Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član Elyca

Upisao:

Elyca

OBJAVLJENO:

PROČITANO

1309

PUTA

OD 14.01.2018.

....emocionalna nevjera....

....emocionalna nevjera....
Ljudi uvijek krive okolnosti za ono što jesu. Ne vjerujem u okolnosti! Ljudi koji napreduju u ovom svijetu su ljudi koji traže i dolaze do okolnosti koje žele, i ako ih ne mogu naći, stvore ih! George Bernard Shaw

Što je brak? … naročito ovdje mislim na brak nakon podosta godina…. kompromis…međusobna suradnja dvoje partnera koji se probijaju kroz život….gradeći pri tome neku bolju ili goru zajednicu…ali njihovu!

…živimo u okruženju na koje nije moguće djelovati, niti ga kontrolirati. (osim eventualno kad glasamo na izborima) – to je ovaj vanjski svijet oko nas.

s druge strane…na naše interno okruženje (a tu spadamo mi, naš osobni razvoj, ličnost, naš partner, naša djeca, mjesto gdje živimo) jednostavno moramo djelovati i upravljati njime

i što se dogodi kad jedno od njih „odluta“ na krilima interneta?

…chatovi su vražja stvar! Zašto? …pa jednostavno zato jer tu povučeni u anonimnosti neta mogu postat živahniji i opušteniji, a oni proračunati šute i prate situaciju …pokušavajući iskoristit „mrvice“ koje su usput pokupili“ kad im to zatreba….

malo po malo… odrediš si neku skupinu s kojom komuniciraš…i tada počnu dvosmisleni razgovori… to zanese čovjeka…opije ga…drogira ga…i dovede do toga da sa žudnjom iščekuješ da ovaj nešto napiše… da ti chat postane prespora komunikacija pa tražiš druge načine….čak i do toga da te zazebe u duši kad se ta osoba obraća i drugima, a ne samo tebi…

Svi koji su chatali na bilo kojim mjestima, znaju o čemu govorim, i skrivaju ovu činjenicu i od sebe …a i od drugih…

i tada …zamišljajući osobu …“po njenim slovima“ ….stvoriš u sebi neku romantičnu sliku za kojom žudiš… ako se i upoznate…detalji nisu bitni…vidiš što nije onako kako si zamišljao, ali su to detalji preko kojih možeš prijeći..

….iako nisi došao nikog zavest… situacija je zavela tebe samog! …pa još ako si malo slabiji karakter…eto te…negdje, ni sam ne znaš gdje…okružen pažnjom stotinama žena za kojima žudiš…koje te trebaju…kojima si uzor… koje se vesele kad ti vide nick…

To nije nevjera! Nisi fizički prevario osobu s kojom živiš, ali si je zapustio i zapostavio!

…čak je i to razlog zbog kojeg bi se razvela…da se ne radi o nečem dubljem…

Kada o nekoj osobi sanjaš, kada njoj posvećuješ svo svoje vrijeme, kada se brineš o tome kako ćeš izgledat kad se sretnete, kada joj povjeravaš više detalja o svom životu nego partneru….tada se govori o emocionalnoj nevjeri!

….Američki će stručnjaci kazati da …zbog nedostatka u odnosu s partnerom… cijeli svoj život i misli koncentriramo na prijatelja….

Žena može preć preko nevjere, ali ne i preko emocionalne nevjere! Zašto? Jer, ako sama treba o svemu brinit, a nema nikog s kim može podijelit svoje tegobe… njoj takav partner i ne treba!

Dosta je bilo filozofiranja, ajmo sad malo o meni….

On je ženama govorio što radi, što mu žena radi, na kojem je sastanku, gdje je otputovala, što je naučila, što predaje…gdje su djeca… a one su njemu slale mailove: „pusa…pusa…pusica….od …do…“ …Ni jednoj od tih žena nije ništa značilo što je neko 20 sati za kompjuterom????

Zanimljivo je i bilo kad sam slučajno vidila mail u kojem piše otprilike „Maco, ne mogu te kontaktirat“ ..(to sam vjerojatno ja tražila svoja prava)..“da li si mi dobro mucice….gledam tvoj nick i bojim ti se javit, ne znam kako si, a ne usuđujem ti se dignit privat…i bla bla“

….ako je njihov razgovor bez ikakvih primisli…zašto mu se boji javit? …da žena ne sazna?...a šta to žena ne treba saznat ako se oni nikad nisu vidili???...

…e pa nisam mogla izdržat i odgovorim ja na taj mail sa tekstom: „Nemoj se ti brinit za svoju misu masu. Jednostavno mi pošalji adresu i ja ti ga spakiram i pošaljem. Pa nećemo valjda dopustit da toliko patiš?“…

,…moj bivši muž je bio oduševljen mojom reakcijom….čak ponosan na svoju ženu … ali je 2 dana visio za kompjuterom da smiri navedenu gđicu…jer se ona bojala otvorit mail….šokirala se mojom drskošću :- ))…

…uglavnom ja sam to riješila….našla sam 95 brojeva mobitela raznih žena…zapisala ih…pohranila u jednu tablicu…i sve zaboravila…osim navedena 2 maila koje čuvam jer me stvarno nasmijavaju….

…eto Zemljo…da li je sad jasnije zašto se brakovi razvode zbog neta? … iz istog razloga zbog kojeg se razvode sve napuštene žene….ili zapuštene…. ali ovdje net … kao droga, brže ulazi u krv…. i postajemo o njoj ovisni gore nego o alkoholu…

…ujedno je to i  razlog zašto se ne sastajem s nikim s neta…. pa velika je vjerojatnost da ja već imam broj te ženske osobe u svom kompjuteru :-):- )

 

...jer draži su ti oni što pričaju lažno
i kupuju ti stvari, da to ti je važno
a ja te volim tako da ne znam što reći
i svakog dana pišem pjesme bez riječi

i pjevam ti u duši dok usta mi šute
i poklanjam ti vječnost, a drugi minute
al draži su ti oni što pričaju lažno,
da, to ti je važno...

 

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 17.01.2010. 00:04h

    Član elycaMerlin4 @DRAGA ZEMLJO... treći puta pišem ovaj post, i svaki put se nekako izbriše...2 puta mi je i s Magicusa nestao... znači, da je ovo nešto što nije trebalo objavit -)) ali...eto...zbog tebe...jer sam samoj sebi obećala da ću ga napisat...nadam se da sam objasnila ono što te zanima!
  • 17.01.2010. 00:21h

    Član ivanaMerlin2 opisala si što se dogodi kad jedno od njih \"odluta\" na krilima interneta... ja sam pak prilično čvrsto uvjerena da nikad nitko ne odluta otamo gdje mu je dobro... priča počinje raniije... pitanje glasi ZAŠTO... prilično je nebitno kamo i kako je netko odlutao, ključ je u tome da je imao potrebu odlutati... usporedba s alkoholom može se primijeniti, kao i sa svakom ovisnošću... sad treba vidjeti koji je uzrok, uzalud je kretati od posljedice, zar nije ? da okrivimo alkohol što postoji ? ili buniku što raste ?
  • 17.01.2010. 00:24h

    Član bibyMerlin3 muskarac: \"pa to je samo onako, druzenje, nisam te prevario, nema sexa s drugom!\" zena: \"a sto je s paznjom koju poklanjas nekom drugom, a meni je uskracujes?\" muskarac:\"ne kapiram!\" zena:\"stvaras emocionalnu bliskost sa drugom zenom, a to je za mene gore nego da si se posexao s njom i da je bio samo sex i nista vise...\" muskarac:\"???\"
  • 17.01.2010. 00:29h

    Član elycaMerlin4 @ivana....imaš pravo...zaboravila sam ZAŠTO! počela jesam....razlog je NOVAC i LIJENOST! On je postao trom, a navikao je da bude faca (naročitu u svijetu muzičara)...i trebala mu je lova! istovremeno je bio ponosan na mene...na moj uspjeh...i otvorila se mogućnost da ja zaradim puno novaca. Koliko god se trudila da obitelj ne pati (jer JA SA POČELA S NETOM ZBOG ZARADE i EDUKACIJE) ...toliko je on vidio da je veselije i lakše komunicirat preko neta! ....a tamo su ga cijeli dan tetošili, a on nije trebao ništa radit DRUGI ZAŠTO je veličanje svog ega. (e sad...da li je ovo vezano sa spolnošću...vjerovatno je.. ali...budimo ljudi...nakon 20 godina braka...u debelo četrdesetim godinama života...svakome se javlja želja za SAMODOKAZIVANJEM... možda bezvezna i bezopasna...ali se javi!
  • 17.01.2010. 00:31h

    Član elycaMerlin4 @biby...to je to :-))
  • 17.01.2010. 00:37h

    Član elycaMerlin4 neću do kraja reć svoj ZAŠTO....ali prije mjesec dana sam čula jednog tipa koji je rekao: \"Ja sam svoju penziju zaradio, a moja država zna koliko treba meni i mojoj obitelji. Za nju sam se borio. Znači to nam je dosta, a ja ne smim trošit pa sjedim na \"iskrici!\"
  • 17.01.2010. 00:46h

    Član bibyMerlin3 @Elyca :-) pa i ja sam zena :-)
  • 17.01.2010. 00:55h

    Član mlabosMerlin14 tarja zakon
  • 17.01.2010. 01:03h

    Član ivanaMerlin2 u debelo četrdesetim se javlja svašta... mislim da je tu veća kvaka nego u internetu...
  • 17.01.2010. 01:29h

    Član runovalMerlin4 Složeno je, složeno. Ali ništa nije tako složeno, da se nebi gledalo i s vedrije strane! Nikada se ne zna što bolje i kvalitetnije dolazi za nas u životu.
  • 17.01.2010. 06:24h

    Član zemljaMerlin2 Hvala ti, Elyce! Čim sam vidjela naslov, rekla sam sama sebi: to je to! Da, trebalo ga je objavit, ne samo zbog mene nego općenito. Što je brak? Moglo bi se reći, jedna od najvećih gluposti na svijetu, rekao bi jedan psiholog s kojim se poprilično slažem. Naime, na početku braka, pri zaključenju, ti nekome obećavaš ljubav... pa se on pita - kome se ljubav može obećati? Ljubav je osjećaj. Kako dođe, tako može i otići... i što onda. Što smo mi to obećali? Kako nekome obećati da ćeš ga voljeti čitav život? Nikako, ako nisi teški lažov! Da mi je sresti osobu koja je u životu samo jednom voljela! To je vjerovatno neki psihijatrijski slučaj opsjednutosti nekom osobom. E, sad sam spremna da će me svi napast i reć da se može jedna osoba volit cijeli život. E, pa ne znam za druge, ali ja sam puno puta u životu bila zaljubljena i, ne baš tako puno puta, istinski voljela. Podržavam zaštićivanje obitelji kao temeljne vrijednosti društva (jer su vrijednosti temeljito izokrenute), ali ne podržavam održavanje braka pod svaku cijenu. Napokon, nitko o nečijem razvodu nema pravo suditi (kao ni o bilo čemu drugom u tuđem životu) jer nitko ne zna što se događa (ili ne događa) iza nečijih vrata, među nečija četiri zida... al stvarno mislim da je glupost nekome obećati ljubav. U to možeš povjerovat dok si još mlad i zelen, al kasnije vidiš da možeš nekome obećat da ćeš ga poštivat kao osobu, a baš ludo volit cijeli život - mislim, to je idiotski i neodrživo. Emocionalna nevjera je pitanje koje me odavno vrlo intrigira. U jednom časopisu sam pronašla da je ženama gora emocionalna prevara od fizičke. Što se mene tiče, je. Ali, najnovija istraživanja kazuju to isto i za muškarce - da bi lakše partnericama oprostili fizičku prevaru bez emocija nego emotivnu. Pošto nisam sklona povjerovati na prvu u sve što pročitam, a tema mi je bila zanimljiva, hodala sam neko vrijeme i postavljala to pitanje muškarcima koje svakodnevno susrećem (a ima ih popriličan broj): da li bi ti bilo lakše oprostiti ženi da te fizički prevari s nekim prema kojem ne osjeća ništa ili da te ne vara fizički, a voli drugoga? Na ovo - voli drugoga, svi su se vidno štrecnuli, a skoro odgovori su glasili otprilike ovako: ne bih volio da me nikako prevari, ni ovako ni onako, ali, kad bih mogao birati, nek me radije prevari fizički s nekim prema kojemu ništa ne osjeća. Shvaćam ovisnost o netu... ponekad mi se dogodi pa se malo povučem u realu. Jako dobro znam kako se, samo na temelju nečijih riječi, može stvoriti \"slika\" pa čak i neka, nazovimo, privrženost... događa mi se, da... ne volim lagati. P.S. Mene možeš slobodno srest, moj ti broj sasvim sigurno nije bio među tih 95 i nikad nisam dobila poruku - maco, ne mogu te kontaktirat.
  • 17.01.2010. 10:39h

    Član amberroseMerlin2 slažem se s Elycom..osim što bih dodala da nisu samo brakovi podložni raspadanju zbog interneta..nisam toliko dugo prisutna na internetu,a prošla sam sve..od takvih zabluda,stvaranja imaginarne slike o nekome,do brzog otrežnjenja..a na svojoj koži sam iskusila da je kod nekog takva vrsta komunikacije stvorila ovisnost..
  • 17.01.2010. 10:43h

    Član elycaMerlin4 @biby...ti si žena za sva vremena :-)) @mlabos...Tarja je izsto ženskog roda :-)) @ivana...nakon četrdesetih javlja se: - želja za odmorom i spavanjem - potreba da već imaš sređen život (a bio je rat) - potreba sa uživanjem u životu i ubiriranjem plodova svog rada - gubitak seksusalne moći - želja za samodokazivanjem ...
  • 17.01.2010. 10:51h

    Član kajaMerlin5 Kako smo skloni prosuditi sve iz niže razine, tako se može dogoditi da i ovo tumačimo na svoj način, a ne širinom globala koji se sada snažno odvija. Ovaj način je posljednje komuniciranje i kontakt samih Duša na primitivni materijalni način... njihovo traženje .... A onda će i ovaj put nestati, jer više neće biti potreban.
  • 17.01.2010. 10:55h

    Član elycaMerlin4 @Runoval...da ja nisam gledala s vedrije strane ne bi se razvela :-)))) ...odnosno...razvela bi se 10 godina prije :-)) ...možda ipak treba malko crno gledt na TRENUTNE STVARI @Zemlja...vjenčanje je glupost....papir možda ženama ništa ne znači...al muškarcima da. Sigurno bi puno muškaraca zbog žena na netu raskinilo svoj brak ali im je teška borba s administracijom i zbog toga ostaju u braku. Činjenica je da nakon ljubavi dolazi prijateljstvo pa privrženost...(ipak PAZI to nije razlog da spavaš s prijateljem :-)..) ...pa postojanje vjenčanog lista \"pomaže\" održavanju zajednice Zaljubila sam se milion puta...voljela iskreno 2 puta...i sad čekam trečeg :-)) Što još reći???...pa morat ću nastavit s temom :-)) @amberrose ...kad je čovjek svjesan opasnosti...onda zna da riskira kad poduzme nešto. Tada preuzima i rizik da je nešto loše i eventualno se nosi s posljedicama. Kada nisi svjesan opasnosti onda toneš sve dublje i dublje...
  • 17.01.2010. 11:03h

    Član elycaMerlin4 @emljo....P.S. na ovom portalu...prvi put nakon 5 godina komuniciram s ženskim osobama (priznajem!) :-)) i sad će Vam bit jasno zašto sam uvijek na slikama okružena samo muškarcima :-))))))) @Kaja...dok ovaj način komunikacije nestane nas više neće biti..odnosno neće biti naših fizičkih potreba.
  • 17.01.2010. 11:07h

    Član zemljaMerlin2 Ups... ispada da sam napala instituciju braka, a zapravo sam samo htjela parafrazirati psihologove riječi - ljubav je osjećaj i ne možeš obećati nekome što ćeš za njega osjećati čitav život... jer ljudi se mijenjaju... svi se mijenjamo. Papir je obveza za obje strane. I, daj, neću više o ovoj temi.
  • 17.01.2010. 11:10h

    Član ivanaMerlin2 elyce, zašto pet godina nisi komunicirala sa ženama ? ne razumijem... opet imam isti osjećaj da je sve izvanjsko krivo... ukinuti i žene i internet ? oprosti, ne mogu se suzdržati jer si sama tako otvoreno krenula prikazivati vlastiti primjer... potpuno razumijem ako u bilo kojem trenutku poželiš ne odgovoriti na pitanje...
  • 17.01.2010. 11:11h

    Član kajaMerlin5 O tome se i radi Elice, što mislimo da jesmo...!? tijelo ili duh !? Materija sama bez duha ne može više. Ustvari ona i sada ne može bez duha, ali draga možemo reči da sunce ne sije dok sije, ono ipak sije. Možemo svašta reči. Možemo spavati, tko nam brani... ali ono što se želi roditi, roditi će se, pa htjeli mi to ili ne htjeli....
  • 17.01.2010. 11:22h

    Član elycaMerlin4 @Zemljo...ma sorry...ostatak tvog komentara u meni je već napisao novi post (zato sam pisala samo o papiru) najvažnija stvar u svemu je da za muškarca orgazam može izazvat ...ajmo to tako reć ...gimnastika. Muškima je sex i sport i zabava i lijepa igra ...a onda ide dalje žudnja, itd itd Žena ne može doživjet pravi orgazam bez potpune predanosti. Naučila sam to...jako dobro...iako ne treba bit ljubav...mora bit potpuno povjerenje i iskrenost ... što je toga više...užitak je veći! ...i tu se krije dio ove teme!
  • 17.01.2010. 11:27h

    Član zemljaMerlin2 Zar sam ja negdje spomenula orgazme? Ne sjećam se. Pošto sam se izjasnila o škakljivim temama evo još jedno priznanje: nikad, nikad u životu fizički nisam bila nevjerna. Do sada. Ili dosada. Hahaha. Šala mala. Emotivno da, da! Šta ću! :)
  • 17.01.2010. 11:28h

    Član elycaMerlin4 @ivana...ja se ne sramim odgovorit ni na jedno pitanje :-))) a zašto nisam želila razgovarat sa ženama? Pa ja ne volim zakukuljene razgovore...tome sam svaki dan izvrgnuta na poslu...trebaš sat vremena razgovarat s nekim da on ispadne fin i uljuđen...a pitanje se moglo svesti u 4 riječi. ...da bi sebi olakšala život, jednostavno sam se pokušala maknit od odnih koji takvu komunikaciju koriste u svakodnevnom životu... kako žene isu moje interesno područje, a prijateljicu u ovim godinama i ne mogu baš pronać...njih sam jednostavno sve eliminirala eliminirala bi i muškarce...da mi ne trebaju...i pokušavam pazit...ali uvijek naletiš na \"minu\"... Primjetila si da koji put na neku rečenicu odgovorim sa: Di je taj, ime i prezime i broj mobitela! ...nemj meni...ništa filozofirat...reci šakom u glavu što misliš...ako me i zaboli to je dobro za mene P.S. osim toga bilo mi je jako neugodno kad sam saznala da pristojna žena s kojom redovno pijem kavu šalje okolo svoje golišave slike :-)))))
  • 17.01.2010. 11:30h

    Član kajaMerlin5 Elice, upravo je to razlika o kojoj pišeš. Muškarci iz tvoje priče žive život tijela. Žena živi Ljubav, ona živi emocije i karakteristike duše.
  • 17.01.2010. 11:30h

    Član elycaMerlin4 @kaja...MOJE tijelo...i tijelo svih nas ima neke potrebe! moje tijelo možda i nema...al moj NOS ima! hahahahahaha
  • 17.01.2010. 11:36h

    Član elycaMerlin4 evo....sad vidite da nikad ne brišem komentare... i da uvijek odgovaram NABRZAKA...ono što mi je prvo na duši @Zemljo...odgovaram skupno....stvorim sliku od više komentara i pokušam odgovorit... i zašto smo tako loše odgojene da nismo bile fizički nevjerne? Ja sam cijelo vrijeme braka bila emocionalno nevjerna :-)))) @Kaja ..a moj nos?...e pa on žudi za mirisom muškarca... a bogme to treba zadovoljit jako puno kriterija ...zapravo sam htjela reć da je tema preširoka...i jako osobna...i svako od nas na nju gleda na drugačiji način...ali dok komentiramo ...u sebi gledamo svoj svijet i to je dobro...
  • 17.01.2010. 11:38h

    Član elycaMerlin4 a orgazme sam spomenila ja...da preskočim sve one pojedinosti u \"razvoju situacije\"...jer je to PRAKTIČNI vrhunac! :-))
  • 17.01.2010. 11:38h

    Član zemljaMerlin2 Pa eto, onda znaš o čemu govorim. I platonska je ljubav lijepa. :)
  • 17.01.2010. 11:43h

    Član elycaMerlin4 @Zemljo....trebalo bi ...evo stala sam i razmišljam... jer je platonska ljubav i početak zavođenja nešto najljepše na svijetu ovako...trebalo bi UVIJEK imat istovremeno više faza 1. tip koji te zavodi 2. tip s kojim uživaš u platonskoj ljubavi 3. jedan tip za dobar seks 4. jedan dobar prijatelj 5. jedan za popravke po kući 6....evo ga...muž... ...previše muškaraca...izbriši br 6 :-))
  • 17.01.2010. 11:51h

    Član ivanaMerlin2 ispuštena je jedna kategorija, za koju oduvijek prepostavljam da je ključna: muškarac s kojim imamo dijete ili djecu...
  • 17.01.2010. 11:51h

    Član aliusMerlin8 ..dobar clanak i posebno me odusevio vec dobro poznat, i meni veoma drag, tvoj smisao za humor, ..ali mislim da je internet kao i mnogo sto sta samo realizacija (kakva takva) necega sto je vec i pre postojalo, negde je to krenulo nizbrdo, a internet i ostalo je samo instrument i mogucnost da se to i manifestuje. ..neko je jednom rekao: \"ljubav je, kad sebe vidis ocima onog koga volis i ko tebe voli\" ..mozda,.. kad vise ne mozes sebe videti sa njegovim/njenim ocima, ...odes na internet..na primer..:))) ..kod nekog pre kod nekog kasnije, a kod onih najsretnijih nikad! :) ..jer prava ljubav POSTOJI!
  • 17.01.2010. 11:56h

    Član kajaMerlin5 Elyce, o kojim kiterijima žena želi biti zadovoljena to konačno i oblikuje njezin život. Mislim da nije pogreška maštati o savršenom muškarcu. To nam je dar od rođenja. To je zapis u našoj duši koja se budi. Nečeš se ljutiti nadam se, ako ovo govorim iz moje prizme gledanja, mojega znanja. Jednom priliko rečeno je da nečemo moći dalje u tim odnosima ako ne shvatimo da su Bog Otac i Bog Majka smrtno zaljubljeni. Tako stvoreni i mi u tom zajedništvu dobili smo na dar odnos muškarca - žene. Oni su po Bogu dobili velik zadatak Stvaranja svojom međusobnom energijom spajanja. Živeći odvojeno vjekovima bez tog iskonskog znanja duboko smo pali u ponor neurednog čina, i na žalost sveli sve samo na uživanje tijela. Ovo je vrijeme buđenja. Zato mnogi duhovi izazivaju meteže nebili spriječili da čovjek progleda. No, vidjeti ćemo ....
  • 17.01.2010. 12:03h

    Član ivanaMerlin2 točno, stvaranje... dobili smo dar kreacije... gledano sa zemaljskog ili sa nebeskog aspekta - imamo odgovornost i prema tom daru i prema onome što pomoću njega jednom kreiramo... sa zemaljskog aspekta to su djeca... odgovornost... živjeti u skladu s tom odogovornošću prema nečemu što smo stvorili...
  • 17.01.2010. 12:06h

    Član kajaMerlin5 Ivana, oprosti na mojem upadu Tebi... ali, ako želiš doznati ovo što pitaš prati što nam govori Anđeo u kojega smo stavili naš zapis o Iskonu samog našeg početka, o našoj Stvarnosti , a kojega smo pozvali da nas prisjeti o nama samima...
  • 17.01.2010. 12:16h

    Član elycaMerlin4 @ivana ...ajme...previše je muškaraca i tako u mom životu da se brinemo o tome ko će nam napravit dijete... valjda neki od od ovih iz orvih 5 kategorija??? a ako ne...pa ima i donatora...medicina je napredovala :-)))))) @alius...sjedi 5!.... Nije on mene prestao voljeti...nego sam sebe više nije mogao vidjeti ...niti u mojim očima...a niti sebe u ogledalu...a internet je tu najbolje rješenje ...zašto se bunim protiv rečenice: \"Trebamo non stop radit na sebi!\" ...a zašto drugi ne rade na sebi i ja to još moram gledat? ZA SVE...da zadovoljim vašu znatiželju do kraja...4 ili 5 godina nakon razvoda dobila sam SMS: \"Sretan Božić, jedina ženo koju sam okad volio!\" ...da li me to impresioniralo? NE!
  • 17.01.2010. 12:19h

    Član elycaMerlin4 @Kaja...razumijem što hoćeš reć....al lako je započeti nešto...teško je u tome ustrajati i to održati!
  • 17.01.2010. 12:20h

    Član srceMerlin4 Elice, tebe SMS nije impresionirao, a meni su se zasuzile oči.
  • 17.01.2010. 12:23h

    Član srceMerlin4 ovakva kakva sam ....sta, sada ću celo popodne razmišljati o vama. eto
  • 17.01.2010. 12:29h

    Član kajaMerlin5 Nije teško draga Elyce... ti si hrabra i jaka žena. Nasmijala si me sa svojim NE. Eto, to se dogodi kad tvrda svojeglava glava gusla po svojem i ne vidi sreću koja mu se daje... ko onoj pjesmi \' čovjek sreću ne poznaje dok u njemu ona spi, a kada ju on izgubi gorke suze za njom li \' Tako i moj suprug nije prihvatio savšenstvo međusobne ljubavi, a ja nisam više za kompromise. Ostala sam u zajedništvu, ali ni jedna sila tame ne može me više imati. Snaga koja prebiva u čovjeku ima velike razmjere...
  • 17.01.2010. 12:40h

    Član aliusMerlin8 Elice, ..nesporazum, ne mislim da ti snosis krivicu za nesto, radi se o momentu kada nesto krene nizbrdo sa osecanjima, to sam htela da kazem da je, na primer, internet samo jedna vrsta manifestovanja toga. Cinjenica je da potrebu za bilo kakvom prevarom emocionalnom ili fizickom imaju oni koji su prestali da vole, bez obzira da li to realizuju ili ne. Tu nema dileme. U svakom slucaju razni smo i razlicito mislimo o ljubavi Verujem da je taj SMS iskren, (i to je vec sasvim druga prica i tema,) ....i potpuno razumem sto tebi nista nije znacio.
  • 17.01.2010. 12:47h

    Član ivanaMerlin2 ivana, začepi :))))))))) sad i odmah :))))))))
  • 17.01.2010. 12:55h

    Član ivanaMerlin2 a ne mogu, prije bih pukla....nije rekla da joj sms nije ništa značio, nego da ju nije impresionirao... kad tad ćemo zbrojiti sve ovo napisano u komentarima i doći do zaključka da li je tema internet, emocionalna nevjera ili nešto sasvim drugo... eto zašto ne mislim da su grupne seanse primjerene za delikatne teme... netko tu mora voditi diskusiju prilično čvrsto, inače se sve razleti na sve strane... ili treba voditi razgovor 1:1 i slijediti tanku crvenu nit - ma kamo ona vodila...
  • 17.01.2010. 13:10h

    Član aliusMerlin8 ..eto, bolje danas vise nista da ne komentarisem, pogresno me shvate, pa ja pogresno shvatim, ..ivana, Elyca, ..give me five! cmokkk :)
  • 17.01.2010. 13:17h

    Član kajaMerlin5 Ivana, prekrasna si :-)))...\' ne da nije značio, nego nije impresionirao\' .... nikada se ne zna.... :-))) ali, jedno se zna... taj isti morao bi uložiti mnogo truda da dokaže da se je promjenio i da je to istina što kaže.... ali, dali se muškarci mogu toliko jako truditi ... !?... :-)))
  • 17.01.2010. 13:17h

    Član ivanaMerlin2 julija, što se mene tiče - savršeno si napisala svoj zadnji komentar... upravo je tako - zašli smo već u sasvim drugu temu, to sam i sama htjela reći... samo sam htjela to još jednom provjeriti - da li smo još uvijek pri temi i koja je točno tema... i ti i ja smo pri istom zaključku - ne radi se o problemu internet ili ne internet... alius: \"Cinjenica je da potrebu za bilo kakvom prevarom emocionalnom ili fizickom imaju oni koji su prestali da vole, bez obzira da li to realizuju ili ne. Tu nema dileme.\"... citiram i potpisujem...
  • 17.01.2010. 13:22h

    Član ivanaMerlin2

    @kaja

    točno... trebalo bi provjeriti što je taj konkretni u stanju djelima dokazati... nema dva ista muškarca niti dvije iste žene... kako se ne bi muškarci mogli tako jako truditi ? ne vidim muškarce kao ništa manje vrijedne nego što smo to mi žene... ima ih itekako predivnih, uvjerena sam da ima... morala sam točno u riječ provjeriti što je elyca napisala, jer da je napisala \"ništa mi ne znači sms\" to bi značilo da je skočila sama sebi u usta... nitko živ ne spominje događaj koji mu ništa nije značio...
  • 17.01.2010. 13:24h

    Član kajaMerlin5 Ivana i Julija, i ja se slažem sa vama... čovjek koji je vjeran sebi, ljubavi koju ima za nekoga nikda niti jedna metoda niti bilo koje sredstvo ne može uništiti. Ona može proći i kroz samu vatru...tu nema dileme ... Ljubv koja nije Prava uništi i mali povjetarac... Cure, pusa
  • 17.01.2010. 13:25h

    Član ivanaMerlin2 ispravak... nisam uvjerena, nego ZNAM... toliki muškarci nose svoje terete kroz život sa velikom ustrajnošću, pažnjom, odgovornošću... kao što je nekidan rekao vajran - da nije tako, Onaj gore bi ih bio već odavno slistio... postavljeni smo tu dolje ravnopravni i jednako važni, sad je samo na nama da nađemo način kako da složno i ujedinjeno djelujemo...
  • 17.01.2010. 13:31h

    Član kajaMerlin5 Draga Ivana, ponovno se vračamo na famoznu vladavinu patrijarhata. Na žalost ta energija vlada svijetom već dugo. I svaki onaj koji nije svoj podlježe toj energiji. Inače nema razlike ...Ima muškaraca predivnih, ima onih koji se trude, predivnih ...a isto tako i žena ...nema razlike ...
  • 17.01.2010. 13:32h

    Član aliusMerlin8 Kajo cmokk! Ivana cmokk! Elyca cmokk! :-*)
  • 17.01.2010. 13:34h

    Član srceMerlin4 Ivana, pa onaj gore ih nije slistio, zato što mi princezice stalno molimo za njih. :) :)
  • 17.01.2010. 13:38h

    Član kajaMerlin5 O moje Srce drago, kako ti znaš istinu ... :-)))
  • 17.01.2010. 13:40h

    Član ivanaMerlin2 zar bismo mi molile za nešto što molitve nije vrijedno ? i zar bi Onaj gore napravio i nas i njih da upravo tako nije savršeno ? ne možemo istinu tumačiti svaki čas drukčije... jesmo li ih kad pitale mole li i oni za nas ? vrijedi li možda i obratno ?
  • 17.01.2010. 13:44h

    Član srceMerlin4 Ivana pa to nije naš problem. mi molimo za ono što želimo imati, i usliši nas. a oni neka mole za sebe :) :) :)
  • 17.01.2010. 13:46h

    Član kajaMerlin5 Usudila bi se samo malo zaviriti u ono što mi je u životu u mojoj okolini bilo dostupno vidjeti ... za takovu molitvu potrebo je posve čisto srce, inače ona ne može upaliti... ponovo glasi istina; nije sporan spol, nego energija...
  • 17.01.2010. 13:51h

    Član ivanaMerlin2 ok, razlike po spolu smo riješili - nema ih :)))... ajmo na molitvu... nije li molitva tu zato da nas prati u procesu čišćenja tog srca ? tko hoda po zemlji i ima posve, posve, stalno i potpuno čisto srce ? uvijek sam mislila da su samo neki u tom procesu odmakli nešto dalje, a neki su bliže početku... ja mislim da je bitno usmjerenje... prema kamo pružamo antene kojima hvatamo energiju...
  • 17.01.2010. 14:02h

    Član kajaMerlin5 Da, jedino je bitno usmjerenje... ali, ako se jednog dana opredjelimo, onda ne možemo željeti obadvoje. Ili, ili ... Čisto srce uvijek ne možemo imati... barem mislim... ali ni to nije sporno... dovoljno je da kada činimo molitvu budemo joj potpuno predani i da joj iz dubine srca vjerujemo... ali, iz mojega iskustva (:-))) ) ne može se srce ispuknuti iz gača, a to je problem... :-))) Srcu je mjesto u Božanskom Srcu. Jedino tako ljubav između žene i muškarca može biti potpuna, može biti savršena, može biti vječna ...a sve ostalo onda nije bitno, jer se ne može pogriješiti...
  • 17.01.2010. 14:10h

    Član ivanaMerlin2 pa kad sam već ovoliko pričala, da pokušam i zaokružiti temu... trenutno sam na internetu praktički samo i jedino na ovom portalu i u zasebnim razgovorima sa onim dragim ljudima koje sam ovdje upoznala i stupila s njima u bliži kontakt... dakle, ovisno o tome na kakvu stranicu odeš - takvo i društvo nađeš... ne bira stranica tebe, nego ti nju... očito je da mi ovdje prija jer imamo zajedničkih tema i još uvijek osjećam da ona moja mala velika molitva koju sam bila ovdje ispisala funkcionira... okružena ljudima koji me potiču, a ne dovode u napast i ne usmjeravaju prema lošem... dakle, hvala svetom internetu za nova poznanstva i kvalitetne ljude... također hvala Bogu na unutarnjem kompasu koji mi ne dozvoljava da predaleko skrenem sa neke osnovne rute koju moram ostvariti... i to je to... idemo dalje, ljubim vas svih redom... i eto ti emocionalne nevjere, kad bi me to spriječilo da i dalje ne ljubim one koje u stvarnom životu ljubim :)))))))
  • 17.01.2010. 14:13h

    Član ivanaMerlin2 cmok, kajooooooo :))))) preklapamo se stalno u komnetarima, ali je vrlo očito da smo na istom tragu... no, da ne bih sada postala emocionalno nevjerna prema sebi samoj i ostalima, prisiljena sam ići dovršiti ručak :))))) posliije ručka i kave pročitam sve ponovo na miru :))))
  • 17.01.2010. 14:36h

    Član elycaMerlin4 ZA SVE.....vi ste svi super i zato jedna mala ***************** ************************************************************************ ************************************************************************ ************************************************************************ ************************************************************************ ************************************************************************
  • 17.01.2010. 14:42h

    Član elycaMerlin4 @alius....evo čitam naše komentare... i ne pada mi na pamet niti osijećam ikakvu grižnju savjesti...a još manje osjećaj krivice... @srce...romantičan SMS? ...kako je to dobit romantičan SMS od osobe koja te godinama tlači i maltretira??? ...taj SMS je čisti dokaz početka šizofrenije jer je napisan par godina nakon razvoda. definitivno sam se trebala razvets 10 godina prije...a to su mi i njegovi današnji prijatelji pruznali @IVANA nema zalud epitet SAVRŠENA jer je točno...SMS me nije ipresionirao, ali je me jako uznemirio (negativno) ...nisam se osijećala ni kao pobjednik...beć kao neko ko je potrošio jedini život da pomogne osobi kojoj nije bilo pomoći @Kaja...misliš da je to razlog našeg postojanja? pomagat gubitnicima? NE! i sad ću lupnit nogom o pod dok govorim NE! ali sam dokazala da sam dosljedna do bola i da sam bila spremna i poginit za nekakvu istinu....koja bi bila bezvezna i glupa da nije dvoje prekrasne djece ...i da se još molim za njega?.... o njemu niti ne razmišljam... on mi je trebao biti primjer da dokažem teoriju...nikad ne filozofiram o ničemu bez praktičnog primjera iz vlastitog života ja mu želim sretan život...Zašto?...zato da se ne dira u mene (a ovih dana ću dat zahtjev da mu oduzmu mirovinu jer ne plaća maloj alimentaciju....onda ću razmišljat o njemu i bojat se njegovih reakcija)
  • 17.01.2010. 14:47h

    Član ivanaMerlin2 ( ufff, već sam mislila da je proglašen fajrunt kad je posula zvijezde.... a tek smo došli do gaća i srca :)))))
  • 17.01.2010. 14:48h

    Član elycaMerlin4 @srce...imaš pravo! Molimo se za ono što želimo dobrim ljudima oko nas i za ono što želimo imati @ivana...nije bitan naziv teme ili da li se radi o internetu ili o emocionalnoj nevjeri.... internet je sredstvo....a emocionalna nevjera je posljedica...a ti tražiš uzrok?...Život je uzrok...zato sam i počela tekst s vanjskim okruženjem....ali dobre smo mi Svi smo mi dobri....KOLIKO KOMENTARA A DA NIKO NIKOG NIJE UVRIJEDIO....ovo je jedna prijateljska rasprava u kojoj želimo pomoć i sebi i drugima.... i zato se nemojte bojat komentirat... ...ili hoćete da napravim novi post s rezimeom svega radi lakšeg nastavka razmjene mišljenja?
  • 17.01.2010. 14:48h

    Član srceMerlin4 Elice, ne zameri mi, samo sam odgovorila na \"...jedina ženo koju sam voleo\" nisam i ne želim ulaziti u vašu intimu. ta rečenica me je raznežila. naravno situaciju ne poznam, a sigurno je posle ovoga tvoga komentara, da sam uz tebe. pozdrav
  • 17.01.2010. 14:53h

    Član elycaMerlin4 @srce..već sam ti rekla da se ne vrijeđam ničim što je od tebe napisano...i da očekujem od tebe rečenicu koja će mi promijenit život (pozitivno) zato...piši što god ti padne na pamet i nemoj se ispričavat (a ako me nešto i \"zaboli\" ja ću ti to otvoreno reć) ,,,možda sam i upamtila SMS da me malko potiče...možda je to bila potvrda da nisam u pravu jer može VAJRAN pisat postove o nesigurnosti koliko hoće....JA SAM NESIGURNA do bola... a po mojim slovima je neko napisao u komentaru da sam \"hrabra žena\"... ..eto ivani povratak na temu interneta al ne i odgovor na pitanje zašto sam JA na ovom portalu ....eto ti treće teme :-))
  • 17.01.2010. 14:57h

    Član elycaMerlin4 i što si ti meni BOŽE TREBA MI SVJEŽA NADA\" (pjevam) ....al je premlad i vodi me večeras na vruću čokoladu...a ja njemu nosim Ljubičinu tortu :-))))
  • 17.01.2010. 15:01h

    Član srceMerlin4 Onda kada ti budeš želela da ti se život promeni, e onda će se dogoditi promena. to znači, jedino Ti i samo Ti možeš promeniti na bolje. ni ja, ni tvoji roditelji ni tvoja dečica, pa ni on, ne možemo ti promeniti. već sam ti jednom napisala moje iskustvo i moj predlog. (samo predlog) pa probaj, nije lako, ali je učinkovito. JEDNOSTAVNOST. ali iz osnova.
  • 17.01.2010. 15:04h

    Član aliusMerlin8 draga Elyca, ti i ja smo se ovako danas razumeli: - a, i vi trazite detelinu.. - ne, ja trazim detelinu... - aha,.. a ja sam mislio da trazite detelinu... :))):.. sigurna sam da mislimo isto, o mnogim stvarima, u vezi, ..i ove teme, bez obzira kako je danas ispalo.. Cmokk Elyca! :-*)
  • 17.01.2010. 15:08h

    Član kajaMerlin5 Elyce moja draga, hrabrost je alat sa kojim pretvaramo nesigurnost u sigurnost ... :-))) Molitva ne treba biti za nastavak vašeg zajedničkog života, ali ipak mu poželi dobro, jer je i On Božje djete. A uostalom ako se promjeni, dobro za tebe, plačati će alimentaciju, pa nećeš trebati na sud i bojati se ...:-))) Pusa
  • 17.01.2010. 15:09h

    Član srceMerlin4 JEDNOSTAVNOST I DOSLEDNOST. molim te zapamti te dve reči. pozdrav i lepo popodne od srca ti želim
  • 17.01.2010. 15:14h

    Član bibyMerlin3 @Elyca, sad i ja kazem da si HRABRA, izuzetno hrabra, jer: -ne bojis se iskreno govoriti -ne glumis -pises o svojoj stvarnosti onako kako ju ti upravo dozivljavas bez laznog uljepsvanja i bez okolo-naokolo -pises jasno i konkretno -ne iskljucujes mogucnost da ce sutra biti drugacije -rusis predrasude -ne stedis se -uzivas...
  • 17.01.2010. 15:14h

    Član ivanaMerlin2 ja sam stala kod kajinog \"ne može se srce ispuknuti iz gaća\"... pa se smijem... ja si odmah stvorim sliku... istina, ne može se srce ispuknuti iz gaća... ja probala - ne ide... ne može se niti imati čisto srce ako je u gaćama nered - ja probala... jedna vrsta nereda je i pokušati ne skinuti gaće predugo, ukakiš se ako ništa drugo - ja probala... ako se i ne ukakiš, nešto loše svakako krene prema srcu... a oko te teme - kako, kada, pred kime i u kojim okolnostima skidati, a kada, kako, pred kime i u kojim okolnostima ne skidati gaće smo već puno puta krenuli pa stali u raspravama... jedno je sigurno, i te rupe i sve ono što je u gaćama nismo dobili nimalo slučajno, i one su savršene... a i gaće su savršene, samo ih je konačno vrijeme naučiti pravilno upotrebljavati... kako god okreneš, treba napraviti reda... nema reda u jednom segmentu ako nije red u svim segmentima, ne pomaže guranje pod tepih... ja probala... opet me sve vraća na veliko pospremanje, koliko god se odupirala... ajmo, gaće na pregleeedddddd :)))))))))
  • 17.01.2010. 15:15h

    Član srceMerlin4 Veoma si nam se prikupila. sve si nas osvojila tvojim pisanjem, komentarima i simpatičnošću i zato naše komentare uzmi kao prijateljske. smem i sigurna sam, ovo izraziti u imenu sviju, koji smo komentirali. draga si nam.
  • 17.01.2010. 15:18h

    Član srceMerlin4 zato smo tu. i neću zaboraviti tvoju rečenicu od pre neki dan, kada si napisala, da ostavim samo jedan znak, da sam te \"pročitala\". osetila si moju žalost i sa ostalima mi dali do znanja da nisam sama.
  • 17.01.2010. 15:20h

    Član elycaMerlin4 evo sad ja suznog oka stojim poviše komentara od biby ...hvala! :-)9
  • 17.01.2010. 15:22h

    Član elycaMerlin4 ops...momak berba \'93...idem kosu oprat :-)) ah da...i konačno ČUJEM! ....nakon 2 mjeseca lječenja...konačno čujem (ljekovi s B liste i neki drugi IN OBLIGO! - tako piše na receptima)
  • 17.01.2010. 15:23h

    Član elycaMerlin4 eto ...sad su krive moje suze i mrak u mom dnevnom boravku.... radi se o berbi 1973 :-)))
  • 17.01.2010. 15:24h

    Član ivanaMerlin2 srce mi se bilo popelo u grlo... nemoj mi to radit...
  • 17.01.2010. 15:24h

    Član elycaMerlin4 ....bacam gaće.....hoćete sliku???? ...:-)))))))))
  • 17.01.2010. 15:27h

    Član ivanaMerlin2 neka, hvala, kao da jesi stavila sliku, maštoviti smo mi :))))))))))))))))))))))))
  • 17.01.2010. 15:29h

    Član elycaMerlin4 ivana....evo ja poslala SMS: \"Grat, grat?\" čekamo odgovor? (i moj sin je 1985!) :-)) užas što je taj mali star :-))
  • 17.01.2010. 15:36h

    Član ivanaMerlin2 grat, grat ????... što je ovo s ovim mojim lastikom ?
  • 17.01.2010. 15:44h

    Član elycaMerlin4 @ivana...eto ti utjecaj interneta na ljudsko ponašanje ja šaljem SMS: \"Grat, grat?\" ...a pri tome sam mislila: \"Hoćeš doć po mene večeras?\" ...a šta će on mislit kad primi taj SMS?.... o tome u idućem nastavku :-)) pukao lastik?
  • 17.01.2010. 15:56h

    Član ivanaMerlin2 e da ti ne bi rekla, pa to je moj lastik :P:P:P
  • 17.01.2010. 16:49h

    Član vajranMerlin5 ajmeee... što je vama... :)))
  • 17.01.2010. 16:50h

    Član vajranMerlin5 aha... sjetio sam se... uvijek se nekako sjetim...:)
  • 17.01.2010. 17:12h

    Član elycaMerlin4 @ivana....ajde kažiiiii....(odgovor na moj SMS je \"20,15?\" @vajrane...a što reći??...osim da svaki komentar popratiš zgodnim tekstom iz popularne psihologije???? :-))) Dal da šutim i pravim se pametna ili da progovorim i tako otklonim svaku sumnju????
  • 17.01.2010. 20:18h

    Član gemini1Merlin3 Najbolji su mi ovi što se rastanu kad shvate da se udvaraju mjesecima ženi ili mužu na Internetu; za temu 5, i kao uvijek kreativnost.
  • 17.01.2010. 20:24h

    Član gemini1Merlin3 Kažu da su emotivne nevjere radi kojih se kidaju brakovi, a ne seksualne. Navodno ove druge podgrijavaju brak. Ali kod onih ultrakonzervativnih baš i ne. Mislim da je izrazito licemjerno kad jedna strana ne dozvoljava drugoj ono što sama radi! Dolje licemjerstvo! I još gore - muški uvale djecu ženi, kućne poslove i obaveze pa još i svoje, a oni - u lov! Ja sam za jednakost i ravnopravnost!
  • 22.01.2010. 19:54h

    Član reaMerlin3 muškarci su emocionalno nezrelija bića od žena... ne mogu nabrojiti na prste jedne ruke one koji me u životu nisu na ovaj ili onaj način pokrali... počevši od prvog roda pa nadalje... sve si dopuštaju..sami uzmu iako im nedaš...manipulacije svih vrsta... u biti muškarac kao prijatelj s kojim nisi u intimnim odnosima, jedini je vrijedan pažnje... jedino od njega možeš dobiti iskrenost, prijateljsku ljubav možda doživotno.....naravno, ako si našla takvog.. ljubavi,ljubavnici,supruzi...sve je kratkog daha jer njihova nestalnost i nezasitnost ne dopušta drugo... nemaju poštovanja prema ženi, zato se idogađaju i ove manipulacije energijama o kojim elyca priča....
  • 22.01.2010. 22:50h

    Član elycaMerlin4 @gemini....:-)))))))))))))) @rea...tako je!... al\' šta bi mi bez njih? :-))
  • 23.01.2010. 15:17h

    Član reaMerlin3 hmmmm, da. nebi ti imao tko promijeniti bocu plina... ali...ima lijeka...nabaviš si špaher na struju :)))
  • 09.05.2010. 23:31h

    Član elycaMerlin4 evo ti laviću...čitaj

SADRŽAJ UPISAO

Član ElycaMerlin4 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana elyca dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U PROSINCU...

PROSINAC...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Lijep pozdrav Edin. Drago mi je da si svratio .

    30.11.2024. 18:08h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Hvala Bglavac, također.

    30.11.2024. 15:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi, želim vam lijep i sretan vikend. Lp

    30.11.2024. 07:56h
  • Član bglavacbglavac

    dragi magicusi, danas je Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama. Učinimo sve da ih zaštitimo i nasilje već jednom prestane. Lp

    25.11.2024. 08:13h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je Međunarodni dan tolerancije, pa poradimo malo na tome. Lp

    16.11.2024. 03:29h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je martinje povodom tog dana želimo sretan imendan svim Martinama I Martinima!

    11.11.2024. 08:14h
  • Član bglavacbglavac

    Vrijeme leti, sve je hladnije, želim vam ovu nedjelju toplu i radosnu. Lp

    10.11.2024. 09:09h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info

... internet obnavlja renesansu....ili alijenacija?....