Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član DeVeT

Upisao:

DeVeT

OBJAVLJENO:

PROČITANO

1396

PUTA

OD 14.01.2018.

Vaše mišljenje o mržnji....???....

Vaše mišljenje o mržnji....???....
Mržnja je osjećanje intenzivne odbojnosti prema nekome ili nečemu....kroz povijest, različiti filozofi su davali različite definicije mržnje i njenih uzroka.....

Mržnja je osjećanje intenzivne odbojnosti prema nekome ili nečemu....kroz povijest, različiti filozofi su davali različite definicije mržnje i njenih uzroka.....

Rene Dekart... je definirao mržnju kao svjesnost da je neko ili nešto loše... u kombinaciji sa jakom potrebom da se od toga udalji..... Baruh Spinoza je definirao mržnju kao tip bola čiji uzrok leži u vanjskim izvorima.... Aristotel je promatrao mržnju kao želju za uništenjem nečega što je neizlječivo vremenom..... Devid Hjum je mržnju smatrao osjećajem koje se ne može umanjiti i koje se uopće ne može definirati......

u psihologiji..( dragi naš ) Sigmund Frojd je definirao mržnju kao stanje ega.... koje želi da uništi izvor svoje nesreće.....u nešto modernijem stanovištu, u knjizi Penguin Dictionary of Psychology (psihološki riječnik) ......mržnja se opisuje kao.....duboki.... trajni.... jaki  osjećaji koji izražavaju animozitet... ljutnju i neprijateljstvo prema osobi... grupi ili predmetu.....pošto se smatra da je mržnja dugotrajan osjećaj... mnogi psiholozi smatraju da je to više trajni stav osobe nego (privremeno) emocionalno stanje.....

kakvo je vaše mišljenje o mržnji...???....

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 16.02.2009. 17:12h

    Član vernonMerlin1 Mržnja .. koje želi da uništi izvor svoje nesreće.....u nešto modernijem stanovištu, u knjizi Penguin Dictionary of Psychology (psihološki riječnik) ......mržnja se opisuje kao.....duboki.... trajni.... jaki osjećaji koji izražavaju animozitet... ljutnju i neprijateljstvo prema osobi... grupi ili predmetu.....pošto se smatra da je mržnja dugotrajan osjećaj... mnogi psiholozi smatraju da je to više trajni stav osobe nego (privremeno) emocionalno stanje..... Slažem se s tim opisom, u većini slučajeva je po mom mišljenju i nekim davnim iskustvima ovo najbliži opis tog razarajućeg osjećaja. Teško ga se riješiti pogotovo ako je osoba koju mrziš veoma blizu tebe gotovo ti je zlo u njenoj blizini. Veoma je teško prevladati taj osjećaj. Tek kad shvatiš da si sam kreator svega i da učiš kroz osobe ili grupe prema kojima gajiš mržnju, oprostiš, onda je sasvim druga priča ali treba vremena za sve i da se riješiš mržnje i postaneš indiferentan prema osobi itd. Ne mrzite stvarno razara, volite sebe pa onda polako dalje. Pusa svima
  • 16.02.2009. 17:16h

    Član borivojMerlin4 osječaj mrznje ne posjedujem... ja neznam što je to mržnja niti su mene moji roditelji u tom smislu odgajali... mrzio nikada nikoga nisam po bilo kojem osnovu, niti se palio ili euforično ponašao u odnosu na neke pojave ili osobe... hvala bogu u ovom zadnjem ratu nisam sudjelovao niti bi bio kadar mrziti a kamo li ubiti... imao sam dobre i svjesne roditelje, a takovo je bilo i moje okruženje u kojem sam ja odrastao... u školi isto srećom profesoren kozmopolite i univerzalce, intelektualce, od kojih sam bio dobro usmjeren... pacifista sam od kad znam za sebe, oružje mi je mrsko i ne mogu ga smisliti... protiv rata u vijetnamu bili jesmo, uz bitlse, roligstonse, uz lenona, djeca cvijeća su moja generacija...
  • 16.02.2009. 17:20h

    Član borivojMerlin4 ljubav je davanje, rast i ekspanzija vašeg duhovnog bića. mržnja je skupljanje, zatvaranje, suprotno od ljubavi: zavist, ljubomora, prkos, sebičnost, jal, tuga... ukratko.
  • 16.02.2009. 18:29h

    Član safirisMerlin8 Dragi DeVeT podsjetio si me na jednu od mojih prvih pjesama, koju sam napisala nakon godina ispunjenih pitanjima.Jednog dana glasić mi je šaputao ove stihove: Pitaš me o ljubavi A ti si ljubav! Pitaš me o radosti A ti si radost! Pitaš me o sreći A ti si sreća! Pitaš me o tuzi A ponekad si i ti tužna bila! Pitaš me o ljutnji A ponekad si zbog nje suze lila! Pitaš me o mržnji A jednom dotakla je i srce tvoje! Odgovore očekuješ moje, A odgovori leže Već odavno u tebi I u svakom ljudskom biću, I čekaju Proljeće, toplinu i svjetlost Kada poput vlati trave niču Prošarani svim bojama svijeta. Pitaš me o Bogu A On u duši tvojoj Upravo raste i cvjeta!
  • 16.02.2009. 19:22h

    Član dinajaMerlin2 MRŽNJA??????? o tom osjećaju nikada nisam razmišljala jer jednostavno odbijam razmišljati o negativnim osjećajima....dragai DEVET ne znam što je mržnja i sretna sam zbog toga..oni koji znaju više od od mene, veliki umovi prošlih stoljeća su pisali o tom osjećaju, uspoređivali ga osjećajem ljubavi.....contaria sund complementa.......neki kažu da su LJUBAV I MRŽNJA jednojajačani blizanci.....meni se sviđa izjava meni dragog književnika. Charles Bukowski \"Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak.\" Mislim da je luckasi Bukowski ovom izjavom rekao sve...čim nešto postane zapovjed mržnja prema zapovjedi postaje užitak. Kako ne podnosim imperative u životu, odbijam ih, ne razmišljam o njima i na taj način se branim od tog osjećaja koji nikoga ne ubija do onoga koji ga u sebi njeguje........Još nikada nisam dozvolila da mi nešto u životu postane zapovijed. Evo dragi DEVET ja teoretski, čitajući citate velikih umova, saznah što drugi misle o tom ODURNOM OSJEĆAJU, ali ne osjetih je i uistinu ne znam što je MRŽNJA i moram priznati da želim svim ljudima dobre volje da ga nikad ne naslute u sebi....:-)))
  • 16.02.2009. 19:35h

    Član vajranMerlin5 kako svako pitanje u sebi sadrži i nekakav odgovor, u ovakvim je slučajevima poželjno pitaoca upitati za mišljenje... to je najčešće pravi odgovor.
  • 16.02.2009. 19:36h

    Član devetMerlin6

    vernon, borivoj, Safiris, dinaja

    @vernon za sada piše o mržnji...najvjerovatnije iz vlastitog iskustva...ja tako zaključujem... @borivoj ...njemu ćemo vjerovati na rijeć...a pogotovo što se izjašnjava kao pacifista...pa prema tome ..ostajem kod ovog zaključka... @Safiris...davno je mrzila...iz njoj dobrih znanih razloga, to nam je objasnila kroz pjesmu...koja je inače lijepa, jer se provalači ljubav i mržnja kroz istu, a na kraju ...oprost..u slobodnom prijevodu... @dinaja....i tebi ćemo vjerovati kao i borivoju...na rijeć....
  • 16.02.2009. 19:38h

    Član devetMerlin6

    @vajran

    doboro si primjetio...čekam ih s komentarima...vrlo lucidno si zaključio u ćemu je kvaka...
  • 16.02.2009. 19:39h

    Član srceMerlin4 Agresija, grubost, fizičko nasilje radja mržnju u čoveku. Takva vrsta mržnje se može do neke mere i razumeti, ali ona vremenom izbledi. Ali ako se nekoga mrzi bez razloga, e tada se mora zamisliti čovek sam nad sobom jer se takva vrsta mržnje nalazi u vlastitoj naravi. Ta vrsta mržnje je najgora i najopasnija, jer čoveka preplavi i razdire, a to je zbog toga jer takav čovek sebe ne voli niti sebe ceni. Voli bližnjega svog, kao samog sebe. Ta rečenica je napisana pre ohoho, a još uvek je ne razumemo. Mržnja se ne pobedjuje mržnjom. Mržnja se pobedjuje ljubavlju. Osvesti, otpusti, oprosti i u zamenu dobiješ ljubav.
  • 16.02.2009. 19:48h

    Član dinajaMerlin2 za razliku od Borivoja ja nisam pacifist, ja uistinu nisam ništa u tornadu ljudskih osjećaja, ja slušam tišinu u sbei samoj i volim život u kojem uživam, zavoljeh čak i bolest protiv koje se borimo već mjesecima i evo spoznah da se LJUBAVLJU pobjeđuju neprijatelji lakše nego vječnim napadanjem, vječnim iznošenjem protu argumenata, a njmanje vrijeđanjem onih koji misle drugačije....slijedim misli Charla Bukowskog i ne dozvoljavam imperativima da mi MRŽNJU pretvore u ugođaj.........možeš me držati za riječ dragi DEVET........u mom svijetu vlada samo LJUBAV i ni jedan negativni osjećaj ne može djelovati na taj najvredniji osjećaj koji gajimo u našem domu......MRŽNJA??????? dragi DEVET što je za tebe mržnja????????, ali molim bez citiranja misli onih koji su paušalno pisali o tom odurnom osjećaju......:-)))
  • 16.02.2009. 19:52h

    Član devetMerlin6

    @dinaja

    vrlo rado ću ti odgovoriti....što je mržnja ...ali po mom viđenju i bez citata...onak ..zdravo seljački kak se veli...samo malo pričekaj...
  • 16.02.2009. 19:55h

    Član vajranMerlin5 kada mržnja obavije zraku svjetla sunce zađe u dubine tamnog mora, mirno i nezainteresirano, kao duše onih koji ne znaju voljeti. sa mržnjom oči koje se smiju gube svjetlo, razbija se zauvijek osmjeh djeteta. onaj isti koji je svjetlom obasjavao srca onih koji su ga voljeli... sa mržnjom nestaje vjera, zlo napreduje a ljubav pati u tami zla. snovi i planovi u statue se pretvaraju, statue mrtve i smrznute rođenjem.
  • 16.02.2009. 19:58h

    Član dinajaMerlin2 čekam, da rado čekam jer želim saznati iz prve ruke što je taj istinski doživljen osjećaj.........paušalni citati onih koji su samo razmišljali o tom osjećaju i pretvarali svoje misli u rečenice koji onda mnogi gutaju ne razmišljajući o snazi tog osjećaja me na zanimaju.........:-)))
  • 16.02.2009. 19:58h

    Član vajranMerlin5 ovaj je stih ki kocka. nije ni čudo kada mržnju spominje...
  • 16.02.2009. 20:00h

    Član gemini1Merlin3 Vrlo ružna stvar. Mržnja je zlo u stvari. Kažu da je to suprotnost ljubavi. Rekli su poznati: Vidjesmo iz iskustva, da je mržnja prema narodima za Židove načelo održanja. (B. Spinoza) Nikad se mržnja ne uklanja mržnjom. Samo blagost briše svaku mržnju. To je zakon vječan i nepromjenjiv. (Buda) Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak. (C. Bukowski) Kada mrzim, oduzimam sebi nešto; kada volim, postajem bogatiji za ono što volim. Praštanje je ponovno nalaženje otuđene svojine - mizantropija produženo samoubistvo; egoizam najveća bijeda jednog stvorenja. (F. von Schiller) Strogost rađa strah, ali grubost rađa mržnju. (F. Bacon) ...
  • 16.02.2009. 20:01h

    Član dinajaMerlin2 dragi Vajran poetične misli o mržnji pretvaraju mržnju u osjećaj koji onda neuki koriste kao zaslon svojoj ne osjećajnosti.........:-)))
  • 16.02.2009. 20:04h

    Član dinajaMerlin2 ah GEMINI; 1, 7........ polako smetate sa citatima koji su već objavljeni u gornjem tekstu koji kao i obično niste pročitala , nego reagirate na naslov........-i skupljate citate po internetu..............-))
  • 16.02.2009. 20:05h

    Član safirisMerlin8 DeVeT, jesam, jednom sam mrzila, čak i sebe, jer sam se tražila, a još se nisam pronašla, a kamoli zavoljela. Ne vjerujem ljudima koji kažu da nisu nikada osjetili i taj osjećaj. Dinaja kaže taj odvratan osjećaj.Kako netko pun ljubavi može govoriti sa odvratnošću prema bilo ćemu, pa makar to bila i mržnja.Je, razoran je taj osjećaj, poguban za osobu ako ga ne prepozna, ai isto tako iz njega možeš jako puno naučiti i dobiti.Danas o tome mogu govoriti sa odmakom, niti mi je negativan, niti pozitivan, jednostavno neutralan osjećaj,koji je bio dio mojega odabranoga puta.Hvala Bogu što danas nikoga ne mrzim, i vjerujem da će tako i ostati, ali nikada se ne zna, kojim putem mogu (s)krenuti.
  • 16.02.2009. 20:06h

    Član srceMerlin4 Što joj više pridajemo važnosti i diskutujemo o njoj, ona se\" hrani, deblja, raste\" i uživa u daljnim raspravama koje če na kraju izazvati nervozu, svadju itd. Mržnji ne treba poklanjati pažnju, o ljubavi treba govoriti, o slozi o lepim stvarima, pa če se i ta mržnja na kraju razvodniti i pretvoriti ako ne u ljubav, a ono barem u ljubaznost.
  • 16.02.2009. 20:07h

    Član mlabosMerlin14 mislim da je mržnja osjećaj u kojem svjesno nekome želimo zlo...čini mi se da je ljutnja, zavist, odbojnost...čista nevinost u odnosu na mržnju...u mržnji osjećam manje spontanosti a više svjesno iskonstruirane namjere da nekoga pozlijedimo, zapravo da mu želimo ili činimo zlo...s \'punom odgovornošću... a kako se ona stvara i kako do nje dolazi i koje strukture ličnosti su prijemčivije za taj osjećaj...e to je druga tema
  • 16.02.2009. 20:08h

    Član dinajaMerlin2 Safiris je iskreno napisala o tom odurnom osjećaju, svoj doživljaj tog osjećaja koji mnogi, bez tuđih citata, ne znaju opisati..hvala Safiris..........opisala si nešto što ja još nisam osjetila i navela me na razmišljanje o tom osjećaju.........:-)))
  • 16.02.2009. 20:09h

    Član gemini1Merlin3 Vjerujem da često oni kojima izmakne objekt ljubavi istu osobu zamrze. To sam često primijetila kod žena. To je onda mržnja preobraćena - preobučena u ljubav.
  • 16.02.2009. 20:14h

    Član safirisMerlin8 Draga Dinaja nema na čemu, blagoslovljeno si biće ako te je zaobišla. A ponekad je blagoslov osjetiti mržnju, prepoznati je i iz nje nešto naučiti. I naučiti se kako da te više ne dotakne. To je za mene umijeće življenja. Živjeti u današnje vrijeme, i ne dopustiti da me mržnja obuzme.
  • 16.02.2009. 20:24h

    Član mlabosMerlin14 Zanimljivo da Stiks ili Stig (grč. = mržnja) ime je rijeke koja tvori granicu između zemlje i podzemnog svijeta - Hada.
  • 16.02.2009. 21:00h

    Član dinajaMerlin2 ah Gemini..što vi to želite reći?????????????
  • 16.02.2009. 21:04h

    Član vajranMerlin5 ako je mržnja pravilni geometrijski oblik a jeste kada je iz stiha ispala kocka... jer da nije, ne bi ispala... ne preostaje mi drugo nego da se držim amorfnih oblika...
  • 16.02.2009. 21:05h

    Član dinajaMerlin2 Safiris, da zaobišla me jer sam jednostavno cijeli svoj život živjela samo ljubav.....i sretna sam zbog toga da jednostavno ne znam što je mržnja, znam što je nepodnošenje paušalnih odgovora, znam što je ne slaganje s paušalnim odgovorima, ali to me uveseljava, a smijeh je dobra, najbolja ,treapija protiv izrastanja osjećaja mržnje............. smijehom se branimo od onih koji šire gorčinu i žele izazvati mržnju u drugima.......ponekad imam osjećaj da se oni mržnjom hrane.............ali evo ja se smiješim u uživam u najljepšem i najvrednijem osjećaju koji možemo sami u sebi stvarati........LJUBAV............:-)))
  • 16.02.2009. 21:07h

    Član vajranMerlin5 devet je stvarno nezasitan... daj barem reci koliko ti metara komentara treba.... napisati ćemo...
  • 16.02.2009. 21:07h

    Član mlabosMerlin14

    vajran

    da bolje ni za glavu ni za rep...onako amorfno...nega da te ona skocka...
  • 16.02.2009. 21:14h

    Član vajranMerlin5 sasvim si u pravu majo...
  • 16.02.2009. 21:15h

    Član vajranMerlin5 nije skockala nego stesala.
  • 16.02.2009. 21:15h

    Član vajranMerlin5 to je amorfičnije od kockanja...
  • 16.02.2009. 21:16h

    Član safirisMerlin8 Branimo se jedino ako nas netko napada, a taj osjećaj se javlja ako se osjećamo ugroženima, iz straha koji je u nama, ne izvan nas. I tu počinje agresija, ljutnja, bijes, koji se s vremenom pretvaraju u mržnju.Dakle, početak svega je strah, suprotnost ljubavi. Tko je u ljubavi ne osjeća se ugroženim ni po kojem pitanju.I nema se potrebu braniti.Mržnja ga zaobilazi u širokom krugu.Po mome mišljenju, rijetke osobe žive i provedu svih 24 sata u ljubavi.
  • 16.02.2009. 21:19h

    Član vajranMerlin5 mene nažalost u životu ništa nije zaobišlo... sve me strefilo i dalo mi amorfni oblik.... a bio sam tako lijepa kockica...
  • 16.02.2009. 21:21h

    Član mlabosMerlin14

    vajran

    da...ali pjesma po tebi nije stesana nego skockana...!!!
  • 16.02.2009. 21:22h

    Član vajranMerlin5 upravo sam dobio na znanje da se smješkam i dok spavam... nekada sam bio mrgud danju i noću. sada se smješkam danju i noću svemu, pa i tropskom voću.... sve je to ananas....
  • 16.02.2009. 21:26h

    Član vajranMerlin5 kocka tesanjem dobija amorfni oblik.... devet.... jeli još da pišem...
  • 16.02.2009. 21:27h

    Član mlabosMerlin14 antonim za ljubav zapravo je mržnja... mržnja kao točka, sva zgusnuta, crna rupa, ljubav kao otvoreni lotos beskonačnog svjetla
  • 16.02.2009. 21:27h

    Član vajranMerlin5 ovo je kao kod lansiranja.... deset... devet...
  • 16.02.2009. 21:29h

    Član devetMerlin6 evo obzirom da tražite od mene odgovor ...a ne želim citirati nikoga... kao što neki ovdje rade...ne iznositi vlastito mišljenje, skrivanje iza citata je izbjegavanje iznošenja vlastitog mišljenja...ili ga nemate ili ga se bojite izreći..a ja o mržnji imam sljedeći stav....mržnja je otrov u vlastitom srcu ...i tko se njom zatruje...sigurno umire od sepse...evo dinaja...ovo nije ničiji citat..ovo je moja misao i spoznaja...
  • 16.02.2009. 21:30h

    Član vajranMerlin5 majo, u pravu si.... može biti da sam ja cvjetak koji cvjeta obrnutim slijedom.... od rascvale ruže u pupoljak. možda uskoro i zamirišim... samo da se najprije podučim aromaterapiji. pročitao sam sve tigrusove tekstove ali, jednostavno sam antitalent...
  • 16.02.2009. 21:31h

    Član vajranMerlin5 uuu... sepsa je gadna stvar...
  • 16.02.2009. 21:34h

    Član vajranMerlin5 kako sam ja shvatio, mržnja bi bila mala, hermetički zatvorena kesica, skrivena negdje u srcu..... nešto kao srčana žuč... uzrok problema žuči su najčešće kamenci... sada samo da vidimo kakve veze ima kamen na srcu sa mržnjom...
  • 16.02.2009. 21:37h

    Član vajranMerlin5 ...i tako me devet u procesu lansiranja natjerao da oformim na osnovu njegovog mišljenja vlastitu misao o mržnji kao srčanoj žuči...
  • 16.02.2009. 21:38h

    Član vajranMerlin5 što se slaže sa majinim antonimiziranjem...
  • 16.02.2009. 21:40h

    Član vajranMerlin5 sada bi je pitao što ona misli o tome, ali neću... jer iskustvo čini čuda. ona se u ovakvim situacijama sramežljivo povlači na princezovski način. što je u redu.
  • 16.02.2009. 21:40h

    Član mlabosMerlin14 ...pao mi kamen sa srca....ali kakve sam sreće...na palac
  • 16.02.2009. 21:40h

    Član vajranMerlin5 hvala devet na ustupljenom medijskom prostoru podno tvog teksta...
  • 16.02.2009. 21:41h

    Član dinajaMerlin2 hvala DEVET...tvoj odgovor mi je potvrdio moja razmišljanja o tom odurnom otrovu koji mnogi bez veze, bez pravog razloga, tek iz naučenih citata njeguju u sebi..........ne znajući, ne osjećajući, da njime ubijaju sami sebe....... MRŽANJA još nikome nije naškodila, samo onima koji je nose u sebi........ :-))))
  • 16.02.2009. 21:41h

    Član vajranMerlin5 vauuuuu...... čarolija...
  • 16.02.2009. 21:42h

    Član vajranMerlin5 dinaja, nije mržanja već mržnja....
  • 16.02.2009. 21:52h

    Član devetMerlin6 vajran...nema na čemu...prostor je za svakoga...meni bi bilo samo žao da zaključite ovu diskusiju...o mržnji..ima još ..kandidata..koji bi mogli reći ...nešto o ovoj temi...
  • 16.02.2009. 21:54h

    Član vajranMerlin5 ništa od toga devet.... potisnuli...
  • 16.02.2009. 21:55h

    Član devetMerlin6

    @vajran

    bumo vidjeli...
  • 16.02.2009. 21:58h

    Član vajranMerlin5 potaknuto...
  • 17.02.2009. 05:51h

    Član dinajaMerlin2

    DEVET

    dobro ti jutro dragi prijatelju i zavoli dan u kojem se budiš zavoli misli i sjećanja dozvoli srcu da diše onda ćeš znati da ljubav, jedino ljubav protuotrov koji ubija sve bacile i viruse, ljubav je imuna na mržnju tog četvrtog jahača apokalipse, oan ga prepozna u dolasku ii pretvori u kairosa i dotakne njegov pramen kose i živi sretne trenutke. ZAVOLIMO DAN U KOJEM SE BUDIMO........DOZVOLIMO SRCU DA DIŠE.......... i onda smo imuni na sve male i velike podlosti kojima neki ponekada žele zatrovati svoje i tuđe buđenje.......:-)))
  • 17.02.2009. 08:06h

    Član nikaMerlin2 ...mržnja je suprotnost LJUBAVI, onaj tko mrzi, mrzi najprije sebe.slažem se sa srcem, što više govorimo o njoj, povećavamo joj vibraciju...što se vidi iz priloženog.. ajmo radije govoriti o LJUBAVI! LJUBAV JE BOG, LJUBAV JE ISTINA! MI SMO LJUBAV! LJUBIMO SE! CMOK
  • 17.02.2009. 08:17h

    Član borivojMerlin4

    da ponovim,

    osječaj mrznje ne posjedujem... ja neznam što je to mržnja niti su mene moji roditelji u tom smislu odgajali... mrzio nikada nikoga nisam po bilo kojem osnovu, niti se palio ili euforično ponašao u odnosu na neke pojave ili osobe... hvala bogu u ovom zadnjem ratu nisam sudjelovao niti bi bio kadar mrziti a kamo li ubiti... imao sam dobre i svjesne roditelje, a takovo je bilo i moje okruženje u kojem sam ja odrastao... u školi isto srećom profesoren kozmopolite i univerzalce, intelektualce, od kojih sam bio dobro usmjeren... pacifista sam od kad znam za sebe, oružje mi je mrsko i ne mogu ga smisliti... protiv rata u vijetnamu bili jesmo, uz bitlse, roligstonse, uz lenona, djeca cvijeća su moja generacija... --------------------- ljubav je davanje, rast i ekspanzija vašeg duhovnog bića. mržnja je skupljanje, zatvaranje, suprotno od ljubavi: zavist, ljubomora, prkos, sebičnost, jal, tuga... ukratko. --------------------- ukratko preletih sve komentare i pročitah da neki imaju nešto protiv pacifizma: NJIMA BIH PODARIO PO JEDAN TENK U DVORIŠTU, TOP, PUŠKU, MITRALJEZ, KOLEKCIJU NOŽEVA I GAS MASKU.... NEKA UŽIVAJU I TAKO OBOGAČENI VODE SVOJE RATOVE... --------------------- MRZITELJ NE MOŽE BITI, ALTERNATIVAC, EZOTERIK A NITI DOBAR ČOVJEK... SVIMA NJIMA NIJE INTERES POMOĆI, VEĆ ISKLJUČIVO ZARADITI I OPLJAČKATI BILO KOGA... .....................
  • 17.02.2009. 08:26h

    Član vajranMerlin5 mržnja je žuč na srcu. imaju je svi koji je kirurški, laparoskopski, duhovno ili na neki drugi način nisu odstranili. više ili manje. ako jesu, dobro. ako nisu, onda je potisnuto. nema gore nego potiskivati.... a na komentere kažem ,osim na neke.... potisnuto, potisnuto, potisnuto.... potaknuto....
  • 17.02.2009. 09:02h

    Član borivojMerlin4 sve je to stvar odgoja od malena, roditelji, okolina, škola... šta ćeš reći kad moj susjed u malinskoj na krku kaže da: \"jebe sve što je udaljeno od mora 150 metara!?\" i tako taj odgaja djecu i tako taj širi mržnju, a za njega ja sam \"furešt\", jebeni furešt... najbolji je štos kad otočan ne podnosi onog na sredini otoka koji nije uz more i za njega je taj niže i manje vrijedno biće. onaj u kladi donjoj uz more, za onog u kladi gornjoj, 3 km. u velebitu od magistrale manje vrijedan i zove ga ličaninom.... nebrojeno je takovih primjera...
  • 17.02.2009. 09:39h

    Član gemini1Merlin3 Uopće ne bih komentirala nekog tko se nije nikad javno predstavio, kako to Boro naziva \"anonimusiće\". I drugo, navodim citate mudraca, da bi se mi mnogi našli u njima, da bi nas nadahnuli i da bi razmislili o rečenom, jer, najzad, oni su ipak napisali puno pametnije stvari i istinitije nego mi ovdje. Da radim dobro, napisale su mi neke osobe u svojim komentarima javno. Osim toga, sve je već davno rečeno. Negativne osobe i primjedbe ne bih komentirala, jer život mi je bajan i jako sam sretna, ne želim kvariti.
  • 17.02.2009. 10:06h

    Član dinajaMerlin2

    GEMINI

    moj prvi čalnaka objavljen na ovom portalu je počinjao ovako. O salutogenezi, univerzumu uma i ljudima Anđeo čuvar, skriven u našem utjelovljenom umu je čuvar našega zdravlja, on sjedinjuje naše misli i emocije i pretvara ih osjećaj ljepote i punoće postojanja. Salutogenetičari odbijaju tretmane oboljenja, ne proučavaju povijesti bolesti, nego pozivaju na spoznaju i odražanje onoga zdravoga u nama. Dijana Jelčić- Starčević dipl. Physiotherapeutin Tannenstr.47 8424 Embrach Schweiz; tel. 00 41 44 865 44 46 E-mail dijana.jelcic@bluewin.ch www.jelcic.ch ovo objavljujem tek toliko da se prestane upotrijebavati taj glupi naz ANONIMUSIĆI i da se prestane širiti MRŽNJA na ovom portalu od strane nezadovoljnih i nekoncentriranih ljudi. Ako neki nisu u stanju pamtiti i onda iz čitog mira prozivaju ANONIMUSIĆE tada se pitam što oni uopće mogu pamtiti jer ako zbog MRŽNJE prave sebe smiješnima i prozivaju one koji su se prvim člankom predstavili, pitam se šta oni uče iz citata koje objavljuju......da nije istinito bilo bi jako duhovito.......:-)))
  • 17.02.2009. 10:33h

    Član dinajaMerlin2 da i još nešto, pitanje postavljeno na kraju teksta je ŠTO VI MISLITE O MRŽNJI????????a ne MOLIM VAS POUČITE ME ŠTO DRUGI MISLE O MRŽNJI.......... Pa iako Vajran smatra da se radi o potiskivanju, slažem sa izjavmo, mržanja je otrov, mržnja je žuć u srcu, mržnja zalijepljuje, mržnja pomućuje um, mržnja stvara nezadovoljne, nekoncentrirane, nesposobne ljude........ Borivoj je dobro napisao mi djeca cvijeća, mi djeća beatles, rolingstonsa, mi smo sretna generacija koja nije upoznala MRŽNJU.mi smo rasli u potpunoj slobodi duha......bili smo branjeni i od nas samih ljepotom djetinjstva i mladosti u kojoj smo uživali........a tko u mladosti ne nauči što je mržnja taj ju sigurno više neće nikada osjetiti, znat će se obraniti od tog otrova, spriječiti izlijevanje žući u srce.........:-)))
  • 17.02.2009. 11:36h

    Član mlabosMerlin14

    Nika

    CMOK
  • 17.02.2009. 11:50h

    Član magicusMerlin28 Gemini, prestani prozivati ljude na ovom portalu, tvoj je problem što ne znaš da je u virtualnom svijetu pravilo broj 1 izabrati virtualno ime....svatko ima pravo na zaštitu privatnosti u virtuali...i tko si ti da prozivaš ljude i pokušavaš provaliti u njihovu intimu? To što ti radiš je nedopustivo i kršenje prvog virtualnog zakona...daj se malo saberi, svako malo imaš neke ispade...
  • 17.02.2009. 11:52h

    Član safirisMerlin8 Ajajaj, djeco cvijeća:):):)
  • 17.02.2009. 11:54h

    Član srcemsrcuMerlin1 NIKA, MAJO CMOK od mene, a Dinaja doista slijedi svoje uvjerenje i čini kaoi uvijek, čini ono što često čini i u svojoj ordinaciji čiju adresu je objavila na desnoj strani ovoga portala........mislim da stoji kao prva, \"Margaritas ante porcos\", je njen pokušaj \"porcos\" uzdignuti u svijet istinske spoznaje. Rekoh joj već davno ne spuštaj se na nivo neobrazovanih, a ona još uvijek vjeruje da jezikom znanja može djelovati na neke umove. uh kakva zabluda koju sam ja već davno prihvatio kao činjenicu i odustao od prosvjetiteljstva. a o mržnji je toliko toga napisano da ju ne želim više služeći se tuđe mišljenje opisivati...............a sam ne mogu o njoj pisati jer ju još nikada u životu nisam osjetio..:-)))
  • 17.02.2009. 12:01h

    Član srcemsrcuMerlin1 Safiris safirasti anđele ovoga portala što znači ovo AJAJAJ dijeco cvijeća???? to ne paše uz tvoju poeziju koju objavljuješ na ovom portalu i na svom blogu. Mi dijeca cvijeća doista ne znamo što je MRŽNJA... mi živimao samo LJUBAV....:-)))
  • 17.02.2009. 12:04h

    Član nioiivoMerlin0 Mrzimo jer smo nemocni. U nasoj je prirodi da volimo: sebe, zivot, ljude, cvijece, citav svijet i svemir. Kad se nesto okrene protiv te ljubavi mozemo biti jako isfrustrirani , toliko da pocnemo mrziti. I meni se to nedavno desilo, prvi put. Smatram jednu osobu krivu za dogadaje koji su me zadesili. Mrznja kao i ljubav trazi ocitovanje. Mrznja trazi satisfakciju. Drago mi je da sam naisla na ovaj clanak jer sam shvatila to: netreba mi u biti ta satisfakcija. Valjda kad nema motiva prestaje i mrznja
  • 17.02.2009. 12:19h

    Član nikaMerlin2 jes! konačno cmokići padaju!!!jupiiiiii :-)) JA NIŠTA NE MISLIM O MRŽNJI I NE OSJEĆAM JU. ŠTO SE MENE TIČE, ONA NI NE POSTOJI. POZNAJEM LJUTNJU, BIJES, ZAVIST, LJUBOMORU, OSUĐIVANJE, PROSUĐIVANJE, ZAMJERANJE, IGNORIRANJE, ZLOČESTOĆU, NEZNANJE, LAŽ... NEKA MI KAŽE NETKO TKO JU POZNAJE- ŠTO JE TO??\' KAKO SE ONA MANIFESTIRA? KAKO MIRIŠE? MISLIM DA SE TU BRKAJU NEKI POJMOVI...MOŽE SE NEKOGA ILI NEŠTO NE VOLJETI - ALI TO NIJE MRŽNJA. TKO JE MRZITELJ I KAKO SE ON PONAŠA,I KOGA ILI ŠTO SE UOPĆE MOŽE MRZITI? zar se može mrziti npr.nekog tko ti je namjerno učinio nešto ružno, povrijedio te? pa tu je zato OPROST, A OPROST JE LJUBAV!! LJUBAV SE MANIFESTIRA NA MILIJUN NAČINA...LJUBAV MIRIŠE NA CVIJEĆE, NA VANILIJU itd....MRŽNJA NE POSTOJI kao osjećaj, rekla bih isključivo kao stav nekoga prema nečemu(a njega čini određeni skup negativnih emocija) !!!!
  • 17.02.2009. 12:36h

    Član safirisMerlin8 Ajajaj, baš paše uz moju poeziju i uz moj blog, jer pjesme nastaju iz ovako inspirativnih razgovora. Ajajaj!!!! - jer prozivate jedni druge a zagovarate toleranciju i različitost - jer svojim rječima vrijeđate jedni druge - jer je pamet iznad osjećaja umjesto da jedno ide ruku pod ruku sa drugim - zato jer rasipate riječi uporno objašnjavajuči Vaš, i samo Vaš stav - zato jer ne prihvaćate da drugi ljudi imaju pravo na svoje mišljenje i u izražavanje tih svojih misli na način koji je možda jedino njima prihvatljiv, ma koliko ta osoba u Vašim očima djeluje neobrazovano - zato što u vašoj intonaciji osjećam zajedljivost i podrugljivost - zato što sam se i sama navukla i sada se raspravljam o toj temi -Vodimo ljubav, a ne rat ... poruka od djece cvijeća , često citirana, ali u komunikaciji pada u vodu!
  • 17.02.2009. 12:40h

    Član dinajaMerlin2 CMOK MAGICUSU, MAJI I NIKI....ljubav je ono što osjećam i što me brani od ljudske gluposti i svih negativnih misli.........hvala vam MAGICUSI, hvala MAJO I hvala NIkA..........LJUBAV JE JEDINO šTO OSJEćAM u ovom treptaju oka, u ovom sudbonosnom i vječnoponavljajućem trenutku svijesne spoznaje............LJUBAV koju šaljem u ovaj virtualni svijet pod nickom DINAJA............nickom iza kojega stoji sva moja osobnost....... zaboravimo glupi pojam ANONIMUSIĆI, jer iza njega se doista nitko ne krije u ovom čudesnom svijeti MERLINA I MAGICUSA..........:-)))
  • 17.02.2009. 12:54h

    Član nikaMerlin2

    Safiris

    CMOK ..i svima bok!..
  • 17.02.2009. 12:56h

    Član dinajaMerlin2 draga Sfiris iz tekstova i komentara koje pročitah na ovom portalu spoznah tvoju pristranost i evo usudim se reči da ona ne paše uz tvoju poeziju, ali pristranost je odabir svakoga od nas.....tvoje pusice i srcedrapateljne poruke nekim magicusima su tvoj osobni odabir i puseeeeeeeeeeeeee koje dobijaš od tebi pristranih magicusa su u isto vrijeme tvoj doživljaj UGODE......ali ono AJAJAJ dijeco cvijeća nema veze sa tvojim trenutačnim osjećajem..........ajajaj djeco cvijeća je omalovažavanje jedne generacije koja je rasla, izrastala i jaćala be z pussssssssssssssssssss, bez pusicaaaaaaaaaaa, bez svijetlosnih zagrljaja........mi smo uistinu izrastali sami iz sbe bez virtualnog svijeta u kojem jedno produženo AAAAAAaaaaaaaa može znaćiti BLJAK ili potvrdu nekog osjećaja...........safirasta safiris razmisli o tome........:-)))
  • 17.02.2009. 13:07h

    Član safirisMerlin8 Aha, otkrila se prava Dinaja:(:(:( Ljubomora na djelu , žao mi je da sam probudila taj dio tebe, ali znaš, cijelo vrijeme osjećam tvoju prijetvornost i šutim, zaobilazim te komentarima. Ne pada mi na pamet vrijeđati te i izrugivati se tvojim rječima. Samo bih te pitala, što te tako razljutilo, od kuda taj izliv bijesa od jedne osobe okupane ljubavlju.Potisnuto, kako kaže vajran, kad tad ispliva u pravom svjetlu. Barem si pokazala jedno od tako dobro prikrivenih lica.Što ćeš, svi ih mi imamo, samo nisu svi toliko zaljubljeni u svoj odraz u ogledalu.Ovime prekidam svu daljnju komunikaciju sa tobom.Jednostavno si ne pašemo, energetski.
  • 17.02.2009. 13:19h

    Član tigrusMerlin3 Meni je samo zanimljivo koliko je ova tema izazvala komentara! Da je naslov \"Što vi mislite o ljubavi?\" sigurno ih ne bi bilo toliko. Kao i u vijestima, samo one loše, negativne i ružne izazivaju zanimanje. Evo, dokaz da su i na Magicusu samo ljudi od krvi i mesa, da, možda ste iznenađeni time, ali jesu, ljudi od krvi i mesa, nikakva posebna klasa, kasta, skupina ili rasa. Ljudi od krvi i mesa koje doduše zanimaju duhovni sadržaji, i to je sve. Nismo bolji od drugih, dragi moji, nismo.
  • 17.02.2009. 13:30h

    Član safirisMerlin8 Dragi Tigruse, to je pražnjenje, a bolji možemo biti jedino ako svjesno prihvatimo i taj dio sebe, po svemu drugome smo jednaki ostatku svijeta a opet jedinstveni svako na svoj način. Sve je ovo ok:)
  • 17.02.2009. 13:45h

    Član nikaMerlin2

    tigrus

    upravo tako. i to je ono što me zapanjilo i razljutilo. i rastužilo (
  • 17.02.2009. 13:52h

    Član gemini1Merlin3 Meni ovakva tema ne bi pala na pamet, a neki pišu da sam negativna. Samo gledam stvari kao blizanka (s naglašenom Ribom), da sve ima lice i naličje, da stvari nisu samo bijele ni samo crne. Zato me fascinira JivanMukta i velika mi je želja upoznati ga, po kojem nema svjetlosti bez tame.
  • 17.02.2009. 13:54h

    Član vernonMerlin1 Nisam uspjela sva mišljenja pročitati ali bravo DeVeT - sve što napišem je iz osobnog iskustva a ima ih........ pa tako i o mržnji. Kao što sam rekla mržnja totalno razara osobu koja mrzi u tom periodu najviše mene. Ne mogu opisati olakšanje kada sam taj osjećaj nadvladala. Totalna sloboda. Šaljem Vam ljubav pametni moji budite i ostanite svoji mirni i slobodni
  • 17.02.2009. 13:59h

    Član tinaMerlin1 mrznja nije nista drugacija od ljubavi, satkana je od iste tvari, samo je na suprotnoj strani spektra...na nama je samo izabrati frekvenciju koja nas podrzava..
  • 17.02.2009. 14:41h

    Član dinajaMerlin2 OHO I SAFIRASTA SAFIRIS KOJA ŠALJE SAMO SVIJTLOSNE ZAGRLJAJE JE KONAČNO POKAZALA SVOJE PRAVO LICE....HVALAT IDRAGI DEVET DA SI POTAKNUO OVU TEMU......TU SE UISTINU POKAZJU SVA CRTE LJUDSKIH KARAKTERA.........a sada pitanje dragoj safirastoj Safiris, od kuda ti uopće misao o mojoj ljubamori i što je za tebe LJUBOMORA???????? Sjećam se da sam te jednom davno povrijedila pitanjima o mišićima ramenog obruća jer si sama pisla o tome, a nisi znala odgovoriti na postavljena pitanja, Sara es upetljala u naš dijelog i dala mi do znanja da te ne treba previše pitatzi jer na neka pitanje na znaš odgovoriti.. evo poštivah tvoje neznanje i doista više nisam postavljala pitanja iza tvojih tekstova, ali ovim komentarom si sada ponovo dokazala svoje neznanje......s kojim pravom govoriš o meni kada me uopće ne poznaš, što si ti to po tvom jednostavnom shvatanju otkrila u meni, što je to o čemi ti draga moja safirasta safiris pišeš.....uvrijeđena možda jer sam ti pisala da mi se ne sviđa ritam po kojem slažeš svoju poeziju, ali sam ti u istom treptaju oka potvrdila anđeoski ritam koji svojim bićem dajš svojoj poeziji...........usuđiješ se pisati o mojoj prijetvornosti ne objašnjavajući u čemu se ona krije.... što je prijetvornost draga moja SAFIRIS, ako se ne nalazi u jeftinim stihovima kojima dodaješ snagu svoje ANĐEOSKE DUŠE???? i vjerujem ti da nisi u stanju sudjelovati u daljnjoj diskusiji sa mnom jer sam se usudila jednom u davnom vremenu dirnuti u tvoje ne znanje......... sjećam se mojih pitanja postavljenih tebi oko mišića i pokreta u ramenu ramenom pojasu.....da tu sam prešla granicu dozvoljenog....znam, ali evo i ovim komentarom si mi potvrdila svoju nesigurnost u svijetu koji vječno obilježavaš LIJEPOM POEZIJOM, ali I PAUŠALNIM KOMENTARIMA KADA SE RADI O ZNANOSTI........ SAFIRASTa SAFIRIS, tako te naziva Vajran, ŽELIM TI SREĆU U TVOM SAFIRASTOM SVIJETU I nemoj nikada izaći iz njega jer podnijeti kritiku znači sukobiti se GLOBALIZIRANIM SVIJETOM U KOJEM UISTINU TREBA ZNATI BEZ Prikrivanja...u ovom globaliziranom svijetu uistinu treba znati suzbiti MRŽNJU i ne dozvoliti joj da ni u jednom treptaju oka izađe na povrđinu duše........jer MRŽNJA JE žuć za srce, a tu žuć si ti doista svojim komentarom prosula.......no moj imuni sustav je jak.........odbijam sve otrove i sve kapljice žući... nedozvoljvam ih da zatruju moj čudesni svijet LJUBAVI........ JA ŽIVIM SAMO LJUBAV I IZ LJUBAVI POSTAVLJAM NEKAD neugodna pitanja, na koja mogu odgovoriti mnogi a neki odgovaraju na ih prosipanjem OTROVA I ŽUĆI.........:-))))
  • 17.02.2009. 15:01h

    Član myloMerlin1 mržnju ne, ali su me postupci ljudi znali taaaaako ljutiti, za neke je ljutnja potrajala duuže, pogotovo ako su mi nanijeli nepravdu... uglavnom zato što nisam mogla shvatit njihove postupke jer sa mojeg stajališta ja to nikad ne bi tako... ali već jedno vrijeme ne funkcioniram tako... :)))
  • 17.02.2009. 15:20h

    Član srcemsrcuMerlin1

    DEVET

    üto si htio izazvati ovom diskusijom o tom najodurnijem osježaju koji Čovjek može stvarati u sebi, o MRŽNJI ?????? vidim da se zahuktala diskusija, vidim da mnogi prosipaju tvoj otrov i Vajranovu žuč. Čitajući komentare pokušah se staviti u kožu svakog koji je prosuo otrov i žuć. Mržnja doista izrasta iz nesgigurnosti, ona klija na nesporazumu. MOJE CMOK OSTAJE MAJI I NICI, a drevni sukobi između Dinaje i nekih članova portala oživješe ponovo u ovoj diskusiji. Dinaja može bilo što napisati, to može biti i najbolje štivo na svijetu, ali SAFIRIS, GEMINI, BORIVOJ će uvijek odbiti njene misli, osjetiti se pogođeni njenim mislima i pisati protiv nje. ETO to je neosnovana ali živa mržnja koju oni, koji se osjećaju povrijeđeni njenim komentarima, njeguju u sebi. Safiris nije shvatila ili nije željela shvatiti poruku koju joj je dinaja ostavila svojim komentarom o njenoj poeziji, Gemini i Borivoj će uvijek biti protiv njenih komentara, i vjerovatno protiv mojih. Sada pišem u svoje ime i kažem MRŽNJA je osjećaj koji ne poznajem i onog trena kada sam objavio svoj puni idnetitet na ovom portalu ja stojim iza svake svoje napisane rečenice. To da se neki ne slažu sa mojim mišljenjem mi samo dokazuje da mislim i osjećam drugačije od večine i na to sam ponosan. Dinajine misli poštujem jer sam od nje mnogo naučio o ljudskoj psihi, o spoznaji, o osjećajima, osjećajnosti, o osjetilnosti i kada ona kaže da ne zna što je MRŽNJA ja joj vjerujem, i znam, stavljam ruku u vatru nakon tridest godina života s njom, da ona ne zna što je osjećaj LJUBOMORE, koji joj se tako jednostavno i paušalno pripisuje. I ja isto pitam s kojim pravom??????? zato jer se na slaže s nekim razmišljanjima???? pa gdje se nalazimo dragi moji Magicusi, zar se odmah ako se ne slažemo u mišljenju moramo vrijeđati i odmah prekidati svaku daljnju diskusiju. UISTINU KAO U DJEČJEM VRTIĆU, vrati mi moje igračke i neću se više igrati s tobom. Zar nismo odrali???????? Mene je zanimalo ono, od SAFIRIS napisano, AJAJAJ vi djeco cvijeća i opet se pitam kako netko tko nije proživio to čudesno vrijeme može napisati to posprdno AJAJAJ........o dijeci cvijeća koja su obilježila epohu želje za mirom i zaustavljanjem rata...........:-)))
  • 17.02.2009. 15:48h

    Član myloMerlin1 ne želim se upletati u prozivanja niti rasprave ko je na kojem stupnju... to bi značilo da sudim nekom zbog onog što je, a to ne mogu... svi ste divni i sa svojim malim \'negativnostima\'... ali me vaša rasprava podsjetila na nešto... moj poklon dinaji https://www.youtube.com/watch?v=yyapY97ugNk uvijek kad ju slušam opisuje kako se osjećam... \"slučajno\" ste me sjetile na nju... pozdrav :)))
  • 17.02.2009. 15:49h

    Član borivojMerlin4

    ČITAM GORE,

    ČITAM GORE POJEDINCI GLUPOSTI VALJAJU... DA PONOVIM PO DRUGI, TREĆI PUT... osječaj mrznje ne posjedujem... ja neznam što je to mržnja niti su mene moji roditelji u tom smislu odgajali... mrzio nikada nikoga nisam po bilo kojem osnovu, niti se palio ili euforično ponašao u odnosu na neke pojave ili osobe... hvala bogu u ovom zadnjem ratu nisam sudjelovao niti bi bio kadar mrziti a kamo li ubiti... imao sam dobre i svjesne roditelje, a takovo je bilo i moje okruženje u kojem sam ja odrastao... u školi isto srećom profesoren kozmopolite i univerzalce, intelektualce, od kojih sam bio dobro usmjeren... pacifista sam od kad znam za sebe, oružje mi je mrsko i ne mogu ga smisliti... protiv rata u vijetnamu bili jesmo, uz bitlse, roligstonse, uz lenona, djeca cvijeća su moja generacija... --------------------- ljubav je davanje, rast i ekspanzija vašeg duhovnog bića. mržnja je skupljanje, zatvaranje, suprotno od ljubavi: zavist, ljubomora, prkos, sebičnost, jal, tuga... ukratko. --------------------- ukratko preletih sve komentare i pročitah da neki imaju nešto protiv pacifizma: NJIMA BIH PODARIO PO JEDAN TENK U DVORIŠTU, TOP, PUŠKU, MITRALJEZ, KOLEKCIJU NOŽEVA I GAS MASKU.... NEKA UŽIVAJU I TAKO OBOGAČENI VODE SVOJE RATOVE... --------------------- MRZITELJ NE MOŽE BITI, ALTERNATIVAC, EZOTERIK A NITI DOBAR ČOVJEK... SVIMA NJIMA NIJE INTERES POMOĆI, VEĆ ISKLJUČIVO ZARADITI I OPLJAČKATI BILO KOGA... ---------------------
  • 17.02.2009. 15:55h

    Član srcemsrcuMerlin1 oni koji pišu da nisu pacifisti ne pišu da su protiv pacifizma, mala digresija gore napisanom tekstu. Pročitati cijeli komentar, a onda komentirati je znak dobrog odgoja koji smo uživali kao djeca iz dobrih obitelji....-)))
  • 17.02.2009. 16:00h

    Član safirisMerlin8

    srcemsrcu

    A što da Vam kažem, ako Vas jedno ajajaj može toliko uzrujati. Rekla sam ono što osjećam, jer ovakav gnjev i bijes, ovakva agresivna retorika u podlozi ima neko nezadovoljstvo.Obzirom da vam oboje smetaju izrazi ljubavi i prijateljstva koji na ovom portalu upućujemo jedni drugima, ma koliko to vama izgleda paušalno, neki od nas se grle i u stvarnom svijetu a ne samo u virtuali. Zbog tih ljudi mi je draga svaka puuuuuuuuuuusa i svaki svjetlosni zagrljaj. Pa tko voli nek izvoli:)
  • 17.02.2009. 16:13h

    Član srcemsrcuMerlin1 ajajaja me nije uzrujalo, mene je uistinu teško uzrujati, ja samo postavih pitanje što to znači ispred riječi djeca cvijeća......draga safiris o kakvom gnjevu i bijesu vi pištete, ako pri tome ne mislite na svoj gnjev sručen u komentaru koji ste uputili dinaji. Čitajući komentare naiđoh na različita razmišljanja ali gnjev i bijes , određivanje crta karaktera, pripisivanje nekih karakternih osobina, osjetih samo u vašem gornjem i ovom vašem komentaru i pitam se čemu to. Koji je to osjećaj koji vas navodi da ovakvo nešto pišete??? Kako vi nazivate taj osjećaj koji vodi vašu ruku pri pisanju ovakvih komentara???? i št znači ovo na kraju napisano TKO VOLI NEKA IZVOLI, na što se to odnosti???? na puse, na svjetlosne zagrljaje ili na osjećaj o kojem diskutiramo ispod ovog teksta???? Ako se radi o osjećaju mržnje onda odbijam sudjelovati u ovoj zadnjoj rečenici NE ZNAM ŠTO JE TAJ OSJEĆJ i nemogu u njemu sudjelovati..:-)))
  • 17.02.2009. 16:14h

    Član borivojMerlin4

    safiris dušo moja draga,

    čarobnice moja i vilo moja... ljubi tebe tvoj bata bora... puseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
  • 17.02.2009. 16:15h

    Član kajaMerlin5 Dali sam mrzila ??? Što je to bilo u meni, koji je osječaj bio kad sam poželila da pojedina osoba nestane iz mog vidokruga ? Prisiljavanje druge osobe da mu budem \"rob\" za način života koji je još uvijek smatran pravilom života u svijetu ? Koji osjećaj čovjek u sebi može imati kad netko želi posjedovati njegovu slobodu života ? Do nedavno bila sam slijepa smatrajući ovaj život STIHIJOM koja jednostavno nosi, daje pravila, daje smjernice i zapovijedi a naslađuje se dok prima od mene moj krvavi danak, ili u kraljnjem samo moj nepotrebni trud.(da bi opravdala dobro mišljenje druge osobe o meni !!) JA SADA ZNAM. NEZNAM KAKO ZNAM, ali naprosto znam. Bog jest SVE U SVEMU SVE. To mi je jasno. POLARITET POSTOJI VJEROJATNO SAMO ZATO DA BI IMALA MOGUĆNOSTI ODABRATI. Ja danas SVJESNO znam odabrati. Dovoljno sam moćna da živim svoj život u zajednici istomišljenika , kao i sama samcijata, ili se NOSITI sa određenim situacijama u kojima vlada nered (mržnja ispoljavana kroz ; netrpeljivost, zavist, neprihvačanje, nasilnost, uvjeravanja, prisilu i mnogo drugih vidova ). Sa moje strane nema prisile, nema MORAŠ tako, o ne,...ali isto tako NITKO ME VIŠE NE MOŽE PRISILITI živjeti po normama u kojem je život OBIĆNO MULJANJE SASTAVJEN OD ISPREPLETENE LJUBAVI I MRŽNJE . Moj život je ljepota, ljubav, radost, veselje, mir, sklad, harmonija, nenasilje NEŠTO ŠTO TEĆE KAO MIRNA RIJEKA. Tu se zaustavljam, to milujem, sa tim se njunjgam i stapam. Sve ono što izaziva suprotno sa svim predispozicijama MRŽNJE ( a mržnja ima bezbroj svojih bodljica koje se ispoljavaju pod raznim krinkama samo da je nebi prepoznali )..zaobilazim, neobadiram ili na način kako mi diktira srce OKREĆEM se od nje....sa svjesnim opredjeljenjem; TO NIJE ZA MENE, JA TO NE ŽELIM, ja se u tom ne osječam dobro,. TO JE MOJ SVJESTAN ODABIR STRANE. Pa zašto da trčim za sladoledarom ako ne volim sladoled ili da ga jedem ako će mi poslije biti od njega zlo !!!???
  • 17.02.2009. 16:17h

    Član vernonMerlin1 Oduševljena sam s tobom DeVet ova tema je ludilo a narod se pomamio pa sad kao nemaju pojma što je mržnja. Baš mi je super pratiti razvoj događaja, a kao svi živimo u ljubavi i svjetlu. Ova tema je baš za mene ispala kao maškare. Super je ispalo. DAJTE LJUDI POŠTUJTE SE I VOLITE. Čisto sam si sretna što mogu reći da sam iskusila mržnju i ostavila je iza sebe tko zna što bih sada pisala. DeVet BRAVO za temu. Da je bila tema LJUBAV svi bi si bili njonjasti a vidi ratnika ko u priči. VOLIM VAS SVE JER MRŽNJA JE IZA MENE ALI OKUSIH JE I MAKNITE SE OD NJE - RAZARA KAO ATOMSKA BOMBA.
  • 17.02.2009. 16:17h

    Član safirisMerlin8

    srcemsrcu

    Bojkiću puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusa:-*)
  • 17.02.2009. 16:19h

    Član vernonMerlin1 Pitanjce za one koji su mrzili ili mrze da li stvarno znaju zašto?
  • 17.02.2009. 16:22h

    Član borivojMerlin4

    safiris dušo,

    tebi puseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... ------------ samo veliki igrači kuže ovu poruku, satja sai i shantijev ispis... kad se zatalasa po bilo čim, ponovit ću ovo što ti shanti ispisa... ------------ \"Jaki rastu u s amoći, slabi slabe\" - nepoznati autor
  • 17.02.2009. 16:23h

    Član borivojMerlin4

    draga vernon,

    uglavnom dobro znaju, jer su u tom duhu odgajani i to od malena... baba, did, otac, mati, okolina...
  • 17.02.2009. 16:34h

    Član safirisMerlin8

    srcemsrcu

    Tko voli nek izvoli;odnosi se naravno na puse i svjetlosne zagrljaje.Vi I Dinaja ste prva bića koja se izruguju takvoj vrsti komunikacije. Primjetila sam da im se najviše raduju ljudi otvorenoga srca.I da, slažem se sa vama, pogriješila sam pri etiketiranju, ali se nemam potrebu ispričavati, jer stojim iza svojih riječi.Takav je moj doživljaj energije koja mi je upućena od vas dvoje.To je ono što osjećam.
  • 17.02.2009. 17:08h

    Član jakyMerlin7 vjerujem da netko može mrziti , a da netko ne može, kad netko napravi nešto najgore što ti je mogao, a ne mrziš ga, onda znaš da ne možeš nikoga mrziti i neki ljudi to stvarno mogu jer u njhovom srcu to ne postoji ne trebaš ga voljeti, ali ne znači da ga mrziš
  • 17.02.2009. 17:08h

    Član arielMerlin0 Ot onda ovaj, onaj rat,? otkud sve što imamo u svijetu i u svojoj sadašnjosti prepunoj djelovanja i akcija iz i od aspekata mržnje?? Gdje su onda sklad mir i razumijevanje kad nitko nema mržnju?? Netko se krije u mržnji voleći na način skrivene mržnje i posljedice su rat?\' u mislima riječima i djelima. A život ovaj koji je za većinu stvaran baš pokazuje svaki dan efekte ljubavi i mržnje. Kojih ima više?? u svim vidovima. ??
  • 17.02.2009. 17:10h

    Član magicusMerlin28 Čudni su oni komentari u kojima se tvrdi da je nekima dopuštena svaka tema, a drugima ne...neka se javi onaj kome je ijedan tekst cenzuriran...bojim se da bi se mogao javiti samo devetka, jer je upravo on preživio čak i cenzuru svog teksta....., pa ipak i dalje piše ne vrijeđajući nikoga i ne pljujući po nikome...
  • 17.02.2009. 17:32h

    Član babuskaraMerlin3 broj komentara na ovoj temi govori prije svega o tome koliko je mržnja snažna, upravo razorna emocija i nipošto je ne bi trebalo zaobilaziti ili ignorirati...
  • 17.02.2009. 17:34h

    Član gemini1Merlin3 Podsjetila bih samo (neki još nisu tada bili prije par mj. ovdje) da je mene i DeVetka vrijeđao na chatu, pa su mi neke osobe slale mail da kako se može tako ponašati u svojim 50-im i 60-im godinama (tim više što je visoko inteligentan), zatim me pokušala moralno degradirati na prijedlogu teme lijevo dolje mlabos vezano uz seks (seks je normalna ljudska potreba, baš kao i voda i hrana, konačno, znamo i što je kundalini energija), pa je onda mlabos napisala sa željom da me popljuje i nagrdi u anketi tipa: zaokružite je li gemini luda ovo ili ono, što je više nego smiješno. Moram napomenuti da malo ljudi blješti kao ja i da će me malo stići tamo gdje idem, na moju preveliku žalost, jer sam vrlo usamljena. Ne dotikavlje me se ništa od navedenog na žalost mnogih. Prejaka sam i previše blještim, a svoja druženja sve više režem na zaista duhovne osobe. One koje sam trebala upoznati imaju svoje portale i imam njihove mobitele, blogove i mail adrese, a to mi je najvažnije. A uopće ne očekuje da se nekom sviđam, jer jake osobe ne mogu se svima sviđati, samo jeftine. A mogu javno iskazivati simpatije svima (za one ljubomorne m i ž osobe) kao slobodna žena u svakom pogledu, i u umu i na papiru. Koga god sam podržala da ostane a tjerali su ga poslije me htio blatiti, u stilu pomozi sirotu na svoju sramotu, ali sve se piše u karmu. Bog sve vidi. Nesretne će p ostati još nesretnije. Astrolog sam pa znam, a i da nisam, sve se vraća, sve se plaća. Nisam tako niska da se ikad upišem na nečiji nick pa pljujem po nekom anonimno. I još nešto - prebogata sam duhom i tijelom pa je red da to budem i na sve druge načine, za one koje moj uspjeh kod stranaka smeta. Puseeeeeeeeeeeeeee
  • 17.02.2009. 17:37h

    Član gemini1Merlin3 Jaki rastu u samoći, a slabi slabe, mada sam obožavana a i voljena od nekih ...
  • 17.02.2009. 17:47h

    Član safirisMerlin8 Gle, mene se proziva da ne shvaćam poruke ostavljene o svojoj poeziji???? Da ne sudjelujem u \" znanstvenim \"raspravama,a izreči glasno svoju misao je pisanje protiv nekoga. Možda je mudrije povući se i ne zakačiti se, možda je i pametnije, možda je i duhovnije, ali ne mogu stajati mirno i bez komentara gledati kako se prvo napada gema, pa bojko, pa sam sad i ja došla na red.I to zašto? jer ne sudjelujem u tzv. \"znanstvenim\" raspravama koje me iskreno zamaraju, jer ostavljam tzv.bljak svjetlosne zagrljaje i puse,jer nisam znala odgovoriti na pitanje o ramenom obruču?????? I svi drugi su neznalice, neobrazovani, i sve nas se gleda sa nepostojećeg pijadestala.Na ovakve komentare, uvijek ću imati svoje mišljenje koje se ne bojim glasno izreći u strahu da me okoline drugačije doživljava nego što je do sada.Nisam na ovome portalu da bih se dopala okolini, i ne ovisim o tuđem mišljenju, ali mi je drago vidjeti komentare proizašle iz srca, a ne iz ratobornog uma.Ne želim stajati po strani.To je moj odabir u ovoj situaciji. Safirasta safiris je samo jedan dio mene, koji je na ovom portalu našao isto tako safiraste duše.Ako to nekome bode oči, a što ja tu mogu.Prozvana sam imenom na način koji mi je neprihvatljiv, i na to sam reagirala.Toliko o meni od mene.Svjetlosni zagrljaj ostavljam svima koji ga prihvaćaju, oduvijek - zauvijek:)
  • 17.02.2009. 18:09h

    Član takiMerlin5 Safiris ne uzrujavaj se, ti si i dalje safirna i takva ćeš ostati. Mislim da sve ovo gore nije govor mržnje, prije govor EGA, svatko bi da bude pametniji od drugih. Gemini ti si jedna jedina neponovljiva, neizbrisiva, toliko svestrana da si na svakom loncu poklopac, a jako te srde \"nečije\" godine. Moli boga da dođeš i ti u te godine i da ti ostane koje zrne mudrosti. Ako ćeš i dalje ovako rasipati pamet i znanje što će ti ostati za stare dane?
  • 17.02.2009. 18:10h

    Član nikaMerlin2

    MOLITVA ZA LJUBAV

    Bože , ti si ljubav. Svaka je prava ljubav od tebe. Tvoj je Sin sve zapovijedi sažeo u zapovijed ljubavi prema tebi i bližnjemu. Mi ne znamo pravo ljubiti. Potrebna nam je snaga tvoje ljubavi. Zato izlij na nas Duha svoje ljubavi , da on u nama učini ono za što sami nismo sposobni ,pa da po nama u svijetu bude više ljubavi. Pomozi nam da te uzljubimo svim srcem , svom snagom , svom dušom i svom pameti, jer ćemo jedino tako moći nesebično voljeti i svakog čovjeka. Amen.
  • 17.02.2009. 18:31h

    Član kajaMerlin5 POZIV KRISTOVE SVIJESTI !!! ....\" Sananda Ja Jesam Pozdrav u srcu Blagoslova ljubavi mira istine poštivanje Nenasilja i slobodne volje vaše su glavne odlike. Držite se toga i oslobođeni zakoračite u više stanje svijesti s kojom sve ovo promatrate kao igru u kojoj sam Ja sve i krvnik i osuđenik i sudac i porota Ja Jesam Sve u svakomu i svemu i kad to prozrete doista u istini bit ćete promaknuti u cijelosti ovamo gdje sam Ja neprekidno. Da to je Majstorstvo Evo vam Ruke dođite da Majstorstvo uživamo zajedno \"
  • 17.02.2009. 18:35h

    Član mlabosMerlin14

    gemini

    draga moja gemini jedino što ti mogu reći da mlabos nema ama baš nikakve veze s anketom niti temom koju spominješ ... niti jesi li ti luda ili ne...jesi li iznenađena...jer ti je možda pasalo da to budem ja? eto moram te razočarati... draga gemini sada te zadnji put pitam...i više nikad neću...da li si pročitala..primijetila ..ili ne znam što bih rekla...da si nebrojeno puta opomenuta da ne prozivaš ljude...da im na zadireš u intimu...da im ne brojiš godine...da ne pišeš pogrdne mailove o drugima i šalješ ih na privatne adrese...jer ja sam im u posjedu...zar zaista želiš da padnemo tako nisko??? Vjeruj mi ovo ti govorim za tvoje dobro...ili možda upravo to želiš...izjasni se..ispunit ću ti želju! gemini evo ja imam dojam da s tobom ozbiljno nešto nije u redu i da ti treba stručna pomoć....ovo govorim jer si me prozvala...pa mislim da onda imam i pravo na to ti ne čuješ, ne vidiš, ne percipiraš, da li zato što ti ne paše, ili zato što tvoj mentalni sklop to ne dozvoljava, ne znam.. gemini piši, stavljaš dobre tekstove i zanimljive tekstove, radi ono što i sama kažeš da dobro radiš...ali ovo nije tvoja privatna linija za tarot ili astro savjetovanje...ovo je naš zajednički prostor u kojem smo svi dobrovoljno...s imenom ili bez njega...to se tebe ne tiče...niti te se tiče urednička politika...da li možeš ovo razumjeti?
  • 17.02.2009. 18:52h

    Član babuskaraMerlin3 pročitah sve komentare, ne vidim pravu mržnju na djelu, ali razna produciranja i promocije vlastith ega pršte na sve strane: potpisala bih tigrusov komentar...
  • 17.02.2009. 18:58h

    Član kazukihrcMerlin3 Auuuuuuuuuuuuuu, šta je ovdje postalo eksplozivno, navukli ste i mene koji obično ne komentiram
  • 17.02.2009. 19:46h

    Član vernonMerlin1 Eto mržnja jača od ljubavi komentara kao u priči DeVet ovo ti je štih proba za knjigu, priznaj. Ha, ha .....:)
  • 17.02.2009. 19:48h

    Član devetMerlin6

    @magicus, @srcemsrcu, @gemini, @vernon

    @magicus,@srcemsrcu, @gemini, @vernon...i ostali... ajooooojjj.... osnovno pitanje je bilo.... KAKVO JE VAŠE MIŠLJENJE O MRŽNJI....???.... čitava rasprava je krenula krivim putem....u neke osobne obračune...kako vam je to uspjelo...???.... ako ste tako istinoljubivi i samo o ljubavi i visokoj duhovnosti raspravljate...onda vaša rasprava nije smjela krenuti ovim smjerom... prozivajući jedni druge ....samo ste potvrdili da je ovu temu davno trebalo staviti na dnevni red.... @gemini....svaka naša daljnja rasprava ne vodi nikuda...sve do onog časa dok se ne ispirčaš...za izrečeno...a ti vrlo dobro znaš o čemu ja govorim.... @magicus....hvala na podršci...istina je ..ja sam jedini autor..i to još ne alternativac...koji sam osjetio draži cenzure..i to ne jednog članka...pa eto ..ostao sam živ...i idem dalje.... @srcemsrcu.....moram ponoviti...prave razloge ću zadržati za sebe....a nije mi bila namjera izazvati ovo što se razvilo ovdje...ispod tog posve nevinog pitanja..... da podvućemo crtu..... @vernon...hvala na podršci... vaša rasprava o temi je otišla u krivom smjeru....
  • 17.02.2009. 20:05h

    Član dinajaMerlin2 hvala DEVET...zavoli dan u kojem se budiš, zavoli misli i sjećanja, dozvoli srcu da diše......... i onda ćeš ti i ja i mi svi saznati što je ljubav, a što mržnja........zavoli dan u kojem se budiš, dozvoli srcu da diše i onda znaš da je mržnja ono što se ne rađa svitanjem..........to je ono što neeki nose u sebi i ne mogu se toga osloboditi, zavoli dan u kojem se budiš i dozvoli srcu da diše..........da bi se svakim svitanjem SAMO LJUBAV širila tvojim postojanjem...........zavoli dan u kojem se budiš........:-)))
  • 17.02.2009. 20:07h

    Član vajranMerlin5 majko božija, kud sam zašo... sve mi je jasnije i jasnije. ma zar je moguće... hvala velika devet...
  • 17.02.2009. 20:18h

    Član vajranMerlin5

    nekima...

    ...ali... pojam je svima poznat. jer svi o njemu diskutiraju. mislim na mržnju. e sada... ili pišu bez veze, ili... jer kako pisati o nečemu i poznavati nešto što nismo iskusili. onda je to laprdanje. jer okus pudinga možeš poznavati samo ako ga okusiš... dakle ovako... svi koji se osjećaju pozvanim da nešto napišu o mržnji, ti poznaju pojam. sve dalje me podsjeća na pitanje rjršenja statusa gubavaca. možemo ih skloniti u koloniju ali to ne znači da ih nema... čisto izbjegavanje. i opet kažem... potisnutog ko u priči...
  • 17.02.2009. 20:23h

    Član vajranMerlin5 pitanje je bilo što vi mislite o mržnji. samo to. nitko ništa ne čita. ne o ljubavi ili o protutežama energijama mržnje. pitanje nije bilo ni imamo li mržnje u sebi ili nemamo. sada logički zaključak. o mržnji mogu nešto napisati samo oni koji poznaju pojam. ako ga ne poznaju, onda je njihovo piskaranje besmisleno. kraj. ti neka se probaju javiti kada tema bude bila neki njima poznati pojam.
  • 17.02.2009. 20:26h

    Član vernonMerlin1 Iskreno oprosti DeVet - ako si tako doživio no ok. Sve je to davno iza mene pa mi riječi baš ne idu. Moje mišljenje o mržnji: Nesviđa mi se taj razarajući i poguban osjećaj. Mržnju može izazvati toliko toga, zavist, ljubomora, ego, optuživanje drugih za svoje neuspjehe najčešće. Ne volim mržnju volim ljubav i tebe i sve magicuse. Stvarno nevolim mržnju. Ona je za mene totalno autodestruktivna, ma neznam kako da se izjasnim kada je to iza mene a da sad kažem da u ovim tekstovima ima mržnje nitko ne bi priznao. Ne diram u tuđe egiće svatko stasa na svoj način. Oprosti još jednom molim te i ne ljuti se malkoc sam zalutao. (i napiši knjigu) Pusa s ljubavlju I još jednom oprosti na zalutaloj ovčici
  • 17.02.2009. 20:28h

    Član mkrmarMerlin6

    ZA SVE LJUDE

    Ako nesretni zaspu,neka se sretni probude. Ako su u srcu povrijeđeni neka oproste i neka se ljube.Tako će onda na svijetu MIR biti,a u ljudima stalno svjetlo svjetliti. Mirjana Krmar
  • 17.02.2009. 20:30h

    Član vajranMerlin5 alternativa... dođe vam pacijent ili ne mora biti pacijent, može biti učenik... sa nešto mržnje u sebi... i šta sada. da ga izbacimo na ulicu... pa valjda ćemo čovjeku pomoći. a kako ćete mu vi neki molim vas pomoći kada pojma nemate o pojmu, niti ga priznajete, niti poznajete, niti ga uvažavate, ne želite ga ni spomenuti... sve to znači da ga niste u stanju prepoznati. prepoznati ono nešto malo neke mržnje. pa kako ćete onda prepoznati problem.... neprepoznati problem je nemoguće riješiti. on stvara novi problem...
  • 17.02.2009. 20:31h

    Član vajranMerlin5 mirjana draga, nema svjetla dok se sve tamne strane ne upoznaju i dok se ne prijeđe put. sve samo teorija...
  • 17.02.2009. 20:38h

    Član vernonMerlin1 vajran Nisu ga u stanju prepoznati jer najteže je početi od sebe. Pogledati sebe u ogledalo zaroniti u svoju dušu i oči i oprostite mi svi na izrazu prvo \"dobro pljunuti\" na sebe i početi ispočetka je veoma teško. Priznati sebi samoga sebe i odmaknuti se od ega malo ih je i to se osjeća i čita iz mnogih članaka i razmišljanja. Vrjeme ide i nadam se da ćemo svi stasati na svoj način u prave osobe pune vjere, ljubavi i poštovanja prema svima. Sory Devet opet nešto deseto, samo se slažem s Vajranom
  • 17.02.2009. 20:40h

    Član readykulMerlin3 ....v....dobri old v.......
  • 17.02.2009. 20:41h

    Član devetMerlin6

    @dinaja, @vernon

    @dinaja...hvala... @vernon...ne vidim čemu isprike...nisam se ja naljutio...samo sam se zahvalio na podršci...ranije što sam komentirao tvoj tekst, je samo moja percepcija....da si doživjela mržnju...
  • 17.02.2009. 20:49h

    Član vernonMerlin1 Dobro onda oprosti što sam se ispričala mislila sam da si rekao da je moja rasprava otišla u krivom smjeru pa možda i je. .....:) da doživjela i preživjela pa mi je to što i mene samu čudi teško izraziti jer je totalni užas. Ma HVALA TI NA OVOJ TEMI zanima me kako si osobno doživio svu ovu bujicu koju si potaknuo svojim pitanjem, dali si očekivao nešto sasvim deveto ili si pretpostavio ovakav razvoj događaja. odgovori ako želiš ako ne opet ok.
  • 17.02.2009. 20:58h

    Član iridaMerlin42 Što je ovo....katarza prije godišnjice???!!!!!!
  • 17.02.2009. 21:01h

    Član stefanijaMerlin1 Kako napredujete na putu istine, ispravnost će ju sama po sebi slijediti. Tamo gdje se istina i ispravnost nađu zajedno, vladat će mir. Za njima će uslijediti ljubav. Tamo gdje je ljubav ne može postojati mržnja. Tada nećete imati neprijatelja. Samo kada izvorište ljubavi u vašem srcu presahne pokušat ćete uzrokovati patnju drugima. Zato razvijte ljubav prema svima. Istina - satya, ispravnost - dharma, mir - śantī, ljubav - prema i nenasilnost - ahiṃsā su ljudske vrijednosti. sai
  • 17.02.2009. 21:02h

    Član vernonMerlin1 irida Pa eto bar će na godišnjici biti supač zar ne?!..:)
  • 17.02.2009. 21:03h

    Član vajranMerlin5 moje ja može voljeti i mržnju. sa istom ljubavlju kao i ljubiti ljubav. jedino tako možeš upoznati sebe i pobijediti.... i što god poželiš. jer svi smo božiji i sve je ljubav. pa i voljeti svoje mržnje. makar bile i davne. starokineska... ili moja... isto je. jer sve je jedno.
  • 17.02.2009. 21:12h

    Član vajranMerlin5 stefanija draga... daj lijepo te molim reci nešto iz vlastitig iskustva. to o čemu ti govoriš prvi sam puta čuo 1984. u birminghamu, na adresi 137 wells green road solihull, tada više gladan nego sit i jako pametan. i to svi znaju i može se svugdje pročitati. život je uvijek bio nešto malo drugačiji.
  • 17.02.2009. 21:14h

    Član vajranMerlin5 irida... ovo je naravno zabava. kao i uvijek, sa laganim smješkom a nadam se i svi ostali....
  • 17.02.2009. 21:22h

    Član vernonMerlin1 vajran I jedno je sve. Opet se u potpunosti slažem s tobom, samo ja u početku nisam mogla voljeti svoju mržnju nego sam je mrzila kao i osobu koja je to izazivala kod mene (sama sam si kriva nisam se u mlađim danima znala nositi s time) kasnije stasanjem odrastanjem učenjem sam je zavoljela i bila zahvalna na tom osjećaju jer sam kroz taj razvoj mržnja-opraštanje-ljubav dobila toliko spoznaja da sam stvarno zahvalna što sam to prošla. Danas moje ja jesam voli i poštuje baš sve i svakoga svi smo s nekim razlogom baš takvi kakvi jesmo samo je pitanje kako ćemo se nositi s iskušenjem što se život zove. Poznajem dosta duhovnjaka koji su toliko načitani i toliko znaju totalno ludilo, ja znama da ništa neznam ali osjećam i kroz čitav život idem s osjećajem instiktom i samospoznajama tako da mi se često dešava kad razgovaram sa načitanima pomalo bježe od mene jer ja živim i osjećam život a oni često teoriju neznaju prenjeti u praksu tj neznaju živjeti naučeno Vajran vučeš me na pisanje jer sam na poslu i uzela sam si predah (malo poduži) nikad nisam tako dugo bila na portalu Mislima ti šaljem ružu boje koje želiš
  • 17.02.2009. 21:23h

    Član devetMerlin6

    @vernon

    @vernon...postavio sam jednostvno pitanje..i da netko tko je imao iskustva s mržnjom ...da opiše taj osjećaj..nije mi bila namjera dizati buru...ali mi je drago da su mnogi iznjeli svoja mišljenja...pa makar ne o ovoj temi..drago mi je da su se aktivirali...
  • 17.02.2009. 21:29h

    Član vajranMerlin5

    vernon

    hvala dražesnoj princezi na ruži...
  • 17.02.2009. 21:32h

    Član vernonMerlin1 Priznajem da još uvijek razmišljam kako jednostavno neznam izreći proživljeno totalno se čudim sama sebi. Potakao si me na čisto promišljanje o sebi u prošlosti i jednostavno nemam parve riječi za opisati proživljenu mržnju. Blago rečeno sam si začuđena. Dragi DeVet puno pozdrava i baš si mi super ima na ovom magicusu simpač ljudova Hvala ti još jednom na svom trudu koji ulažeš u teme i komentare uvijek su zanimljivi Pusa i tako to aktiviraj nas i dalje....:)
  • 17.02.2009. 21:57h

    Član mkrmarMerlin6

    VAJRAN

    Dragi Vajran,ja sve što govorim govorim iz iskustva i iz proživljenog i doživljenog.Na svom putu sam upoznala mnoge ljude i vidjela mnogo tuge i mržnje,ljutnje,bjesa i puno negativnih emocija koje idu uz sve ljude.Uključujući i malu djecu.Kao što si mogao već više puta pročitati da sam prošla kroz veliku tugu i nakon toga ugledala dugu.Danas to sve mogu vidjeti očima ljubavi i pomoći i drugima da vide bolje.Naravno kada meni dođe mrak ja upalim svjetlo i mrak i strah nestanu.Na svom putu sam mogla izabrati kako i kuda dalje,mogla sam i sama zaglaviti u tunelu i ne ići za svjetlom.Imala sam prilike postati jako nesretna,flustrirana,ljuta,bijesna i bolesna žena.Velika nepravda je učinjena od strane ljudi prema meni i mojem životu.Danas sam živa zdrava i vesela.Ispunjena svjetlom i ljubavlju za sebe i sve ljude.Mogu reći u duši mi je toplo,lijepo,sveto,živjeti u ljubavi je jako lijepo.Sve što savjetujem ljudima učinila sam sama u svojem životu.Prvo i osnovno oprostila sam svima i samoj sebi.Mržnju kao emociju zaista nikada nisam osjetila prema nikome,ali ostale emocije razornog karaktera jesam a time i njihove posljedice.Prije svega mislim na ljutnju i bijes nakon strašne sudbine koja je zadesila našeg sina i time našu obitelj.Karlova sudbina je bila zapečaćena kada je kao zdrava beba primio cijepivo i nakon toga doživio svu posljedicu.Dogodilo se to uoči početka rata 1990.Posljedica potisnute ljutnje i bjesa u meni je stvorila zločudnu bolest.Samo milosti anđela koji je bio uz mene bila sam spašena i ostala živa.Jednoga dana ako napišem knjigu možda ćeš imati bolji uvid i razumjevanje o tome kako je moguće nadvladati svu tu tugu i nakon svega ostati zdrav i pun svjetla i ljubavi.Spomenut ću ti samo to,da sam svoju zločudnu bolest nadvladala i ozdravila bez operacije i bilo kakve medicinske intervencije službene medicine.To mi daje pravo da danas grlim ljude svjetlosnim zagrljajima i dajem ljubav svima kroz riječi i djela jer moja duša je sada cijela. Kao što vidiš ispod svih članaka i komentara se od prvog dana potpisujem punim imenom i prezimenom ili kao Karlova mama.Zato što mi je upravo moj sin omogućio da to budem i pokazao put srca rijeku ljubavi koja teče prema oceanu blaženstva.Ovdje i sada Karlova mama Mirjana-MIR VAMa
  • 17.02.2009. 22:12h

    Član mkrmarMerlin6 Sunce uvijek sjaji bez obzira na boju i debljinu oblaka. Sunce uvijek emitira toplinu i svjetlost. Sunce nema ništa protiv oblaka ali ga svojom toplinom može raspršiti. Sunce nema ništa protiv leda ali ga svojom toplinom može otopiti. Led ne može Suncu ništa. Takva je priroda. Sunce uvijek grije i sjaji i život daje. Oblaci dođu i prođu. To su neke moje misli nastale u ovom trenutku.
  • 17.02.2009. 22:22h

    Član vernonMerlin1 mkrmar Draga Mirjana puno znam o Vama i Karlu čistom slučajnošću, a trebale smo se jendom prilikom i upoznati. Sve je ok s Vašim razmišljanima i pisanjima, komentarima. Ali nekako uvijek imam osjećaj (nemojte se ljutiti molim Vas poštujem Vas kao i sve ostale) realnost života u duhovnosti se ipak malo razlikuje od mnogih napisanih tekstova. Sve je svjetlo, ljubav svi se volimo no da li je zaista tako i u praksi. Znate puno je ovjde teoretičara koji jednostavno pišu jedno, misle druge a rade treće. Poznajem dosta majki koje su ostale bez djece i kroz tu bol postale duhovne osobe ali realno duhovne. Na magicusu ima puno nježnih svjetlih pisanih tekstova ali se pitam da li su uopće šta prošli u životu i naučili i proveli u svoj život. Čini mi se opet bez ljutnje da se ipak dosta vezani za materijalni svijet i da živite materijalno sređeni pa je s tog aspekta lakše biti nježan u tekstovima. Imam majki koje u svojoj boli nisu imale ništa ni krov nad glavom, bez kune i bore se istinski se bore za goli opstanak a sjaje zrakama ljubavlju i stvarno su duhovne ali su njihovi tekstovi poruke - upute - kratke - jasne bez dodatnih naglašavanja njihove prošlosti patnje i boli. Mislim da trebate još nešto odraditi na sebi i s Karlom da bi se onda sve kockice posložile koje nedostaju. Ispričavam se ovo je samo moje skromno mišljenje bez bilo kakve loše namjere samo Vas pokušam pogurati korak dalje. S ljubavlju Vama i prekrasnom anđelu Karlu
  • 17.02.2009. 22:24h

    Član mkrmarMerlin6 Iskreno i iz srca punog ljubavi svima želim da oslobodite svoje srce,um,i tijelo od negativnih i razarajućih emocija. To je proces koji traje ali ako smo ustrajni na putu svjetla onda nam život puno daje.Ljubav je jedina istina.Izbor je na nama.Putokaza ima,naučite čitati znakove pored puta. Poštujte sebe i druge ljude. Imajte toleranciju. Imajte strpljenje. Imajte povjerenje. Pozovite ljubav i anđele u svoj život!
  • 17.02.2009. 22:34h

    Član vernonMerlin1 Oprostite ali opet isto a korak dalje kada će? Bog je jedina istina jer je on jedina ljubav a mi tu ljubav nosimo u sebi i širimo je dalje kako tko. Volim Vas sve Bogu i svim svjetlosnim bićima, (i onim drugima) Planeti zemlji i svim planetama, svim bićaima ma gdje bili i svima Vama laku i ugodnu noć Svima šaljem svjetlost, ljubav i iscjeliteljsku energiju
  • 17.02.2009. 23:18h

    Član mkrmarMerlin6

    Draga Vernon

    Ovdje sam na ovom portalu duhovnom kanalu s namjerom da potaknem i druge ljude osobnim primjerom da se može nadvladati u životu i najveće patnje i najveći gubici i tuge.Kao i sve ostale emocije koje nisu zdrave.Mene osobno poznaje mnogo ljudi ali nisam medijski nikada bila eksponirana.Ovo je prvi medij koji koristim na ovaj način da prenesem svoje iskustvo i dobre vibracije.Sve što znam o duhovnosti sam naučila kroz svoje majčinstvo i iskustvo gubitka i tuge koji sam prošla.Ovdje ljudi mogu čitati samo dio slagalice i slike koji čini moj život.Nikada još nisam napisala knjigu,koja bi dala jedan cijeloviti dojam o meni kao osobi i mojem životu.Potaknuta mnogim ljudima koji su me stvarno osobno upoznali i znaju kroz što i kako sam prošla molili su me da i drugim ljudima otvorim srce i dušu i pokažem svojim primjerom što i na koji način je u životu sve moguće.Kao kreatori svoje stvarnosti možemo sve materijalizirati u ovome životu.Možemo stvarati svoju stvarnost.Ne razumijem zašto ja ako imam krov nad glavom i neovisnost nebih mogla sjajiti i zračiti duhovnost.Moje materijalno nije veliko bogatstvo.Ali moje životne odluke su velike.A to znači samostalnost u poslovnom smislu,slobodu u izboru svog vremena a to vrijeme posvećujem ljudima.Kao što sam za života mojega sina sve vrijeme posvetila njemu.I sada je to vrijeme posvećeno Karlu samo na jedan drugi način jer to je moja misija i moje poslanje mene kao Karlove mame.Draga Vernon da me zaista poznajete što uvijek imate priliku onda nebi mogli napisati da previše naglašavam svoju patnju i bol i da sam previše vezana za materijalni svijet.Vezana sam samo upravo onoliko koliko je potrebno da bih mogla ispuniti svoje životno poslanje u ovom životu.Nisam eterična nego sam stvarna,dakle i materijalna.Uostalom kao i svi ljudi.Naravno da zahvaljujem na vašem dobronamjernom komentaru i na vašoj duhovnoj potpori koju uvijek rado i otvorenog srca primam i učim svoje dionice puta.Zahvalna sam na svakoj osobi na mojem putu koja može za mene biti putokaz.Vrlo rado bih Vas upoznala osobno.Uskoro nam se za to ukazala prilika na prvom rođendanu ovoga portala.Nadam se da ćete biti tamo s nama.Mirjana
  • 17.02.2009. 23:23h

    Član tigrusMerlin3 Ja se baš veselim da te upoznam Mirjana! :-)
  • 17.02.2009. 23:25h

    Član tigrusMerlin3 I tebe Vernon! :-)
  • 17.02.2009. 23:25h

    Član tigrusMerlin3 Na konvenciji?
  • 17.02.2009. 23:28h

    Član vajranMerlin5 ej... mirjana... princezo... daj me zagrli...
  • 17.02.2009. 23:29h

    Član vajranMerlin5 ne tako jako, gušim se...
  • 17.02.2009. 23:41h

    Član mkrmarMerlin6 Svjetlosni zagljaj viteže Vajran tebi od anđela ljubavi !
  • 17.02.2009. 23:44h

    Član vajranMerlin5 hvala princezo moja....
  • 17.02.2009. 23:44h

    Član mkrmarMerlin6 Tigrus veselim se našem susretu.
  • 17.02.2009. 23:45h

    Član mkrmarMerlin6 Vajran dolaziš na rođendansko slavlje i naš susret?
  • 18.02.2009. 06:50h

    Član vernonMerlin1 I ja se veselim susretu i nadam se da ću moći doći. Sve ide k tome. Dobro jutro želim svima. Hvala Mirjana na Vašoj priči eto radite i svjetlite dalje i šaljem Vama i anđelu Karlu veliku pusu.
  • 18.02.2009. 07:44h

    Član mkrmarMerlin6

    Dbro jutro Vernon!

    Hvala Vernon iskreno se nadam i našem osobnom susretu iako smo se u srcu već susrele.Želim Vam lijep i uspješan dan.Grlim Vas svjetlosnim zagrljajem iz srca punog ljubavi!Karlova mama Mirjana
  • 18.02.2009. 08:43h

    Član paskoMerlin1 dobrojutro, Mrzovoljci i Dobrovoljci!eto,što sam propustila jednu večer ne otvorivši magicus...da ova konvencija ne prođe kao dodjela Oskara? prvo se svi prepucavaju, da ne kažem grublju riječ, a zatim ljube... nemojte plašiti nas potencijalne alternativce....
  • 18.02.2009. 09:22h

    Član tigrusMerlin3 Ha ha ha ha ha Pasko, baš si me nasmijala svojim komentarom! :-)))))) Vidiš, moraš biti svaki dan ovdje, jer čudesne se stvari događaju... :-))))
  • 18.02.2009. 09:37h

    Član borivojMerlin4

    za dragu safiris i ostale,

    i tako pokušaše podjarmiti, popljuvati dragu nam safiris i staviti pod svoje poslušne pijune... safiris je carica za mnoge bila i ostat će... a mi ćemo se i dalje ljubiti i voljeti i za nas je dovoljno samo cmokaaaaaaaaaaaaaaa..., da bi cijeli svijet bio naš. iz gore priloženih komentara sve je jasno... gospodo, koliko je vas od prisutnih komentatora stalo u zaštitu drage nam safiris ???... -------------- \"Jaki rastu u samoći, slabi slabe\" - nepoznati autor. -------------- Samo jednom se ljubi, i tad srce izgara, kad se taj plam izgubi, tad i prestaje sav čar.... trala, la, la, la... zapjevaj si ju... --------------
  • 18.02.2009. 10:01h

    Član mkrmarMerlin6

    DOBRO JUTRO SVIMA!

    Treba osjetiti sve osjećaje svoje,ponekad treba i vrisnuti i glasno reći kakve su nam emocije boje i kako sada stvari stoje.Možemo vrištati i u boli i u sreći ili pak to tiho reći kroz pogled,stisak ili rijeći.Kroz pjesme i slike obojati emociju svaku i iznjeti ju na svjetlo dana kako bi što brže na suncu se osušila svaka rana.I duša ponovo sretna i cijela bila jer ljubav je emocija najvijednija.Ona može sve druge obojati u boje duge i tako voljeti svijet i ljude.Neka ljubav vlada nestat će gorčine i jada i emotivnog smrada.Posadite u svojem srcu cvijeće i probudite u životu proljeće.Puno lijepih i šarenih boja i mirisa raskošnih u buketu srca svoga.Poklonite to cvijeće kroz osmjeh i zagrljaj pravi a može i svjetlosni ili virtualni. Samo neka bude u ljudima više sreće i ljubavi jer to nas pokreće i spaja.Sve ostalo spomena vrijedno nije jer život i ljude razara.Grli vas sve svjetlosnim zagrljajem Karlova mama Mirjana
  • 18.02.2009. 10:02h

    Član gemini1Merlin3 Borice potpisujem, a kome smeta naša ljubav nek ne gleda i ne čita, zavist i ljubomora najveći su i najvažniji izvozni hr proizvod, i zato puseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • 18.02.2009. 10:04h

    Član mkrmarMerlin6 PUSA....Ljubav!
  • 18.02.2009. 10:06h

    Član gemini1Merlin3 Safirisin i tvoj blog dovoljno govore već na prvi pogled o vašem duhovnom bogatstvu ... A meni je dovoljna ljubav koju primam ... srca nas griju po zimi! puseeeeee cmokeeeeeeeeeee svjetlosni zagrljajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  • 18.02.2009. 10:13h

    Član borivojMerlin4 mkrmar i gemini1, velika pusaaaaaaaaaaaaa... vaš boro
  • 18.02.2009. 10:21h

    Član mkrmarMerlin6 Svi ste mi dragi znani i neznani jer u ovaj život smo svi pozvani.Da naučimo jedni druge i pomognemo na životnom putu.Da bi dijamant jači sjaj imao treba ga najprije izbrusiti.A to upravo čine naše i emocije i drugih ljudi da u nama ono iskonsko i pravo probudi.A to je ljubav iz koje smo došli i izabrali učitelje svoje da nam neke zaboravljene lekcije ponove.Samo se treba sjetiti u kojem smo razredu i što učimo a što treba naučiti bolje.Nekada smo i ponavljači,nekada učenici mučenici,nekada učitelji.Svi imamo zadatke svoje.Ako nam gradivo nije jasno uzmemo instrukcije i dodatnu nastavu kako bi uspješno položili ispit i stekli znanje i spoznaje.Koje služe svima nama u školi života.Sretno svima!Mirjana
  • 18.02.2009. 10:27h

    Član mkrmarMerlin6

    HVALA DeVeT!

    Zahvalna sam DeVeT na ovome nizu mogli bi svi nanizati bisernu ogrlicu.
  • 18.02.2009. 10:28h

    Član stefanijaMerlin1 vajrane dragi Zar ti još nije jasno da jedno je čuti, govoriti a drugo to biti. Ponavljanje je majka mudrosti prastara kineska. Moje iskustvo i stav je ono što citiram, ili navedem. Inače i da kažem drugačije u svoje ime reakcija bila kao na ovaj post. Većina ne prihvaća nečija stvarna iskustva, odmah razapinjanje. Zar nije??
  • 18.02.2009. 10:30h

    Član mkrmarMerlin6 Svi znamo kako nastaju biseri i iz kojih dubina ih moramo vaditi.Ali najprije moramo otvoriti školjku.Ili čekati da vrijeme to učini.
  • 18.02.2009. 12:06h

    Član myloMerlin1

    mani nije jasna jedna stvar...

    svi ste vi navodno na nekom duhovnom putu... al moram vam reći da načudan način to pokazujete... neki posebno, a nekima svaka čast... i znate što?? cijelo vrijeme gledam prema gore u vas i mislim si kako vas trebam dostići... JEDNO NEOPISIVO HVALA!! jer sam kroz vaše komentare shvatila raspon same sebe :))) i RADUJEM SE što ću vas upoznati na konvenciji... :)))) cijeu godinu sam bila tu i mislim da je to više od bilo čega što bi riječi trebale reći, zato ih ne dijelim samo tako... zato... PRESTANITE PRIČATI I POČNITE RADITI TO ŠTO PRIČATE!!!!
  • 18.02.2009. 12:12h

    Član borivojMerlin4 \"Jaki rastu u samoći, slabi slabe\" - nepoznati autor.
  • 18.02.2009. 12:21h

    Član mkrmarMerlin6

    DRAGA MYLO!

    Veselim se našem susretu i što ću te moći zagrliti i stvarno a ne samo virtualano. Do tada grlim te svjetlosnim zagrljajem!Mirjana
  • 18.02.2009. 12:28h

    Član tigrusMerlin3 Mylo, zato je ovaj tekst sa svim svojim komentarima neprocjenjivo vrijedan! Jer nije istina što se priča, već što se radi... drago mi je da si stavila svoj komentar jer to pokazuje da čak i ovo ima smisla i koristi! :-) I nikad više nikog nemoj gledati prema gore! ;-) samo ravno, u oči! :-)
  • 18.02.2009. 12:37h

    Član paskoMerlin1

    Mylo

    možda mi previše očekujemo?svatko je od nas produhovljen na svoj način i ne trebaš se uspoređivati jer kao i u svakoj profesiji osobnost dolazi do izražaja...
  • 18.02.2009. 12:43h

    Član paskoMerlin1

    ¸tigruse

    iako si mačketina,tebi se posebno veselim na konvenciji... sviđaju mi se tvoje slike,pjesme i tvoj stav...eh,da još slikaš pse i patiljke....
  • 18.02.2009. 12:45h

    Član vernonMerlin1 MYLO Bravo, samo znaš da papir podnosi sve i da je puno teoretičara punih znanja a bez životnosti. Ja osobno se ne čudim nikome i ničemu svatko je tamo gdje trenutno treba biti a što si njegov ego misli da je tko zna što, ma dat će si ljudovi truda samo treba vremena samospoznati sve. Meni je sve simpa jer smo svi prolazili kroz razne faze i nadam se da će mnogi napraviti prekrasne korake u životu naprijed na duhovnom putu. Želim svima da žive duhovnost Pusa svima
  • 18.02.2009. 12:49h

    Član kajaMerlin5 NEPOZNATI AUTORE .... \"\"Jaki rastu u samoći, slabi slabe\" OBRAČAM SE TEBI A NE BORIVOJU. Što to Tebi znači !!!??? Kaj se stalno sa tim istrčavaš i skrivaš se iza neke samoće. Ako želiš biti u samoći onda tamo i ostani. Ja ne mogu biti samoća. Ja jesam Bog u čijoj se JEDNOTI nalaze svi SVI SVI SVI (pa ako hoćeš možeš i Ti). Mi smo u MIRU, MI JESMO MIR, MI smo u LJUBAVI, MI JESMO LJUBAV, MI smo u BOGU, MI JESMO BOG, MI JESMO U JEDNOTI, MI JESMO JEDNOTA. Pusa nepoznati !!!
  • 18.02.2009. 13:08h

    Član miskoMerlin2 Ah, ah, ah, kako je ono Remarq rekao: Jedino na grobljima vidi kako svi svakog neobično voli!
  • 18.02.2009. 13:15h

    Član tigrusMerlin3

    misko

    Ova je dobra! :-))))
  • 18.02.2009. 13:31h

    Član kajaMerlin5 Ma nemoj Miškec !! :-))) Ljubav nije cmok cmok cmok , LJUBAV JE OPREDJELJENJE, a za to treba malo hrabrosti i puno mudrosti....a to bumo našli u sebi ako malo pročeprkamo po unutra. Kak si mi Ti ? Već se dugo nismo čuli !!! Kako mama ? Pozdravi ju ! Daj joj moj poljubac! Puse !
  • 18.02.2009. 13:46h

    Član myloMerlin1

    mkrmar, tigruse, pasko, vernone i svi...

    radujem vam se :)))
  • 18.02.2009. 14:59h

    Član borivojMerlin4

    za dragu safiris i ostale,

    \"NEPOZNATI AUTORE .... \"Jaki rastu u samoći, slabi slabe\" OBRAČAM SE TEBI A NE BORIVOJU. Što to Tebi znači !!!??? Kaj se stalno sa tim istrčavaš i skrivaš se iza neke samoće. Ako želiš biti u samoći onda tamo i ostani.\" - veli kaja, i ostane čitava... ....tako i satja sai i shantijev ispis nedavno... kad se zatalasa po bilo čim, ponovit ću što satija sai ispisa... i nepoznati autor a ni ja nismo sami, mi uživamo u ponoći bitka i prisutne nam slobode, jednote, ljubavi... hvala bogu da sam \"različit\" u odnosu na ostale... -------------- i tako pokušaše podjarmiti, popljuvati dragu nam safiris i staviti pod svoje poslušne pijune... safiris je carica za mnoge bila i ostat će... a mi ćemo se i dalje ljubiti i voljeti i za nas je dovoljno samo cmokaaaaaaaaaaaaaaa..., da bi cijeli svijet bio naš. iz gore priloženih komentara sve je jasno... gospodo, koliko je vas od prisutnih komentatora stalo u zaštitu drage nam safiris ???... -------------- \"Jaki rastu u samoći, slabi slabe\" - nepoznati autor. -------------- Samo jednom se ljubi, i tad srce izgara, kad se taj plam izgubi, tad i prestaje sav čar.... trala, la, la, la... zapjevaj si ju... --------------
  • 18.02.2009. 15:42h

    Član kajaMerlin5 Imaš pravo PUNINA BITKA ......ali tu smo ipak SVI..... Živjeli !!! Čudno mi je kako si Ti uvijek u pravu !? Ali neka,idem ja ipak pod Babine pouke, tamo sam najsigurnija...i tako kaj sam god danas pipnila sam da prostiš usr... !!! Puse !
  • 18.02.2009. 15:57h

    Član borivojMerlin4

    O ŠUTNJI,

    shanti ispisa... i da ti uz put olakšam, da ne lunjaš previše okolo... -------------------- O ŠUTNJI Sai inspiracija, 29. novembar/studeni 2008. Danas nas Svami uči o jednom malom činu opreza koji će nas sigurno voditi kroz životno putovanje. Utišajte se. To će u drugima pobuditi tišinu. Ne navikavajte se na viku, duge i glasne razgovore. Kontakte svedite na najmanju mjeru. Gdje god da se nalazite, sa sobom nosite atmosferu tihe kontemplacije. Neki žive u vječitoj galami, u tornadu buke. Bez obzira da li su na izložbi, u hotelu, ili u hramu, njihov jezik nikad ne miruje. Ti neće daleko dogurati na putu da dostignu Boga. - Satja Sai govori, knj. 5, gl. 4 - 30. jan 1965. Samo se u dubokoj tišini može čuti glas Boga. - Baba ---------------- Ti neće daleko dogurati na putu da dostignu Boga. - stvar je jasna. ---------------- \"Jaki rastu u samoći, slabi slabe\" - nepoznati autor. ---------------
  • 18.02.2009. 16:06h

    Član gemini1Merlin3 Kome nije jasno ovo JAKI RASTU U SAMOĆI ... samo slabima treba grupa u životu (pričamo o mayi sad). Nepojmljivo mi je gledati osobe koje idu stalno u grupama, sve znaju jedna o drugoj, skupa idu u dućan i wc i svuda ... Ponosim se što sam samodovoljna, ali čovječanstvu na usluzi, a imam prijatelje i osobe kojima sam potrebna, ali nužno mi je vrijeme u samoći. Dapače, oduševljava me život jogina, meditacija i kontemplacija. Zbog nemirne prirode vuče me mir i tišina. Slabi ne mogu biti u samoći, nužno im je rame i naslon. I ne razumiju da su udarci i padovi mogućnost za stalan rast.
  • 18.02.2009. 16:24h

    Član kajaMerlin5 Ti si Boro prefrigan ( kad sam danas \" takva\" onda idem i dalje, pa se budem iza ispričavala prema potrebi tko se god javi !!!:-)) ) Eto čak sam i optužila da si prefrigan. Ti odgovaraš kratko a stavljaš komentare drugih i to dosta dugačke. Znači Ti si fini gospodin a drugi kako im drago ??? Pročitaj si svoj predzadnji komentar, Ti si u njemu prosuđivao, osuđivao, pametovao i kako Ti veliš bla bla bla .....i pereš ruke sa izjavom ...\" mi uživamo u ponoći bitka i prisutne nam slobode, jednote, ljubavi... \" Malo sutra ...... Što se Babe tiče .....PRATI RITAM .....Baba je već učio kako postići jednotu vječnosti i djelovati iz nje gdje je ubuduće kao i sada . Naučio nas je da je ovaj tren Vječnost kroz koju propuštamo misao, riječ i djela.... Tišina se odnosi na um ..... Staro je ošlo\' pa pa ...... tu i tamo utvrđujemo gradivo.... Čao !!!
  • 18.02.2009. 16:50h

    Član devetMerlin6 kakvo je vaše mišljenje o mržnji...to je bilo jednostavno pitanje...odgovora nema... ono što većina vas zna...postoje razne vrste mržnje, i nebih se sad ponavljao...a ima ih dosta..možemo mrziti ...nekog ili nešto...mržnja nije produktivna...dapače vrlo destruktivna...mržnja je definirana kao osjećaj... odbojnosti... netrpeljivosti... različih vidova ....ispoljavanja agresivnosti prema drugoj osobi....dakle, mržnja se simplificirano nalazi na suprotnoj strani od ljubavi... i da zaključim..ja mrzim jesti špinat...mrzim ga iz dna duše...mrzim njegov miris...mrzim njegov izgled..mrzim njegov okus...i neznam koliko god da sam gladan...ne jedem taj špinat...jer ga mrzim...a zašto ga mrzim...???..to pitanje sad ja sebi postavljam...ne vama...jer ja odgovor znam... bilo mi je drago da ste učestvovali u raspravi o mržnji...
  • 18.02.2009. 17:18h

    Član borivojMerlin4 draga KAJA, znam dobro da si ti već poodavno prosvjetljena... ostani tamo gdje jesi i dalje, ja te neću posjećivati... pozdravčić... dragi ti DeVeT, čak si mi i odgovorio na moj iskaz, čitaj gore u samom začetku...dobro razumijem te u frci si...
  • 18.02.2009. 17:38h

    Član vijnanaMerlin4 Vivekananda je da bi naglasio pogubnost ega za duhovnu evoluciju (povratak Sebi- na Izvor), rekao \"Idi tamo gdje te mrze, da ti ubiju ego\".... Ako neki komentari egića upućeni drugim egićima imaju za posljedicu shvaćanje, da otrov mržnje zavisti, ljubomore, ljutnje, truje nas same, onda se mo napravili korak bliže Sebi a korak dalje od ega. Prepoznajmo tko je taj koji komentira sa lošim emotivnim nabojem...tko ili što je iza tog naboja....:))) Napisah jučer tekst upravo o tome.....: https://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=17230 Namaste!
  • 18.02.2009. 17:46h

    Član borivojMerlin4 vijnana, baš lijepo što si to isisala, nadam se da će netko i pročitati... pozdravčić i pusa... :-)))
  • 18.02.2009. 17:47h

    Član vernonMerlin1 DeVet Ne mogu mrziti nešto što ne volim jesti ili nositi ili slično to nije za mene uopće pojam mrziti nešto. Ne volim jesti to jer mi je od toga zlo. Ne znam više mrziti jer poštujem svakoga i svačije mišljenje. Shanti me danas podsjetio na onu moju pravu duboku istinsku mržnju putem Babine poruke (pročitaj to je to) i sjetila sam se da je moja mržnja bila lanac iz prošlih života. Kada mi je dano da se sjetim prošlih života i odnosa mene i te osobe te vezanosti onda mi je bilo lakše odvojiti se od svega toga. Volim Vas i pozdravljam s ljubavlju
  • 18.02.2009. 17:59h

    Član devetMerlin6

    @bprivoj, @vernon

    @borivoj ...pročitao i shvatio... @vernon....mrziti možemo nekog ili nešto, u ovaj nešto...ja mrzim špinat, ..i uopće mi nije zlo od njega...al ga mrzim...mi smo različiti..dozvoli da ga mrzim...npr...da nas dvoje idemo negdje na večeru, ili nedaj bože da ti spremiš večeru doma, ..pa da mi serviraš špinat..ja ga nebih jeo...jer ga mrzim...ne mrzim tebe zbog toga....nego taj prokleti špinat...
  • 18.02.2009. 18:18h

    Član vijnanaMerlin4 Koliko ljudi toliko svjetova....svatko je na određenim frekvencijama i slične frekvencije se prepoznaju pa stoga i nije čudo da neki s nekima nemaju dodirnih točaka, ali ako se to shvati, nema potrebe gubiti energiju na prepucavanja i opravdavanja, odnosno ako naše opterećeno (zasićeno) emotivno tijelo ima potrebe za takvom vrstom hrane onda će ju i tražiti i konzumirati.... što se ovdje i događa..i to je isto sve dio maye...:)))
  • 18.02.2009. 19:22h

    Član paskoMerlin1 i tako prođe i drugi dan u sabornici....
  • 19.02.2009. 08:17h

    Član gemini1Merlin3 Umjesto da neprijatelju želiš smrt, bolje je da sebi poželiš dug život.
  • 19.02.2009. 09:14h

    Član taraMerlin4 Alternativci su po definiciji NEPRILAGOĐENI a neprilagođenost izaziva getovski mentalitet; strah, zavist i mržnju...Zašto ne priznate iskreno što vas muči? Jesu li to novci? bojite li se da ćete izgubiti bijedni posao ili izvor prihoda pa vas trese strah od budućnosti? Umjesto da reagirate na prvu loptu i idete dragovoljno u promjenu, vi se izvlačite prosipanjem bisera pred svinje, izvlačite sve moguće duhovne tekstove, definicije i izreke do kojih su došli neki drugi, koji su tuđe iskustvo. Dajte, ljudi, pogledajte oko sebe i u sebe i recite samom sebi - ovo mogu a ovo ne mogu. zato što nešto ne mogu ne znači da moram mrziti i zaviditi drugima koji to mogu. Još uvijek imam zdravo tijelo, dvije ruke i noge i nešto u glavi. Nekako ću preživjeti... Ako vas muči tijelo -e to je već, po mome, veći problem...zdravlje je imanje...čuvate ga, a najbolje ga čuvate ako ga oplahujete frekvencijom ljubavi koju emitirate iz sebe. Mržnjom navlačite slične niske frekvencije, da ne držim dalje predavanje o zakonu privlačivosti...svi ste ga čitali pa ga sad probajte primijeniti na sebe. Ako vas muče osjećaji ....mijenjajte ih, nadomjesite ih boljima, vedrijima, priroda je veliki iscjelitelj, izađite u nju čak i sada, u ovakvu hladnu, tmurnu i neprijateljsku, hladan zrak ohladit će vruće glave i pružiti vam jasnije uvide u vašu osobnu situaciju... Ako je starost ta koja vas muči...znate onu, pitat će te starost gdje ti je bila mladost...djelujete sada, pogotovo kad ste mladi, a ako ste stari, izvucite iz sjećanja lijepe trenutke i držite iz uz sebe kako bi vas grijali u ovim hladnim danima mržnje i kaosa.
  • 19.02.2009. 09:20h

    Član taraMerlin4 I još nešto, prije godinu dana prekinula sam sve kontakte s prijateljicom koja me nazivala pet šest puta na dan da mi kaže kako su joj zvijezde nesklone ili što su joj učinili njena mama, šogori, sestre, prijatelji i zbog čega se ona nikako ne može izvući iz situacije u kojoj jeste. Dojadilo mi je slušati godinama istu priču, a kad sam prestala podizati slušalicu pritisak se povećao...žena je bila ovisnica o telefoniranju. oglušila se o sve moje vapaje da me ne zove bezbroj puta dnevno bez razloga...ne osjećam ni najmanju grižnju savjesti...dapače, osjećam da sam i njoj učinila dobro jer je možda shvatila da je njezin neprijatelj \"unutarnji\" a ne \"vanjski\"...i vaši su neprijatelji možda unutarnji a ne vanjski, pogledajte im u oči.
  • 19.02.2009. 14:02h

    Član vernonMerlin1 tara Imala sam isti slučaj s svojom prijateljicom i kad sam raskinula taj odnos kako ti kažeš bez grižnje savjesti laknulo mi je iskreno rečeno totalno te razumijem i slažem se s tobom pusa
  • 19.02.2009. 14:19h

    Član paskoMerlin1 to su emocionalni vampiri
  • 19.02.2009. 15:07h

    Član vernonMerlin1 Tko nam je kriv kad si dozvolimo to ti je period kad sam sebi hraniš ego pa sada kao oni kukaju mi im kao pomažemo i ego nam je do neba dok nam ne klikne a sve je to razvoj korak po korak

SADRŽAJ UPISAO

Član DeVeTMerlin6 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana devet dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U STUDENOM...

STUDENI...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas je Međunarodni dan tolerancije, pa poradimo malo na tome. Lp

    16.11.2024. 03:29h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je martinje povodom tog dana želimo sretan imendan svim Martinama I Martinima!

    11.11.2024. 08:14h
  • Član bglavacbglavac

    Vrijeme leti, sve je hladnije, želim vam ovu nedjelju toplu i radosnu. Lp

    10.11.2024. 09:09h
  • Član iridairida

    Edine, ti se tako rijetko pojaviš, pa ne zamjeri ako previdimo da si svratio, dobar ti dan!

    30.10.2024. 12:33h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Dobro veče.

    28.10.2024. 22:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Blagoslovljenu i sretnu nedjelju vam želim. Lp

    13.10.2024. 08:02h
  • Član iridairida

    Dobro nam došao listopad...:-)

    01.10.2024. 01:57h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info