Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član borivoj

Upisao:

borivoj

OBJAVLJENO:

PROČITANO

508

PUTA

OD 14.01.2018.

Fenomen Boga

po tko zna koji put...

 

FENOMEN BOGA

http://smisao-zivota.blog.hr/

 

Smisao Života

utorak, 01.09.2009.

Fenomen Boga


«Ljudske teologije su ludi pokušaji čovječanstva da objasni ludog nepostojećeg Boga. A lude teologije dobijaju smisao jedino ako prihvatimo Boga koji nema smisla.»
N.D.Walsch

Ne volim pisati o pojmu i liku Boga, ali eto, potaknut nekim komentarima odlučio sam razjasniti svoj stav o istom... Zašto je lik Boga današnjih ljudskih teologija lud i besmislen?... Zato što i njegov tvorac Čovjek pati od ludila... Kako onda Bog može biti drugačiji?... U početku su ljudi stvorili jednostavnog Boga, koji je bio prauzrok svega, vladar na nebu i zemlji, koji nije imao svećenike i hramove, međutim ljudi su ga se zasitili, postao im je dosadan i na kraju je isčeznuo, a ljudi su počeli komplicirati stvar stvarajući raznorazne bogove uz koje su se pojavili i svećenici (koji su sebi uzeli za pravo da tumače Božju volju), izgrađeni su hramovi (kako bi bogovi mogli u njima obitavati), a «Božja riječ» je zapisana postavši tako zakon nad zakonima... Kako su se mijenjali ljudi, mijenjao se i Bog...

Lik Boga koji danas živi u našim teologijama (judeo-kršćansko-islamske tradicije) sebičan je, opsjednut egom, Bog koji traži pažnju, poštovanje i ljubav, a kada ne dobije što želi postaje osvetoljubiv, ljubomoran u svojoj ljubavi i okrutan u svojoj ljutnji ( poput svog tvorca Čovjeka, ne pada jabuka daleko od stabla)... Upravo je takav lik Boga omogućio Čovjeku da stvori kulturu nasilja u kojoj se proglasio gospodarem ( u ime Boga, naravno)... Ta ludost oca Čovjeka i sina Boga najbolje se očituje u fenomenu grijeha... Čovjek je izrodivši Boga objasnio svijet Božjom voljom – sve što se događa Božja je volja – a grijeh je definiran kao protivljenje Božjoj volji... Na taj način stvoren je paradoks nad paradoksima, besmislica nad besmislicama, ludost nad ludostima, a sve kako bi luđak (Čovjek) željan moći postao gospodar svega...

Zašto je to paradoks i besmislica, velite?... Ako je sve što se događa Božja volja, kako onda protivljenje Božjoj volji (grijeh) može postojati?... Čovjek u usta svog sina Boga stavlja sljedeći odgovor:- «Čovjek je stvoren sa slobodnom voljom, prema tome ima izbor, može se suprotstavljati Božjoj volji i tako počiniti grijeh.»... Hm, zanimljivo... Ali, zar nije Božja volja da čovjek ima slobodnu volju?... Ako je Božja volja da čovjek ima slobodnu volju, kako onda bilo koje činjenje ili nečinjenje po toj slobodnoj volji može biti protivno Božjoj volji, kad je ta slobodna volja Božja volja?... Ako nas je Bog stvorio sa slobodnom voljom, zašto bi nas pobogu osuđivao ako djelujemo s tom istom slobodnom voljom?... Dan nam je izbor, ali možemo li mi uistinu imati slobodan izbor ako znamo da ćemo patiti zbog toga što nismo izabrali ono što Bog želi?...

A što to Bog želi?...Tko će nam to objasniti?... Tko će nas prosvijetliti što je Božja volja?... Tko će nam reći što smijemo, a što ne smijemo činiti?...Vidite li sada kako je stvaranje takvog Boga doprinijelo izgradnji kulture nasilja, kulture vladavine čovjeka nad čovjekom?... Danas su doduše teolozi odustali od tumačenja Boga koji kažnjava, već se kazna pretvara u posljedicu, čovjek sam sebe kažnjava svojim protivljenjem Božjoj volji, sam stvara svoj pakao, ali se time paradoks ne umanjuje, već dapače, samo dodatno nadograđuje... Jer, zar Bog nije savršen, svemoguć, sveznajuć i sveprisutan, pa kako da onda bilo što da se događa može biti izvan njegove volje, izvan njegove želje, izvan njegove prisutnosti, izvan njegovog znanja?...

Definirajući Boga, govoreći što on jest, ili što on nije, stvaramo lik koji je isključivo produkt našeg uma, plod naše mašte i kao takav nema nikakve veze sa stvarnošću... I teisti i ateisti u svojim tvrdnjama o postojanju odnosno nepostojanju Boga nemaju pojma o čemu pričaju (iako su, naravno, uvjereni da imaju)... Tko može izreći neizrecivo?... Ja sam u ovom postu pisao o liku Boga kojeg je stvorio čovjek, nisam govorio o Apsolutu, o Tajni, o Istini (jer je to ono što je neizrecivo)... Prihvaćam postojanje apsoluta jer živim u relativitetu, i logika mi nalaže da relativitet ne može opstojati bez apsoluta, kao što tama ne može opstojati bez svjetla, odnosno, ništa ne može opstojati bez svoje suprotnosti, jer ne bi moglo biti spoznato ( ne mogu znati što je crno, ako ne znam što je bijelo, i obratno)...

Ali taj apsolut sam ja isto kao što sam i relativitet... Samo što trenutno doživljavam jedno od ta dva iskustva – ono relativno... To je onako kako ja tumačim Isusovu poruku, mi smo svi «bogovi», utjelovljeni «bogovi» kao što je bio i on, kao što je svaki čovjek, kao što je to i kamen, zrno pijeska, kap vode, ameba u oceanu ili zvijezde u svemirskom prostranstvu... Sve što postoji u relativnom svijetu odraz je apsoluta... Apsolutno se ne može spoznati bez relativnosti, i obratno... I mi možemo otkriti svoju bit jedino ako spoznamo apsolut koji se nalazi u nama, jer smo i mi u njemu... Ljudi upotrebljavaju riječ Bog kako bi opisali taj apsolut, a ja sam u ovom postu pokušao opisati kako je pokušajem definiranja tog apsoluta stvoren lik Boga koji je besmislen i nepostojuć...

Ponavljam, apsolut je u relativitetu neizreciv... Onaj tko ga spozna to drugima ne može opisati, može pokušati (kao što su pokušali mnogi duhovni učitelji), ali spoznaja je osobno iskustvo, uostalom kao i sve u životu... Spoznaja je znanje, a vjera je utjeha u neznanju... U znanju, vjera je suvišna... Svemir je savršena kreacija, svijet u kojem mi živimo je savršen, mi smo savršeni, samo smo u svojoj bolesti, u svojoj ludosti proglasili sebe i svijet u kojem živimo nesavršenim, a time i sami lik Boga koji smo stvorili... Tog Boga smo proglasili nesavršenim i u njegovoj kreaciji otkrili greške, pa smo mu uvalili priručnik pod nazivom Sveto Pismo kako bi ispravili te pogreške, kojih naravno nema... Mi se ne moramo mijenjati, niti to ne možemo, naša bit je uvijek ista, samo se trebamo izliječiti od bolesti našeg uma, od naših mišljenja, njih trebamo mijenjati... Mi smo u svojoj biti savršeni i bezgrešni kao i naš stvoritelj – zar bi mogli biti drugačiji?...

«Najveći grijeh je grijeh osobe koja druge ljude vidi kao grešnike."
A.de Mello


01.09.2009. u 00:18 • 7 Komentara • Print • #
  • De Mello je katolički svećenik. iz reda Isusovaca, ... ako kojim slučajem niste znali.
    Objavio je jako puno knjiga upravo na temu smislu života. Preporučio bih "Put k Bogu"
    Njegovu izjavu treba shvatiti u kontekstu onog što želi reći, a to je da čovjeka ne treba promatrati ISKLJUČIVO kao grešnika, nego i kao djete Božje. Ne vidjeti u njemu samo palu narav, nego i njegovo dostojanstvo. Kad bismo u dovoljnoj mjeri bili svjesni, tj. kad bi imali vjeru da je tako, ljude bismo gledali drugačijim očima. Naš navještaj bi tada vodio k MOGUĆNOSTIMA (Sve je moguće onome koji vjeruje), odnosno k NADI, jer veličina jedne duše je veća od sveg stvorenog svemira. Čovjek je stvoren na SLIKU Božju.
    Osobno držim da je čovjekov najveći problem ISKRIVLJENA SLIKA O BOGU, koji je LJUBAV.
    Dobro kažete da je apsolut nemoguće izreći relativnim pojmovima, no to samo po sebi potvrđuje nužnost vjerovanja. Ali ne bilo kakvog. Ja osobno prihvatam Riječ Božju koja je prva prišla k čovjeku i objavila mu se. Ne vjerujem i ne prihvatam ljudske interpretacije o Bogu. Kršćanstvo stoga nije religija, nego vjera jer ono jedino govori o Emanuelu, tj. Bogu koji je DOŠAO među nas, kao SPASITELJ I OTKUPITELJ, koji nam je ponudio sebe, istinu, put i život.
    Mislim da je ispravno donositi sud tek kada smo pokušali kročiti tim Putem, kada smo pokušali živjeti objavljenu istinu, i kada smo se osvjedočili u ispunjenje obećanja da će ostati s nama do konca svijeta tako što će poslati svog Duha Svetog. Kršćanin je NASTANJEN Duhom Svetim i on ima neposredno iskustvo njegove blizine (ispunja ga radošću, znanjem, jakošću, ljubavlju itd.). Ako kojim slučajem netko nema iskustvo susreta s ŽIVIM BOGOM dobro bi bilo da više ne pokušava mijenjati Boga ili svijet oko sebe, nego prije svega svoju molitvu i svoje stavove. Jer ŠTO AKO IPAK NISAM U PRAVU?
    Za Krista se isplatiti odlučiti jer, ako ništa, a ono on je 'najsjajnija zvijezda na nebu'. Nema sjajnije od njega. To kažu svi veliki umovi , od vjernika do najvećih nevjernika i boraca protiv kršćanstva. Ako je 'mudracima s istoka' bilo moguće 'pronaći' tog Boga (uvjet iskrena potraga za njim), nama danas bi trebalo biti puno lakše.
    Pitanje u konačnici , iza svega, glasi zapravo ovako: 'Želim li ja doista sresti, upoznati Boga, ako on postoji?'

    duhovna BLOG misao • 01.09.2009. u 17:21

  • -------------------

  • dobiveno od meri žic

  • puseeeeeeeeeeeee.... boro

  • http://budan.blog.hr/

  •  

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 05.09.2009. 10:03h

    Član borivojMerlin4 sada davne 1977. i 1978., godinu dana ja sam bio šef tehničke službe u hotelskom gradu HALUDOVO, imao preko sebe oko 25 djelatnika na održavanju. tada poznat hotel i na cijeni haludovo, tamaris i ribarsko selo, trebao je imati u posjedu i cijenjenog prema mišljenju malinskara, osobu koja redovito prati zbivanja u crkvi i dolazi na jutarnje mise... znao sam tada joggirati rano izjutra 6,00, ili 7,00 sati do porta i natrag i to pokraj crkve. onda su me pitali zašto nisam na misi? ja bih im odgovorio: \"ovo je za mene jutarnja misa, jogging u ljubavi s prirodom i moj naklon prirodi!... tri mjeseca kasnije jedan od rukovodioca mi zapretio zbog ne dolaženja u crkvu: - neće to tako ići! nije prošla ni godina dana, ja sam tu firmu morao napustiti eto ti različitih poimanja i slika o bogu!
  • 05.09.2009. 10:07h

    Član gemini1Merlin3 Zato sam ja to odmah riješila markirajući s vjeronauka u 6. god.! A danas mogu doći samo 1x eventualno godišnje u crkvu i to radi ugođaja Uskrsa ili još bolje Božića! Puseeeeeeeeeeee PS Znaš da si im prejak! Jer jaki rastu u samoći, slabi slabe!
  • 05.09.2009. 10:09h

    Član borivojMerlin4 jaki rastu u samoći, slabi slabe! - gemini puseeeeeeeeee...
  • 05.09.2009. 10:15h

    Član borivojMerlin4

    eto još tuđih razmišljanja...

    https://smisao-zivota.blog.hr/ Kakav sam, takav sam... Eto, brzo sam prekršio svoje novo samozadano pravilo da se odričem podužih posteva, a sve zahvaljujući blogerici @leptir života, jer je ovaj post zamišljen kao odgovor na njene komentare... Ajmo redom... Nisam tvrdio da dobro i loše, pravo i krivo, pravda i nepravda uopće ne postoje, već da postoje samo u ljudskom umu, a ne i u prirodnom poretku stvari... Te pojmove je stvorio čovjek zahvaljujući svom razumu, jer do pojave Homo sapiensa sapiensa (modernog čovjeka) ti pojmovi nisu postojali... A život je na ovoj planeti star par milijardi godina (i odlično je funkcionirao bez tih pojmova), dok je moderni čovjek vrlo mlado biće staro svega stotinjak tisuća godina, ali pojmove dobra i zla proizveo je tek prije desetak tisuća godina kada je počeo stvarati mitove o svojoj superiornosti nad prirodom, kada se proglasio gospodarem i sucem svega svijeta i tako stvorio kulturu nasilja u kojoj i danas živimo... Zahvaljujući tim mitovima, od Epa o Gilgamešu preko Knjige Postanka iz Biblije čovjek je stvorio novu povijest, izbrisavši pritom iz svog sjećanja vrijeme koje je prethodilo novonastaloj kulturi, kao da to vrijeme nikada nije postojalo... A ta priča iz Biblije o stvaranju svijeta jest mit kojim čovjek opravdava svoje ponašanje... Pročitaj još jednom ovu rečenicu i razmisli o njoj: ?Plodite se i množite i napučite zemlju, TE JE SEBI PODLOŽITE.?... Zar ovime čovjek sebi nije dao odrješite ruke da čini što želi kako bi podložio zemlju i sve na njoj, proglasivši se tako gospodarem koji ima pravo odlučivati o slobodi svih bića na ovoj planeti, uključujući i slobodu drugih ljudi, stvorivši tako kulturu nasilja u kojoj živimo?... Naravno, tu rečenicu, kao i cijelu priču o postanku čovjek stavlja u usta Božja, kako bi priča dobila neosporivi autoritet, jer tko je čovjek da sumnja u volju Božju... Jadan je čovjek gospodar svijeta i nikakve koristi od njegovog razuma kada ne shvaća da svojim načinom života uništava sebe (gospodara)... Kako li će samo svijet moći opstati bez gospodara čovjeka?... Isto onako kako je opstao milijarde godina prije njega ? savršeno... Pitaš me da li sam pročitao Bibliju i da li vjerujem u Boga?... Kada sam prvi puta pročitao Bibliju razmišljao sam kao i ti, jer cilj te knjige i jest indoktrinacija... Vjerovao sam da je u toj knjizi zapisana riječ Božja... Međutim, kada sam Bibliju počeo proučavati zajedno sa mnoštvom druge literature, te promišljavši o životu, zaključio sam kako Bog ne postoji... Barem ne na način kako ga opisuje Biblija... Ne vjerujem u takvoga Boga, to je ljudski Bog, stvoren na sliku i priliku čovjeka, onog čovjeka koji je dijete kulture nasilja... Jedino takav čovjek mogao je izroditi takvog Boga, koji će mu služiti da vlada zemljom... Međutim, vjerujem u Isusovo učenje, ali onako kako ga ja doživljavam, a ne onako kako ga tumači Crkva... Za mene osoba imenom Isus nije Bog ništa manje ili više od tebe ili mene... On je za mene čovjek koji je došao do spoznaje svog bitka, kao i bitka svega što postoji i svoje je znanje htio podijeliti s drugim ljudima... Njegovo učenje je vrlo jednostavno... On je vrlo jasno dao do znanja da je stvaranje boljeg svijeta (kakav je u biti postojao prije novonastale kulture nasilja) u kojem će nasilje biti eliminirano iz ljudskog ponašanja, moguće jedino ako čovjek odbaci svoj status suca, ako prestane suditi, prestane kažnjavati, jer to pravo nije njegovo ? nitko nema pravo suditi nikome, i uvijek treba oprostiti ? UVIJEK!!!... Sjeti se priče o bacanju prvog kamena na ženu koja je počinila preljub, i priče u kojoj učenici govore Isusu kako je u redu oprostiti recimo 7 puta, a Isus im odgovara ne samo 7 već 77 puta, što znači uvijek... O tome ja pišem, kako čovjek čovjeku nema pravo suditi, a zato što si je to pravo sam uzeo, svijet je ovakav kakav jest... I kada me pitaš da li bih sudio čovjeku koji je narušio pravo i slobodu drugom čovjeku, odgovaram kako najvjerojatnije bih, jer sam odgajan u kulturi koja to od mene i očekuje, ali bih se ipak potrudio da to ne činim, moram se najprije naći u takvoj situaciji... Ja samo ponavljam ono što je učio Isus, a ne samo on već i mnogi drugi duhovni učitelji tijekom stoljeća, pa čak pokušavam tako i živjeti (a to je u našoj kulturi jako teško, gotovo nemoguće, jer svi u sebi imamo dozu licemjerja koje je također posljedica kulture koja nas tjera da govorimo jedno, a činimo drugo)... Ne govorim ništa što već nije rečeno, samo dodajem svoju dozu viđenja... Isusa nisu proglašavali ludim, primitivnim i nerazumnim kada je govorio o ljubavi prema čovjeku, svakom čovjeku, bez obzira na to kakve on zločine činio... Ta njegova poruka bila je preopasna, jer mogućnost njenog ostvarivanja uništava kulturu nasilja... Ako želiš spriječiti da nečije učenje koje može srušiti poredak koji tebi odgovara zaživi, pretvoriš ga u Boga i tumačiš njegovo učenje kako tebi odgovara i tako ćeš i dalje održavati isti sustav... Svi sustavi kulture nasilja najbolje se održavaju uz pomoć religije jer je Božji autoritet neupitan, i kada mase ljudi povjeruju drugim ljudima koji tvrde da znaju što je Božja volja, vlast je apsolutno osigurana... Tako je i kršćanstvo postalo najjači adut u održavanju naše kulture licemjerja, jer se tijekom tisuća godina govori o ljubavi prema čovjeku, ali se ta ljubav ne provodi u djelo (čast izuzecima koji tu ljubav žive)... Pitala si kako mi to opravdavamo masovna ubojstva u ratu kada se svaki dan sudi ratnim zločincima?... Da li su bilo kakva suđenja ratnim zločincima pomogla da se ratovi spriječe?... Da li su bilo koja druga suđenja spriječila postojanje kriminala?... A ovaj izraz ?ratni zločinci? za mene je paradoksalan jer je svaki rat sam po sebi zločin... Misliš li da bi Hitler bio proglašen ratnim zločincem da je pobijedio u ratu?... Uvijek se sudi onima koji su rat izgubili, ili onima koji su preslabi da bi izbjegli sud moćnijih od sebe... Koja je razlika između srpskih bombi koje su ubijale hrvatsku i bošnjačku djecu i američkih bombi koje su ubijale afganistansku i iračku djecu?... Hoće li se ikada suditi Georgu Bushu zbog tih bombi?... Sva suđenja za tzv. ?ratne zločine? su farsa koju provode oni koji vladaju kako bi održavali poredak stvari onako kako njima odgovara... Govorimo kako smo protiv ratova i za mir u svijetu, a svaka država ima vojsku i nikome ne pada na pamet da vojsku ukine, jer sve vojske svijeta ipak služe za održavanje mira... Koji paradoks... Vojskama nije svrha održavanje mira i stabilnosti, već vođenje ratova, vojskama je svrha ubijanje, zato postoje, a svi vojnici obučavaju se da postanu opravdani, legalni, profesionalni ubojice... Koristi od bilo kakvih suđenja, u smislu da bi na taj način stvarali bolji svijet, nema nikakve... Ovdje se ne radi o ravnodušnosti, jer ako ja želim nešto poduzimati u smislu stvaranja boljeg svijeta, to ne mogu činiti donošenjem i provođenjem zakona, to ne mogu činiti tako što ću suditi drugima, tako što ću pokušati mijenjati druge prema svojim mjerilima, na taj način samo održavam kulturu nasilja, jer je svako nametanje volje bilo kome drugome nasilan čin... Svijet mogu mijenjati jedino mijenjajući sebe... Moj je život bio prožet nasiljem, i jedinu stvar koju na ovom svijetu mrzim svim svojim umom, svom svojom dušom i cijelim svojim tijelom, jest nasilje... I svoj doprinos u eliminiranju nasilja iz ljudskog ponašanja mogu dati samo na jedan način ? da se ja odričem nasilja, u svakom pogledu, i neizmjerno mi je drago ako sam zbog toga u kulturi nasilja u kojoj živim proglašavan primitivnim i nerazumnim...
  • 05.09.2009. 10:17h

    Član borivojMerlin4 HVALA BOGU! pacifista sam od kad znam za sebe... NE ORUŽJE - HRANU GLADNIMA!
  • 05.09.2009. 10:24h

    Član gemini1Merlin3 POTPISUJEM! Ajmo svjetsku peticiju napisati i svi potpisati!
  • 05.09.2009. 10:28h

    Član borivojMerlin4 ne vrijedi gemini, ova parola je dobro poznata. nje se na našu veliku žalost nitko ne pridržava... tebi puseeeeee...
  • 05.09.2009. 10:39h

    Član vajranMerlin5 vezano za tekst... da je sve relativno... blavatska nam govori otprilike ovako... ...da je svijet uvjetovan kao i čovjek i mjesta za apsolutnu istinu nema. svako doba je iznjedrilo pojedincekoji koji su spoznavali, poučavali i prenosili relativne istine. apsolutna istina, iako spoznata je neprenosiva. ona se prima sukladno sposobnostima pojedinca, njegova uma... a ne kroz spoznaju bilo kojeg pojedinca. dakle, svatko za sebe, svatko je za sebe savršen i sve u redu...
  • 05.09.2009. 10:42h

    Član vajranMerlin5 ostavljam jednu simboličnu marelicu za gladne, jedan simboličan dezinterator naoružanja i simboličan akumulator pameti... sve sakriveno u slijedećoj tvorbi... OOOoooooOOOOOOoooooooOOOOOOOOoooooo pozdrav i svako dobro...
  • 05.09.2009. 11:06h

    Član borivojMerlin4

    vajran,

    tako je vajran, u suglasju ja s tobom i h.p.blavatsky... :-))
  • 05.09.2009. 11:11h

    Član srceMerlin4 \"Dakle, svatko za sebe, svatko je za sebe savršen i sve u redu...\" Slažem se. I svako sme kazati svoje mišljenje i svako treba da prisluhne mišljenju drugog. i mir odavde do Kamčatke.
  • 05.09.2009. 11:13h

    Član flokMerlin1 stvarno \"ljudi\" smišno doživljavaju boga,,mislim baš zbog toga šta je sve relativno u ovoj gustoj materiji..walsch-ov \"bog\" kaže sljedeće: \"Većinu svog života živio si temeljen svojih iskustava. Sada si pozvan da budeš njihov uzrok. To se naziva svjesnim življenjem. To se zove hodati svjesno.\" (gušta sam čitat ovaj post, boro i ekipa veliki pozdrav:)
  • 05.09.2009. 11:22h

    Član borivojMerlin4

    flok,

    flok tebi pozdrav i hvala na komentaru. drž mi se stari i hodaj svojim putem, ne obazirući se na ostale...
  • 05.09.2009. 11:54h

    Član dzorkoMerlin2 časni viteže Boro... zato je Haludovo i završilo doslovno u prahu i prašini... afera na aferu... i cijeli kompleks srušen... nema posla za nikoga... niti prihoda... nema više Haludova... niti toliko ludova, nadajmo se... mi smo zato tu... :)
  • 05.09.2009. 12:36h

    Član borivojMerlin4 dragi moj dzorko. povampireni klero-nacional-šovinizam učinio to... divljalo se tada i euforično ponašalo, lomili su kruh iznad pogače... to predivno haludovo (palas, tamaris, ribarsko selo), taj krajolik u zelenilu s rajskom cestom sve do njivica od ribarskog sela, sve je to uništeno... mi smo tu, ostali pametne glave... njima njihovo... enigma sam bio za otočane, \"furešt\" koji tamo nema što da traži... međutim oženio sam se, bodulkom a tako i ja sad postao bodul... :-)))
  • 05.09.2009. 12:41h

    Član borivojMerlin4 pretakanje slina, to bi tako nekako bilo...

SADRŽAJ UPISAO

Član borivojMerlin4 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana borivoj dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U STUDENOM...

Osvježi podatke

STUDENI...

Osvježi podatke

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

Osvježi podatke

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Danas je Međunarodni dan tolerancije, pa poradimo malo na tome. Lp

    16.11.2024. 03:29h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je martinje povodom tog dana želimo sretan imendan svim Martinama I Martinima!

    11.11.2024. 08:14h
  • Član bglavacbglavac

    Vrijeme leti, sve je hladnije, želim vam ovu nedjelju toplu i radosnu. Lp

    10.11.2024. 09:09h
  • Član iridairida

    Edine, ti se tako rijetko pojaviš, pa ne zamjeri ako previdimo da si svratio, dobar ti dan!

    30.10.2024. 12:33h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Dobro veče.

    28.10.2024. 22:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Blagoslovljenu i sretnu nedjelju vam želim. Lp

    13.10.2024. 08:02h
  • Član iridairida

    Dobro nam došao listopad...:-)

    01.10.2024. 01:57h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

Osvježi podatke

MAGIJA

Osvježi podatke

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info