Odigraj "Tarot DA/NE"

Kalendar događanja

Član wendy.tanja

Upisao:

wendy.tanja

OBJAVLJENO:

PROČITANO

1428

PUTA

OD 14.01.2018.

KAKO BANIRATI BEZ BANIRANJA

KAKO BANIRATI BEZ BANIRANJA

Baniranje je vrlo popularan pojam u blogerskim krugovima. postaje socijalni fenomen, kao mikrokosmos u makrostrukturi današnjeg društva i reda i poretka u tom društvu.

Treba držati na uzdi sve možebite, koji vape za svojim izražajem iznutra, makar se ti izražaji kosili  sa kućnim redom i rasporedom pojedinog portala.

Gdje bi došli, kad bi svakog gosta puštali, da razuzdano porazbija pola lokala, jer ga iznutra nešto duboko peče, a čak u nekim slučajevima, to nije niti pivo niti votka (jer ipak, sve od rana nutarnjih dolazi), ili,

da taj gost, onako ohrabren, stane  na propovjedaonicu i grupi mormona počne propovjedati o širem aspektu Božjeg gledanja na svijet?

Uglavnom, baniranje se i vrti između te dvije strane: zadiranja u diranje ikona, ili obuzdavanja divljeg topota Pana, koji iz šume podsvijesti oslobađa tajne i nakupljene energije iznutra..

Ovo se naravno, odnosi na blogove, koji su omeđeni zidovima predrasuda, i tko u takve svjetove uđe, osim pasvorda mora sve svoje krpice ostaviti pred vratima.

Kada uđe, prvo je toplo primljen, a onda dobiva ponuđeno ruho, koje svi moraju nositi..

I nezaobilazne papuče-šlape, da se ne bi  unio komadić blata iz vanjskog svijeta.

Ruho služi da bi bili svi jednaki, ono, kao u socijailzmu, u školama: svi kute na sebe, da se ne vide razlike..

A razlika je bilo napretek..Očima vidljivih i nevidljivih..

poslije ulaska, i navlačenja ruha, svaka moguća nejednakost se preispituje i stvalja pod povećalo, čak ponekad i pod mikroskop, ne bi li se slučajno uvukao koji virus nećudoređa i zarazio ukućane..

Na portalima uvijek ima zaštitara, znanstvenika, koji istražuju moguće vidove zaraze, klaunova, koji razveseljavaju, dok im iza maske lice plače..

Ali sve u svrhu vlastito nametnute uloge.. Koju čak ni gazda nije odredio..

Ovaj plavi blog privlači mnoge, jer na ulazu velikim slovima piše: DUHOVNOST...

Riječ koja obećava, i naprosto vuče unutra..

Obećavajuća riječ koja garantira širok dijapazon slobode vlastitog izražavanja..

Ali ipak negdje sitno, (nekima se to ne da čitati, neki ne vide baš najbolje) je uredno napisan kućni red..

pravilnik o tome, kako se treba ponašati.

Naravno.

Nismo kod kuće.

Iako bi voljeli da se tako osjećamo.

U gostima smo.

I trebamo poštovati gostoprimstvo domaćina.

A gosti dolaze, ali još više odlaze.

Poneki razočarani, ne gostoprimstvom, ma, progutali bi oni i nošenje papuča i kute, razočarani spoznajom, što red prave najviše drugi gosti, a najmanje gazda..

Gazda nekad ode na put.. ne može biti prisutan.

Ili zaglavi u bolnici..

Gazda vjeruje da svi koji dođu, imaju nekakav čudesan usađen nivo, jer duhovnost bi to trebala osigurati. Pa kad njega nema, red se nekako poštuje.. Svatko svoga konja za prodaju ima..

Svatko svoga konja hvali..

No kad se nađu oni koji tjeraju druge sa vašara, jer je njihova roba najbolja, e tu, već treba da se pojavi netko viši od gazde..

Portal, koji bi trebao obećavati uvijek slobodno izražavanje svoje istine i svog viđenja stvari, pomalo postaje portal, gdje šačica mormona i vječno budni zaštitari, premlaćuju riječima sve one, koji  osim pasvorda nemaju kutu na sebi i  sveto pismo u džepu..

Lijevom..

U desnom vrećice za kakice, ako se nečiji ljubimac uvuče unutra i slučajno se negdje uneredi, gdje ne treba..

I za ljubimce ovdje postoje posebna mjesta, vrtići, igraonice, gdje će ih tete čuvati, dok im gazde vrijedno čuvaju red..

Pojavi se novi gost, cura, koja je imala muda izraziti svoj stav i pripadanje..LGTB..

Taman je stala na noge, neki članci su joj zanimljivi, neki ne, ali, u svakom slučaju, osvježenje na portalu..

Trebamo biti raznovrsni.. Trebamo biti tolerantni.. U hermetizmu se veli, da je najveća mudrost u životu postići ravnotežu, i sva 4 elementa podjednako držati i održavati u sebi: Biti nježan i fleksibilan, poput vode, prodoran poput vatre, prijemčiv kao zemlja, a sveprisutan i lagan kao zrak..

Cura ima kapacitet.. I želju..

Kao i svi mi..zna uzvratiti, ali češće povratiti, kad joj se smuči od uredovanja i zaštitarskog guranja.

Neke zna uvrijediti, ali u samoobrani, jer obično istina uvijek zaboli.

Ali, već se vodila polemika o tome, kom se ne sviđa, neka je zaobiđe, kom se sviđa, neka vodi sa njom konstruktivnu polemiku.

Ali očito se polemika više ne zna voditi konstruktivno, i gotovo uvijek netko biva udaren, ranjen, premlaćen, ili u najblažem obliku, ispljuvan..

Pa se taj, kao takav, odluči samo-banirati, jer vidi da od konstrukcije nastaju samo restrikcije.

Cura nije porazbijala pola lokala.

Čak niti jednu čašu. (možda je trebala, lakše bi se osjećala)..

Sa svojim stavom uletjela je hrabro, kao ratnica sa isukanim mačem, i, umjesto da je se pozvalo da sjedne uz vatru, stavi mač u korice, i popriča o izgubljenim i dobivenim bitkama, uredni zaštitari su izvadili svoje oružje, i lijepo je istjerali nestrpljivo van..

Ono.. Da gazda bude zadovoljan..

I da nema puno posla..

Tako se vrši baniranje bez baniranja: Skupi se časno društvo, ubije nekoga doslovno u pojam, i taj se lijepo sam povuče..

Puno je ovdje na portalu bilo takvih, svjetlećih duša, koje su imale još puno stvari za reći, pa su nestale, otišle zauvijek, da se nikad više ne vrate..

Nadali su se da će ovdje naći kutak za svoj trenutak, ali su brzo shvatili da ti trenuci ovdje nisu poželjni..

Nadam se da Camilla nije definitivno rekla svoje Da..odustajem..

Odustaju samo oni koji nemaju krvi ispod kože i snage da uvijek kažu ono što imaju reći..

I nadam se da ovaj otok ipak neće na kraju biti otok, na kojemu će dva usamljenika, Pippo i Zippo, čekati svoga gazdu da se vrati, pa mu presretni referirati da su svi nepodesni..

Da bi shvatili da su i oni, pa se sami banirali, jer, gazda ima njihov lik i misli kao oni..

A ne shvaćaju da gazda ne dolazi, jer je daleko izvan njihovog vidokruga očiju i duše...

KLIKALICE

🔝

KOMENTARI

  • 01.06.2013. 09:04h

    Član camillaMerlin3

    Wendy, VOLIM TE!

    Jako sam povrijeđena i muka mi je do nepravde koju sam doživjela ovdje. Da, rekla sam da mi je dosta i moj odgovor je konačan. 

    Hvala onima koji su me podržavali, ali hvala i onima koji su me udarali i pljuvali.

    Zbogom, magicus. 

  • 01.06.2013. 09:09h

    Član elycaMerlin4

    lajkala bi ti ovaj tekst....jer si u pravu...ali ga neČu lajkat zato jer 

    1. prenošenjem više od 4 teksta dnevno s drugih portala nije pristojno već je "nametanje"....a ako se to ponavlja svakodnevno, onda je "agresivno nametanje"

    2. ona ne čita nikog i ništa, samo sebe

    3. odgovara na komentare nikako, odnosno...tek je danas nakon cjelodnevne rasprave djelomično izrazila svoje mišljenje

    4. i nije dosljedna ....evo je ...tu je

    ...ima toga još.... ali bi za bolje komentiranje trebalo pažljivije pročitat sve....a nitko od nas to nema vremena...

    ...zar nije "prekrasno" kad neko iznosi tuđa mišljenja i ne odgovara na upite i komentare? Neslaganje s tekstom se uvijek smatra "napadom na pojedinca koji je prenio tekst, a nije ga niti napisao" ...koja smisao svega toga...koja je svrha? ... nikakva...osobno smatram da se radi samo o "zakrčivanju" portala i "zloupotrebi" gostoprimstva

  • 01.06.2013. 09:09h

    Član elycaMerlin4

    UEDNIŠTVO molim za VAŠ izbor!

  • 01.06.2013. 09:14h

    Član roladaodkokosaMerlin2 Lajk za ovaj wendyn tekst, ali bogami veliki LAJK i za nasu elycu. Urednistvo, moze li elycin komentar u Top komentare?!
  • 01.06.2013. 09:17h

    Član camillaMerlin3

    Elyca, i ti si jedan od razloga, tj. doprinjela si tome da više ne želim biti dio ovoga.

    Kažeš, ja ne odgovaram na pitanja i komentare, nego tek danas...  Pa jesi li ti normalna osoba?? Odgovaram na sve vaše komentare (čak i na gluposti koje bih trebala preskočiti, da sam pametna) od samog početka, ali ti valjda ne znaš čitati i izvući poantu napisanog. 

    Već sam napisala i ponovit ću opet: MOLIM UREDNIŠTVO DA OBRIŠE MOJ ACCOUNT I SVE MOJE POSTOVE. 

  • 01.06.2013. 09:18h

    Član roladaodkokosaMerlin2 Cak i sutljivi Emilio na bolji nacin komunicira sa clanovima ovog portala nego li ti Camiila. Doduse on je uvijek u svom monologu, ti na zalost, cak niti u tome.
  • 01.06.2013. 09:20h

    Član roladaodkokosaMerlin2 Camilla nema nista od brisanja, jednom zapisano ostaje za vijeke. Nista ti elyca nije kriva za ovo sto se dogodilo, izvrti malo film unazad, tko te zapravo izbacio iz ravnoteze dan prije!! Tu je sve pocelo. Ta ista sada suti ko p****!!!!
  • 01.06.2013. 09:24h

    Član ljubicaMerlin4

    lijepo Wendy

    nažalost ona bi trebala znati, i zna jer to osjeti na vlastitoj koži da je njen put težak

    Neka ne izgubi samopouzdanje i hrabro ide napred bez obzira na ovaj portal

    Promatrajući sa strane  uvidjela sam (normalmo moje viđenje) isflustrirana stalnim napadima i ono što nije bio napad tako je shvatila

    to je razumljivo (meni)...

    nažalost homofobi uživaju u ponižavanju osoba kao ona i svih drugih koji se striktno ne drže religijskih načela po kojima bi se trebalo živjeti

    Trebalo?

    Zar se nebi trebalo živjeti  po načelima svoga srca, i svoga razuma?

    No to je težak put na kome se ne može dobiti razumjevanje okoline i sa time se treba znati i moći nositi

    pozdrav i poruka Camili,  prestani se osvrtati na okruženje i nerazumijevanje, idi hrabro svojim putem. Kad nađeš mir u sebi, to ćeš i uspjeti - nikakve "zadjevice" te više neće smetati.

  • 01.06.2013. 09:26h

    Član camillaMerlin3

    Ovo više nisu ni napadi nego psihičko internetsko zlostavljanje. Cijela hajka se digla oko dva zadnja teksta koji lijepo govore o pozadini i motivima peticije "U ime obitelji" i priopćenje GONG-a gdje se građane lijepo moli da o svemu dobro razmisle kada se odlučuje o tako važnim stvarima kao što je nečije pravo na brak. Da, PRAVO NA BRAK - to je ono što ja zdušno od samog početka rasprave branim i zastupam a Elyca & co. mi "savjetuju" da odustanem(o) od tih zahtjeva "jer se brak kao institucija raspada". Na sve to sam od samog početka davala argumente i SVOJE VLASTITE dgovore, a da bi sada ista ta Elyca pisala da ja ne znam odgovoarati na pitanja. I sad nitko nije kriv (oni koji su to zakuhali) nego Camilla!?? Prestrašno. 

  • 01.06.2013. 09:29h

    Član elycaMerlin4

    Camilla....jedino što si mi rekla u svojim komentarima da nisi bila na paradi jer da imaš svoje razloge ...

    ono što sam shvatila je da očito tvoja okolina ne zna da si homoseksualna i da tu imaš nekih problema

    sve drugo su bili napadi na mene i na moj grad...u kojem se jučer ispred tisuća ljudi, poznata novinarka prošetala zagrljena preko cijele rive a da nitko nije ni riječ dobacio (ni ja to ne bi primjetila da nije bilo ovih razgovora, iako sam s njima bila u društvu)...ali što ja znam...ja sam homofob ... mi ti dušo takve stvari niti ne primječujemo....normalne su.... ali na agresuju uzvraćamo ili agresivno ili posprdno.

  • 01.06.2013. 09:32h

    Član elycaMerlin4

    ...i udahni duboko i pročitaj još jednom savjet što ću ti ga dati .... uništi strah u sebi.... kad se ti više ne budeš bojala što će drugi reć... kad se ne budeš bojala da ćeš ostat bez partnerice ... kad zgaziš što je više moguće taj strah.... onda dođi na Splitsku rivu....ja ću zagrljena prošetat s tobom preko stare i nove rive!

  • 01.06.2013. 09:32h

    Član ljubicaMerlin4

    Camila ....rolada je u pravu

    Elyca ti je naletjela,nisi ni pažljvo čitala

    a tko  te isflustrirao  "fino, svetački, prosvjetljeno" se povuko

    A yaho homofog  (možda iz čiste zabave) samo je dolijevao ulje na vatru... nadam se da je ulovio zeca pa ga sad prži

  • 01.06.2013. 09:33h

    Član elycaMerlin4

    (na ljubljenje zaboravi! Ako se ja ne smijem ljubit i sexat na javnom mjestu, ne smiješ ni ti!)

  • 01.06.2013. 09:49h

    Član elycaMerlin4

    ...ops...pardon...ovaj gore komentar mi nije dobar.... obožavam Zakone o zabranama..... hahahahahahahah

  • 01.06.2013. 09:55h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    Ah, dok sam pisala mail jednoj prijateljici iz daleke makedonije, ovdje se dobro zahuktala rasprava.. Voljela bih da ipak bude konstruktivna..

    Camilla, volim i ja tebe..I ti to znaš..I sve one koji imaju muda hrabro načiniti iskorak, i braniti svoje mišljenje. Rekla sam, braniti, a ne napadati, posebno one koji su, kako Ljubica kaže, prvi zakuhali kašu, pa pobjegli, podvijena repa..

    Mislim i osjećam da Elyca nije u ovom slučaju tvoj neprijatelj.. Pokušaj osjetiti razliku, kad su te prije par dana napali fanatici, i ona, koja zapravo kaže ono što misli, pokušavajući ipak održati neki balans..

    Da, i ona i Rolada su nekad malo oštrije, rogate, namćoraste, ali nikad--podvlačim to NIKAD zlonamjerne..

    Za Boga miloga, Camilla, sjeti se kako je Rolada jedan tvoj članak predložila za vaš izbor, i kako je unatoč svom stavu, prihvatila tebe u paketu, kakva jesi..

    Nemoj se dokazivati, budi to što jesi, i bori se.

    Ne bježi sa bojnog polja, jer nisi miš, nego Lav.

    Budi sa nama..Trebamo takve duše..

  • 01.06.2013. 10:23h

    Član ljubicaMerlin4

    Elyca ti je dala prekrasan savjet

    čitam komentare i uočila sam da njoj pripisuješ što su ti drugi rekli

    A na javnom mjestu se sexsati pa i ljubiti (osim pozdravnog cmokk)  Za mene je neukusno ...a mislim da nisam "zatucana"

  • 01.06.2013. 10:33h

    Član bibMerlin3

    kad je jedan mladi čovjek toliko pun bunta, toliko nezadovoljan i isfrustriran.... zbog stanja u društvu, zbog neostvarenih prava populacije za koju se bori, iz osobnih razloga, zbog onog što doživljava kao nepravdu, licemjerje, laž.... i zbog čega god.... 

    tada.... taj mladi čovjek (žena) nalazi načiina (barem u današnje vrijeme nije teško naći način) da se izrazi, da objavi svijetu ideje i zamisli koje se zastupa, da pokaže za što se bori i zašto.... 

    ali.... kada je sredstvo kojim se služi donošenje i nametanje tekstova sa drugih portala, tada čitatelj ovog interaktivnog portala na kojem je dana mogućnost direktne komunikacije s autorom, tog istog autora - neautora ne shvaća ozbiljno, ne osjeća istinske vibracije njegove duše.... 

    mogu donijeti brdo tekstova o homoseksualcima, borbi za njihova prava, neshvaćanju okolini, tako i o crkvi, o društvu, o čemu god.... tekstova koje je netko drugi negdje napisao, a ne ja.... ništa lakše. to može svatko.... to ne znači da govorim o sebi, samo sam kopirala od nekuda....

    ali.... pravo pričanje o sebi, ono koje će i drugi ljudi osjetiti, moguće je jedino kada sama napišem i objavim, nešto svoje.... kako god nespretno ispalo....

    onda je i feed-back čitatelja vrijedan toga da se vidi da li je netko protiv mene i onoga o čemu govorim ili ne, da li sam shvaćena ili ne....

    a ovako, kako je to bio slučaj s Camillom.... ako se autobanira, banirala je samo svoje daljnje donošenje tuđih tekstova ovamo.... 

    mislim da to neće baš nikome nedostajati.

    osim što nije u stanju pisati sutorske tekstove, Camilla očigledno nije u stanju ni nositi se sa drugačijim mišljenjima od onih koje zastupa, a uvrijedila se čak i tamo gdje nije bilo trunkice uvrede (primjer Elyca)..... 

    i sad je homofobni yahoo razlog što ona odlazi?
    ili Elyca koja joj nije rekla ni jedno uvredljivo slovo?

    draga Camilla, ženo draga, tvoja seksualna orijentacija je u redu! imaš je i za nju se ne trebaš boriti jer je imaš, i nitko ti je osporiti neće.... kao ni tvoj stav prema crkvi, tvoj je i nitko ti ga oduzeti neće.....

    a ovo definitivno nije mjesto borbe za bilo kakva politička i zakonska prava bilo koga i bilo čega. 

    to ti je valjda sada jasno....

    i jasno ti je da ovdje eventualno možeš naići na odobravanje ili sukobiti se s onima koji imaju drugačije mišljenje.... 

    tako da.... vidi se iz priloženog.....

  • 01.06.2013. 10:40h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    SAD TREBA ZASUKATI RUKAVE, I BORITI SE..MUDROŠĆU..CAMILLA, NA TEBI JE RED..REKLA SAM ŠTO SAM REKLA I IZA TOGA STOJIM..

  • 01.06.2013. 10:49h

    Član edin.kecanovicMerlin4

    Eh...Camilla

    Od tebe se sam očekivao većeg borca za svoja prava. Cijenim slobodu i raznovrsnost ljudskih želja i potreba. Ali isto tako, očekujem od ljudi da se bore za svoja prava i uvjerenja.

    Ponekad i ja imam želje i potrebe koje drugima nisu sasvim razumljive i logične. Ali to mene ne zabrinjava, ja takvima samo kažem da tako želim i kvit. Mislim da nemam potrebe objašnjavati i pravdati se za nešto što radim, a meni odgovara, pogotovo ako te moje želje ne čine drugima problem ili neku štetu.

    Vegeterijanac sam više godina, i isto sam nailazio na otpor okoline, rodbine i kolega i komšija i mnogih znanih i neznanih ljudi. Mnogi na tu moju odluku da ne jedem meso gledaju sa nepovjerenjem i čuđenjem. Ponekad sam se osjećao kao vanzemaljac i kao da ne pripadam svom okruženju. Međutim, svi ti otpori i napadi učinili su me jačim. Zašto?

    Njihovi argumenti za jedenjem mesa nisu baš tako logični i ubjedljivi kao što misle. Naprotiv, više logike i argumenata ima vegeterijanski način prehrane. Ponekad to, kad sam raspoložen i obrazložim i iznesem argumente, a ponekad na slične napade uopšte ne reagujem, jer zaboga, ja mogu da jedem šta ja želim, a ne ono što drugi žele ili misle da je ispravno. 

    Pitanja, Camilla, koja sam ti postavio, nisu nikakve druge prirode, osim da shvatim taj način razmišljnja i želja. 

    Ako ima logike i argumenata, kaži ih i to je sve. Ako i nema logike, a to je tvoja želja, ja mogu i imam pravo reći svoje mišljenje, ali ti imaš pravo da i dalje radiš po svome.


     

  • 01.06.2013. 11:07h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    Eto..za konstrukcije ipak treba dobra volja, i malo vlastitog preispitivanja..

    Život je prekratak da bismo ga gubili u trivijalnostima..

  • 01.06.2013. 11:11h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    Samo, Jahu, Camillu nije dotaklo tvoje vegetarijanstvo, nego tvoj tvrdi stav o jedinoj zdravoj vezi-vezi između muškarca i žene.. Bez obzira na ljubav, karmu i ostale stvari..Nije nažalost svijet crno bijel, mada bi nama bilo lakše da jest... Ali, dalje je na njoj da raspravlja ako želi.. Ja uranjam u tišinu...

  • 01.06.2013. 11:13h

    Član bibMerlin3

    evo.... upravo sam pitala yahooa.... i koliko vidim i shvaćam ni on nije kriv ni odgovoran za Camillin odlazak s portala.... 
    svi smo se složili da nije ni Elyca....

    dakle, yahoo je tražio odgovore na njegova pitanja.... i iznosio svoj stav.... ništa više....

    iz toga zaključujem da "uvijek netko biva udaren, ranjen, premlaćen, ili u najblažem obliku, ispljuvan"....

    u ovom slučaju baš i nije tako.....

  • 01.06.2013. 11:14h

    Član edin.kecanovicMerlin4

    Vendy.tanja

    Dobro si to primjetila - jedini zdrav odnos , po mome je odnos muškarca i žene. Zanimalo me je i drugačije mišljenje, ali su argumenti druge strane zasad slabi.

  • 01.06.2013. 11:19h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    nema argumenata kad netko ne želi otvoriti svoj prostor za eventualnu promjenu zbog primljenih argumenata..

    Dvije osobe se mogu voljeti  toliko beskrajno duboko, da ih život ponekad smjesti u tijela istoga spola..

    I što da čine? da jedno promjeni operacijom spol, da sve bude zdravo i normalno?

    Ili da odu u samostane i zaborave jedno drugo?

    Blagi Bože, sreća da ti ljubav gledaš širim očima nego ljudi. Kod tebe bolest ne postoji..samo radost...

  • 01.06.2013. 11:25h

    Član camillaMerlin3

    Uh, nemam snage... ali stvarno - nemam snage za beskrajna ponavljanja. No, nakon svih ovih odgovora, jednostavno sam PRIMORANA.

    1. Yahoo - tebi zadnji puta ponavljam: DOBIO si SVE moguće i nemoguće odgovore na svoja pitanja. Ja ti ni na koji način - sve i da to hoću - ne mogu pomoći da ti nešto shvatiš i prihvatiš. 

    Zaboga miloga, TI JESI HOMOFOB, i to svi vide i znaju. Kako da ja to promjenim? Kad bih mogla i znala, ne bi bilo više nijednog homofoba. Što se tu pobogu ima za shvatiti?? Ti si HETERO i tebe privlače žene, ja sam gay i mene isto privlače žene. Kako, zašto, zbog čega - TO je sve bilo postavljeno i napisano na magicus-u a ti si sve redom uredno odbijao. Zato, ne traži odgovore OD mene, nego U SEBI. :)

    2. Elyca (i ostali) - ja jako dobro znam s kime sam i o čemu razgovarala/raspravljala u temi "U ime...koga?", a s kime i o čemu u temi "GONG". Mene Shadow uopće ne dira, ja sam s njom raščistila. Sve što sam joj imala za reći, rekla sam joj na nekom drugom mjestu, u drugoj temi. Zašto ona šuti, to je njezina stvar. I bolje joj je. 

    Tebi Elyca osobno predbacujem nekoliko stvari:

    a) nisi definitivno fair kad tu napišeš da (ti) ja do danas nisam ponudila nikakve odgovore na pitanja. To nikako ne stoji. Ne možeš vodit sa mnom razgovor dva dana i onda reći da ti ne odgovaram na komentare i pitanja. Ti si napisala brak kao institucija propada i zato nema smisla. Kasnije si napisala i da nisi udana. Ja mogu poštovati TVOJ stav o braku i izbor da se ne udaš. Ali sam isto tako rekla da ni ja ni drugi ne moraju misliti isto. Jel tako? Također sam napisala argumente ZAŠTO BRAK "DA", s druge strane, ti nisi meni ponudila niti jedan dobar razlog zašto brak "NE". Samo si rekla da ta institucija propada i da nema smisla. To je samo tvoje osobno mišljenje i osjećaj, koji ja mogu prihvatiti, ali ne mogu to prihvatiti kao jedan objektivan argument da se ljudima (homoseksualcima) brak ZABRANI. Jer, ako nema smisla, hajdemo ga onda zabraniti SVIMA. Uz to, napisano je i u tekstovima (nije bitno ČIJI SU) i u mojim postovima ZBOG ČEGA je taj "običan ugovor" ipak tako važan/potreban. Ako to ne možeš ili ne želiš uvažiti, onda to nema nikakve veze sa mnom. 

    2. Optužila si me da sam te nazvala starom babom, a nigdje tebi osobno to nisam rekla. 

    3. Predbacuješ mi da sam agresivna u svojim stavovima, a ne vidiš da si i sama jednako borbena u svojima. Tu nema nikakve razlike. Svaka zastupa svoje i po meni, to je normalno. 

    4. Razumjela sam tvoje savjete i ne kažem da su loši ili da ih shvaćam kao uvredu i napad. Kužim ja što ti želiš reći o strahu i osudi, ali Elyce draga, mene nije strah nikoga i ne radi se tu o nikakvom strahu. Ja se cijelo vrijeme "držim" teme o kojoj smo raspravljale. Zar stvarno mislš da ja želim brak zbog nekakvog straha ili zato što mislim da je to dokaz ljubavi? Ne, nipošto! On je nužan samo zbog prava, povlastica i mogućnosti koja za sobom povlači. I ponavljam, j apoštujem tvoj stav o tome da brak ZA TEBE nema vrijednost, ali ne poštujem nametanje bilo koga da I MI DRUGI moramo tako misliti. Zašto bih ja nekome govorila da se vjenča, ako to ne želi? Isto tako, ja ne prihvaćam da meni neko određuje i nameće svoj stav da mi to u životu ne treba.

    5. Prigovaraš mi za prenesene tekstove. E ovo definitivno nije fair. Kao prvo, nigdje na magicus-u ne piše pravilo da se tekstovi ne smiju prenositi. To čak i urednice rade, koliko vidim. Zašto ja ne smijem, ako je tekst zanimljiv i kvalitetan? Zašto? Daj mi jedan ali dobar razlog. Mnogi prenose razno-razne tekstove, o vanzemaljcima i pizdi materinoj, pa nitko nije prigovorio tome, samo se meni prigovara i to uvijek jedne te iste osobe. Ovdje zbilja ima svakakvh tekstova, čovjek sve ne stigne ni pročitati i ja isto ne čitam neke autore (makar i nisu autori tog teksta) ako mi iz nekog razloga oni nisu zanimljivi. Wendy i Ljubicu svakako čitam, jer ih obje cijenim i imaju super tekstove. Ponekad pročitam i tvoje, makar ne komentiram, ali nikada se ne bih usudila nekome određivati što smije a što ne smije, i koliko. To nije okej. 

    Što se tiče Splita, to nemoj shvaćati kao osobnu uvredu jer TI ne činiš Split. Tamo ima svakakvih idiota, ali ima ih po svuda, ne samo tamo. Kakav je to grad, vidjelo se iz priloženog nakon prvog gay prajda. Nisam bila, neću nikada ići jer me strah huligana i homofoba. 

     

    Nadam se da je sada svima sve jasno. Osjećala sam dužnost i obavezu, jer sam bila prozvana i ja sam svoje rekla. 

    Ako sam nekoga nenamjerno uvrijedila, neka mi oprosti, nisam debil da to radim ciljano i s užitkom. I dalje sam pri stavu da više neću stavljati nikakve tekstove na magicus, no da... bib ima pravo - to neće biti nikakav gubitak.

    Pozdrav svima.

     

     

     

  • 01.06.2013. 11:32h

    Član edin.kecanovicMerlin4

    Hm...Hm... i ponovo...Hm

    Ne mogu a da ne reagujem na ovaj komentar.

     

    ...Dvije osobe se mogu voljeti  toliko beskrajno duboko, da ih život ponekad smjesti u tijela istoga spola..

    I što da čine? da jedno promjeni operacijom spol, da sve bude zdravo i normalno?...

    E, tu dolazimo do prave rasprave i pitanja:"Mogu li se dvije duše voljeti bez želje za seksom? Mora li tu biti seksa? 

    Postoje ljubavi razne, kao između majke i sina, oca i sina, ljubav između dva brata, ljubav između brata i sestre... To su ljubavi između dvije duše i tu nema mjesta nikakvom seksu. 


  • 01.06.2013. 11:32h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    gubitak ili dobitak, zar je to toliko bitno? Zaustaviti se radi jednog izričaja?

    Život ide dalje..treba koračati uspravne glave.

    Pozdrav...

  • 01.06.2013. 11:35h

    Član camillaMerlin3

    "nema argumenata kad netko ne želi otvoriti svoj prostor za eventualnu promjenu zbog primljenih argumenata.."

    - upravo tako, Wendy. I ja to cijelo vrijeme i govorim, a onda me se proziva jer netko nije sposoban i voljan prihvatiti te argumente. Onda ih nemoj više ni tražiti.

  • 01.06.2013. 11:40h

    Član camillaMerlin3

    Hahahah... Yahoo, da li ti možeš voljeti SVOJU ŽENU bez želje za seksom? Ako možeš, napiši o tome knjigu! 

     

  • 01.06.2013. 11:40h

    Član edin.kecanovicMerlin4

    ..."Što se tu pobogu ima za shvatiti?? Ti si HETERO i tebe privlače žene, ja sam gay i mene isto privlače žene. Kako, zašto, zbog čega - TO je sve bilo postavljeno i napisano na magicus-u..."

     Camilla, seksualno te privlače žene.

    E to je odgovor koji sam tražio. Meni je to neobično, ali shvatam. Nazirao sam to, ali sam morao da to čujem od tebe.

    Hvala!

  • 01.06.2013. 11:41h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    Jao meni, sad ću ja popizdit..totalnooo...

    Znači, kad se desi ljubav između dvije osobe istog spola, smiju se voljeti samo bez seksa??

    seks je dozvoljen samo hetero parovima..pa makar ne bilo duše u toj vezi ali da bidne tela..??

    No comments..Nemrem više..al stvarnoooo....

  • 01.06.2013. 11:46h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    sad već postaje zabavno..to nadmudrivanje..

    Jahu ne jede meso, ne seksa se,, sve nešto božanski..

    Ja tu i tamo pojedem komadić ribe, seks  isto tako.. Sve u svemu, daleko sam od božanske vizije čovjeka..

    U raju je lijepo..al..u paklu je ekipa..puna lgtb populacije, i nas, koji ih podupiremo.. Pa dobro..let it be..

  • 01.06.2013. 11:49h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    Camilla, jahu je naglasio DA TE SEKSUALNO PRIVLAČE ŽENE..U tome je tvoj problem i grijeh..Ako nisi znala..Ono drugo privlačenje u kojem je uključena i ljubav se događa samo zdravim hetero parovima.. utuvi si to već u glavu..

  • 01.06.2013. 11:50h

    Član edin.kecanovicMerlin4

    Biti muškarac i voljeti vlastitu ženu i željeti seks sa njom je po meni sasvim normalno i prirodno. 

    Neobično mi je da ženu seksualno privlači druga žena, ali ako je to nečija želja i ako to iskreno kaže ...cijenim to.

    Samo mi smeta neiskrenost i kamufliranje tipa: vole se dvije duše, svako ima pravo na slobodu...i td. U pitanju je znači seksualna privlačnost i to je to. 

  • 01.06.2013. 12:37h

    Član camillaMerlin3

    Wendy, ja sam njemu lijepo rekla da njemu samo iskusan i strpljiv psiho-terapeut/seksolog može eventualno pomoći. Ako čovjek ne završi na normabelu i ne digne ruke od njega. :)))

    Yahoo je običan provokator (i u tome uživa) i hard-core homofob, a homofobija je bolest. U tome mu ni ti ni ja nećemo pomoći. 

     

     

    LOVE you, forever. 

  • 01.06.2013. 13:25h

    Član elycaMerlin4

    pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    ...neću se pravdat...niti sve ovo komentirat...počela sam svu ovu priču s napadom na yahoo-a (evo sad to brišem) i copy pastam prvi komentar

    "mene homoseksualnost niti smeta niti dira....ne dira me zato jer me ne smeta.... smetaju me druge stvari ..." ..i bla bla... da smo svi jednako ugroženi...bez obzira na seksualnu orijentaciju

    ...hvala svima što ste me branili... a dragoj Camilli ću odgovorit po točkama i to isključivo copy pastanjem svojih komentara ... (ako joj je to potrebno)

    ...lipo je vidit kako me branite....hvala Vam.... obožavam Vas...i zato samo za Vas ....scena koja se upravo dogodila u mom domu (a bidna ja...nemam isto prezime ka i moja dica... ja sam Nabrzaka....a dica su Naprosto)

    ...uglavnom zvoni telefon i ja kažem maloj:

    - ako je anketiranje reci da ne izlazimo na izbore i da ne glasamo!

    ...ona se javi sasluša i kaže:

    - pogriješili ste broj!

    - ko je to pogriješio broj (pitam ja), ali nije neka anketa

    - ma bila je anketa ali su tražili "stan Naprosto!"

    ....hahahahaha.... 

  • 01.06.2013. 13:58h

    Član camillaMerlin3

    @ Elyca: nije mi UOPĆE potrebno, ne moraš se truditi. Ja sam ti lijepo i pristojno objasnila sve što ti ovdje zamjeram (u ova dva dana), sad si dobila moje odgovore (iako, dala sam ih i puno prije) i onda ih lijepo prihvati.

    Nikada nikom drugom nisi prigovarala na "prijenos tekstova", osim meni. Sorry, ali imaš pravo:

    - *EBE MI SE! 

    *ebe mi se što netko misli o meni, o istospolnim brakovima, o posvajanju djecu, o mojim tekstovima, o mojim interesima i željama, o mojim stavovima. Ja imam pravo: pisati što hoću, govoriti što mislim, čitati što želim, sama birati koje tekstove i teme ću donositi i polemizirati, otići ako moram. 

     

  • 01.06.2013. 14:08h

    Član elycaMerlin4

    ok...zamjeraš mi na nećemu što svi ovdje tvrde da baš nisam rekla....al nije poanta u tome...poanta je zašto ja uopće komentiram je zato što sam shvatila da tvoja mora bit zadnja...i da ipak... kroz komentare pokušavamo doć do onog što te muči (a što se tiće prijenosa tekstova....to ti se na ovom portalu događa periodično svakih 7 mjeseci i 10 dana)

    nisam još shvatila koliko ti je godina (ali ni to možda nije važno)

    divan je tvoj žar i zanos...i ne daj da ti ga itko oduzme... 

    (a ako si jako mlada preporučam "djela, a ne riječi")

     

  • 01.06.2013. 15:03h

    Član camillaMerlin3

    Nisi rekla? Nisi REKLA?! Pa lijepo piše crno na bijelo, zašto to sada poričeš? Zašto radiš budalu od mene? 

    Tekstovi se prenašaju SVAKODNEVNO i to vidi svako tko je ovdje svaki dan. 

    I prestani mi nabijati na nos moje godine, koje ovdje uopće nisu ni sporne ni bitne niti imaju ikakve veze sa događajima. Što ti ustvari hoćeš od mene? Kad sam došla na magicus, ti si bila PRVA koja se okomila na mene, sjećaš se? Uvijek ti je nešto smetalo, samo tada to nisu bili tuđi tekstovi (kojih ovdje ima minimum 20) nego DUŽINA mojih postova u komentarima. Pa si rekla da ih i ne čitaš, a svejedno si odgovarala na njih iako nisi ni vidjela što sve piše. Znaš što? Uopće se više neću s tobom raspravljati. Ti si u nekim stvarima baš kao yahoo - kako god da ti odgovorim, nikad vam nije po volji! Uvijek nešto krivo, uvijek nešto izokrenuto. I uvijek ja završim POSRANA. 

    E pa hvala lijepo, ali više neće nitko kakati po meni, nisam ja ničija wc školjka! 

  • 01.06.2013. 16:11h

    Član roladaodkokosaMerlin2 Ne da ti s elycom vise neces raspravljati, nego, ako izuzmemo wendy, neces imati s kim ni razgovarati. Ako to uopce zelis, jer meni se cini da tebi nije do dijaloga. Pitaj Boga, do cega tebi jest! Ako ti pak jest do razgovora, i ako ja moze biti grijesim, najprije tu knjizicu koju bez srama bacas u kos, spremi na ladicu. Odlozi je! Nije za tebe, ali za druge jest. Tek onda mozemo sjest za stol i pricati. Sve drugo zapravo postaje beskrajno laprdanje u vjetar...
  • 01.06.2013. 17:12h

    Član edin.kecanovicMerlin4

    Problemi

  • 01.06.2013. 17:49h

    Član camillaMerlin3

    Plava oluja

    @roladaodkokosa: i ti ne kakaj. Ni tebi nikad po volji; sve što napišem odmah popljujete, i ti i ona. Kao da mi je bitno hoćete VI sa mnom razgovarati. Imaš pravo - meni se u ova zadnja dva dana komunikacija s vas nekoliko *ebeno zamjerila. Lijepo sam napisala što sam mislila i što me smeta, ali to se i dalje ne uzima u obzir, to nije komunikacija? A što je onda (ovo što vas dvije radite)? Busanje rogovima? 

    Samo da te podsjetim, jer lako zaboravljaš: ja sam postavila tekstove koji su nekome očigledno jaaaako zasmetali i ta osoba me "na finjaka" popljuvala (Naravno, tu dolazi jako veliki broj posjetitelja i bila bi tragedija da ne daj Bože netko vidi i pročita te tekstove). Onda mi se prigovaralo da sam agresivna u obrani svojih stavova i traženju svojih prava. Pa mi se govori da sam balavica (to je, kao, protu-argument) i da prenašam tuđe tekstove, znači, to nije nekome po volji (a tko bi vas sve zadovoljio??) i zato sam kriva ja. Onda bih još trebala mjenjati i svoj avatar jer ni to nije nekome po volji. Ako je neko imao želju da mene makne odavde, ta želja mu se ostvarila. Happy? Koliko ljudi ste sveukupno otjerali, jel to neko broji kao moje tekstove? 

    Pišite što hoćete, ne mislim više gubiti vrijeme čitajući vaše neosnovane napada i nebuloze. Pokušala sam biti pristojna i završiti ovo sve na jedan lijep i konstruktivan način, doći do nekih odgovora a sve što na kraju dobijem je šamar, šamar i šamar.  Hvala na šamarčinama, nisam ponižena, samo sam JOŠ JAČA nego prije. :)

     

  • 01.06.2013. 17:52h

    Član camillaMerlin3

  • 01.06.2013. 18:13h

    Član ljubicaMerlin4

    Camila

    Odavde se može baniranjem maknuti člana, sve drugo je osobna odluka za koju nitko od članova ne odgovara

    Pratim ovu debati, i sama sam dala komentar. Promatrajući to uvidjela sam da Ti sa svojim ponašanjem štetiš u prvom redu sebi, potom cjelokupnoj gay populaciji. Za svoja prava se ne bori na ovakav naćin.

    No sve ovo me se u biti ni ne tiće.

    To bi bilo sve, svatko odgovara za sebe tako i Ti, ne krivi druge.

    Srdačan pozdrav

  • 02.06.2013. 12:29h

    Član roladaodkokosaMerlin2 Znaci jos si tu Camilla, jos nisi otisla, zar se bojis deaktivirati nik, ili ne znas kako se to radi? Znaci, udes na svoj nik, imas opciju deaktivacije i stisnes da bas to zelis i nista drugo. Ponovis u sebi afirmaciju da si sigurna u to! Ponovi u sebi, jebe mi se za onaj primitivni babinjak na magicusu...:) Ne boj se, nakon sto ucinis taj korak niti ces ugledati tunel, niti bljestavo svjeto, niti jecaj udaljenih zvona, niti cete docekati andeoski zbor, a bogami jos manje ces ugledati sv. Petra na tronu kako ti se obraca; "Camilla duso, zasto svete knjige bacas u otpad!" Sve ce zapravo biti faking ravnodusno glede tvoj novopecene odluke o samobaniranju...aj, sretno, mozes ti to!
  • 02.06.2013. 13:35h

    Član wendy.tanjaMerlin10

    Kao što si i ti, Saturnice napravila, pa shvatila da je to svjetlo i tunel, zapravo izlaz iz vlastitog mraka, čistina, gdje je sve slobodno i oslobođeno iluzija vlastite veličine ega.

    Sve nas to jaje, taj eggo jebe u zdrav mozak.

    Mislim da ipak Camillu više ne trebaš gristi ni podbadati. Rasprava je jučer završila. Mačeve smo stavili u korice. Čemu opet počinjanje?

    Pustimo stvari da se slegnu. A camilla nije niti dotučena niti na umoru, da se na njoj isprobava, jel još u stanju da se bori ili ne.

    Bez ljutnje..Borba je završila, pobjednika nema, koliko god netko želio drugačiji ishod..

  • 02.06.2013. 15:24h

    Član srceMerlin3

    pobednika ima. to si ti Wendy. Ovaj članak "Kako banirati baniranje" je provokoativan na veoma osetljivu temu. Uznemirila si Camilu i nekoliko članova. Možda ćeš i njoj kroz izvesno vreme u nekom sličnom članku udariti kontru..Takve članke ispišeš, pa onda odmah sledeći "mirovni"  u ovom slučaju.."Da ZAVRŠIM gozbu od komentara lijepim desertom". 

    Veoma si pametna, inteligentna, razgledana za "pozavideti", a poneko sa tim svojim ogromnim znanjem ne zna šta bi.

    znam da ću sada, ili kroz koji dan dobiti bumerang, ali eto iskreno sam ti napisala moje mišljenje, na osnovu iskustva našeg druženja... jedina sam dala palac dole, znam da ti je to svejedno. pozdrav.

    Camila, nemoj se toliko sekirati, uvek dođe sve na svoje mesto, a za sve treba vremena...(takav je život) nije jednostavno donositi nove zakone i menjati Ustav..treba vremena...istina za jednakost i čovekova prava bi trebao biti prioriotet...a momentalno su drugi problemi verovatno važniji...za vaša prava imate moj glas, osim za usvajanje dece....a tu ću slušati pametnije od mene, struku, jer ne znam da li bi bilo dobro ili ne i zašto.....pa ću se prema tome onda izjasniti... Predpostavljam da si aktivistka, a moram ti reći da do sada nisam imala priliku videti, niti čuti na radiju, tv..da na takav način razgovaraju...znači slaba si im podpora.... Ako si (jer i to sam posumnjala) antiaktivistka, onda ćeš uspeti, ali ne za dugo....Po mom mišljenju niti jedan ovde član ti nije hteo ništa slabo ili da te omalovažava,...reč po reč je dovela do toga da se je situacija zaoštrila. na nerazumevanje i vređanje..na to si trebala biti spremna kada si izjavila da su neki idioti, ograničeni, i još puno toga..tebe je vređalo njihovo mišljenje, a njih tvoje. Ovde do tvog nastupa, je po tom pitanju bilo razumevanja i imamo članova koji svoj život sa istospolnim partnerom žive normalno, sa njima smo virtualni prijatelji o tome mirno razgovarali i niko vređao niti imao šta protiv. naprotiv podržavamo ih i tu i kada bude trebalo zvanično. Osetim da te boli, a eto rekla sam svoje mišljenje. Ostani sa nama. a diskusije i različita mišljenja prihvati. možda si ti počela agresivno? razmisli... Lep pozdrav  

     

  • 02.06.2013. 16:03h

    Član srceMerlin3

    Camila kada dođe do feferenduma,... verovatno ?  neće biti u vašu korist, a vremenom neki će promeniti mišljenje, neko shvatiti... pa kao i u Francuskoj, Holandiji, Švedskoj...jednoga dana bude..a uvek će biti neko i protiv... uostalom kao i svuda i u svemu...ne krivi zakon, jer da nije čuvara reda, vaši izlasci na ulice ne bi prošli mirno...na žalost...želim vam uspeh u borbi za vaša prava. Sa ovim komentarom završavam i neću odgovarati na eventualne komentare. rekla sam šta sam imala po tom pitanju.

  • 02.06.2013. 16:34h

    Član srceMerlin3

    pardon, popr. referenduma

  • 02.06.2013. 18:28h

    Član srceMerlin3

    Wendy tebe bih zamolila da u buduće u člancima, kao i ovom (vrtić...) kada sam ti ja inspiracija, onda mi direktno napiši, šta kako i zašto misliš tako. kada si već duhovno na visokoj lestvici, (a o tome za sebe i sama pišeš) onda mislim da bi te trebalo ipak zagolicati šta je to što mene smeta, da li ipak nešto činiš što nije uredu,  a i  da ovo moje komentiranje nećeš razumeti kao da želim da se prepirem. i  dalje ću čitati tvoje lepo pisanje, pesme, članke i iskazati svoje mišljenje. eto samo za to gore te molim.  

  • 02.06.2013. 18:38h

    Član srceMerlin3

    ..bilo šta da mi imaš kazati,ili pitati o mom mišljenju, (osim o mojoj porodici)  bilo koja tema, rado ću sa tobom popričati, ali bez vređanja, niskih udaraca grdih reči. hvala ako me razumeš.

  • 02.06.2013. 20:37h

    Član camillaMerlin3

    Bulletproof

    @ Srce: hvala ti na tvojim komentarima i porukama, ništa se ne ljutim na Tebe. Sve što si mi imala za reći, napisala si na lijep i miran način, to se osjeti i ja to prihvaćam.

    Agresivna, da možda sam ponekad bila agresivna... samo tužno je što oni koji su meni to pripisivali ne shvaćaju (odnosno, ne žeke si to priznati) i uviđaju svoju vlastitu agresiju i veličinu svog ranjenog EGA. Ja se apsolutno nemam razloga osjećati krivom ili bilo kome da se idem ispričavati. Moja jedina krivnja i moj jedini zloćin je taj što:

    a) nekome smeta da prenosim tekstove,

    b) nekome smeta moj avatar (kao da sam ja drugima birala njihove),

    c) nekima smeta moja pripadnost LGTB, tj. spolna orijentacija.

    d) drugima smeta moje strastveno zauzimanje za određene stvari i ozbiljnost kojom branim svoje stavove i argumente.

    To je sve. I za to se nikome nikada neću ispričavati. Ako to netko ne može razumjeti i prihvatiti, onda neka krivnju i odgovore traži u sebi a ne kod mene. Rekla sam da nisam ničja wc školjka i ako neko misli da moram biti, neka ide kakati na neku drugu školjku. Moje dostojanstvo je meni na prvom mjestu. Samo me jako boli (preživit ću) kada me prozivaju pojedinci koji bi, da je u pitanju i kada je bilo NJIHOVO dostojanstvo i njihov integritet, postupili potpuno jednako i smatrali to opravdanim i legitimnim potezom. 

    Ovaj portal mi je dao lijepu lekciju, mogla bih o tome napisati svoj tekst, ali neka, zadržat ću te vrijedne lekcije za sebe.

    Ja nisam ničija aktivistkinja, tek toliko da se zna, a mislim da nikome ne škodim time što branim sebe i ono što piše u priopćenju GONG-a. Nije ovo jedino mjesto na koje je to priopćenje došlo, na kraju krajeva. Kažu da sam gay pride zapravo nije način na koji se borit za LGTB-prava i da samo radi kontra-efekt, no evo... taj isti Gay pride je tu svake godine i pitajte bilo kojeg aktivista, reći će da je potreban makar ljudi vikali da je to agresivna provokacija na koju se nepotrebno bacaju naši novci. Ja ne mislim tako (ni oni) ali neka svako ima pravo na svoje mišljenje. Bar nam to u ovoj državi nije zabranjeno i uskraćeno (još). Razumijem da će većina na referendumu biti za to da je brak "zajednica muškarca i žene", ja svoj život neću provesti u HRV, ali to ne znači da svi trebaju dignuti ruke. Nisam ja ni tražila od nekoga ovdje da meni da odobrenje i mišljenje za MOJ život, mislim da je to jasno svakome tko ima malo mozga u glavi. Ako sam nekome ovdje rekla da je idiot, a jesam, to sam rekla zato što tako i mislim. A idiot sam bila i sama jer sam dopustila da me neki maherski uvuku u sve ovo, umjesto da sam samo lijepo rekla svoje stavove pa tko shvaća dobro a tko ne, njegov problem, nek si nađe tumača da mu analizira svaku moju rečenicu. :)) Mogla sam samo šutjeti, a nisam. Jer nisam mogla, a neko se pitom super zabavljao.

    A onima koji misle da sam mrtva ili na izdisaju, ako znaju engleski, imam samo ovo za reći: 

     

    [Sia:]
    You shout it out
    But I can't hear a word you say
    I'm talking loud not saying much
    I'm criticized but all your bullets ricochet
    You shoot me down, but I get up

    [Chorus:]
    I'm bulletproof, nothing to lose
    Fire away, fire away
    Ricochet, you take your aim
    Fire away, fire away
    You shoot me down but I won't fall
    I am titanium
    You shoot me down but I won't fall
    I am titanium

    [Sia:]
    Cut me down
    But it's you who have further to fall
    Ghost town, haunted love
    Raise your voice, sticks and stones may break my bones
    I'm talking loud not saying much

    [Chorus:]
    I'm bulletproof, nothing to lose
    Fire away, fire away
    Ricochet, you take your aim
    Fire away, fire away
    You shoot me down but I won't fall
    I am titanium
    You shoot me down but I won't fall
    I am titanium
    I am titanium
    I am titanium


SADRŽAJ UPISAO

Član wendy.tanjaMerlin10 Dodaj ili oduzmi Merlina

Smatrate člana wendy.tanja dobrim članom portala? Nagradite ga Merlinom.

IZDVOJENO

Vitamin C

🔝

IZDVOJENO

Najnoviji članci

🔝

Napiši nešto, ostavi trag

Pregled najnovijih komentara Osobne stranice svih članova kluba

DUHOVNOST U TRAVNJU...

TRAVANJ...

ASTROLOGIJA, NUMEROLOGIJA I OSTALO

BRZI CHAT

  • Član bglavacbglavac

    dragi ljudi, nemojte zaboraviti ići na izbore. Lp

    17.04.2024. 08:21h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi, kako je prošla pomrčina sunca?

    09.04.2024. 06:53h
  • Član bglavacbglavac

    Dragi magicusi, želim vam sretan i blagoslovljen Uskrs. Lp

    31.03.2024. 07:20h
  • Član edin.kecanovicedin.kecanovic

    "Tako mi smokve i masline, i Sinajske gore, i grada ovog sigurnog." Kur'an

    24.03.2024. 19:53h
  • Član bglavacbglavac

    Cvjetnica. Idemo posvetiti maslinovu grančicu. Lijep dan vam želim!

    24.03.2024. 06:34h
  • Član bglavacbglavac

    Dobro jutro dragi magicusi. Lp

    21.03.2024. 06:56h
  • Član bglavacbglavac

    Danas je i Dan očeva. Sretno!

    19.03.2024. 08:06h
Cijeli Chat

TAROT I OSTALE METODE

MAGIJA

MAGAZIN

Magicusov besplatni S O S tel. 'SLUŠAMO VAS' za osobe treće dobiMAGIFON - temeljit uvid u Vašu sudbinuPitajte Tarot, besplatni odgovori DA/NEPitaj I ChingAnđeliProricanje runamaSudbinske karte, ciganiceOstvarenje željaLenormand karteLjubavne poruke

OGLASI

Harša knjigeDamanhurSpirit of TaraIndigo svijetPranic HealingSharkUdruga magicusUdruga leptirićiInfo izlog

Jeste li propustili aktivacijsku e-mail poruku?

Javite nam se na info@magicus.info