Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član Palomino

Upisao:

Palomino

OBJAVLJENO:

PROČITANO

1677

PUTA

OD 14.01.2018.

Što mi znaći Magicus? Potraga za rijetkim biserima

Što mi znaći Magicus? Potraga za rijetkim biserima
Sada kad rjeđe dolazim na Magicus, teže mi je i pronaći zanimljive komentare koji su po mojim mjerilima ono pravo

 

Podnaslov
Bravo MarijaSara

 

Nisam više stalno niti često na Magicusu kao prvih dana, kad je po mojoj mjeri bilo više onog duhovnog štiha i britkih komentara u mudrom  domišljatom stilu, koji su nam osvježavali uspavanost ili ovu opsjena kolotečinu (bar meni i društvu iz ureda)..Ovdje  je i nekolicina isto to izjavila, da je prije bilo više nadahnutih originalnih tema, postova koji su na nas djelovali, podizali frekvenciju svjesnijeg poimanja sebe.  Autori tih teme su imali moć da nas okreću sebi, i na neki način otvaraju i približavaju onim višim sferama koje zovemo duhovna razina, Bog Atma ili stvarni JA, i također nam približavali i jasnije  objašnjavali učenja mudrih.:

Slažem se da se o sklonostima, okusima i apetitima  postova i sadržaja ne sudi, svakom nešto više nekom manje odgovara. Sada kad rjeđe dolazim na Magicus, teže mi je i pronaći zanimljive komentare koji su po mojim mjerilima ono pravo što izvlači  šire, drugačije, šaroliko i jedinstveno  unutrašnje viđenje na stvari koje su u nama a i izvan nas. Teme su samo poticaji. koji su ogledalo, projekcija ili vidljiva  prepoznata  zabluda što sve i nismo i jesmo. Kao i ono po meni najljepše kad nam se osvijetli bljesak uvida, one više spoznaje nekih činjenica poput „ahaa“ uvida.

 

Iako svi i sami znate kako vas poneko zna iznenaditi i glupošću i pameću a i mudrostima, koje nailazimo samo u komentarima.

ZA MENE SU KOMENTARI BISERI MAGICUSA, komentari koji odišu znanjem, širem viđenju stvari, u skladu ravnoteže koji su  kod njih nekolicine stabilno i jednako postojani.  Ostalo su većinom prepisci, kopiranje, poneko  iskustvo, kraće verzije nekih emocija, siječanja ili aktualnost iz svijeta, što sve naravno ima svoj šarm. A ima i takozvano kanaliziranje koje  obično nema veze sa osobom. To je baš ono interesantno. Uvažite da sve pišem iz svog gledišta. Smatram neznanjem misliti da poneka osoba ako govori, priča pa i piše takozvane duhovne izreke, velike istine, citate, poruke, sama to jeste. To je najveća zabluda. Kao primjer dajem, kad profesor Veda glumi da je mudrost koju predaje on sam, a prepun je otrova svijesti poput, ljubomore, zavisti i ostalih nižih karakternih vrlina/nevrlina. Neka hijerarhija postoji po tim pitanjima viših, duhovnih, pa i filozofskih učenja, kao i u yoga pravcima gdje je jasno rečeno što je smisao čistioće i što je duhovna svjesnost, zreo postojan um, neke osobe kakva je kao čovjek, i na kojem stupnju razumijevanja.

Obično se previše razbacuje slatkim i vrlo važnim riječima, a činjenica je najviše se koristi  riječ „Ljubav“, isticanjem sebe.. Po meni svi pojedinci, sa   vrlinama, postojanim karakterom, čistoćom i mudrom svjesnošću nikad se neće šaliti u duhu mračnih tamas ili neprimjernim bilo šalama , igrama ili reakcijama. Takve osobe nikad neće imati potrebe stalno ponavljati o sebi, kakva je ona, što voli, što ona smatra jedino važećom duhovnošću  i to  ponavljati. Mogu se ti oblici samoisticanja ovdje  dosta primijetiti, pa čak se  ufam i reći kao da je puno umova samo u čekanju kad će opet reagirati da bi sebe isticali. Izvodim činjenice, ne mješam se procjenama da se razumijemo.

Tu osobinu potrebu ili nesvjesni sebe kakav netko je,  nailazite u mnogim lekcijama psihologije gdje  su doslovni ti primjeri koje imamo i ovdje, ta potreba sebe isticati,

To vam je onaj česti primjer kad takvi mijenjaju temu, pa počnu o sebi. Često hvale ili partnera ili nekog svog,  svoj život, navike, svoje  duhovno gledište. I onda se kroz komentare, otkrije  suprotnost,  koja otkriva tu slabost, sebe  prikazati kakve nisu, kakve zamišljaju da jesu. Sami se otkriju reakcijama.

Zanimljivo, zar ne?? 


Na Magiju puno toga ovdje možete sagledati kroz komentare. Magično padaju velovi, strpljivost, uvažavanja, probijaju se granice reagiranjem u svim mogućim vidovima emocija i ne uvažavanja i kad niste prozvani. Često se ode van teme- smisla, nametanje svojih svjetonazora, te  forme identifikacija.

 

Tu je meni Magicus zanimljiv, pratiti kroz komentare koliko je tko postojan  u onome kakvim se prikazuje. Kolika je jaka želja da čitaoci steknu sliku  kakvu  osoba sama želi o sebi zamišlja o sebi, i kako se kroz reagiranja trudi,  pa i druge okrivljuje, razotkriva sebe, pa nanovo otkriva.

S druge strane maestrali biseri znaju iznjedriti i zablistati poput lotosa. Ostavlja vas  ponekad bez daha.

TO JE TO zato se povremeno vračam i čitam Magicus,  to je ono što se meni sviđa a i društvo me podsjeti na koji dobar komentar.

 

Ovu temu, sam napisao bez da ikog prozivam, ako se tko prepozna, poistovjeti , odgovornost nije moja.

Bio sam danas nadahnut stvarno dobrim komentarom MarijeSare najviše zbog zadnje rečenice savršen biser, po mojim mjerilima.

 

koji glasi
"Sve ono što pišeš, da to i razumiješ, shvatila bi da si se trebala sebi samoj ispričati."

   

 

 Link tih komentara je ovdje

 

https://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=40872

 

Sretno svima

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 14.03.2010. 14:58h

    Član ladivaMerlin1 Odličan članak, na temu mjeseca, najbolji, autentićan glasam
  • 14.03.2010. 15:31h

    Član marinelaMerlin1 kako si se dobro u svemu osvrnuo jako zanimljivo, i poućno
  • 14.03.2010. 16:33h

    Član suryMerlin1 hrabar si palomino
  • 14.03.2010. 17:33h

    Član stefanijaMerlin1 Poslije tebe Palomino bit ce jos tema na ovu temu, priznajem sve si otvoreno izneo, palac ze tebe
  • 14.03.2010. 17:48h

    Član safirisMerlin8 Palomino, kaže stefanija da ti se zahvalimo na poticaju, pa sad kad sam pročitala tvoj članka,evo jedno Hvala! Šteta što sam češće ne sudjeluješ u komentarima i ne pišeš članke.
  • 14.03.2010. 18:26h

    Član palominoMerlin1 Safiris Sviđa mi se tvoj uradak! Ah, za javljanje češće, trebam poticaj nadahnuće, nisam ni sada namjeravao, a dogodilo se. Nikad se ne zna. Big kiss Pal
  • 14.03.2010. 18:53h

    Član shadowofsoulMerlin11 hm... sve je to lijepo... ljudi svašta pričaju.. i o sebi, o životu, o Bogu, smrti, duhovnosti, materijalnosti bla bla bla... pitam se, žive li ljudi ono što pričaju? žive li uistinu na takav način kako pišu, komentiraju? siju li okolo bisere svjesnosti, bisere prosvjetljenja ili se samo koprcaju u naučenim rečenicama, tisućljetnim zapisima, rečenicama novih došljaka sa starim kovčezima prepunim prašnjave mudrosti, odavno ispričane, odavno poznato nepoznate...???? živi li netko ono što priča?
  • 14.03.2010. 19:33h

    Član andreasssMerlin0 Živi, živi a kako ?? To možeš kroz komentare osjetiti da li su dosljedni. Kako je Palomino dobro oslikao. Kao i one koji se razotkriju, kad reagiraju metrima ja, i moje-sebeljublja. I kad se ispričavaju, nanovo tumače sebe, i protivuriječni su onom što pišu, i onda preko reakcijama, riječi vidiš karakter. Sve se osjeti čitajući komentare, kakav je tko, koliko je postojan u nekim stavovima kojim predstavlja sebe. A ( manjina) koja žive ono što pišu, onu svjesnost više spoznaje i kojoj su uvijek dosljedni oni žive sebe, žive. I njih, se ne prihvaća, ismijava. Ti koji ružnim riječima ih osporavaju sami to nisu, zato ih osporavaju smeta im kad pišu o jednom Apsolutnom stanovištu, koji sebe žive nevezanih za odnose, svijet, um materiju, čija su gledišta čista svijest, nedualnost, ne čula . Eto, tu manjinu, tu nekolicinu koji žive to, koji komentiraju u svom istom duhu, stalno se ne uvažava.. A dosta njih takvih su otišli i više ne pišu sa Magicusa svi oni koji stvarno žive one više vrijednosti o kojima komentiraju. Živi živi i ja TO živim. Cestitam Palomino
  • 14.03.2010. 20:31h

    Član shadowofsoulMerlin11 hm... a ja sam pomislila da su Buddha, Isus, Osho, i još neki ti ljudi koji žive ono što pričaju... iako sam poznavala \"duhovnjake\" ... bili su vješti na riječima, bili su vješti u prikazivanju svog života riječima, pa čak i kad bih došla kod njih doma, bilo je tu toga što pričaju... ali više je govorila tišina, nego njihov život... više toga sam čula ono što su skrivali pod tepih, nego ono što su mi željeli pokazati... na kraju, puno toga je isplivalo na intenzivima prosvjetljenja, koje sam pohodila zajedno sa još mnogima... tamo bi se skidale maske, tamo bi svatko, tko je došao - a došao je prije svega zbog sebe, iskreno bio ono što je i kakav je... onaj tko je glumio, ah pa glumio je i tamo i dalje je ostao glumac tog čudnog kazališta... joj, kad se sjetim kako sam skidala sebe sa sebe :) kako sam ljuštila svoj život, kako se cijedio... kako je to bilo lijepo vrijeme kad možeš živjeti ono što slušaš druge da pričaju, kad možeš osjetiti u sebi to blaženstvo...!!! :) i onda, pitam se, ima li takvih ljudi na magicusu? hm.... ne znam.... možda ih ima, ali se ne oglašavaju... možda samo čitaju... možda...
  • 15.03.2010. 00:17h

    Član pticaMerlin5 savršen članak.PROČITATI OBAVEZNO!!!!
  • 15.03.2010. 08:41h

    Član ljubicaMerlin4 SVIMA: došli su mnogi novi klinci - a Vi \"odrasli\" možete im dati poticaj podjeliti sa njima svoje znanje da i oni odrastu! Ako vas ljute budite blagi i strpljivi prema njima,jer njima je potrebna Vaša pomoć. Vaše znanje, iskustvo i duhovnost daje Vam tu mogučnost - izbor je Vaš:-)
  • 15.03.2010. 10:30h

    Član andreasssMerlin0 ShadowOfSoul Razumijem tvoje iskustvo, koje ti je trebalo kakvo si i imala, jer si to ti. Trebaš uvažiti da postoje i drugačija iz istih okolnosti koja sve drugačije doživljavaju nego ti. Postoje i iskustva sa stvarnim majstorima, guruima ili učiteljima. Ja na primjer imam poznanstva s ljudima s kojima komuniciram, i svi su imali odlična viša iskustva Sebe, sa ostvarenim učiteljima. Znaći dobivaš od iskustva ono što sam tražiš, zaslužuješ, netko više lažnih, netko odmah istinitija iskustva. /Nadam se da razumiješ da sve govoriš iz svog iskustva ne ono u ime drugih, kao da svi misle kao ti, kao da su tvoji stvovi jednino istiniti?, znaći ne govoriti u ime ?mi?, ?svi?, jer onda razumijevanje nije moguće./ Na primjer tvoje iskustvo sto si sve rekla je osobno tvoje, kroz koje si izgradila svoje stavove. I sad uzmimo da sam i ja bio tamo, svugdje gdje i ti, doživio ?svoja iskustva? u svemu gdje si bila i ti. I kažem sljedeće, iako je tamo bilo vještih, sposobnih ljudi, sa svakakvim oblicima vrijednih i nevrijednih kvaliteta koje sam tamo vidio, doživio,čuo i za mene je najvažnije bilo rad na sebi, sebe sam analizirao, propitkivao, sagledavao svoje dubine uma, čula vezanosti i uzimao od svega tamo samo ono što mi donosi rast, vrline, čistaču svijesti i božansko znanje koje sam ugrađivao u sebe. Sve drugo je nevažno, nisam sudio nikoga, nisam se obazirao ?druge2, kakav ej tko?\' niti na maske ili lica to nije moja briga. Na sve sam gledao sa savršenim mirom ?kako jeste?. Upijao sam sve što me može nositi ka višim spoznajama sebe. Eto vidiš ja bi tako rekao. I koja je razlika između nas dva?? Ja se ne pitam ima li takvih ljudi na Magicusu jer znam da ima, fantastičnih, dvoje sigurno. Naravno da se više ne javljaju možda rijetko koji post stave, jer se radije bave se onima koji ne pljuju na njihove teme komentarima, često puta degutantnim totalno nevažnim svojim ispadima. Naravno da se više ne javljaju pa i komentarima koju su im bili pravi. Naravno da ih takve većina ovdje ne vidi niti uvažava, i to je za njih i nevidljivo i neprepoznato, zato se ne može reći da ih nema za mene ima. Ponavljam ne javljaju se više ovdje. Ovo rečeno je osobno moje mišljenje. Ljubica Ovdje napisano imaš jednu pouku
  • 15.03.2010. 10:37h

    Član ivanaMerlin2

    @andreasss

    a što bi bilo pogrešno ako bi ti jasno i glasno rekao koje je to dvoje i koja je to pouka ?
  • 15.03.2010. 11:20h

    Član andreasssMerlin0 Ovdje nije rijeć o ničemu lošem ili pogrešnom????
  • 15.03.2010. 11:49h

    Član ivanaMerlin2 moje je pitanje bilo jednostavno: da li ste voljni pomoći u pronalaženju tih bisera tako da navedete konkretne članke i konkretne članove koje cijenite, da mogu otići ravno tamo i pogledati da li su i po mojim kriterijima vrijedni ? i što konkretno mislite o ljubičinom komentaru ? ja mislim da je upravo sam taj komentar pouka koja je ovdje najvrijednija...
  • 15.03.2010. 12:26h

    Član andreasssMerlin0 Ivana Stvar je u tome što osobno ovdje takvi oblici suradnje po mom iskustvu nisu primljeni. To što pitaš bilo jako puno primjera kad se pohvalilo, istaklo, navelo i nanovo čitali ti biseri I ondaaa što se događa (kao i samo u drugim oblicima ali iste reakcije). Većini se to ne sviđa, većina ne prihvaća te bisere kao bisere, pa ih ismijavaju svojim komentarima, poistovjete se, tumače suprotno, ne u duhu da ne postoji suprotno gledište već u duhu ne uvažavanja. To se vidi, čita po tim reakcija-komentarima koji na taj način žele obezvrijediti, umanjiti, ismijati, suditi, i često iskriviti cijeli smisao, duh i ljepotu bisera. To vidiš i sada. Ovdje najviše izraženo to neprihvaćanje tuđih drugačijih svjetonazora, stila ćivota itd.. Jako puno puta se to stalno to dokazuje. Odmah oni koji nisu navedeni ili prozvani kao biseri se svojim na metrima postovima iskazuju i dokazuju svoje poimanje sebe i života, i svojim gledištima ne prihvaćaju različitost. I tako bilo koja dobronamjerni osvrt, savjet vid učenja dobije totalno drugu dimenziju. Da li razumiješ,??? ono što je za mene biser , većini nije. Kažeš svoj stav, i još navedeš ljdske vrijednosti oni te ismijavaju, odmah kažu držiš prodike itd itd A pouku imaš i u gore u odgovoru ShadowOfSoul .
  • 15.03.2010. 12:29h

    Član safirisMerlin8 Vidim da se opet sve izvlači iz konteksta. Ljubice, kada sam spomenule \"neke nove klince\", nisam mislila na odnos odrasli - klinci, jer i od klinaca se ima štošta naučiti.Kao i uvijek, riječi se ovdje izvrču i svatko ih tumači na svoj načina.Ništa novo.Totalno promašeno tumačenje. Ivana, pitaš za vrijedne tekstove, evo ti par iznimnih autora... Girija,Vijnana,Bhairava Deva itd ...
  • 15.03.2010. 12:41h

    Član ivanaMerlin2 eto, safiris kao i uvijek kratko i jasno... hvala... morat ću si uzeti vrijeme i pokušati ih razumjeti koliko budem mogla...
  • 15.03.2010. 12:45h

    Član vajranMerlin5 ono što se vidi je jako puno dignutih palčeva kao znak odobravanja i prihvaćanja... sve ostalo, može ovako i onako. kako tko percipira. a pecipira kao što se dalje vidi u komentarima... što na umu, to na drumu... narodna. po meni, kako to vidim, radi se o nemoći... sa nošenjem sa... i procjeni da nema smisla... kao viđenju...
  • 15.03.2010. 12:47h

    Član andreasssMerlin0 Ivana Evo ti jedna primje,r pouka provjera Pogledaj koja su imena gore digla palac za Palominov post a koja nisu a sigurno su ćitali ovaj post I pogledaj danas neke objavljenje postove. Vidiš li ima li oblike u tekstovima ismijavanja, ovakvih bisera, ili drugačije viđenje stvari, koje ironično ismijavaju, ili različito tumače ono s čim su se sami poistovjetili, te vrte taj oblik reagiranja.I tko sve podržava te oblike pisanjatavova??\' ???? To ti se stalno ovdje ponavlja
  • 15.03.2010. 12:50h

    Član vajranMerlin5 svakako, lijepo je i pristojno na konkretno pitanje dati konkretan odgovor...
  • 15.03.2010. 12:53h

    Član andreasssMerlin0 Ok Vajran Može i tako Ono što i na što se obračam je smisao prihvaćanje različitosti ne u duhu dobro-loše već uvažavanje u cijelosti. Nemoć bilo koje vrste isto može biti prihvaćanje sebe pa onda i drugi? Sve je to i druga tema i oblici koji traže definiranje o čemu pričamo??
  • 15.03.2010. 12:57h

    Član vajranMerlin5 andreasss, lijepi pozdrav tebi i svako dobro... osobno, bilo bi mi drago da se upustiš u.... ali ne sa pozicije ugrožene vrste nego kao akter, učesnik... kao istina svoje pozicije i stava. a ti kako želiš i osjetiš.
  • 15.03.2010. 13:03h

    Član ivanaMerlin2 ivana u životu funkcionira uglavnom ovako: dugo melje, predugo... ali jednom kad je samljeveno i odlučeno, onda se toga drži... otkud god sam otišla - nisam se više vraćala i nisam žalila, stajala sam iza svoje odluke... zato mi nije jasno čemu navraćati ako ovo nije dobro mjesto... čemu roniti za biserima ako je netko te bisere negdje drugdje izložio ? dajte mi link na bolje mjesto... oformite bolje mjesto... mjesto koje će me tako zadiviti da nikad više neću imati potrebu ovdje svraćati... na ovaj način se stalno svi vrtimo u krug... nismo potpuno zadovoljni, imamo prigovore na magicus, ali ne odlazimo potpuno... samo su dvije mogućnosti: ili ne prigovaram i ostajem ili odlazim ( pa tako opet ne prigovaram )... što bih ovdje uopće tražila ako bi osobe koje izuzetno cijenim svoje djelovanje ovdje ugasile i otišle negdje drugdje ? taj mi dio nikako nije jasan... ako nekoga jako cijeniš i taj je otišao, zašto onda ti ostaješ, osim ako ne smatraš da si spremniji i sposobniji nego on sam nositi se sa ovdašnjim neprihvaćanjem i nepoštovanjem ? ( ovo TI ne odnosi se na jednu osobu, da se ne bi krivo shvatilo, mislim na svakog pojedinca čiji su omiljeni autori otišli )... uglavnom, da bih otišla odavde odnekud će pred mene morati stići nešto bolje i onda ću lijepo tiho nestati... kao što sam ( i svatko od nas jest ) tiho došao i odlučivao je li ovo mjesto za nas... do tada - hvala magicusu što me trpi i hvala prostoru koji me trpi, kao što je readykul rekao...
  • 15.03.2010. 13:08h

    Član ivanaMerlin2 i da ne zaboravim ono najvažnije: ivana, oprosti što nisi u stanju ne miješati se ni u čija posla... oprosti što se nisi još toliko izdigla da te ne bi dirali drugi ljudi...
  • 15.03.2010. 13:23h

    Član iridaMerlin42 kritike na tuđe tekstove, najčešće i jesu prodike....počnite pisati vlastite tekstove...bez vaših vlastitih tekstova ova rasprava je posve bespredmetna...ne može se kritikom nikoga ništa naučiti...
  • 15.03.2010. 13:29h

    Član andreasssMerlin0 To je tvoj stav Irida i imaš na njega pravo, ali ne govoriti u ime drugih. Meni ništa nije kritika niti prodika, gore se upravo na to osvrćem, neuvažavanju drugačijih stavova. Pogotovo tamo gdje se niti ne spominje ovo ne valja, ovo nije dobro, već gdje se iznose osobni stav. Po tome je svaki komentar kritika i prodika??. Pa ukinite ih.
  • 15.03.2010. 13:41h

    Član ivanaMerlin2 baš i sama razmišljam čitavo vrijeme po čemu je ovaj portal tako zanimljiv i potpuno se slažem sa palominom u tom zaključku da je to upravo po interaktivnosti i po mogućnosti komentiranja... slažem se i sa tobom, andreasss da je dobro prihvatiti i vlastitu slabost i ne moći ili ne htjeti izdržati komentare koji budu neprihvatljivo oštri ili naopaki... no, ja sebi osobno za uzor tražim snažne ljude... snažne, postojane, odane i predane... one koji stoje poput planine... one na koje čovjek može računati kad mu je potreban oslonac... one koji su u stanju pružiti topli zagrljaj i kad sve zbrljam i napravim krivo... i kad bolje razmislim, znam zapravo gdje su... po tisućiti put znam, kako se desi da to zaboravim ? hvala svima što ste me još jednom podsjetili...
  • 15.03.2010. 13:42h

    Član iridaMerlin42 @Andreasss , u svoje ime sam i pisala...., zašto ukinuti komentare, kad neki znaju i hoće samo \"komentirati\"....svakom svoje veselje....samo vi komentirajte...možda si netko da truda i objavi zbirku komentara onih koji samo komentiraju, iz koje se možda stvarno bude moglo nešto i vidjeti... jer morate znati da komentare ne čitaju svi, a tekstove ne samo da čitaju, nego mnoge i printaju...
  • 15.03.2010. 13:56h

    Član andreasssMerlin0 Irida Tekstovi su samo rijetki dobri, izvorni, autentični kao što je i Palomino rekao. Već po niku znaš koja je priroda teksta. A također većina tekstova već kola po majlovima i net drugim portalima. Doslovno na Magiju je sve manje pravih izvornih tekstova. Dok su komentari, neki, poneki pravo izvorno autentično biser mudrosti.Odgovora ima od onih stalnih mudrih pravo blago. Teško je ih bukvalno sakupiti jer se traži i manji uvod o čemu je bila riječ i kako neki komentar savršeno zaokruži, iznjedri i izbaci sjajni odgovor poput jasnog uvida na neku činjenicu. Dozvoli da je to moje mišljenje koje nema ništa protiv drugih mišljenja, ni tvog.
  • 15.03.2010. 13:57h

    Član andreasssMerlin0 sad vidim, ti nisi digla palac za Palominov tekst???
  • 15.03.2010. 14:06h

    Član iridaMerlin42 @Andreasss , jednostavno napiši sam izvoran, autentičan tekst... moj palac skoro nigdje ne vidiš, jer većinu vremena potrošim na to da bi ovo mjesto opstalo i funkcioniralo, danas sam previše vremena potrošila na raspravu koja nikud ne vodi...i sada je okončavam...amen!
  • 15.03.2010. 14:14h

    Član ivanaMerlin2 od samog početka tvrdim da su palci loša ideja... traže od nas crno - bijelo izjašnjavanje, a ja svijet nikako ne vidim crno bijelim... suditi koliko je nečiji tekst dobar po palcima je za mene neprihvatljivo... rijetko se desi da upotrijebim tu opciju, kao što je rijetko da bih potpisala nečiju svaku riječ... povrh toga, nikad i baš nikad ne bih okrenula palac dolje... pored komentara koji su ovdje mogući, smatram palce potpuno nepotrebnima, čak i štetnima ako služe tome da ih prebrojavamo zato da bi se \"svrstavali\" u nekakve odijeljene ili suprotstavljene skupine...
  • 15.03.2010. 14:32h

    Član ljubicaMerlin4 slažem se sa Ivanom glede palčeva,pokazatelj da je tekst pročitan - Safiris oprosti što sam upotrijebila tvoje riječi, mogla sam i drugačije formlirati komentar,ali iz svih ovih komentara izvukla sam mnogo a to i je bit mog boravka na Magicusu.Što sam napisala iza toga stojim. MIR SVIMA:-)
  • 15.03.2010. 14:39h

    Član andreasssMerlin0 Irida Zašto bi pisao svoj tekst kad sam bolji u komentiranju!!! A tako znači!!!!! rasprava tebi nikud ne vodi. A gdje bi trebala vodit, neko se može zapitati???? Ivana! Tvoj opis i gledanje na formu dizanje palčeva govori da si se poistovjetila sa tim vidom radnje, glasanja ili sudjelovanja u ocjenama nekih radova.\' Kako bi znala da je nekima neka tema super, da isto to misle ali se ne znaju izraziti, ili se oduševe samom fabulom teksta, porukom i na ono što se osvijetli u temi, kao ovdje Palomino izvrstan tekst. Isto treba uvažit da se nekima ne sviđa, ne slažu se sa temom. Zašto je to tebi loša ideja?\' Koja je razlika glasati za predsjednika države a za temu ovdje ne??? Upravo je i to čar ove komunikacije ovdje Pokušaj sebe iskusiti u stavu da ne sudiš iz osobnih pobuda, već malo šire.
  • 15.03.2010. 14:57h

    Član ivanaMerlin2 i gle sada što se počinje dešavati... počinje rasti broj uskličnika i upitnika... i to je meni znak da ćemo uskoro otići preko granica unutar kojih se još nitko nije bio iznervirao... a to nije dobro... ja ne volim galamu... zato sada stajem, bilo mi je ugodno i dala sam sve od sebe da pokušam objasniti svoje stavove i da uvažim i saslušam vaše... i toplo se nadam da se nećemo nervirati niti kod sljedećeg susreta... palominov je članak dobar i očito je bio poticajan... i to je to... dat ću mu palac gore ne samo zato što je dobar i korektan ( iako se ne slažem baš u potpunosti sa svime rečenim ), nego i zato što smatram da smo ipak sasvim dobro i kvalitetno ispod njega komunicirali... dakle, palac ovaj put ide i komentarima...
  • 15.03.2010. 18:41h

    Član srceMerlin4 ovo me je ustrašilo, da ne smem puno komentirati. a asocira me na ono, kad njih petoro radi, a šesti dođe i počne kritikovati i komandovati kako ništa nije dobro i da bi trebalo bolje i ode. Eto, sada glavu držim uvučenu u ramena i čekam. pozdrav
  • 15.03.2010. 20:23h

    Član marijasaraMerlin0 Ajme meni!!!!Bila sam 2 dana out of office Palominooo ovo je bozanski cooool tema Koji super komentari od Andreasa, A vecina je van konteksta, osim Safiris i ona je super. glasam
  • 19.03.2017. 13:58h

    Član kajaMerlin5

    Eto … na taj način: neprihvaćanjem postojanja u konkretnoj stvarnosti odvodeći u apstraktnu svijest, demonski duhovi uspijevaju povodljivog/nerazumnog čovjeka pridobiti …

     učiniti ga nemoćnim pred izazovima u kojima se susreće s negativnim osjećajima, bolestima, tegobama … svime sa predznakom minus …

    ***

    U Životu – Kristu ne nalazi se ništa negativno

    Njegov-Božanski Sveti Duh prisutan je u svemu/

    u dualnosti: Pozitivno/negativno

    Dobro/zlo

    UVIJEK je Izbor na čovjeku čijem će Duhu dati VLADAVINU

    Životu ili smrti

    Melemu ili otrovu

    Zdravlju ili bolesti

    Radosti ili tuzi

    … … …

    I tako mu bude … jer

    Ne postoji 'MOJE' - izdvojeno ljudsko

    Već, s kojim se je Duhom u kompaniji …

     

SADRŽAJ UPISAO

Član PalominoMerlin1 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana palomino dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U STUDENOM...

STUDENI...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas je Međunarodni dan tolerancije, pa poradimo malo na tome. Lp

    16.11.2024. 03:29h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je martinje povodom tog dana želimo sretan imendan svim Martinama I Martinima!

    11.11.2024. 08:14h
  • Član bglavacbglavac

    Vrijeme leti, sve je hladnije, želim vam ovu nedjelju toplu i radosnu. Lp

    10.11.2024. 09:09h
  • Član iridairida

    Edine, ti se tako rijetko pojaviš, pa ne zamjeri ako previdimo da si svratio, dobar ti dan!

    30.10.2024. 12:33h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Dobro veče.

    28.10.2024. 22:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Blagoslovljenu i sretnu nedjelju vam želim. Lp

    13.10.2024. 08:02h
  • Član iridairida

    Dobro nam došao listopad...:-)

    01.10.2024. 01:57h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info