Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član ivana

Upisao:

ivana

OBJAVLJENO:

PROČITANO

1592

PUTA

OD 14.01.2018.

... zašto je kvalitetnih terapeuta u prisutnijem obliku na magicusu sve manje ...

... zašto je kvalitetnih terapeuta u prisutnijem obliku na magicusu sve manje ...

 

pita u jednom komentaru @Safiris tako... pa eto, pitam i ja...

pitam je li to tako i zašto je to tako ako jest...

smatram da je uredništvo portala jedino koje ima mogućnost sjesti s takvim ljudima i otvoreno s njima porazgovarati i vrlo pažljivo saslušati njihove razloge... naravno, ako procijeni da je to potrebno... a zatim sabrati dojmove i uputiti nam svima jedan kvalitetan članak kroz rubriku "riječ urednika" ne bismo li svi skupa na neki način našli modus kako da takve ljude odavde ne tjeramo i ne odbijamo... no, ako nam se nikad ne kaže direktno i konkretno, kako da znamo što činimo svi skupa naopako ? 

da, ivana ima očekivanja u odnosu na uredništvo... i voljela bi da se uredništvo oglasi ne samo kroz rijetke nasumične komentare, nego kroz jedan ozbiljan tekst o ovoj temi...

( opet imam jednu želju... ) 

 

 

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 14.02.2011. 13:23h

    Član srceMerlin4 Ivana moje je mišljenje, da kvalitetnih terapeuta nema ovde više prisutnijih jer nemaju toliko vremena. rade sa svom odgovornošću svoj posao. jednostavno su prezaposleni, a kada nisu verovatno se izobražuju i nestaje im vremena za druženje sa nama. Ne verujem da jednom kvalitetnom terapeutu može da smeta moje ili nečije nekvalitetno delovanje. Pa mali broj je koji su \"kvalitetni\" (loš izraz ali bolji ne nađem u ovom momentu) Ako bi bili samo stručni ljudi ovde onda bi mnogi morali otići odavde. a to nikako nije bilo tako zamišljeno. morali pozdraviti. Može biti i da nemaju neke \"koristi\" od nas. Svoje šta su imali su rekli napisali, a dalje je stvar praktične primene. obavestili su nas o svojpj delatnosti itd. To su mladi ljudi i u srednjim godinama još uvek u radnom odnosu, imaju porodicu i sigurno je da nemaju toliko vremena. Ni mene ne bi bilo ovde da radim, da imam muža dete itd. svoje sam odradila, i mogu si priuštiti druženje. tako nekako
  • 14.02.2011. 17:34h

    Član bibyMerlin3 evo ga... primjer pitanja na mjestu, primjen smislenog teksta, primjer konstruktivnog pitanja... ukoliko na ovo ne bude odaziva od strane ni jednog jedinog terapeuta, onda se valja zapitati: koji je razlog da potencijalni terapeuti ne koriste magicus kao jednu od opcija za predstavljanje sebe i svog rada, onoga što bi nam mogli ponuditi, ovdje...
  • 14.02.2011. 18:10h

    Član iridaMerlin42 pitanje je šta se zapravo očekuje od naših terapeuta. Većina tih ljudi žive od svog posla i nisu beskrajno na raspolaganju... Bilo je na portalu poklonjenih radionica i tretmana, a samo su Safiris i Željka napisale povratne informacije o iskustvima sa tih tretmana... Dalje, naši terapeuti su puno toga poklonili našim članovima, shanti, Dan i Željka sa svojim Angels centrom, Indigo svijet, samo jee Auroraisa oduševljena Indigo anđelima odgovorila... Trenutno je u boxu sponzoriranih članaka terapeut Anđelko sa svojom metodom: Prsti koji govore...i kristalna sa slanim darovima za Valentinovo....nemamo povratnih informacija... Naša mlabos vas toliko instruira, informira i educira sa svojim stručnim člancima, da to mirne duše možemo nazvati besplatnom online edukacijom...., a tko hoće postati majstor, zna se, ipak treba otići na pravu, živu edukaciju koja uključuje jako puno vježbi koje je oniline nemoguće odraditi... ja sama sam protumačila posve besplatno preko 300-tinjak snova, no ako nekome treba terapijski pristup, što obično naglasim u tumačenju, ne može konkretno tumačenje uzeti kao terapijski program.... Dragi moji, kvalitetni terapeuti su tu, ali ne mogu cijeli svoj život razdavati zabadava. Moraju i oni od nečeg živjeti, a ako su izabrali da žive od svog terapijskog rada, onda ja pitam sve vas, koliko vas je ikada procijenilo da vam treba pomoć i zatražilo tu pomoć? Dakle, terapeuti su tu, ali ne očekujte da baš sve dobijete poklonjeno...
  • 14.02.2011. 19:57h

    Član haskyMerlin1 netko se ovdje pravi grbav, ili pametuje, ili ne čita, ili neznam šta, mlabos, svako malo objavi neki članak, ali oćito da se članci od iste ne čitaju, nego preskaću u širokom luku, ili se čitaju članci od pojednih autora, autora, koji vama paše po nekom obrazcu, i onda idete linijom manjeg otpora, pa tražite samoizlječenje, a kako narodna izreka ( mudra ) kaže: nema đabe ni u stare babe ja sam puno toga ovdje pročitala, i u konačnici čak i išla na neke semnire
  • 14.02.2011. 20:04h

    Član iridaMerlin42 kliknite na bannere, pročešljajte adresar i kontaktirajte one koje želite..., vi koji vapite za terapeutima i onda pišite o svojim iskustvima, ovako naprazno....zvući šuplje i bez temelja...
  • 14.02.2011. 20:17h

    Član haskyMerlin1 ah, da, prije par dana je bio članak o \"Autogenom treningu\", valjda nitko ne misli da će se održavati online autogeni trening, i tu sam se upisala, Moja desena ruka potpuno, ugodno teška. Moja desna ruka potpuno, ugodno topla. Moje srce kuca mirno i ravnomjerno. Mirno dišem, potpuno mirno dišem. Moj trbuh mekan i topao. Moje ćelo potpuno ugodno hladno tako počinje, naravno mora se platiti, može i u ratama a koji tebi terapeut treba ?
  • 14.02.2011. 20:20h

    Član ivanaMerlin2 koristila sam borisovu zen - masažu i tarot otvaranje... bila sam kod shantija na pregledu atlasa, ali mi njegov tretman u tom smislu nije bio potreban jer je sam shanti rekao da mi je atlas u redu, na čemu mu se posebno zahvaljujem zbog korektnosti... koristila sam vajranovu terapiju i zadovoljna sam do te mjere da sam prihvatila i edukaciju da si dalje mogu sama pomagati... naročito sam zahvalna što me uputio da učim i sama ono u što sam se uvjerila da djeluje kroz njegov rad... to je barem troje ljudi koje sam ovdje upoznala i u čije sam se kvalitete otišla uvjeriti osobno... nisam do tih usluga išla putem nagradnih igara niti promocija kroz besplatne usluge... zbog čega smatrate da bih o tome trebala pisati članke ? moje je pitanje sasvim drugo... da li ovdje na portalu ima sve manje kvalitetnih terapeuta ? ako ih ima sve manje, zbog čega je to tako ? zar zbog toga što nisam napisala članak ?
  • 14.02.2011. 20:46h

    Član iridaMerlin42 1. kako znati da li je netko kvalitetan, ako nisi iskušao/la njegovu metudu? 2. broj terapeuta (registriranih) na magicusu stalno raste....to je lako utvrditi... 3. terapeuti sami odlučuju kako će koristiti medijski prostor na kojem su registrirani... a).hoće li pisati i kroz to pisanje promovirati svoj rad... b). hoće li samo oglašavati svoje radionice, seminare i tečajeve... c). hoće li biti samo u adresaru ili u rubrici: Predstavite sebe i svoj rad... To je njihova stvar i njihov izbor. Medijske mogućnosti za promociju njihovog rada su ogrmne, a da li ih koriste ili ne, to je njihova odluka i stav... Pa neće valjda redakcija pisati njihove promotivne članke.... Tko ne zna sebe prezentirati i \"prodati\" ima ozbiljan problem, a to već nije naša stvar...
  • 14.02.2011. 20:49h

    Član iridaMerlin42 Došla si do njih preko njihove vlastite prezentacije njihovog rada...o tome pričam....i nema ničega lošeg ako o takvim iskustvima i sama pišeš...zar ne bi bilo korisno da i drugi ljudi saznaju i dođu do tih usluga kad im zatrebaju...
  • 14.02.2011. 20:53h

    Član ivanaMerlin2 irida, potegnut ćeš me za jezik do kraja... pa neka bude tako... vidiš, uživo imam potrebu svakome se pohvaliti i zdušno ću preporučiti npr. svakoga od ove trojice koju sam navela i njihov rad... no, iz nekog razloga, nikome još od svojih poznanika nisam preporučila link na ovu stranicu... e sad mi pomozite i recite mi zašto je to tako...
  • 14.02.2011. 21:07h

    Član shadowofsoulMerlin11 P.S. gdje god stignem, preporučam magicus!!! i doma, i u firmi, i na blogu, i na drugim web-stranicama, i u razgovoru sa drugim ljudima... zašto to činim? zato jer Irida ima pravo to što piše! definitivno!
  • 14.02.2011. 21:11h

    Član ivanaMerlin2 pa čiji si ti rad provjerila u praksi, shadow ? koga možeš pohvaliti ?
  • 14.02.2011. 21:23h

    Član shadowofsoulMerlin11 koga sam provjerila sa magicusa? nikoga... nisam ni napisala da sam provjerila nekog terapeuta sa magicusa kad ga nisam ni tražila na magicusu.. napisala sam da preporučavam magicus kao web-stranicu, a ovdje, kako je lijepo Irida napisala: \"...kliknite na bannere, pročešljajte adresar i kontaktirajte one koje želite..\" kad budem nekog trebala, kliknut ću, zatražiti njene/njegove usluge i o tome napisati članak... ja preporučavam MAGICUS kao web-stranicu gdje se može naći to što mnogi traže, a ne nalaze... tu sam došla slučajno i za sada sam tu ostala... netko će isto tako doći slučajno i naći će baš to što traži...
  • 14.02.2011. 21:27h

    Član shadowofsoulMerlin11 P.S. ipak moram dodati: onaj, čiji sam rad provjerila i kome sam povjerila svoj duhovni razvoj, je dr Antun Vitturi... o tome sam pisala ne jednom, pisala sam o intenzivima prosvjetljenja, o radu u grupama, o radu s njim posebno... pisala sam, ali ne previše detaljno, jer to se ne može opisati... to sam doživljavala i to je mene mijenjalo i duhovno i emotivno, a i fizički... 1998. sam napustila tu grupu, bila sam od 1994. u radu sa mojim Učiteljem, a nakon 4 godine sa otišla... od tada nemam duhovnog vođu, osim moj unutarnji kompas, ali to nije tema...
  • 14.02.2011. 21:28h

    Član shadowofsoulMerlin11 P.S.2 gdje god stignem, preporučavam ovu web-stranicu... preporučavam magicus... dođem nekoj kolegici, pričamo, bla bla ona me nekaj pita, ja velim: \"draga, klikni magicus, tu imaš puno odgovora na svoja pitanja\"...
  • 14.02.2011. 21:28h

    Član iridaMerlin42 draga moja ivana, ja ni trenutka ne bih provela na mjestu kojeg se stidim...ako se stidiš magicusa, zašto si onda tu? tebi za informaciju, ja osobno, kao i cijela naša redakcija se ponosimo magicusom i silno se trudimo oko kvalitete sadržaja i odnosa na magicusu... naravno i dalje stoji to da svatko govori o sebi i štagod pisao prezentira sam sebe...
  • 14.02.2011. 21:30h

    Član ivanaMerlin2 ja nisam došla slučajno, zanimala sam se za feng shui i pogačnikovu litopunkturu, na predavanju i projekciji filma \"zmajeve linije\" srela tada tek poznanika borivoja i on mi dao link... i eto me tu... pojma nemam što bi to značilo \"slučajno\" ako nije bilo vezano uz neko od alternativnih, ezoteričnih, duhovnih ili kako god već hoćete područja djelovanja... upravo zato se stalno vraćam na impressum...
  • 14.02.2011. 21:34h

    Član iridaMerlin42 \"Nema slučaja. slučaj je samo drugo ime za zakonitosti koje ne razumijemo!\" Albert Einstein
  • 14.02.2011. 21:34h

    Član shadowofsoulMerlin11 gle, Ivana, to si ti... netko traži o snovima, netko o tarotu, netko o feng shui-u, netko o ezoteriji općenito, netko o kristalima, netko o anđelima, netko o reikiju... svatko od nas ima google, utipka riječ i ... evo-ti-ga bezbroj stranica.... ja sam (vjerojatno), sad se ne sjećam, tražila nešto o tarotu i naletjela na magicus... vidjela članke, pročitala, registrirala se i upala ovdje... bilo je to 9.6.2009. nismo svi isti, svatko ima svoj put traženja i nađe baš ono što mu u tom trenu treba...
  • 14.02.2011. 21:37h

    Član shadowofsoulMerlin11 P.S. i ne sramim se magicusa, zaboga! :) zašto ne bih preporučila magicus kao web-stranicu, a visim ovdje, pišem, čitam??? malo mi je to nategnuto... magicus je jedna vrlo ok web-stranica koja daje svima ono što im treba... nije usko profilirana i determinirana, tako da na njoj može biti i curica od 15 godina, žena od 33, 53 ili starija gospođa od 82 godine... ne razumjem zašto ne bih preporučivala magicus kao web-stranicu, a svaki dan sam na njoj i pišem na njoj????????
  • 14.02.2011. 21:43h

    Član shadowofsoulMerlin11 P.S.2 pa koliko vidim, ovdje se dosta ljudi registriralo samo zbog Iridinih snova... i ostali su na tome, nisu dalje pisali, jer su dobili odgovor koliko vidim, mnogi ljudi su došli sa pitanjima i dobili odgovore i dalje pišu.. netko rjeđe, netko češće koliko vidim, ima dosta ljudi koji nemaju veze sa alternativom, ali i dalje ostaju na magicusu, jer im je tu lijepo, jer se širi pozitivna vibra... ljudi pišu, izražavaju sebe i svoje emocije putem pisane riječi u obliku ili stiha ili proze ili prenesenih članaka koliko vidim, sve više ljudi stiže na magicus i ostaje trajno vezan za ovu web-stranicu... i sad, koliko vidim, nitko se ne srami te web-stranice (koliko vidim, jer da se srame, nestali bi i ne bi se više javljali), već ostaju i saznaju nove stvari koje ih interesiraju... ja, npr. ako nešto pročitam, ostavim trag... nisam mislila da ću ovdje nešto napisati, ali kad sam pročitala neke Iridine komentare na ovom članku, uključila sam se jer mi je pročitala misli... i, ljudi, preporučajmo i dalje magicus kao odličnu web-stranicu jer to magicus i je - odlična www na kojoj svatko nađe i dobije baš ono što mu treba...
  • 14.02.2011. 21:57h

    Član doloraMerlin0

    Ivana

    Ovdje sam upoznala divne ljude, došla u potragu za nečim, meni tada bitnim... za tumačenjem sna... zgruvalo ga sirotu :)... nisam znala za I E, bila na F F... tek dobila Internet... provela par divnih tjedana i na tome sam zahvalna... Morala sam doći... morala vas upoznati... ali... ...kome dati link ? Dala sam ovog ljeta prijateljici, koja je tek dobila kompjuter. Žena je deset godina učitelj reikija, pored toga prakticira uspješno još neke tehnike. Nakon par tjedana, pitam je kako joj se sviđa. Kaže: ? ne pitaj, strašno... nigdje nećeš naći toliko ega koliko u duhovnjaka. Ima dobrih tekstova, a te i tako nađeš googlajući pojam koji te zanima. Ovo ostalo... ma bježi... ? Sjednem s drugom ( učiteljisa reikija ), krene razgovor... ups... član... pokušala, pisala... smučilo joj se. Neku večer pokazujem jedan tekst prijateljici, u isto vrijeme na chatu se iživljava... nastrano... jedan član. Žena pita... što je ovo... ništa... gasi... Upalim televiziju, na njoj članica... piše ovdje... reklamira... svoje slike. Tamo... na TV-u... sramota nad sramotama... žena bez stila nudi svoje dijelove tijela... a prodaje po nešto kn/min, sramotno tarot otvaranje. Ma nije niti riječ o ne znanju čitanja karata, nego o ne znanju jezika, nedostatku stila, sramoćenju sebe, svih medija na kojima nastupa i pravljenju budala od pozivatelje. Opet chat... član... deklarira se kao reikist... članici piše javno o stanju njenih čakri i blokadama.... Pitam svog učitelja... zašto više ne oglašava zbivanja na magiju... maše rukom... ? ma pusti...?... Šteta... zamišljeno je odlično. Još veća šteta... svaki ovakav dobronamjerni pokušaj ljudi koji vole ovaj portal, poput tebe, osuđuje se... kao neprijateljski... a ne vidi se tko... pravi štetu... Žao mi je... šteta, ivana mala...
  • 14.02.2011. 22:10h

    Član iridaMerlin42 a što tebe privlači dolora, zalijećeš se k\'o noćni leptir u upaljenu lanternu...., svako malo, a čak ni ne pišeš ovdje? svatko nosi svoju karmu i odgovara pred Stvoriteljem i svojom savješću za ono što radi... i duhovnjaaci su samo ljudi, a ljudi imaju ego..., ego ima svoju ulogu u životu i micanje ega bi bilo ravno lobotomiji... i najvažnije, nitko od nas nije pozvan da bude savjest nekome drugome... na tv-u je puno kanala, izaberi... puno je i duhovnjaka, izaberi... a puno je i web stranica, zašto stalno lunjaš magicusom, ako ti magicus nije dobar?
  • 14.02.2011. 22:14h

    Član bibyMerlin3 vjerujem da je ivana pisala u najboljoj namjeri...
  • 14.02.2011. 22:22h

    Član iridaMerlin42 \"put u pakao je popločan dobrim namjerama\" - no pitanje je zapravo pogrešna konstatacija...jer tome nije tako... terapeuta ima, a zašto se više ne prezentiraju to treba pitai njih a ne redakciju...
  • 14.02.2011. 22:23h

    Član doloraMerlin0 izabrala sam irida... i nije mi žao. ne lutam... došla sam učiti... valjda je to... zaletavanje leptira... žao mi je što ne razumijete da postoje skromni ljudi koji ne misle da imaju ovdje čemu učiti... iskusnije... školovanije... reagiram, kad netko plasira netočnu informaciju... jer nanosi štetu... nenamjerno... objavljujući i vjerujući... krivim izvorima... nema razloga da se nervirate... sve je onako kako vi odlučite... ja vas ne ugrožavam.
  • 14.02.2011. 22:23h

    Član ivanaMerlin2 zašto je kvalitetnih terapeuta... na ovom mjestu sve manje ... pitam je li to tako i zašto je to tako ako jest... ... molim uredništvo... ...naravno, ako procijeni da je to potrebno... da nama članovima uputi jedan kvalitetan članak kroz rubriku \"riječ urednika\" ne bismo li svi skupa na neki način našli modus kako da takve ljude odavde ne tjeramo i ne odbijamo...
  • 14.02.2011. 22:25h

    Član ivanaMerlin2 smatram da je uredništvo portala jedino koje ima mogućnost sjesti s takvim ljudima i otvoreno s njima porazgovarati i vrlo pažljivo saslušati njihove razloge...
  • 14.02.2011. 22:26h

    Član ivanaMerlin2 pa prenijeti nama članovima onaj dio primjedbi prema kojima bismo evenutalno mi mogli promijeniti ponašanje na ovom mjestu...
  • 14.02.2011. 22:30h

    Član iridaMerlin42 oglašavanja ima dovljno, ne oglašavaju samo oni koji masno naplaćuju svoje usluge ali im je 30,00kn za oglašavanje ovdje previše za izdvojiti...ne pišu o svom radu, valjda zato što misle da su dovoljno poznati i bogomdani...nitko nije otjeran, nitko se nije isčlanio...svi su tu...ne razumijem čemu sve ovo....pa i vi svi ponekad imate pauze...
  • 14.02.2011. 23:07h

    Član bibyMerlin3 zato volim ovaj portal... jer svatko ima priliku da se pojavi, da objavi, da se izjasni, prezentira, konfrontira, usuglasi, pohvali, kritizira... i kako god kome drago... svega ima... uvijek je zanimljivo... hvala magicus
  • 15.02.2011. 13:51h

    Član ivanaMerlin2 PITANJE NA SAV GLAS: https://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=58359 daje li ovakav članak poticaj da se pitamo dobivaju li ovdje ozbiljni terapeuti odgovarajuću pažnju i poštovanje ? je li se shanti nedovoljno dobro prezentirao ? ne razumijem...
  • 15.02.2011. 14:30h

    Član ivanaMerlin2 naravno, jedan shanti nikad ne bi vikao zbog ovog pristupa i odnosa prema njegovom radu... eto, vičem ja jer još nisam jedan shanti... no, upravo su ovo problemi o kojima sam htjela da se progovori... izuzetno mi je žao što je npr. on izabrao odmak od portala... i kao da ga nikad nije bilo... tko se sjeti dati npr. link na postojeće članke koji na portalu postoje o solarnoj yogi i pod kojima se bila razvijala kvalitetna diskusija, puna osobnih iskustava ? više sam puta to činila... no, izgleda da je najlakše nanovo otkrivati toplu vodu...
  • 15.02.2011. 14:35h

    Član iridaMerlin42 ivana, mogu li te zamoliti da ne generaliziraš....shanti se na neko vrijeme maknu iz osobnih razloga na što svatko ima pravo....dođe povremeno, kad osjeti potrebu, kad želi i ima što reći...osobno mislim da je bolje osvijetljen shantijev duhovni profil nego što je prezentiran njegov profesionalni dio...
  • 15.02.2011. 14:42h

    Član ivanaMerlin2 irida, moje pitanje poštuju li ovdje ljudi nečije znanje i iskustvo na primjeren način i dalje ostaje... kao i potreba da skrenem pažnju onda kad smatram da nešto nije kako treba biti... mislim da oko toga nismo u raskoraku... naprosto mi je neizdrživo to što se nitko ne sjeti ili novi još ni ne znaju da ovdje postoji netko tko je ayurvedi posvećen... naprosto bi mi bilo drago kad bi uredništvo našlo za shodno da reagira npr. na način da u takvim zgodama kad netko nešto pita istakne svoje vrijedne članove i kolumniste koji u dotičnim područjima imaju što reći... pogotovo ako na shantija i dalje računate...
  • 15.02.2011. 14:53h

    Član ivanaMerlin2 eto, najljepša ti hvala na podizanju postojećih vrijednih članaka... i na uvažavanju prijedloga...
  • 15.02.2011. 14:58h

    Član ivanaMerlin2 arhiva ovog portala golema je i beskrajno vrijedna... upravo nepregledna... stoga sam i rekla da se nastojim suzdržavati od bespotrebnog zatrpavanja vlastitim člancima i prilozima... i to smatram oblikom poštovanja prema onima koji su imali što reći ili to imaju i sad... ( radije ću svoju strast za brbljanjem ispucati kroz komentiranje pa se i tu trudim ne vrijeđati ili omalovažavati... )
  • 15.02.2011. 14:59h

    Član iridaMerlin42 ivana, mi smo interaktivni portal, što znači da mostove komunikacije sami postavljate (kao ti sa ovim člankom, jaky sa svojom zamolbom itd. to također znači da naši terapeuti uspostavljaju sami interakciju sa korisnicima njihovih usluga i proizvoda...., a vjeruj mi, to je više od mogućnosti, koliko tko koristi taj i takav potencijal ovog portala, to je njegova osobna stvar...bilo bi vrlo pristrano od redakcije da na bilo koji način favorizira neke terapeute, a ignorira ostale...., a uz to redakcija ima pune ruke posla oko toga da održi ovo mjesto živim i funkcionalnim, a i da ga koliko-toliko tehnički razvija i naograđuje...mnogim našim autorima pomažemo, kadgod to zatraže, možda neki od njih to i javno kažu (to bi me veselilo), ali ne možemo odraditi baš sve za nekoga...
  • 15.02.2011. 15:13h

    Član srceMerlin4 Irida u potpunosti podržavam tvoj komentar. I evo ja sam svedok i korisnik vaših usluga kad god je bila molba od moje strane. To sam više puta i napisala. Kada sam došla u magocis, nisam ništa znala, od tada sve što sam naučila mogu vama zahvaliti. nesebični ste i stvarno mi nije jasno kako bez prestanka održavate tri godine ove stranice. ponekada pomislim dali uopšte idete na pi pi.
  • 15.02.2011. 15:15h

    Član ivanaMerlin2 slažem se da je favoriziranje nedopustivo... no, predlažem ipak da razmotrite činjenicu da npr. kolumnisti nisu slučajno odabrani i samim tim predstavljaju skupinu ljudi koja se izdvojila i istakla temeljem nekih vrijednosti... priznali ste ih... dakle, barem prema njima bi odnos trebao biti pun poštovanja i uvažavanja... ne samo od strane uredništva, nego i od strane članova... onaj tko je zavrijedio biti kolumnist za mene je neka vrsta uzora na ovom portalu...
  • 15.02.2011. 15:28h

    Član srceMerlin4 Ivana, tvoji komentari o magicusu i redakciji me ponekada jako iznenade. ne sećam se, da sam pročitala neki pozitivan komentar na njihov rad. tako da ponekada steknem utisak kao da si angažirana da im stavljaš primedbe. stvarno ne razumem da si toliko nezadovoljna. kada bih ja bila takve razgledanosti kao ti sama bih molila svoju kolumnu. pa daj. ja ću te podržati sa punom verom u tvoju sposobnost za tako nešto. nadam se da i ti sada nećeš okrenuti moje reći u drugu smer. a u napred da ti kažem da sam za sutra jedan tvoj komentar izdvojila kao naj komentar dana, da ne bude sutra kao sad se nešto afna.
  • 15.02.2011. 15:45h

    Član ivanaMerlin2

    @srce

    pa eto, lijepo smo si nas dvije podijelile uloge... ti uvijek hvalu, ja uvijek kritiku ( ako je tako kako nam se objema čini da jest )... uredništvo ima dvije terapeutice :))))) dok nas trpi...
  • 15.02.2011. 15:46h

    Član srceMerlin4 ahahahah odličan odgovor. bravo :))
  • 15.02.2011. 15:49h

    Član ivanaMerlin2 ( gle kako svi ostali mudro šute, kao i uvijek... ne tretiraju... ništa i nikoga... )
  • 15.02.2011. 17:10h

    Član magicusMerlin28 u vrijeme kada su ti kolumnisti bili odabrani, bili su vrlo aktivni i angažirani, šta im se kasnije dogodilo ne znamo, možda se oglase i sami nam objasne....u svakom slučaju bit će smjene kolumnista nakon godišnjice portala...
  • 15.02.2011. 17:54h

    Član boris_pecigosMerlin2 Ja bih povišicu! ;-)
  • 15.02.2011. 19:09h

    Član saturnicaMerlin1

    magicus

    ...znači biti će smjene...baš lijepooo...a mogu li članovi predlagati kolumniste?...evo ja predlažem ivanu malu.....
  • 15.02.2011. 22:09h

    Član ivanaMerlin2 eto, tu smo krug zatvorili i došli na ishodište... pitam je li to tako i zašto je to tako ako jest... \"smatram da je uredništvo portala jedino koje ima mogućnost sjesti s takvim ljudima i otvoreno s njima porazgovarati i vrlo pažljivo saslušati njihove razloge... naravno, ako procijeni da je to potrebno... a zatim sabrati dojmove i uputiti nam svima jedan kvalitetan članak kroz rubriku \"riječ urednika\" ne bismo li svi skupa na neki način našli modus kako da takve ljude odavde ne tjeramo i ne odbijamo... no, ako nam se nikad ne kaže direktno i konkretno, kako da znamo što činimo svi skupa naopako ? \" ako npr. za kolumniste uredništvo \"ne zna što im se kasnije dogodilo\" i samo čeka da se oni oglase, nije li to onda upravo dobar razlog da se postavi ovakav članak - pitanje i molba ? koliko vam vrijede ti ljudi ako ne znate što se s njima dogodilo ? Čudim se. pitala sam da li smo mi članovi štogod krivi i da li je naše ponašanje razlog što nema vrijednih ljudi dovoljno prisutnih... molila sam da utvrdite ima li njihovom izostanku neki razlog koji bismo svi skupa nekako mogli otkloniti ako ga uredništvo detektira i obrazloži nam ga... molila sam da nam na sustavan način predložite neke promjene kojima mi obični članovi možemo poduprijeti njihov ostanak i ne ometati ih... pitala sam zapravo kako podići kvalitetu... ja sam ivana mala, ja ne mogu zamijeniti niti jednog takvog... sve što želim jest da takvih ljudi bude sve više i da im se ništa ne \"dešava\" ako mi tu možemo nečiim pripomoći... idemo ispočetka ? rastemo li ili padamo ? prije svega kvalitetom... broj klikova i broj članova i broj nabacanih članaka za mene je sasvim nebitan...
  • 15.02.2011. 22:14h

    Član ivanaMerlin2 sve u svemu, dosta od mene po ovom pitanju do daljnjega... počinjem se ponavljati... ako je svima vama dobro, dobro je i meni... blagoslovi svima...
  • 15.02.2011. 22:55h

    Član kajaMerlin5 Ne sekiraj se previše Ivančice, Neka svatko ide svojim putem ? Polovi se urušavaju, i ekvator \'otvara\'? Slijed ne čeka nikoga?.
  • 15.02.2011. 23:27h

    Član magicusMerlin28 ivana, članstvo na portalu ne daje nikome pravo, pa ni redakciji da zadire u privatnost članova.... zanimljivo da korisnica pita gdje su terapeuti... ne pišu ni korisnici terapijskih programa ni pohvale ni pokude, ni ikakva svoja terapijska iskustva, pa se terapeuti ne žale... eto, Boris je i terapeut i kolumnist i traži povišicu na neprofitnoj web stranici na kojoj su svi volonteri krenuv od redakcije...koju ti stalno prozivaš... ne voda redakcija nikoga, baš nikoga za ruku...to nam nije ni zadaća ni uloga... možda i ostali terapeuti IMAJU ISTI PROBLEM.... mogu li oni i znaju li izvući marketinški maksimum za sebe na jednom ovakvom mjestu? činjenica je da ih većina to ne čini i tu se slažemo s tobom, ali to je njihov problem...mogućnosti su vrlo transparentno otvorene... redakcija svoj posao radi...., a počesto i nečiji drugi...
  • 15.02.2011. 23:32h

    Član ivanaMerlin2 jeste li ih pitali koji problem imaju ? to je sve što sam pitala ja...
  • 15.02.2011. 23:52h

    Član ivanaMerlin2 ( a gle mog maksimuma na ovom mjestu... gle mene koja ne zna izvući maksimum s ovog mjesta... a gle mene smotane... ) u pravu ste... nemam daljnjih pitanja niti potpitanja... ni primjedbi... ničega nemam...
  • 16.02.2011. 11:52h

    Član flokMerlin1 hej ivance;) nisan ode da komentiran nego da te pozdravin.. Drz mi se stara;)poz
  • 28.02.2011. 23:32h

    Član ivanaMerlin2 možda ne bi bilo loše proučiti rubriku \"komentari\" na dan 28.02.2011 od 22:50 h ... ako nekoga zanima koji su sve mogući razlozi zašto nisam sklona preporučivati...
  • 05.02.2023. 14:55h

    Član iridaMerlin42

    Ima i danas puno onih koji samo dođu po besplatne odgovore, besplatno tumačenje snova..., a nikada ništa nisu napisali na magicusu..., niti prokomentirali..., naši susjedi ih zovu "džabalebaroši"..., ima njih, žilava su oni vrsta..., a nikako ne shvaćaju da i alternativci trebaju moći živjeti od svoga rada...kao i ljudi u ubilo kojoj drugoj profesiji...

SADRŽAJ UPISAO

Član ivanaMerlin2 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana ivana dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U STUDENOM...

STUDENI...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas je Međunarodni dan tolerancije, pa poradimo malo na tome. Lp

    16.11.2024. 03:29h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je martinje povodom tog dana želimo sretan imendan svim Martinama I Martinima!

    11.11.2024. 08:14h
  • Član bglavacbglavac

    Vrijeme leti, sve je hladnije, želim vam ovu nedjelju toplu i radosnu. Lp

    10.11.2024. 09:09h
  • Član iridairida

    Edine, ti se tako rijetko pojaviš, pa ne zamjeri ako previdimo da si svratio, dobar ti dan!

    30.10.2024. 12:33h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Dobro veče.

    28.10.2024. 22:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Blagoslovljenu i sretnu nedjelju vam želim. Lp

    13.10.2024. 08:02h
  • Član iridairida

    Dobro nam došao listopad...:-)

    01.10.2024. 01:57h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info