kojem d.rockefelller u tajnosti posjećuje japanskog cara...vjerojatno ga uvjeravajući da nema bojazni od urušavnja dolara koji ipak galopira prema nezaustavljivoj i još neviđenoj inflaciji - vidi na googlu \"us debt\" ...nadam se da nisam predaleko otišao...jer don juan je podučavao svoga učenika castanedu kako nas gušter može odvesti toliko daleko da se više nikad ne vratimo i ostanemo izgubljeni u bespućima povijesne neozbiljnosti... moj nahtkastl kako bi rekao stric :)
  • 26.02.2009. 14:52h

    Član nihonkichigaiMerlin1 složio se bi se vajrane sa svakom tvojom riječi u posljednja dva komentara,zadovoljstvo mi je čitati kako pišeš : )
  • 26.02.2009. 15:00h

    Član dinajaMerlin2 hvala ti na ovom komentaru Nihonkichigai, a Vajran tako odlično prizemlji filozofiranje i u par riječi kaže bit stvari....zato je lijepo s njim komunicirati......uvijek me razvesele njegovi komentari.......pa kad u grlu stane riječ on nas nasmije, a smijeh je dobra terapija za sva duševna stanja i melem za nesporazume........:-)))
  • 26.02.2009. 15:33h

    Član nihonkichigaiMerlin1 hvala tebi dinajo, morat ću se opet složiti s tobom i tvojim komentarom,posebno za vajrana,iznimna je figura na ovom portalu ; )

SADRŽAJ UPISAO

Član nihonkichigaiMerlin1 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana nihonkichigai dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U PROSINCU...

PROSINAC...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas je tužan dan. Molimo dragog Boga da se to više nikada ne dogodi. Anđele spavaj u miru. Roditeljima Bože daj snage da ovo izdrže. Iskrena sučut.!

    21.12.2024. 08:11h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi, želim vam lijep i radostan dan. Neka vas svako zlo zaobiđe i neka vas prati samo sreća i ljubav. Lp

    12.12.2024. 06:42h
  • Član bglavacbglavac

    Dragim mališanima želim puno darova u čizmicama!

    06.12.2024. 08:39h
  • Član bglavacbglavac

    Lijep pozdrav Edin. Drago mi je da si svratio .

    30.11.2024. 18:08h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Hvala Bglavac, također.

    30.11.2024. 15:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi, želim vam lijep i sretan vikend. Lp

    30.11.2024. 07:56h
  • Član bglavacbglavac

    dragi magicusi, danas je Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama. Učinimo sve da ih zaštitimo i nasilje već jednom prestane. Lp

    25.11.2024. 08:13h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info