Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član Safiris

Upisao:

Safiris

OBJAVLJENO:

PROČITANO

654

PUTA

OD 14.01.2018.

Nezrela duhovnost

Nezrela duhovnost

  

 

 

 

Čini mi se da ljudi koje zanima duhovnost prilično često to izražavaju na patetičan i djetinjast način – s puno naglasaka na fenomene i izvanjsku formu (dok su stvarni život i odnosi u drugom planu), 'trebalo bi' i apstrakcijama – te s puno pravila, nelogičnih uvjerenja i nekritičnog prihvaćanja svačega. Uz to, prilično je često moraliziranje, netrpeljivost prema ljudima koji razmišljaju drugačije, kao i prema onima koji su očito emocionalno nezreli. Prvo je znak straha, a drugo crno-bijelog razmišljanja i pomanjkanja razumijevanja i tolerancije za iskustva i procese unutar drugih ljudi, te vrijeme koje im je potrebno da sazriju.

 

Pod patetičnošću ovdje podrazumijevam razbacivanje velikim riječima bez stvarnog 'pokrića', pretjerano dramatiziranje i u pozitivnom i u negativnom (lamentiranje, zgražanje nad drugima) smislu i slično. Javila mi se pomisao da je sklonost patetici posljedica prevladavajućeg glazbenog ukusa kod nas... ali nemam dojam niti da je u svijetu mnogo drugačije.

 

Usporedimo to s našim pogledom na vjerovanja primitivnih naroda – nitko danas ne bi previše ozbiljno shvaćao većinu njihovih sitničavih rituala i vjerovanja, eventualno bismo neke najosnovnije ideje tumačili na način koji nam je blizak i obuhvaća znanje koje smo dosad stekli. Slično će sigurno za nekoliko stotina godina naši potomci misliti o nama – i to podjednako o tradicionalnim religijama i New age eksperimentima.

 

Čini mi se da mnogi ljudi, osim želje za vanjskim dokazivanjem, prihvaćaju neprovjerene tvrdnje iz straha – straha da nešto ne propuste ili da izazovu autoritet. Nemojte se bojati izazvati nečije tvrdnje i tražiti da vam ih se barem koliko toliko obrazloži. Zatim promatrajte reakciju. Osoba koja je iskrena prema sebi i prema vama, ako ništa drugo priznat će da svoje uvjerenje možda ne može dokazati, ali se s njim dobro osjeća ili joj se čini razumno, te će vam dopustiti da se s njom ne složite. Netko drugi će se uvrijediti ili razljutiti – što je najčešće znak da se brani protiv vlastitih sumnji, ali možda i da ima neku vrstu osobne koristi od toga da drugi vjeruju u ono što im on kaže.

 

Netko će prihvatiti ono što mu se govori iz nade u ispunjenje obećanja, posebno ako je obećanje primamljivo, ili dano od nekoga koga doživljavamo kao autoritet, ili od prijatelja. Čak i preporuke prijatelja bilo bi dobro uzimati s dozom opreza – jer možda je i vaš prijatelj pod dojmom privremenog dobrog osjećaja, koji nije teško postići samom autosugestijom. Sama nada u neki dobar rezultat može nas motivirati da izbjegavamo dovesti u pitanje uvjerenje o kojem se radi.

 

Razmišljajući o tome u trenucima kad sam i sama bila u takvim iskušenjima, zaključila sam da je bolje naučiti nešto polako, čak i sa 'zakašnjenjem', onda kada to mogu stvarno potvrditi vlastitim iskustvom, nego se zanositi bilo kakvim idejama iz težnje da budem brža, bolja i naprednija od drugih. Čini mi se da ima mnogo više ljudi – čak pogotovo mladih – koji naginju patetičnosti, pretencioznosti i nekritičkom prihvaćanju svega i svačega u svojim duhovnim težnjama, nego onih koji stvarno pokazuju da žive ono što vjeruju. U drugom slučaju u pravilu riječi nisu ni izdaleka toliko potrebne.

 

Uostalom, dok god nešto ne mogu istinski doživjeti i potvrditi vlastitim iskustvom, dotle mi ni iskustva drugih ne mogu istinski koristiti, jer sve ostaje samo na teoretskoj i verbalnoj razini. Slično je s djecom (i svima nama kad smo bili mlađi): netko nas može do besvijesti na nešto upozoravati i objašnjavati, ali razumjet ćete ga i stvarno moći koristiti tu poruku jedino kad sami prođete kroz određeno iskustvo. A možda ga nikad ni nećete proći... jer je iskustvo druge osobe bilo nešto što uopće ne mora biti i vaše.

 

Ljudi često osjećaju potrebu za traženjem sigurnosti u grupi istomišljenika, strogim pravilima i slijeđenju autoriteta, traženjem odobravanja autoriteta, zamjenom za obitelj (što je automatski potraga iz dječjih emocija). Za mnoge je to bijeg od životnih izazova, teškoća i odgovornosti, traženje brzog i izvanjskog rješenja. Mnogim mladim ljudima nedostaje iskustva, te su spremniji vjerovati na riječ autoritetu ili drugoj osobi za koju im se čini da ima više znanja i iskustva. I to je učenje koje je važno proći, te nema smisla požurivati i kritizirati ljude koji su u toj fazi.

 

No dok god osoba nije u stanju suočiti se s vlastitim emocijama – osjetiti ih i prihvatiti njih i njihovu poruku – te dok god je u njezinim odnosima i općenito u svakodnevnom životu prisutno mnogo netolerancije, nerazumi­jevanja, šutnje, neiskrenosti, samozavaravanja ili igara moći... dotle nikakva duhovnost bazirana na formalnostima neće biti od stvarne koristi. Osim možda u smislu iskustva, te što će nedostatak rezultata ili čak pogoršanje životnih okolnosti s vremenom potaći osobu da razmisli o tome što nedostaje u njenom životu.

 

 

 

© Kosjenka Muk, 2005

 

www.centar-angel.hr

 

 

 

izvor: www.val.hr

 

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 21.08.2009. 08:29h

    Član shadowofsoulMerlin11 ah, Safiris, već sam se iznenadila misleći da je ovo djelo tvoj rezultat razmišljanja, iskustva, poniranja u sebe, spoznaje života/smrti, kraja/početka... fakat nisam išla do kraja topic-a da vidim autora (izvor), ali eto... anyway, dobar je topic, iako je tuđi... moram malo prosurfati tom www.val.hr :)
  • 21.08.2009. 08:44h

    Član safirisMerlin8 Manje brinut tuđu brigu, više brinuti o sebi...
  • 21.08.2009. 08:59h

    Član angelsflyMerlin2 baš me zanima tko je ta Kosjenka Muk..da sam ja muško, ženila bih je-odmah:) šalim se malo, ali odlične stvari razmatra i zaključuje.... thanx za članak!
  • 21.08.2009. 09:02h

    Član safirisMerlin8 Autorica uvijek dotakne samu srž i to na svima nama pristupačan način.
  • 21.08.2009. 09:10h

    Član tigrusMerlin3 Super! Šteta da nije navodila konkretne primjere... ;-)
  • 21.08.2009. 09:11h

    Član dinajaMerlin2 \"Ljudi često osjećaju potrebu za traženjem sigurnosti u grupi istomišljenika, strogim pravilima i slijeđenju autoriteta, traženjem odobravanja autoriteta, zamjenom za obitelj (što je automatski potraga iz dječjih emocija). \" ovim je Kosjenka rekla veliku istinu..........iako aludira na mlade, to su stavovi i mnogih odraslih.........istomišljenici su njihova obrana........i među njima se osjećaju ugodno..........jednostavno ne podnose kritiku.....strah ih misaonih sučeljavanja......postaju uistinu djeca koja vrijeđaju i tužakaju........... dobro bi bilo da ovi tekstovi, odlični tekstovi, budu i pouka.....:-)))
  • 21.08.2009. 09:50h

    Član safirisMerlin8

    Tigruse

    Samo obrati pažnju na komentare ispod teksta,i eto ti primjera... i još nije iz ponuđenog teksta ništa naučeno, nego se upire prstom u drugoga, i samo drugoga,jer lakše je govoriti neki ovo čine, neki ovo ne čine,a što od svega ti isti čine osim olakog prosuđivanja i osuđivanja, to je očima a još manje srcu nebitno... Ti bi konkretan primjer ... otvori oči i pogledaj sve nas ovdje, zar se svi ne nalazimo u ovome tekstu, i ti i ja i dotične persone :)
  • 21.08.2009. 10:23h

    Član emilioMerlin2 \"Manje brinut tuđu brigu, više brinuti o sebi..\" Kako si? Bogovski! kako drukčije. Znači dobro si! To si ti rekao a ne ja i tako neka ti bude. Čekaj to onda znači da si loše. Ne! ja samo jesam a ti onda brini il ne brini kako. Bog je rekao Ja jesam ali nije rekao tko,što ni kako. Ako želiš da mi bude loše neka ti onda tako i bude. Danas je recesija i treba štedjeti pa ako kažeš da si bogovski onda niti povrediš nekoga kome je stalo do tebe ako kažeš da si loše i isto tako ako kažeš da si dobro ne baciš u očaj nekog ko te mrzi i loše mu je kad ti je dobro pa če učiniti štošta da ti zagorča. Tko zna, ako se osiječaš bogovski možda neko primjeti da postojiš i na kraju shvati da je i on baš bogovski. Postoji i manifestira Život.
  • 21.08.2009. 10:30h

    Član shadowofsoulMerlin11 Safiris, ne brinem tvoju brigu, ako je tvoja briga napsiati nešto svoje... čista opservacija... koliko se sjećam, ti si nekog bacila u kukolj svojim topic-om??? zar to nije bilo upiranje prstom u drugog?
  • 21.08.2009. 10:32h

    Član vajranMerlin5

    shadow

    ja sam taj koji je najviše njih bacio u kukolj.... safi je u odnosu na mene draguljčić....
  • 21.08.2009. 10:34h

    Član srceMerlin4 Problem je što neki ljudi čitajući članke i komentare misle da se odnosi na njih, a još gore ako nešto umišljaju, fantaziraju i zbog toga često dolazi do \"konflikta\", zaoštravanja diskusije, pa čak i žaljenja jedni drugih.
  • 21.08.2009. 10:37h

    Član shadowofsoulMerlin11 :) točno, srce... najbolje je direktno komunicirati kao nas dvije jutros na mom topic-u :)
  • 21.08.2009. 10:37h

    Član shadowofsoulMerlin11

    vajran :)

    evo primjera lijepe komunikacije :) https://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=21522
  • 21.08.2009. 10:38h

    Član shadowofsoulMerlin11

    srce... :)

    i odmah razjasniti sve nedoumice, nejasnoće... :) jer iza riječi nema intonacije rečenoga, tako da se mora dobro pročitati i protumačiti što tko želi reći... zbog toga i dolazi do većeg broja komentara, da bi se razjasnili ti virtualni komunikacijski nesporazumi :)
  • 21.08.2009. 10:52h

    Član dinajaMerlin2

    tigrus

    gornji tekst je redoslijed u packama koje Safiris, krijuči se iza autoriteta, dijeli DOTIČNIM, osobama......i to je jako pedagoški, to je odlična metoda, to je savršena duhovnost......... Slažem se sa njom da se svi mi možemo pronaći u gornjem tekstu, razmisliti o sebi, djelovati na sebi.......... primjera nikad dosta, a dotične osobe imaju svoj nick, pa tako je dokaz dobrog odgoja da se o osobama koje imaju ime, naziva i imenom, kao što i svaki predmet ima svoje ime......... iza ovakvog teksta, poučnog teksta, u dobroti komentara pisati o \"dotičnim osobama\" koje su ostavile komentar i potpisale se imenom je krajnje netaktično i zar to nije dokaz nezrele duhovnosti......... općenito pisati, pisati o mnogima je oblik kojim se poistovječujemo sa tim mnogima, jer mi jesmo množina koja sudjeluje na ovom portalu.da sam u komentaru napisala NEKI, tada bi djelila packe samo nekima........a to je razlika........... pa iako sam već tjednima, mjesecima samo \"dotična osoba\" ipak osjećam u sebi sve pogreške koje sam u životu našinila, sebi i drugima, nekad svijesno, a ponekda nesvijesno......... ovakvi tekstovi su doista poruka i poka za sve nas, pa čak i za dotične osobe..........:-)))
  • 21.08.2009. 10:52h

    Član srceMerlin4 Shadow, da \"uvukla\" si me sada u ovu diskusiju, da ne bih rekla kakvu drugu reč, ha,ha,ha sto mu mušica. ima jedna ili dve osobe koje namerno (to sam više puta napisala) \"pogrešno\" tumače pisanje ispod članaka, nekada su jako i žaljive. jer ako smo mi žene ljubazne i lepo napišemo komentar ispod članka nekoga viteza, odmah te dve tri osobe tumače kao neko osvajanje, zavođenje. mislim da su ljubomorne. a nepotrebno. naravno da imam svoje simpatije i pri vitezovima i pri princezama, kao i svi. ali te ljubomorne osobe neka malo razmisle pre nego počnu žaliti. Jer kako sam ja bila ovde uvređena, za svoji 62 g. to nisam doživela. Oprostila sam uvredu, ali izvinjenje ne primam. Eto
  • 21.08.2009. 10:57h

    Član safirisMerlin8

    Sjenko

    Vidim da stalno prozivaš, vapiš za dijalogom, pa krenimo... Da li si bila tada prisutna na magicusu? Čuj, ovo je smješno, baciti NEKOGA u kukolj:) Zašto uopće postoji ta rubrika? Zašto je uopće predložena ta rubrika? Nego da se upozori na nečije bezobrazno i omalovažavajuće ponašanje.Na nekorektnost u tekstu naspram druge osobe. Pod konstruktivnom komunikacijom svašta se sakriva, pod nekakvom slobodom govora još i više.Prijavila sam tekst(članak- piše odmah ispod naslova) dotične osobe, i to ću učiniti svaki puta kada netko istupi na takav,po meni, neprimjeren način.Izrugivati se bilo kome, meni je neprihvatljivo.U internet komunikaciji, riječi su nešto kao djela, pa rubrika kukolj u žitu ne služi da bi se osoba prijavila, nego tekst, dakle djelovanje te osobe.Tako sam barem ja to shvatila i prihvatila.I mene su \"oprali\" neki članovi jer sam po njihovim nepisanim pravilima bila nekorektna.I što sad? Da okrenem glavu od njih jer su bili u pravu.Ili možda i nisu bili u pravu? Tako je svejedno ako iz toga nisam ništa naučila. Svatko je slobodan to učiniti i sa mojim tekstovima.Biraj.Nema proze, nema priča, ima pjesama.Ne sviđaju ti se? Nema veze, ima kome se sviđaju.Meni.I to mi je dovoljno. Kukolj u žitu...prijavila sam članak dotične osobe, moja greška je bila što sam uprla prstom u njezinu osobnost, ali drugačije ne znam, jer ponašanje je vezano uz tu osobnost.A ponašanje je i dalje neprimjereno, što se tiče komunikacije naspram mene. Za to ne treba biti vidovit.
  • 21.08.2009. 10:59h

    Član shadowofsoulMerlin11

    srce,

    nadam se da mene ne stavljaš među te \"3 odabranice\", jer s tobom nikad nisam došla u nikakav sukob.... a to što te \"3 odabranice\" tako reagiraju, srce, možda su ljubomorne na tebe, bez obzira na godine?... ti si jako draga osoba, a ta dragost očito nekim osobama ide na živce... otpusti to, budi s nama i pričajmo kao uvijek - lijepo, jasno i glasno :) eto :)
  • 21.08.2009. 11:07h

    Član shadowofsoulMerlin11

    Safiris,

    koliko vidim, ljubomorna si na dinaju... vidiš, na isti način kako si ti dinaju (ona nije dotična osoba, već dinaja), bacila u kukolj, mogla sam i ja nekoga baciti u kukolj, ali neću... bilo je dovoljno što sam pročitala komentare primitivne osobe i više me ne zanima komunikacija sa takvim ljudima... nisam tad bila na magicusu, ali sam istraživala magicus prije nego sam počela nešto pisati i naletjela na - dinaju, tvoj topic u kukolju i... oprosti moram reći, djetinjasti članaka tipa nja nja nja, \"teta, ova curica mi je rekla da nemam lijepu haljinicu.....uaaaa\" i udri u plač... sorry, ali taj tvoj \"vapaj\" uredništvu magicusa mi je izgledao kao tužakanje jedne nedorasle curice iz vrtića (do 6 godina) nekoj teti koju nije briga što ti je tko rekao... i prateći dinajine topic-e, komentare, pitam se: kako to da ta žena uvijek ima sugovornike? kako to da ta žena nabaci 2-3 topic-a na dan pa skupi dosta ljudi? vjerojatno je dobar magnet, pozitivna vibra...? da, pozitivna je vibra.... i primijetih da ovdje postoji klan osoba... nešto što najviše ne volim su klanovi, kultovi, polarizacije itd. kad sam došla na ovu www, odmah sam osjetila tu žaoku od par ljudi, ali kako sam ja - ja :), ne dam se smesti u svom putu prema naprijed pa sam tako i te dosadne komarce otjerala, ne Autanom, već jednostavno - sngagom sebe... i .-.. čudi me od tebe, duhovne osobe, da možeš uopće napisati jedan onakav topic, kakav je onaj tamo u rubrici \"kukolj\" :) i neka je te rubrike, ali za druge stvari, a ne za neka dječja nedorasla tužakanja, ljubomoru, zavist, pakost itd. :) eto, nja nja :) možda je ovo mateijal za neki novi kukollj???? :) ne bih se začudila :) idem sad na gablec, vidimo se za pol sata :)
  • 21.08.2009. 11:09h

    Član srceMerlin4 jaoj, jaoj Shadow, da te nema, kako je neko ovde rekao, trebalo bi te izmisliti. napisala sam da sam odpustila, ali izvinjenje ne primam. veoma sam otvorena i uvek ću odgovoriti na svako pitanje, tako je i ta osoba slobodno mogla pitati, ako ju je šta zanimalo. volim ljude, i kome dam svoje srce ima ga za ceo život, no one druge koje cenim ne dozvolim im da me žale, jer kakva sam i šta sam je moj problem. do god ne žalim ili povredim drugoga.
  • 21.08.2009. 11:11h

    Član srceMerlin4 Shadow, jako, jako dobro se razumemo.
  • 21.08.2009. 11:20h

    Član tigrusMerlin3 Ajmo, svaka u svoj kut i ni \"ps\"! A ako budute i dalje zločeste idem po kuruzu... :-)
  • 21.08.2009. 11:23h

    Član srceMerlin4 Safir, odličan članak, vidim koliko još moram puno raditi, čitati vas, proučavati, primenjivati. Hvala na članku
  • 21.08.2009. 11:26h

    Član safirisMerlin8

    sjenko

    Kuda bježiš? Možda je istina sve ovo što si rekla.Ti imaš bistriji pogled od mene.Od kuda ti to da sam ja duhovna osoba? Da li sam ikada sebe tako nazvala? Samo sam čovjek na putu duhovnosti. Pozivaš se na ostavljene komentare ispod tekstova dotične osobe.Pa što ti TO pratiš? Tebi je TO važno? Onda se priključuješ kao sjena onoj strani koja ima više komentara???Tvoj izbor.Ne zamaram se time.Komentiram onda kada me nešto povuče.Ili ako ti kažeš, kada osjetim dobru vibru.Kad toga nema, zaobiđem i idem dalje. Ljubomora, zavist,pakost ... čijim me to očima gledaš sjenko? Zrcaljenje, zar ne! Vidiš, među nama nije dobra vibra, ja tebe ostavljam na miru, zašto i ti mene ne ostaviš? Pa to je najlakše...ili najteže? I još nešto me zanima, ovo o klanovima.Znači kada dotičNA osoba komunicira sa ekipom to je ok, kada to isto čini netko drugi, on je u klanu.Zanimljiva teorija, dobra si mi učiteljica, dobra.Samo naprijed, uperi svoje prstiće, i bodi, bodi, to je način jako zrele osobe.Mi na nivou nja,nja, stavimo članak u rubriku kukolj u žitu:):):)I idemo dalje svojim putem, bez pratećih sjenki:)
  • 21.08.2009. 11:29h

    Član shadowofsoulMerlin11 evo me... došla sam s gableca, sad ću pročitati tvoj komentarić da vidim kaj si to mudro napisala :)
  • 21.08.2009. 11:39h

    Član srceMerlin4 ShadowOfSoul, odajem priznanje tvojem pisanju i snalaženju u izazvanim \"konfliktima\", a takva osoba ne bi smela podcenjivati drugu osobu, jer jasno je nama! da ne misliš da nas \"vozaš\". ovo sam sada grubo izgovorila, ali eto ponekada treba i tako, ako se ne može drugačije. Pozdrav, žao mi je što je današnji razgovor završio ovako, ali tako si ti želela, pa ne samo samnom već i sa ostalima.
  • 21.08.2009. 11:45h

    Član shadowofsoulMerlin11 Safiris, malo sam ti podišla na ego... da te udobrovoljim, ... :) ma, duhovna si toliko koliko dopustiš duhovnosti da zauzme mjesto drugim stvarima... i opet ti pišeš \"dotična osoba\" - kućni odgoj je nešto elementarno, a ta osoba ima svoj nick, nick joj je: dinaja... kad stavim topic, čitam i komentare... kad čitam nečiji topic, pročitam i komentare... :) zar se to ne radi? :) ne kužim, onda nitko ništa ne komentira, svi smo mi ludi što čitamo komentare? :) hm :) ljubomora, zavist pakost... da... to se vidi iz aviona da imaš takve osjećaje prema dinaji... ne kužim samo zašto??, jer vas 2 ste totalno različite... ti si na svoju stranu, ona na svoju... i zbog čega onda ta tvoja ljubomora na nju?, jer kod nje ne vidim ljubomoru prema tebi... :) čudno... ljubomora ima svoju energiju, a iz onkog kukoljastog članka ta energija izbija van... kažeš: među nama nije dobra vibra... :) hm, pitam TEBE, a zašto? :) koliko se sjećam, nešto sam ti komentirala i odmah si postala jež... :) ne mogu nešto klap-klap (čitaj: pljesak zadivljenja), kad me nije povukllo, a da sam klap - klap, vjerojatno bih \"bila u milosti\", ovako? :) ah, da... i još nešto je bilo: narogušena sam na Sai Babu i njegovo lažno prikazivanje sebe kao \"boga\"i to sam javno pisala (naravno, uvijek dajem jasnu informaciju o onome što mislim) i tu sam pala \"u nemilost\" određenim članovima magicusa (da sad ne nabrajam, neda mi se)... :), ali ni to nije razlog da postoji nekakva loša vibra, ako ja imam drugačije mišljenje nego neka većina..., (a to lijepo spominje Kosjenka Muk u gore navedenom članku koji si nam prezentirala)... i na kraju, ne vidim da \"dotična osoba\" = čitaj: dinaja, ima neki klan oko sebe... :) jer da ima, vjeruj mi, mene tu ne bi bilo jer ne volim klanove ni polarizacije... ono što imam, kažem u facu i gotovo... bez umotavanja u raznorazne celofančiće, mašnice, paketiće i ostale trivijalne manipulacijske gluposti... :) evo, kupila sam 1,5 litru bistre vode \"studena\" i sad idem pokušati hado-postupak s vodom.. pričat ću mojoj boci s vodom: \"kako si mi draga, vodo moja\" i te pozitivne vibre prebaciti u vodu, to fino popiti i bit ću sretna :) nadam se da u zadnjem odlomku ovog podužeg komentara prepoznaješ da karikiram u nekim stvarima :) (iako ću to stvarno učiniti, baš me zanima efekt hado vode) :)
  • 21.08.2009. 11:48h

    Član noviMerlin1 ajde da komentiram tekst \"Nezrela duhovnost\" kad ga pročitaš sve je to u redu i izvanjski gledano tako je ...ali dali duhovnsot u najdubljem smislu riječi onaj koji uđe u samu srž vjere i samog postojanja dali on ovom drugom čovjeku zaokpljenim svakodnevnim brigama u opće izgleda normalno... ne on će reći da je ovaj djetnjast,nezreo,lud...moj je osjećaj da oni koji žive i dožive \"bit\" nemaju potrebu za bilo kakvim dokazivanjem ...rekao bi Đoni \"živo im se J... za sve\"...
  • 21.08.2009. 11:50h

    Član shadowofsoulMerlin11

    ajoj, srceee... :)

    otkud ti opet ta misao o potcjenjivanju? :) đizus, ovo je samo malo veća diskusija, ništa više... :) ali hajde, ako ti tako misliš, onda je to tvoj izbor...
  • 21.08.2009. 12:18h

    Član safirisMerlin8

    sjenko

    Jedno je čitati, brojati tko ima više komentara...malo je ...neobično... ali ako te to zabavlja, u redu. Hm, ježić:)... meni se opet sa moje strane gledišta čini kako si ti burno odreagirala na moje komentare.Vidiš, opet zrcaljenje( najčešće spominjan izraz - očito s razlogom):):), i tako ćemo u nedogled............ Ljubomora, zavist, pakost... malo prečesto izgovaraš ove riječi, ne čini ti se to tako? Ne sjećam se da sam pisala negdje o tome,sad si mi dala za razmišljati.Ali bih se mogla prisjetiti tvojih jako uvredljivih i prostačkih komentara upućenih nekim osobama .Toliko o kućnom odgoju. Pozivaš se na hrabrost... kakve veze ima neljubaznost i agresivnost sa hrabrošću? Za moj pojam ti si jedno prestrašeno ljudsko biće,željno dokazivanja svojih vrijednosti.Imaš jako puno kvaliteta, šteta što se prikazuješ na drugačiji naćin.Ali to je tvoj izbor i prihvaćam te takvu kakva ti želiš biti. Zaboravi na mene.Kakva sam takva sam, barem sam svoja od glave do pete. Toliko od mene. Safiris.Kraj.
  • 21.08.2009. 12:21h

    Član safirisMerlin8

    Novi

    Dragi moj, kada ćemo doći do tog stupnja da doživimo \"bit\", nećemo švrljati po magicusu i učiti jedni od drugih:)
  • 21.08.2009. 12:21h

    Član srceMerlin4 Da, Shadow, tako mislim i mene i Safir i Dinaju i i i, razmisli. Znam da je šira diskusija zato i učestvujem i nema problema i dalje ću te sa zadovoljstvom čitati i komentirati jer to i zaslužuješ. Lep dan i pozdrav
  • 21.08.2009. 13:32h

    Član shadowofsoulMerlin11 joj, Safiris, kako si fino odvukla vodicu na svoj mlin... nisi ništa pročitala što sam ti željela reći.. koliko se sjećam, a pamćenje me još jako dobro služi, nisi prihvatila moj prvi komentar neki tvoj topic i od tada si narogušena na mene, a još više i zbog dinaje... no, hvala Bogu, konačno si napisala dinaja, a ne \"dotična osoba\" :) pa ti nisi ni osvijestila svoju ljubomoru prema dinaji? :) interesantno, to se vidi iz aviona... pročitaj ponovo svoj kukolj, ali ga fakat pročitaj i to onako kako bi ga pročitao netko drugi... premjesti se u neki drugi prostor i pročitaj kao da to nisi ti pisala...tu se vidi ljubomora, zavist i pakost... interesantno, koliko se sjećam, ovdje je sve napisano: https://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=21522 ono što ti zoveš \"prostački\" ???? :) hm... da te citiram: \"sirena Safiris 7.05.2009 20:24 h Hvala ti, lijepo si to rekla, još je ljepši tvoj osjećaj prema dinaji...ali ja ga ne djelim, a pisati ljubazno i milo samo reda radi nije moj stil...\".. vidiš, Safiris, nije ni moj stil - stil uvlakuše bilo kome... ono što napišem, napišem u facu, kako mislim... to što ti danas to tumačiš \"prostački\" whatever, please, vrati se u vrijeem 7.5.2009. u 20.24h kad si zastupala isto takav stav... sirena ti je lijepo odgovorila u 20,52h 7.5.2009. i sad ću je citirati: \"Ne daj savjete o stvarima o kojima nisi upitan jer ćeš čuti ono što ne želiš čuti .\" :) i koliko vidim na tom tvom famoznom topic-u, čak su dirnuli i u DeVeT, jer se pobunio.. uostalom, pročitaj malo \"fino-prostačku\" komunikaciju određenih članova magicusa .... neću sad stavljati link gdje se to još vidi, gdje sam ja napadnuta prostački, primitivno i nekulturno... od jednog \"gospodina\" :) no, nisam nja nja trčala nekog bacati u kukolj, kao što ti bacaš dinaju... i na kraju... :) koliko se sjećam, nisi mi baš dolazila na topic-e... :) niti si baš nešto komentirala... ja sam znala staviti neki komentar na tvoj topic, kad me povuklo... što mi je čisto normalno, i pitam se: a zašto ne bih? :) pa topic, kao topic... može biti dobar ili ne, ako me povuče, bez obzira čiji je, stavit ću komentar i bez obzira sviđa li se to autoru ili ne... ali interesantno, našla si se odmah uvrijeđena, ako sam nešto komentirala protivno tvom mišljenju... što se tiče toga da \"ja brojim komentare\", draga Safiris, to je možda tvoj stil, moj ne... koliko li mi je topic-a bez ijednog komentara... i kaj sad? :) pa ništa... idemo dalje... otkud ti takav dojam? :) to što sam napisala da se na dinajinim topic.ima uvijek vrti mnogo ljudi? pa naravno da se vrti, kad žena ima soli u glavi.. i vrlo je znakovito to, otkad sam javno napisala da ne trpim ni kultove, ni grupe ni polarizacije i kako smatram da je Sai Baba lažnjak-fejk prorok, od tada sam: prostakuša, nekulturna, vulgarna? :) ok, onda ću to i biti baš takva jer fakat ne trpim fejk proroke i kultove-polarizacije-skupine-klanove... niti se priklanjam masi da bih bila prihvaćena... to sam što sam, takva sam kakva sam, a razvijam se, hvala Bogu jako dobro - u duhovnosti zatvorenih očiju i potopljenog ega :) još ga imam, naravno... ego je stalno prisutan, ali ga osvještavam i svaki dan ga ubijam :) to je vječna borba i jednog dana će prestati... samo, ja bar vidim da imam ego i rješavam s njim te probleme... opasni su oni ljudi koji ne vide da imaju ego,a govore da ga nemaju, a imaju ga velikog kao neboder... :)
  • 21.08.2009. 13:34h

    Član shadowofsoulMerlin11 joj, srce.. opasno je priklanjati se masi... razmisli malo.. :)
  • 21.08.2009. 13:45h

    Član srceMerlin4 Jooooj Shadow, sada STVARNO ne razumem. O kakvoj masi ti to govoriš? Koja masa? Ili sam ja stvarno zalutala negde gde ne bih trebala biti. Pojasni mi u čemu je stvar. Kakva masa.?? ako me ne udostojiš tvoga odgovora - konkretnog - misliću da me zafrkavaš i da se hihitaš iza zavese.
  • 21.08.2009. 14:08h

    Član tigrusMerlin3 Idem ja po kuruzu... i to cijelu vreću!
  • 21.08.2009. 14:09h

    Član noviMerlin1

    Safiris

    slažem se ...do tad je tebi ti meni...ili moj tata je bolji od tvog
  • 21.08.2009. 14:15h

    Član shadowofsoulMerlin11

    srce...

    kad je čovjek sam, obično se priklanja većini ljudi koji misle slično kao i on... na to sam mislila kad sam napisala da je opasno priklanjati se bilo kome, iako kao slično misli poput nas, ali to je zamka, jer kad-tad većina ima svoje zakone koji se slijede: primjer za to su ti raznorazni kultovi, klanovi. na to sam mislila...
  • 21.08.2009. 14:18h

    Član srceMerlin4 Evo ovako. Shadow. Ja sam hrabra i ne stojim iza zavese. Ako te baš toliko iritiram i želiš znati. Jako hrabra za životne izazove. Jako \"mekana\" i razmažena samo u ljubavi, ako već želiš znati. A što se tiče \"mase\". Nikada pripadala niti ću pripadati, jer, ja sam lav po horoskopu, to će ti bolje objasniti astorlozi sa ovih stranica. Lavica bira. Nju ne biraju. Uvek poštujem vlast ona koja vodi i lojalna sam joj maksimum, jer mi omogućava egzistenciju, nekada bolju nekada slabiju, ali se ne žalim. A verske \"mase\" i to imam raščišćeno do konca mojih dana. Moj Bog je Isus i slavim ga i poštujem i molim u mojih četiri zida i nikada prikonjena nikome. Veoma poštujem druge vere i proučavam jedankim žarom kao i moju. A ako si htela nešto drugo, lošu taktiku si izabrala. Eto
  • 21.08.2009. 14:25h

    Član srceMerlin4 Izgleda smo pisale u isto vreme. Što se tiče klanova. Ni tu nemam problema, sve što je miroljubivo i ne ugrožava život ljudi ko voli neka izvoli. sve baš sve poštujem, a ko hoće moje da poštuje hvala mu, ko neće opet dobro. Ja čvrsto stojim za onim što sam prethodno napisala. Ne boj se ti za mene. jedino se u životu bojim tri stvari: miša, groma, i smrti.
  • 21.08.2009. 14:38h

    Član shadowofsoulMerlin11

    srce...

    nikad me nitko ne može iritirati, a najmanje ti :) meni je podznak \"lav\" i vrlo je dominantan kad je u pitanju istina, iskrenost... i nisam htjela ništa drugo, srce... baš ništa, samo sam ti napisala onako jednostavno, kao što i sad pišem... jednostavno :) ja se bojim miša i smrti... :)
  • 21.08.2009. 14:45h

    Član tanalunaMerlin2

    safiris

    volim kosjenkine članke, lijepo i smisleno, bez uvijanja objasni i ne namaže posebno na kruh smeđu i krem kinder ladu, već ih izmješa i poveže cjelinu
  • 21.08.2009. 14:52h

    Član srceMerlin4 Kažu pametni ljudi i čitala sam u knjigama, kada nešto ne možeš nekome dokazati povuci se i odustani. Evo ja se sada povlačim i zaključujem danas sa ovim tvojim izazivanjem. nije ti to baš tako dobra igra.
  • 21.08.2009. 15:37h

    Član dinajaMerlin2 Ovaja lanac komentara je tako i tako dug, pa evo još i jednog mog komentara koji već dugo leži na duši Dinajino pismo za safiris dinaja 29.06.2009 18:49 h evo me stigoh iz tvornice snova i pročavanja prirode ljudskoga uma. Žao mi je da je srcemsrcu stavio kao uvod u svoj dobar tekst ovu glupost o nama dvijema. To vrijeme sam ja davno apsolvirala, odbolovala........ jednostavno ne razumijem Safiris, od kuda ti ideja da ja imam nešto protiv tebe, tebe kao osobe. draga djevojčice ti si toliko stara da bi ti ja mogal biti (oprosti ovo je samo figurativno i nema nikakve druge usporedbe´) majka...... zašto bi ti mene, ti kao osoba žuljala.....nismo se još nikada u životu srele, nismo se pogledale u oči, nismo stisnule ruku jedna drugoj.....nismo porazgovarale....ne poznam tvoju boju glasa, ne znam koja ti je boja očiju, ništa ne znam o tebi do toga da pišeš poeziju, odabireš dobre tekstove na internetu i obajvljuješ ih na portalu, znam da voliš indijsku filozofiju i predpostavljam i da ju živiš.......... Da imaš pravo, usudila sam se staviti primjedbu na jednu tvoju pjesmu........mea culpa..........zabolio me stih \"čovjeka siromaha........\" zasmetaju me uvijek negativne misli kada se radi o medicini, kada se radi o pacijentu, jer pacijenti su dio moga života, s njima živim već četrdesetak godina........ kada postavim provokativno pitanje to ne znači da sam protiv osobe koja je tekst objavila i ne razumijem zašto se svako moje pitanje odmah uzima osobno....ili bolje rečeno sada već polako razumijem....... zaleti mi se još koji puta da postavim pitanje, kao neki dan ispod teksta \"Istina u odori laži\" pitanje koje je iziritiralo Brandona......... Žao mi je da se ispod ovog teksta vodi ovakva diskusija umjesto da se komentira tekst. Čast GEMINI 1, Safiris nije napadnuta, srcemsrcu je samo nepotrebno izvukao nešto što sam ja već davno stavila ad akta......pospremila u sjećanje osjećaja i s tim naučila živjeti, ali i naučila da se ne trebam dirati u poeziju koja mi se ne sviđa......... Srcemsrcu je oduševljen tvojom poezijom Safiris jer on piše sličnu, ali ju više ne objavljuje. Oduševljen tvojom poezijom on se samo zapitao kako netko tko tako suptilno stvara stih može u sebi osjećati toliki bjes i toliku ljutnju.......... Kada sam došla kući iz ordinacije sjedio je pred zaslonom i čitao tvoje komentare........ Draga Safiris, mislim da ni ja ni jednom jedinom rečenicom nisam dirala u tvoju osobnost i tvoje osjećaje, pitala sam se samo u zadnje vrijeme što znače ti bezbrojni svjetlosni zagrljaji koje šalješ iz komentara, nisam se usudila postaviti ti pitanje, razlog......negativno protumačeno pitanje i opet nesporazuma.........počela sam komentirati svjetlosne zagrljaje osjetila da ih sve više i više šalješ-- čista fizika akcija i reakcija......... Ti si danas objavila pjesmu kojom objašnjavaš što je za tebe svjetlosni zagrljaj i zato ti hvala. Poezija doista kaže više nego tisuću napisanih riječi. nisam strašljiva, nije mi nestalo tlo pod nogama, uvijek sam spremna za konstruktivan dijalog. Pokušah ga uspostaviti kod priče o starom indijancu, pokušah ga kod pjesme o zvjezdanom orlu, pjesmi koja me se dojmila, prisjetila me na Danteove stihove, ali i to je bilo krivo protumačeno.............. Ne, ne osjećam te kao grašak, ne žulja me tvoja prisutnost, dapače. Žao mi je da je došlo do nagomilavanja negativne energije na portalu, žao mi je da imaš takvo mišljenje o meni kao o osobi, žao mi je da se nismo prije ovoga u živo srele i pogledale u oči........ doista mi je žao....:-))) na ovo pismo nikada nisak dobila odgovor.......:-))
  • 21.08.2009. 15:50h

    Član srceMerlin4 Dinaja, ja sam danas ceo dan sedela pored komp. i gledala i čitala razne komentare. išla malo i nazad. i sigurna sam ne baš 100% ali dosta, da sve to zakuhava jedan član, za koga ne mogu reći da je vitez jer to ne zaslužuje. jer vitez je hrabar čovek. a ovaj naš član on te nekada hvali, pod drugim imenom te pljuje, pod trećim se pravi da ništa ne zna i to je kukavički. uživa u takvim igricama, što naravno nikako ne priliči zdravo razumnoj osobi koja želi razgovor, diskusije itd. ali dobro ima nas svakakvih. Samo da znaš da ne bi nasedala i ti i ja i drugi koji verovatno kontaju stvar. neki su se povukli i ne dolaze više na ove stranice, a mi dokle izdržimo. verovatno želi da rastera one koji mu se \"suprodstavljaju\".
  • 21.08.2009. 16:07h

    Član srceMerlin4 Kada budem 100% sigurna, onda ću ga pod njegovim nickom prvinskim, pozvati na \"dvoboj\", da vidimo šta želi. jer ako je pristalica i protežira neku dobrotu, kolegijalnost, duhovnost, humanizam i sve što treba da priliči ovim stranicama onda me zanima zašto zakuhava situaciju i uživa da dovodi ljude u konflikte i donekle mu uspeva i mi nasedamo. dok nisam sasvim sigurna nikako ne bih volela da nekoga ispostavim i da ga dovedem u nezgodan položaj. A baš me zanima zašto je takav. on je naš i mi smo njegovi, ali mora znati šta može sa nama a šta ne. možda mi ponestane snage, ali ovo pišem iz dobrih namera za nas.
  • 21.08.2009. 16:16h

    Član ivanaMerlin2

    @srce

    Srce moje drago, s jedne me strane živo interesira tko bi taj bio, a s druge strane znam koliko je moguće vlastite energije potrošiti u takvim danima kad čovjek dozvoli da ga ove prepirke uskomešaju. Moj je zaključak - neka radi tko što hoće. Svatko neka pokaže svoje lice. Vjerovatno i te provokacije upravo tome služe pa tko voli i provocirati - neka izvoli. Moja je jedina molba Bogu da ne vrijeđam nikoga i da se što manje osobno dajem isprovocirati. Žudim za mirom i prvi mir koji moram uspostaviti je mir u vlastitoj duši. Počinje od toga da dozvolim onima kojima nemir prija da uživaju u njemu, koliko god mi bolno to bilo gledati i slušati. Želim što više mira svima, to je sve što ću uporno ponavljati, a svatko neka si ga uzme koliko želi. U zadnje vrijeme ima članaka pod kojima ispišem i po tri puta komentar pa ga onda jednostavno obrišem. Raščistim kvake u svojoj glavi, istresem pred samom sobom i isto mi je kao i da sam komentar ostavila, ali ne izaziva daljnje nagomilavanje loše energije. Tko želi, može i tako pokušati... mogu reći za sebe da mi je tako sad baš dobro.
  • 21.08.2009. 16:21h

    Član ivanaMerlin2 Ivana mala ima 47 godina, od čega je jedno 45 provela u nadmudrivanju i nekom dokazivanju, dosta je bilo. Šaljem vam ljubav svima ! I tako planiram narednih 45 barem...

SADRŽAJ UPISAO

Član SafirisMerlin8 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana safiris dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U PROSINCU...

PROSINAC...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    dragi magicusi, danas je Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama. Učinimo sve da ih zaštitimo i nasilje već jednom prestane. Lp

    25.11.2024. 08:13h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je Međunarodni dan tolerancije, pa poradimo malo na tome. Lp

    16.11.2024. 03:29h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je martinje povodom tog dana želimo sretan imendan svim Martinama I Martinima!

    11.11.2024. 08:14h
  • Član bglavacbglavac

    Vrijeme leti, sve je hladnije, želim vam ovu nedjelju toplu i radosnu. Lp

    10.11.2024. 09:09h
  • Član iridairida

    Edine, ti se tako rijetko pojaviš, pa ne zamjeri ako previdimo da si svratio, dobar ti dan!

    30.10.2024. 12:33h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Dobro veče.

    28.10.2024. 22:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Blagoslovljenu i sretnu nedjelju vam želim. Lp

    13.10.2024. 08:02h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info