Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član srcemsrcu

Upisao:

srcemsrcu

OBJAVLJENO:

PROČITANO

956

PUTA

OD 14.01.2018.

Nešto malo o ljudskosti!

Nešto malo o ljudskosti!
Vjerujte mi dragi Magicusi, ON gore promatra, sve vidi, čuje i zapisuje. Istina je bio sam odlučio ne pisati više na Magicusu. Razlog? Vrijeđanje i uvrede koje je Safiris nabacala na Dinaju. Dinaja je kritična kada se radi o tekstovima, a naročito o poeziji koja je posvečena ČOVJEKU. Njeno pitanje "Tko je siromah?" je ostalo bez odgovora, njen tekst je završio među kukoljem, a Safiris je napisala bezbroj uvreda o Dinaji čovjeku, Dinaji terapeutu, prozvala ju je naznalicom, kradljivcem tuđeg znanja. Sve je to napisala u svojim komentarima, poslala meilom Borivoju, a on to opet objavio na Magicusu. Tada sam se zapitao da li je to moguće? Danas sam odlučio staviti ovaj tekst o ljudskosti jer me je ponovo malo uzrujao jedan komentar koji se dira u Dinajin karakter. Mislim da je ljudskost jedna od osnovnih karakteristika koje bi u životu trebali njegovati.

Treba znati sačuvati ljudskost.

(iz ugla jednog glumca, umjetnika, ali prije svega čovjeka koji je doista osjetio svjetlosni zagrljaj neba, iskreno pruženu ruku mnogih članova portala Magicus, čovjeka koji je zahvalan svim molitvama za njegovo ozdravljenje, čovjeka koji vam, dragi Magicusi, ovim tekstom kaže od srca srcu jedno veliko, hvala)

glumac

Što čovjek manje razmišlja o svijetu, to mu je on nerazumljiviji. Samo razmišljanjem o svijetu možemo naći razlog njegovog postojanja.

O svijetu može razmišljati slobodan čovjek, autentičan, zato umjetnost jest i mora biti autentična i autokratska i istina.

Čuvajmo ljudskost.

Umjetnik odgojen na splačinama bit će samo naizgled umjetnik, učitelj, mada zna i čitati i pisati, analfabet i demoralizator, političar – razbojnik, a glumac i književnik pomoćnici poduzetnika koji organizira predstave u cirkusu s pravom krvlju i s pravom kopulacijom na sceni. Nudi nam se «To», umjesto hodanja po oštrici brijača; balansiranja između dva ništa, koje nam pruža mogućnost za sve, a samo je Jedno i Takvo.
Onaj koji se bavi glumom, ne baveći se umjetnošću, postupa kao političar, kurva, varalica i lopov i njihov odvjetnik pred sudom to jest bavi se lažima, zastupljenim po lažnim svjedocima to jest bavi se nečim što se ne može ocjenjivati estetskim mjerilima to jest ne bavi se umjetnošću.
Tako se ponašaju i pubertetlije na prvom spoju s klinkom: kurče se hrabrošću, a onda na putu kući, kroz park, fućkaju da bi odagnali strah.
Predstavljati teatar, nastao iz neteatarskih pretpostavki, kao autentičan i istinski i pravi, više je stvar propagande i manipulacije nego istine. Uzmimo da Sjeverna Koreja ima mogućnost da se kod nas reklamira preko novina, intervjua, izložbi, knjiga, filmova i da govori uvijek isto: da je kod njih sve u redu, da se dobro živi, da imaju dobru vladu koja brine isključivo o dobru naroda, da vrijedno rade na boljoj budućnosti zemlje i da velikim koracima sve više i više napreduju. I kad bi dali još deset puta više intervjua i kad bi snimili još deset puta više filmova i kad bi priredili još deset puta više izložbi to ne bi ništa promijenilo na stvari. Jedna nedemokratska zemlja jednostavno ne može sudjelovati u demokratskom diskursu.
Iz propagande naprosto ne izrasta demokracija.
Naravno da ne izrasta, ali se može lagati.

Blavor, kravosas, jedan potpuno bezazleni gušter u Hercegovini i našem hrvatskom priobalju je proglašen opasnim i sad je pred izumiranjem.
Kad se nekoga hoće uništiti proglasi ga se štetnim. To se dešavalo Židovima, Templarima, Juta i Dakota Indijancima,Toltecima, Astecima, Bušmanima, a danas Kurdima, Palestincima i kod nas blavorima.

Blavor je proglašen kravoscem – pravilnije bi bilo kravosiscem – i nakalemilo mu se da se podvlači pod domaće blago i siše mu mlijeko. K tome su dodali i to da može zapuhnuti ljude koji nakon toga dobiju neku tešku bolest – zapuhu – od koje umru (Zapravo prilikom puzanja ispušta zvukove slične puhanju) i k tome su ga još proglasili zmijom što naravno nije, jer je bezubi, beznogi, neotrovni gušter. Hrani se drugim gušterima, pticama i glodavcima i jako je koristan. Jedan blavor može bolje zaštititi ambar s žitaricama nego bilo kakva mačka ili otrov.
Ali što mu to vrijedi kad je naprosto zmija.
Iz ovog običaja oblajavanja blavora je nastala i jedna od, meni, najsimpatičnijih ganga:
« Zaplaka' bi ne mogu od smija,
punicu mi zapu'nula zmija»l.
Kod nas se stalno govori kako bismo trebali stvarati sliku o boljoj Hrvatskoj, da bi nas bolje gledali u Europi. Ma što ta bolja slika značila, mislim da je u pitanju zabluda. Ne bismo trebali stvarati sliku o boljoj Hrvatskoj, nego graditi bolju Hrvatsku. Kao i u glumi, ne igrati lik kao da smo taj lik, nego biti taj lik. To je pitanje istinske uvjerljivosti i vjerodostojnosti, a ne kao da smo uvjerljivi i vjerodostojni. Igrati kao da je, jest laž i kao takva, ne izaziva u promatraču nikakve osjećaje i utječe na njegovo mišljenje kao kriv kokot na kurbina moralna načela.
Rekao bih ovako. Naša umjetnost mora utjecati na europsku umjetnosti, a kako čovjek najbolje ulazi u opću kulturu preko lokalne, to naša umjetnost mora imati korijene u našoj kulturi, bolje rečeno, mora biti nacionalna umjetnost. Umjetnost mora braniti čovjeka pred premoćnim i oholim vladarima naših života. Umjetnik koji ne odvaja umjetnost od života, daje potlačenim i od organizacija iskorištavanim masama barem znak da su, možda, u pravu. Ljudska prava, dužnosti, deset zapovijedi božjih, smisao, razum, propadaju bez osnova u kulturi. Svaki režim, pa i najdemokratskiji, želi isključiti kulturu, jer utjecaj i djelotvornost kulture umanjuje i onemogućuje širenje moći. ( Zato se inteligenciju zatvara u gulage, ljude s naočalima i građane se strijelja, a ljude koji znaju čitati i pisati tjera se da sade rižu. Zato totalitarni režimi imaju uspjeha tamo gdje je kultura slaba ili je nema. Svi veliki masakri dvadesetog stoljeća su dio nastojanja da se kultura, koja ograničuje moć vlastodržaca, odstrani ).

U razvijenim demokracijama se kultura čak i plaća, ali samo ona koja odgovara vlasti i njezinom shvaćanju umjetnosti i kulture. Ona plaća osrednjost, a ova, pak, generira osrednja djela za osrednje ljude, glasače to jest za 90% stanovništva. Ono što plaća država ostaje lokalno, na razini osrednjosti, naime, politike i političara. Time ne želim reći da su svi ljudi koji se bave politikom mediokriteti, ali samim bavljenjem politikom, uspješnošću u politici, oni to postaju. Jednostavno su prisiljeni misliti u ime svete partije, a ne u ime svete logike, jer će u protivnom biti isključeni iz politike, pravilnije, iz podjele moći. Oni, čak i kad su elita, moraju proizvoditi osrednjost za glasačku većinu. Osrednjost je najvažnija strategija prilagođavanja koju je društvo razvilo u svojoj evoluciji. Ne uništavaju kulturu ni lijevi ni desni, nago osrednji.

Društvo se toga, barem u umjetnosti i u kulturi, mora riješiti ili će biti pojedeno od društava koja će razviti djelotvorno vrjedniju elitu.

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 29.06.2009. 15:52h

    Član jakyMerlin7 samo lijep pozdrav od mene i drago mi je da ti je bolje pusa velika dinaji našoj princezi
  • 29.06.2009. 16:26h

    Član safirisMerlin8

    srcemsrcu

    pročitala sam uvod, dalje mi ne treba... Sve što sam ikada izrekla o dotičnoj osobi, mislim i dalje, stojim iza svake svoji riječi a komunikacija na magicusu samo mi je to potvrdila...
  • 29.06.2009. 16:42h

    Član brandonMerlin0 gospodine srcemsrcu Nista na ovom svijetu ne mora biti bas tako ili onako, ili kako \"vi\" to vidite. Druga stvar sto vecina na magicusu se na vise nacina i u vise formi izjasnila na dinajnine komentare koje vecinom pretjerano ego trip u kojem nema ni glave ni repa.. Sve je upravo kako se i posijalo. O ljudskosti niste nista napisali. Sve sudove procjene i vasi stavovi su iskljucivo domena ovo volim ovo ne volim, to i je razina kaosa i uvijek ce biti. Vrijednost neke stvari leži u njenoj određenosti. Tako i čovjeka određuje ljudskost koju ostvaruje otkrivanjem i saznanjem istina o svojoj pravoj prirodi .\"Pravo ljudsko biće je onaj tko razumije prirodu uma i njegove djelovanje\". \"Možete se smatrati ljudskim bićem samo onda ako poznajete prirodu uma\" Safiris potpisujem
  • 29.06.2009. 16:45h

    Član srcemsrcuMerlin1 da draga safiris to sam i očekivao. Zašto bi se vi potrudili i pročitali tekst o ljudskosti kada sve bolje znate. Moj tekst nema veze sa uvodom. Uvod je pisan srcem, tekst umom. Znam da sam pogrešio jer sm uopće objavio ovaj tekst na portalu. Zašto pisati o ljudskosti, zašto pokušati pozvati čitaoce da se uzdignu iznad osrednjosti pokušaju postati elita. Pa nekoliko sam već pročitao divljenje članova portala drugim portalim, ne mogu se sada sjetiti imena navedenih portala. Vi imate svoje mišljenje o dotičnoj osobi, to je potpuno uredu, to je dapače jako pohvalno. a komunikacija na magicusu to i potvrđuje, kažete vi Safiris. Jedan komentar iznad vas stoji pozdrav princezi dinaji. Što li to znači draga Safiris?
  • 29.06.2009. 16:59h

    Član srcemsrcuMerlin1

    Brandon

    da vi ste bez profila na ovom portalu, a neki dan ste napisali jednom članu sa punim profilom da ne trabunja. Slučajno je taj trabunjavi član moja supruga. Prema tome jasno je da za vas dragi Brandon i ja trabunjam. Trabunjanje je riječ koju davno nisam čuo, ali osvježila mi je sjećanje. Nasmijali smo se zajedno, pogledali u riječnik hrvatskih riječi i još jednom se nasmijali. Ali kako se čovjek može naljutiti na nekoga bez profila. Ako se poslije vas pojave NeDA, Markoni, Trivan i još onih par koji se klade na Dinajine komentare onda sam ipak uspio u nečemu. Probudio sam avs iz zimskog sna. Dugo se niste javljali na portalu. Odlično je i to da potpisujete safiris, to mi je potpuno jasno, bilo bi neprirodno da je drugačije. no me malo smeta ova vaša rečenica \"Možete se smatrati ljudskim bićem samo onda ako poznajete prirodu uma\" Što li je to bože dragi priroda uma? Fenomenologija, filozofija, psihologija, neuropsihijatrija, neurobiologija, neurofiziologija? Kako se ona može razumjeti ako ne Dinajinim tekstovima o univerzumu misaono- osjetilno- osječajnog u čovjeku.
  • 29.06.2009. 17:09h

    Član safirisMerlin8

    srcemsrcu

    Ako je dotična princeza... onda sam ja valjda grašak...koji ju jako žulja... ona bi grašak maknula, ali ne ide pa ne ide... što znači taj komentar, a ne znam, valjda ju ljudi vole, ne zamaram se sa njom previše ... vidiš ti to, magicus -graškograd .... o ljudskosti ... učim u direktnom kontaktu, većinom, nešto manje od ovakve komunikacije u kojoj toga očito nedostaje... tek lekcija u nizu... I svaka čast, kada dotična izgubi hrabrost i tlo pod nogama upadate vi sa komenatrima...čemu onda kritika Brandonu i ekipi ...
  • 29.06.2009. 17:24h

    Član srcemsrcuMerlin1

    safirs

    znao sam da će stiči još jedan rafal. Pričekah komentar i isplatilo se. Komunikacija se razvija u pravcu koji je bio za očekivati. Negovori se o tekstu nego o karakteru. Padaju uvrede osobnosti kao zrele kruške. Magicus postaje poljoprivredno dobro. Kako vam uopće pada na pamate draga Safiris da dotična osoba, ah kako to ružno zvući, ima nešto protiv vas. Kako vi tako poetska duša možete i pomisliti da dotičnu osobu žuljate vi, na tisuću kilometara daleko od nje. Grašak pod stotinu madraca, ah kako poetski napisano. Dotična osoba trenutačno radi punom parom na prirodi ljudskoga uma, a ja rekonvalenscent imam vremena. Kritka Brandonu i ekipi. Okakvoj kritici vi govorite, što se kod Brandona može kritizirati? Njegov potpis ispod vašeg komentara? Pa tu sam se u potpunosti složio s njim, on potpisuje što vi napišete, a ja potpisujem što dotična osoba napiše. A što se tiče gubljenja hrabrosti i tla pod nogama tu doista premalo poznate dotičnu osobu, a usuđujete se pisati o njenom karakteru, njenom znanju i njenoj osobnosti. Ovako na daljinu? Dotična osoba se nikada nije dirnula u vaš karakter, samo je postavljala pitanja. Da slažem se njena pitanja su ponekad provokativna, ali nikada zlonamjerna.
  • 29.06.2009. 17:34h

    Član safirisMerlin8

    srcemsrcu

    Ajme, koja pjena...a ja još nisam niti stavila pravi prašak...ha,ha, no dajte,samo i dalje radite na prirodi ljudskog uma... grašak iz graškograda...a žulja li žulja,ha,ha,ha...
  • 29.06.2009. 17:51h

    Član brandonMerlin0 srcemsrcu sad vam je jasno zasto se mnogi vise ne javljaju, upravo zbog nebuloza koje i vi pisete poput vam supruge. Gdje su njeni komentari sve zamre. Mozete se i sami osvjedociti. Tak je kak je, i dobro da vas bar nesto uspije nasmijati. A ekipa koja slobodno smije reci o dinajinim komentarima je davno probuđena i zato se vise niko ne osvrce na vas. Osim njene ekipe vajrana i jos par njih. Ovim vasim javljanjem izgleda da vam bas fali jos trenja da bi se potvrđivali, ili malo iskusili sebe.
  • 29.06.2009. 17:52h

    Član gemini1Merlin3 Razumijem da je srcemuzsrce osjetljiva na svoju životnu družicu, dapače, drago mi je da se bar neko voli nakon toliko godina, tako bi svi trebali parovi, ali da netko napadne moju prijateljicu Safiru, koja osim što je extrasens, fina, nenametljiva, odličan prijatelj, taktična, uvijek čistih namjera, bez grama zlobe i zločestoće?! Dajte se malo SUS preispitajte?! Sigurno se šalite?! To da mene Arijku napadaju to mi je normalno, jer jedinica i sedmica ide strelovito i tu i tamo okrznem nekog jer sam divlja, nesavitljiva i nepotkupljiva, ali jednu Safiru?! Sami med i mlijeko?! Sigurno ste nešto krivo shvatili, nesporazum je u pitanju handred procents (100%). Safiro, ako trebaš advokata, tu sam. A sad mir i ljubav, dajte si ruke i puse!
  • 29.06.2009. 17:53h

    Član gemini1Merlin3 Inače, tekst gornji je dobar, treba ga stavit na sve portale i u novine!
  • 29.06.2009. 18:41h

    Član marijasaraMerlin0 nisam iz nicijeg klana, iz svog iskustva slobode duha se javljam Evo vam srcecrcu malo lekcije o prirodi uma Ljudski um je sklon promjenama raspoloženja poput žalosti-sreće, ljutnji-strahu, voli ne voli, malo mrzi malo ne mrzi. Od svih bolesti koje nastaju u umu, osnovne dvije su - vezanost za svoje osobine poput ?ja?, i ?mene? i odbojnost ako nije po vašem. Um je ispunjen ovim dvojakim osjećanjima. Zbog toga je reakcija, on ima sklonost i poriv da zaboravlja svoju suštinsku ljudsku prirodu. Um je taj koji stalno sudi na način da nameće svoje stavove , da samo sto on misli smatra validnim, (to je ono što dinaja radi) jer ako netko drugačije gleda na iste stvari ne prihvaća, i tjera nanovo i nanovo svoje. I u ovom stanju smatra vrlinama čovjekove slabosti ? sve krajnosti proizašle iz ega. To truje stalno um. On tada zaboravlja svoju urođenu božanskost i prestaje da bude ljudsko biće; on je žrtva iluzije da nešto zna. Samo, osoba koja je ispunjena dobrim osjećanjima, ona uživa u miru i sreći i nikad se nameće poput dinaje, koju su toliko puta zamolili da ne komentira. Naravno da s kim si takav si i to je sadržaj zamućenog uma. Ono što je vidljivo iščeznut će. Važna je nepromjenjiva i vječna mudrost, a ne prolazni svijet. Život bez znanja o prirodi uma i Sebstvu je beskoristan, upravo kao stablo bez korijena i ploda, a plod bez soka. Ako ne znate svoj pravi identitet, kakve imate koristi što ste se rodili kao ljudsko biće?
  • 29.06.2009. 18:49h

    Član dinajaMerlin2

    safiris

    evo me stigoh iz tvornice snova i pročavanja prirode ljudskoga uma. Žao mi je da je srcemsrcu stavio kao uvod u svoj dobar tekst ovu glupost o nama dvijema. To vrijeme sam ja davno apsolvirala, odbolovala........ jednostavno ne razumijem Safiris, od kuda ti ideja da ja imam nešto protiv tebe, tebe kao osobe. draga djevojčice ti si toliko stara da bi ti ja mogal biti (oprosti ovo je samo figurativno i nema nikakve druge usporedbe´) majka...... zašt bi ti mene, ti kao osoba žuljala.....nismo se još nikada u životu srele, nismo se pogledale u oči, nismo stisnule ruku jedna drugoj.....nismo porazgovarale....ne poznam tvoju boju glasa, ne znam koja ti je boja očiju, ništa ne znam o tebi do toga da pišeš poeziju, odabireš dobre tekstove na internetu i obajvljuješ ih na portalu, znam da voliš indijsku filozofiju i predpostavljam i da ju živiš.......... Da imaš pravo, usudila sam se staviti primjedbu na jednu tvoju pjesmu........mea culpa..........zabolio me stih \"čovjeka siromaha........\" zasmetaju me uvijek negativne misli kada se radi o medicini, kada se radi o pacijentu, jer pacijenti su dio moga života, s njima živim već četrdesetak godina........ kada postavim provokativno pitanje to ne znači da sam protiv osobe koja je tekst objavila i ne razumijem zašto se svako moje pitanje odmah uzima osobno....ili bolje rečeno sada već polako razumijem....... zaleti mi se još koji puta da postavim pitanje, kao neki dan ispod teksta \"Istina u odori laži\" pitanje koje je iziritiralo Brandona......... Žao mi je da se ispod ovog teksta vodi ovakva diskusija umjesto da se komentira tekst. Čast GEMINI 1, Safiris nije napadnuta, srcemsrcu je samo nepotrebno izvukao nešto što sam ja već davno stavila ad akta......pospremila u sjećanje osjećaja i s tim naučila živjeti, ali i naučila da se ne trebam dirati u poeziju koja mi se ne sviđa......... Srcemsrcu je oduševljen tvojom poezijom Safiris jer on piše sličnu, ali ju više ne objavljuje. Oduševljen tvojom poezijom on se samo zapitao kako netko tko tako suptilno stvara stih može u sebi osjećati toliki bjes i toliku ljutnju.......... Kada sam došla kući iz ordinacije sjedio je pred zaslonom i čitao tvoje komentare........ Ono što je Brandon napisao ga je zabavljalo, ali tvoji komentari su ga rastužili. Ni jednom jedinom rečenicom on nije napadao Safiris, ni jednom jedinom rečenicom nije ništa negativno napisao o Safiris kao osobi, zato mislim draga Gemini 1 da u ovom slučaju neće biti potreban advokat. Draga Safiris, mislim da ni ja ni jednom jedinom rečenicom nisam dirala u tvoju osobnost i tvoje osjećaje, pitala sam se samo u zadnje vrijeme što znače ti bezbrojni svjetlosni zagrljaji koje šalješ iz komentara, nisam se usudila postaviti ti pitanje, razlog......negativno protumačeno pitanje i opet nesporazuma.........počela sam komentirati svjetlosne zagrljaje osjetila da ih sve više i više šalješ-- čista fizika akcija i reakcija......... Ti si danas objavila pjesmu kojom objašnjavaš što je za tebe svjetlosni zagrljaj i zato ti hvala. Poezija doista kaže više nego tisuću napisanih riječi. nisam strašljiva, nije mi nestalo tlo pod nogama, uvijek sam spremna za konstruktivan dijalog. Pokušah ga uspostaviti kod priče o starom indijancu, pokušah ga kod pjesme o zvjezdanom orlu, pjesmi koja me se dojmila, prisjetila me na Danteove stihove, ali i to je bilo krivo protumačeno.............. Ne, ne osjećam te kao grašak, ne žulja me tvoja prisutnost, dapače. Žao mi je da je došlo do nagomilavanja negativne energije na portalu, žao mi je da imaš takvo mišljenje o meni kao o osobi, žao mi je da se nismo prije ovoga u živo srele i pogledale u oči........ doista mi je žao....:-)))
  • 29.06.2009. 19:07h

    Član brandonMerlin0 Dinaja Vidi svoj nacin iskrivljenog stava. Mene nista nije iziritiralo A ti tako sudis--to si ti, tebe je iziritiralo kad to kazes. Izalganje mojih stavova kao i drugih i drugacijih i misljenja o nekon napisu pa i o tebi moze biti iz cistog mira. To je tvoj kardinalan problem. Bilo tko sto napise ti vidis uvijek oprecno i zato reagiras, i komentiras krajnosti nabacane bas nebulozama.. Malo proradi na sebi a ne kakvi su drugi, i utisaj se-galamis.
  • 29.06.2009. 19:13h

    Član srcemsrcuMerlin1

    Marijasara

    hvala na komentaru, hvala na mislima, koje doduše imaju veze sa uvodom, a ne sa mojim teksto, ali hvala o mislima o prirodi uma. razmislit ću o tome jer rado razmišljam i ulazim u fokus života.
  • 29.06.2009. 19:16h

    Član srcemsrcuMerlin1

    Brandon

    komentar je upućen dinaji, prenijet ću joj tvoje misli i nadam se da će konačno shvatiti što su nebuloze i što trabunjanje. Iskreno se nadam da neće odgovarati na ovaj tvoj komentar.
  • 29.06.2009. 19:26h

    Član srcemsrcuMerlin1

    Gemini 1

    Hvala na pohvali teksta.
  • 29.06.2009. 19:52h

    Član devetMerlin6 komentari su skrenuli s teme...tema članka nije uvod..u članak..nego članak govori o sasvim nečem drugom...kad komentari skrenu s teme, onda to nazivamo skretanje s teme ili obično ..trollanje...uništili ste rasparavu...
  • 29.06.2009. 20:15h

    Član srcemsrcuMerlin1

    DeVeT

    trollanje je dobar izraz, što predpotavljam da bi moglo znaćiti nešto negativno, no, tumaći se i kao izravno vrijeđanje. Obzirom da nisam studirao nordijsku baštinu koja opisuje trollanje, prije bi rekao da to znaći čaranje. hvala DeVeT.
  • 30.06.2009. 08:28h

    Član shadowofsoulMerlin11 jako sam se začudila kad sam \"dinaju..\" tj. priče o njoj :) pronašla među tzv. \"kukoljem\"..., ali se nisam začudila kad sam vidjela TKO ju je tamo katapultirao.. :) čista zavist, pakost, nemoć pred originalnom ženom (ovo originalna, naravno odnosi se na \"dinaju..\")... primijetila sam na ovoj www, ako ne \"pušem\" u isti rog sa većinom (čitaj: istim klanom), odmah sam autasjder... no dobro, i kaj sad? autsajder sam i opet se osjećam cool... a mislim da ni \"dinaji...\" fakat ne treba nijčije odobrenje niti odobraavnje za to što piše ili komentira...., to što neka osoba ne zna pročitai napisano, što ne pročita bar 2x ono što piše i što ne shvati the point of text, to nije \"dinajin...\" problem... to je problem nesposobnog čitatelja/čitateljice... a ako nešto nije jasno, onda se pita ... zar ne? ili je ego toliko ogroman, da je možda...\"ispod časti\" uputiti jednostavno pitanje: \'čuj, nije mi jasno to i to... daj pojasni :)\' i ježim se od \"klanova-ekipa-društva\", raznoraznih polarizacija... tko je protiv koga, onaj tko je u manjini... idemo ga ubit\' komentarima, izbaciti sa www.magicus....... ma dajte, ljudiiiiiii.... svi smo mi ovdje iz svojih razloga.... meni, osobno... ovdje je lijepo (izuzetak par osoba kojima sam odmah zasmetala) :) pitala sam se: zašto im smetam? nakon par dana mi je bilo sve jasno :) \"dinaja..\", keep going.... :) ženo, kvalitetna si i kao osoba i liječnik i stručnjak u svom poslu.... iz par tvojih komentara (ne samo na moje tekstove), osjetila sam normalnu ženu... ovo sve drugo što se \"nudi, kritizira, opominje, \'smiruje\'...\", sve su to napuhani egići - veći od bilo kojeg nebodera... :) ugodan dan svima :) pa i njima :)

SADRŽAJ UPISAO

Član srcemsrcuMerlin1 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana srcemsrcu dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba
MAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinu

DUHOVNOST U PROSINCU...

PROSINAC...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi, želim vam lijep i radostan dan. Neka vas svako zlo zaobiđe i neka vas prati samo sreća i ljubav. Lp

    12.12.2024. 06:42h
  • Član bglavacbglavac

    Dragim mališanima želim puno darova u čizmicama!

    06.12.2024. 08:39h
  • Član bglavacbglavac

    Lijep pozdrav Edin. Drago mi je da si svratio .

    30.11.2024. 18:08h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    Hvala Bglavac, također.

    30.11.2024. 15:30h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi, želim vam lijep i sretan vikend. Lp

    30.11.2024. 07:56h
  • Član bglavacbglavac

    dragi magicusi, danas je Međunarodni dan borbe protiv nasilja nad ženama. Učinimo sve da ih zaštitimo i nasilje već jednom prestane. Lp

    25.11.2024. 08:13h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je Međunarodni dan tolerancije, pa poradimo malo na tome. Lp

    16.11.2024. 03:29h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info